ChristianMatch

Forum

Het Nieuwsch hoekje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5456 5457 5458 5459 5460 5461 5462 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:28

Zoektocht naar de twee broertjes is weer gestaakt, dit houd mij en ik denk heel Nederland wel bezig momenteel, wat is er gebeurt met deze mannetjes Gefrustreerde smiley

Machteloos moet je je als moeder zijnde voelen nu momenteel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:30

MAMALOE463 schreef:
Zoektocht naar de twee broertjes is weer gestaakt, dit houd mij en ik denk heel Nederland wel bezig momenteel, wat is er gebeurt met deze mannetjes Gefrustreerde smiley

Machteloos moet je je als moeder zijnde voelen nu momenteel!

Iid,hoop dat het goed komt dit..
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:34

Haha! Ik zit een beetje te CMmen! Lekker thuis met de katten op de bank! En morgen lekker weer werken! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 22:26

[quote=SHANITA130]Eenzaamheid.

Meeste sterk eenzamen onder gescheiden vrouwen van middelbare leeftijd

Het hoogste percentage sterk eenzamen komt voor onder gescheiden vrouwen van middelbare leeftijd (26%). In de groep jonge gehuwde mannen en vrouwen (18 tot en met 29 jaar) is de omvang van de groep sterk eenzamen relatief het laagst (4%). Hoewel eenzaamheid ook onder gehuwden voorkomt, is er onder gehuwden van alle leeftijdsgroepen relatief minder sprake van sterke eenzaamheid. Dat het aantal sterk eenzame gehuwden toch groot is, komt doordat er veel gehuwden zijn. Gehuwden hebben dus de kleinste kans op sterke eenzaamheid. Gescheiden mensen, weduwen en weduwnaars hebben een veel grotere kans op sterke eenzaamheid (11% respectievelijk 17% meer sterke eenzaamheid dan onder gehuwden) (Van Tilburg, 2007c).
Bron: Hoe vaak komt eenzaamheid voor?

Mooi onderwerp SHANITA mijn complimenten. Voor mij heel veel herkenning in je stukje wat je schreef. Na mijn scheiding voelde ik mij een lange tijd erg eenzaam. Ik had ambivalente gevoelens, enerzijds omdat ik zelf de keuze had gemaakt om te scheiden en anderzijds dat ik gewoon door moest gaan want dat was de consequentie van mijn keuze. Alleen dit werkte niet en diep mijn hart wist ik dit ook. Ik hoor vaak van mensen, ik ben van God en iedereen verlaten en zo voelde het ook voor mij in mijn eenzaamheid. Ik heb in die periode ervoor gekozen dat ik een maand alleen wilde zijn. Geen visite of telefoon, vooraf had ik dit door een nieuwsbrief te kennen gegeven aan alle dierbare lieve mensen die bij mij horen.

Ik realiseerde mij dat ik niet alleen eenzaam was. Maar tegelijkertijd bezig was om mijn rouwproces te verwerken. Door iedere dag brieven te schrijven kwam ik tot de conclusie dat mijn denkpatroon verkeerd was, dat er een gedragsverandering moest plaatsvinden. Voor mijn gevoel was ik twee levensbehoeften kwijt. De tweede trede van de piramide van Maslow. Zekerheid/verbondenheid.

Toen ik verder was in mijn proces, besefte ik dat ik mijzelf zag als een mens die de kracht had om hieruit te komen. En dat was mijn zekerheid. En dat er meerdere vormen zijn van liefde en verbondenheid. Verbinding met mijn familie, vrienden,kennissen,collegae en buren.

En in plaats van te blijven piekeren over wat ik misschien verkeerd heb gedaan, heb ik besloten dat alles is zoals het is, en zoals het kennelijk moet zijn. Vanaf die tijd begreep ik, dat ik mijn tijd en aandacht beter kan besteden aan iets waar ik mijzelf gelukkig mee maak. Door structuur in mijn leven aan te brengen voelde ik mij niet eenzaam meer. Ik stelde mijzelf korte en lange termijn doelen, die ik van tijd tot tijd weer bijstelde. Mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde werd hierdoor versterkt.

Ik wil hier nog wel aan toevoegen dat ik in de gelukkige positie verkeer dat ik een goede baan heb. Onafhankelijk ben, eigen auto en een prettige woonomgeving. En dat wij helaas vast moeten stellen dat de vrijheid in Nederland nog steeds ongelijk is verdeeld. Niet voor iedereen zijn de materiële en culturele voorwaarden voor zelfontplooiing in gelijke mate vervuld. Niet alle mensen beschikken over bestaansvoorwaarden om hun vermogens ten volle te kunnen ontwikkelen. Ik ben van mening dat de verschillen in cultuurdeelname tussen de lagere en hogere klassen in de samenleving eerder groter dan kleiner worden. Ik ben van mening dat het milieu van afkomst sterk bepalend is voor iemands kansen in de samenleving. En dat er een hoop mensen in onze samenleving eenzaam zijn en worden buitengesloten.

Gr Marenth
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 22:37

ROLF230 schreef:
complottheorie
2 woorden
complot
theorie

Sinds den beginne (of sinds de zondeval?) worden er hoogst verfijnde complotten gesmeed door de duivel. Die wil de mens meesleuren in ellende en verderfenis. Als hij alles openlijk zou doen, zou niemand er intrappen natuurlijk, daarom gebeurd veel onder het mom van zaken die goed en mooi lijken. Dus dat er complotten worden gesmeed die tegen de mens gericht zijn, dat lijkt mij iig duidelijk.

Dan theorie. Een theorie is iets wat niet bewezen is, het is een gedachtegang die waar of onwaar kan zijn, bijv. evolutietheorie, dat is ook een theorie, wil niet zeggen dat het waar is.

Met deze discussies spelen vaak veel emoties mee. Meteen al de eerste reactie op cortazar dacht ik: nou nou, noem jij je christen? Zelfs een "werelds" persoon zou daar niet zo snel zo op reageren maar goed. En Mamaloe die meteen aan zijn kant gaat staan omdat ze bang is dat cortazar misschien toch ergens een punt heeft Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik vind deze theorie wel interessant en waarom niet het onderzoeken waard? We worden van kindsafaan belogen en bedrogen (evolutietheorie, fluoride is goed voor je (het is gewoon en gif maar goed), veel melk en vlees is goed voor je etc. etc.), dus waarom zouden we het koningshuis niet aan een serieus onderzoek mogen wijden? Maar dat zou dan op een beetje een geordende manier moeten gebeuren, met feiten die ieder kan nagaan.

Nou, dit waren zo mijn gedachten erover. Petra ziet het onweer terecht al hangen, zo lang ben ik ook al lid hier dat ik weet wat ze bedoel. Ik hoop dat we dit onderwerp serieus kunnen onderzoeken, maar de kans dat dat gaat gebeuren op dit forum is een theorie met een waarschijnlijkheidskans ver beneden de 1%.

Groet,

Rolf

Das een hele goeie analitische reactie Rolf. Ik ben ook benieuwd waar we bij deze discussie op uit komen.
Ik heb altijd geleerd dat je je overheid, dus ook het koningshuis moet eerbiedigen en dat je voor hen moet bidden. Heb nog geen steekhoudende argumenten gehoord omdat niet te doen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 22:39

zou het? zou het mileu van afkomst een factor kunnen zijn?
Eerlijk gezegd, zie ik zelf het verband er niet zo in.
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 22:47

ROELANDE345 schreef:
Das een hele goeie analitische reactie Rolf. Ik ben ook benieuwd waar we bij deze discussie op uit komen.
Ik heb altijd geleerd dat je je overheid, dus ook het koningshuis moet eerbiedigen en dat je voor hen moet bidden. Heb nog geen steekhoudende argumenten gehoord omdat niet te doen

En dat is het inderdaad! Steekhoudende argumenten met betrekking tot ons koningshuis en de Bilderberggroep?! Laten ze er lid van zijn! Nou en? Vallen ze de gewone burgers, ons, er mee lastig? Zijn wij, de gewone burgers, er het dupe van? Dus ik ben nog steeds benieuwd!
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 22:48

Maar ben benieuwd naar het antwoord van Cortazar!
Naar boven

Auteur Bericht
JEROMMEKE031

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:01

Hoi ik ben nieuw hier en bij de laatste gedeelte sluit ik mij volledig bij aan ,niet iedereen heeft een top baan of ,vind zijn werk leuk in deze tijd is het grijpen wat je kunt pakken...

En dan is,er niemand thuis die op je wacht als,je lange dagen van huis weg bent voor je werk !

Ik weet dat ik een persoonlijke relatie met God heb en Hij mij vooruit gaat maar wilde het toch ff neerzette.

Fijne avond
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:08

2000 resultaten gevonden. Toon resultaat 1 tot en met 20.

Er zijn op dit moment 2000 leden. Na middernacht zakt het altijd wat maar de groei is duidelijk! Niks doemdenken dus.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 9 mei 2013, 23:13
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:11

PETRA373 schreef:
zou het? zou het mileu van afkomst een factor kunnen zijn?
Eerlijk gezegd, zie ik zelf het verband er niet zo in.

Ik begrijp je punt Petra.
Maar ik zie het iets breder. Niet alleen het milieu van afkomst is een factor. Het ontbreekt mensen ook vaak aan financiële middelen, aan cultuurdeelname denk aan musea bezoek, en andere activiteiten. Daardoor kunnen mensen zich eenzaam voelen. De midden en hogere
lagen van de bevolking hebben op allerlei gebied veel meer macht en invloed dan de lagere sociale klasse. Er is nog steeds sprake van een structurele achterstelling van vrouwen en mannen. Kijk naar discriminatie is volgens de grondwet verboden, maar er bestaan in de praktijk nog vele vormen van discriminatie naar klasse afkomst, culturele afkomst, geslacht, seksuele voorkeur, huidskleur en leeftijd.

Gr Marenth
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:11

THOMAS968 schreef:
2000 resultaten gevonden. Toon resultaat 1 tot en met 20.

Er zijn op dit moment 2000 leden!. Na middernacht zakt het altijd wat maar de groei is duidelijk! Niks doemdenken dus.

Thomas

Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JEROMMEKE031

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:14

Tijdens mi,n ontvoering door 4 Bosniërs met pistool op mijn hoofd in eigen auto , wist ik wat angsten waren.

Tijdens m,n ondervragingen en ontvoering in m,n auto wist ik het ff niet meer ...

Ik bad tot God ik weet dat U er bent ,Heer het is mijn tijd nog niet heb nog zoveel te doen ,dacht ook m,n laatste uur was geslagen...

Maar het moment na dat ik tot de Heer sprak kwam er een rust over me heen , ze hebben mij met geen vinger meer aangeraakt tijdens de ontvoering

Om het lange verhaal kort te houden ,ik ben gezegend mens!
Ben gespaard gebleven , keer op keer moet ik erbij zeggen tegen slag na tegenslag maar hoe ga je er mee om ? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen God regeert !
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:24

JEROMMEKE031 schreef:
Tijdens mi,n ontvoering door 4 Bosniërs met pistool op mijn hoofd in eigen auto , wist ik wat angsten waren.

Tijdens m,n ondervragingen en ontvoering in m,n auto wist ik het ff niet meer ...

Ik bad tot God ik weet dat U er bent ,Heer het is mijn tijd nog niet heb nog zoveel te doen ,dacht ook m,n laatste uur was geslagen...

Maar het moment na dat ik tot de Heer sprak kwam er een rust over me heen , ze hebben mij met geen vinger meer aangeraakt tijdens de ontvoering

Ben gespaard gebleven , keer op keer moet ik erbij zeggen tegen slag na tegenslag maar hoe ga je er mee om ? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen God regeert !

Bizonder Jerommeke!
God heeft over je gewaakt op die momenten en heeft nog geen lust gehad in je dood......
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:34

JEROMMEKE031 schreef:

spalm 91..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JEROMMEKE031

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:48

Zo dan die reacties gaan snel hier ...

Nee God heeft andere plannen met mij nog hihi
Naar boven

Auteur Bericht
JEROMMEKE031

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 23:51

MAMALOE463 schreef:
Bizonder Jerommeke!
God heeft over je gewaakt op die momenten en heeft nog geen lust gehad in je dood......

Reacties gaan snel hier zeg .....

Welterusten
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 00:03

2007 om twaalf uur, dat is een mooi aantal, een paar weken geleden was het 1706. Morgenochtend kan het weer wat lager worden door de opzeggingen maar we mogen hier heel tevreden mee zijn.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 10 mei 2013, 00:15
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 00:05

THOMAS968 schreef:
2007 om twaalf uur, dat is een mooi aantal, en paar weken geleden was het 1706. Morgenochtend kan het weer wat lager zijn door de opzeggingen maar we mogen hier heel tevreden mee zijn.

Thomas

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 00:27

MARENTH030 schreef:
Ik begrijp je punt Petra.
Maar ik zie het iets breder. Niet alleen het milieu van afkomst is een factor. Het ontbreekt mensen ook vaak aan financiële middelen, aan cultuurdeelname denk aan musea bezoek, en andere activiteiten. Daardoor kunnen mensen zich eenzaam voelen. De midden en hogere
lagen van de bevolking hebben op allerlei gebied veel meer macht en invloed dan de lagere sociale klasse. Er is nog steeds sprake van een structurele achterstelling van vrouwen en mannen. Kijk naar discriminatie is volgens de grondwet verboden, maar er bestaan in de praktijk nog vele vormen van discriminatie naar klasse afkomst, culturele afkomst, geslacht, seksuele voorkeur, huidskleur en leeftijd.

Gr Marenth

jaa, daar zit wel wat in, zie hier nu ineens wat je bedoelt.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 00:34

ik begin nu te begrijpen hoe heide de was ophangt Lachende smiley
veel spannender als een wasdroger Lachende smiley

en die buurvrouw ligt eronder en kijkt na heide,s wasgoed Smiley die vol vragen zit en denkt... daar hangen weer 7 witte onderboeken en witte sokken Smiley die vol vragen zit wasdag bij heide
Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 01:00

Vrijdag 10 Mei, 1 Korintiërs 15: 29-34; Ik leef.

Bij de overtuiging dat er geen opstanding der doden is, loop je de kans dat het leven zo plat als een cent wordt. Dat probeert eruit te halen wat erin zit. Want je leeft maar één keer. En dus: laten we eten en drinken, want morgen – of overmorgen of zo – zijn we allemaal dood. Hoe vaak er bij deze levensvisie ook ingeschonken wordt en opgediend, erg vrolijk word je er niet van. Er zit een heel sombere ondertoon in. Het leven is zo gezien niet veel meer dan een langgerekt galgenmaal. Nu kan het nog, morgen wellicht al niet meer.
Maar de doden zullen wél opgewekt worden, zegt Paules. De dood heeft niet het laatste woord. Dat perspectief geeft hem een sterke drive om te leven en al het moet ervoor te vechten. In Efeze werd hij onlangs voor de wilde beesten gegooid, vertelt hij tussendoor. Had hij niet in een opstanding geloofd, dan had hij bij voorbaat zich laten verscheuren. Maar het geloof dat de dood geen eindpunt is, maar overwonnen is – wij erven koninkrijken, eeuwig genot wacht ons – gaf hem iets van leeuwenmoed om te vechten. En hij overleefde de leeuwen.
Met dit geloof overleef je altijd. Zulke mensen zeggen weleens: “Als je hoort dat ik gestorven ben, geloof het niet, Ik leef!”
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 01:05

PETRA373 schreef:
jaa, daar zit wel wat in, zie hier nu ineens wat je bedoelt.

Fijn dat je het begrijpt nu
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 01:33

Lieve mensen ik ga een poosje tussenuit.
andere dingen doen

in de wereld van echte leven
tijd anders gaan indelen.................
wie weet van de herfst weer ......misschien

wees lief voor elkaar
Geloof hoop en liefde
Gods liefde is centraal
voor eeuwig

liefs Joannie
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 01:54

JOANNIE702 schreef:
Lieve mensen ik ga een poosje tussenuit.
andere dingen doen

in de wereld van echte leven
tijd anders gaan indelen.................
wie weet van de herfst weer ......misschien

wees lief voor elkaar
Geloof hoop en liefde
Gods liefde is centraal
voor eeuwig

liefs Joannie

Alle goeds en Gods zegen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 07:30

Met plastische chirurgie kan je meerdere kanten op.

Ja er zijn mensen die zich totaal laten verbouwen. Kijk bv naar Michael Jackson, maar ook vrouwen die hun borsten laten uitbouwen tot een giga formaat. Die mensen hebben over het algemeen een laag zelf beeld. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist verdrietig is dat deze mensen ongelukkig zijn.

Daarnaast is plastische chirurgie een oplossing voor mensen die gepest worden met hun uiterlijk. Bv grote haakneus. Ik kan me goed voorstellen dat je dan wat laat doen. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist boos is op de pesters.

En wat dacht je van bv brandwonden. Denk aan Volendam. Dan kan je gezicht weer gereconstrueerd worden. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist blij is dat het kan.

Laatst aangepast door
ANNA415
op vrijdag 10 mei 2013, 08:01
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 07:41

PETRA373 schreef:
ik begin nu te begrijpen hoe heide de was ophangt Lachende smiley
veel spannender als een wasdroger Lachende smiley

en die buurvrouw ligt eronder en kijkt na heide,s wasgoed Smiley die vol vragen zit en denkt... daar hangen weer 7 witte onderboeken en witte sokken Smiley die vol vragen zit wasdag bij heide
Smiley die vol vragen zit

Denk je echt dat Heide witte sokken heeft Zieke smiley
Arme buurvrouw.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 07:49

Hai Marenth,

Natuurlijk er zit iets in, in wat je zegt.

Aan de andere kant.....de tekst: het is voor een rijke moeilijker Gods koninkrijk binnen te gaan dan door het oog van een naald te gaan....

Waarom pleegt Antonie Kamerling, die alles heeft, zelfs gelukkig is in dit intervieuw toch een einde aan zijn leven?

Iemand met een laag inkomen kan ook onafhankelijk zijn, iemand met een goede baan kan afhankelijk zijn, zij het psychisch van zijn partner, etc.

Ik kan mezelf ook, ontplooien door te lezen, en hobby's ook al werk ik niet met een hoge functie voor een belangrijk bedrijf.

En cultuur; iemand met een lager inkomen, kan ook schilderen, lezen, dingen bezoeken.

Je schrijft:
Quote:
Voor mijn gevoel was ik twee levensbehoeften kwijt. De tweede trede van de piramide van Maslow. Zekerheid/verbondenheid
Kijk dit heeft niets met inkomen te maken, maar met hoe je jezelf voelt... Knipoog smiley

Misschien ligt het genuanceerder.

Zou, ik niet tot de hoogste ladder van de Maslov piramide kunnen komen omdat ik geen groot inkomen heb?

S. niet zwart wit.

Marenth, ik wéét ook dat je het zo niet bedoeld, maar ja, ik wou toch even een tegengeluid geven, omdat ik ook om me heen de beperkingen van een laag inkomen zie,(geen auto, elke maand uitrekenen hoeveel euro je per dag uit kan geven, etc. Als ik bij sommigen op een verjaardag oid vertel dat ik een van de beste boeken van die en die schrijver voor 2 euro op de kop heb getikt, ja, dan lachen ze me uit, of kijken verbijsterd naar mij, ja want net nadat iemand heeft uitgelegd dat haar skistok is gebroken en dat 90 euro gaat kosten)Op dit soort verjaardagen blijf ik niet lang ;) Want alles gaat over materiele dingen vakanties, auto's, ga maar door, heb je dat niet kan je ook werkelijk helemaal nergens over meepraten.

Maar ook het ongeluk van mensen die goede banen hebben en niet gelukkig zijn. En juist mensen met een laag inkomen die wat creatief zijn en toch nog veel gelukkiger, mede daardoor? kunnen zijn.

Maar ik begrijp wel degelijk wat jij wilt zeggen hoor Lachende smiley
Jij verkeerd in de gelukkige positie dat je gewoon meer kan doen, auto, vakantie, etc. en ja, dat kan dingen wel makkelijker maken, maar ja werkt alleen als je al gelukkig bént, weet ik uit ervaring ;) En dat ben je, gelukkig Knipoog smiley

Je schreef ook:
Quote:
En in plaats van te blijven piekeren over wat ik misschien verkeerd heb gedaan, heb ik besloten dat alles is zoals het is, en zoals het kennelijk moet zijn. Vanaf die tijd begreep ik, dat ik mijn tijd en aandacht beter kan besteden aan iets waar ik mijzelf gelukkig mee maak. Door structuur in mijn leven aan te brengen voelde ik mij niet eenzaam meer. Ik stelde mijzelf korte en lange termijn doelen, die ik van tijd tot tijd weer bijstelde. Mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde werd hierdoor versterkt.
Dit kan ook met een laag inkomen.
Knipoog smiley

Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 12:00
Quote:
SHANITA130: Net zoals dat liedje 'Streets of London'....van kijk het kan ook anders, maar ja, Antonie had alles, op het oog dan, en toch geen geluk van binnen, ook al kon hij wel vrolijk overkomen. Hij was het volgens mij, bij tijden ook echt, gelukkig....Maar er was íets....

Je ben pas rijk als je iets bezit wat niet te koop is. Las ik laatst ergens...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 10 mei 2013, 10:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 08:15

LANFY127 schreef:
Quote:
LanfyIk heb verschillende vriendinnen die het een en ander hebben laten doen! Nou en? Ze voelen zich er beter en lekkerder door! Waarom moet je je eigenlijk met alles afvragen of God het wel goed vind, en op welke manier Hij het dan wel of niet zou moeten goedvinden? De mogelijkheid om het te doen bestaat toch? En als je je er beter door voelt, waarom niet?

Quote:
@ Shanita, je hebt duidelijk mijn bovenstaande bericht niet gelezen! Ik heb het totaal niet over een 30.000€ kostende operatie! Maar lees het nog eens!

Oké, ja je kan ook je oogeleden op laten trekken, iets in laten spuiten wat je rimpels verminderd/weghaald....

Ja, je schreef 'het een en ander laten doen', ja, dus dan ga ik denken, wat laten mensen zoal doen? Borsten ja, dat hoor ik zelf het meest. Ja, en hoeveel dat kost, ja, ik maak een ruwe schatting wat ik denk...en weleens zag op Amerikaanse tv, ja, want ik ga niet vragen aan iemand die dat deed, van 'ja, wat koste dat nu eigenlijk..?';)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 10 mei 2013, 08:53
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 09:22

JEROMMEKE031 schreef:

Dat is heftig, ja ik word er stil van...

Ja, ik zag laatst bij een EO programma, een reportage over een man die was naar Libanon gegaan, en zag daar vreselijke dingen, mocht niets doen, want ja, Vredesmissie, en ja, die had daar lang last van.

Sterkte met je weg!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5456 5457 5458 5459 5460 5461 5462 ... 6194 Volgende
Pagina 5459 van 6194