| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 00:12
|
|
|
|
Mooi Pieter..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 00:23
|
|
|
|
Soms is de stilte het beste antwoordt
Moederdag was goed vandaag. Sterkte die geen moeder meer hebben, geen vrouw meer hebben..
En die ik vergeten bent..sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 00:24
|
|
|
|
Kan ik niet openen, heb de app niet. Kan hem wel opzoeken doe ik later.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 00:51
|
|
|
|
Nieuw dodelijk virus: coronavirus Mogelijk van mens op mens....
Kijk en huiver....
Nieuw wereld orde Klik hier
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 13 mei 2013, 01:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 00:52
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik las dit op de website:
Online aanmelden was mogelijk tot Hemelvaartsdag (t/m 8 mei). U kunt zich nog ter plekke aanmelden. Er is voldoende plek. |
das handig als er nog voldoende plek is! waar op de website staat dat,kan het even niet vinden...?
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op maandag 13 mei 2013, 00:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLO606
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 07:13
|
|
|
|
Looft den Heere mijn ziel en vergeet geen van Zijn weldaden Psalm 103 en Mijn Ziel is bedroefd tot de dood toe, spreekt Jezus in Gethsémané. Het diepste innerlijk, de bewaarplaats van alle emoties, herinneringen etc. en vanuit die ziel wordt ook de geest bestuurd samen met de Heilige Geest, Die getuigt dat wij in Christus kinderen van God zijn en elkaar ná het sterven in de hemel zullen herkennen zoals tijdens de verheerlijking op de berg waarbij Mozes en Elia door de discipelen werden herkend..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 07:16
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Lijkt mij vrij normaal idd..... |
Ach in Nederland hebben we vrijheid van spreken, maar daarmee ook van zwijgen. Volgens mij kun je niet iemand dwingen tot antwoord. Of het beleefd is niet te antwoorden .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 07:26
|
|
|
|
Ik denk dat er verschillende situaties zijn. En dat beide mogelijk is (de hand van God maar ook een weddenschap tussen God en Satan).
| SHANITA130 schreef: | Vol moed ben ik eraan begonnen, maar toen opeens kwam "het gevaar". Het plan, dat bleek te zijn verzonnen, mijn hele droomwereld stortte in elkaar
'Het gevaar' lees ik in dit geval, dat het niet de Here was die de plannen doorkruiste........
Maakt ook niets: uit mijn levenservaringen kan ik opmaken dat 'het gevaar; voor mij doelt op als niet van de Here....
Zelfs bij Job was het uiteindelijk niet Gods wil; het ging erom, om een weddenschap tussen God en satan...
Daarom heeft God meervoudig alles teruggegeven aan Job.
Ja, kan je denken en ziekten? Ja, maar wat is het echte wonder, God die je door de ziekte heensleept, zodat je ook tijdens het ziek zijn Rust en Vrede en Gemoedsrust hebt?
En ook heb je 'gevaren'; in deze gebroken wereld, die plannen doorkruisen, en niet bedoeld van God om je een andere richting op te sturen....
Afijn, idd zet je aan het denken! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETER535
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 09:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Maar ja, ik heb het bij mij weer zo ingesteld dat ik niet weet wie op mijn profiel kijken en anderen ook niet weten wanneer ik bij hun kijk. Dus ja, ik zou hier niet direct wat aan hebben....
|
Dan zou je ook met de plugin niet in die lijst moeten komen. Wat de plugin simpelweg doet is de pagina ophalen die je normaal zou zien als je op de link klikt, en laat een deel hiervan in het huidige scherm zien. Het ligt dus aan je CM-instellingen of iemand ziet of je het profiel bekeken hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 10:35
|
|
|
|
|
Idd, dat bedoel ik ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 11:08
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ach in Nederland hebben we vrijheid van spreken, maar daarmee ook van zwijgen. Volgens mij kun je niet iemand dwingen tot antwoord. Of het beleefd is niet te antwoorden .....  |
Dat is waar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 11:09
|
|
|
|
|
Zo, indrukwekkend en eigenlijk ook een bewijs!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 11:25
|
|
|
|
Zometeen weg, in de kou, 13 garden bewolkt.
Ja, ik zou wel moeten.
Latertjes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 11:39
|
|
|
|
Om een mooie les te leren..zei de persoon tegen mij;
Geef ik liever de hengel aan jou, Dan de vis..die je meteen op kan eten.
-------------------------------
(Je zal namelijk weer trek krijgen)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 13 mei 2013, 12:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 12:16
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zometeen weg, in de kou, 13 garden bewolkt.
Ja, ik zou wel moeten.
Latertjes! |
succes shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:09
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | nou weten we nog steeds niet of er nou interesse is om daar wat mensen van CM te ontmoeten? als er meerdere mensen zich aanmelden lijkt het mij wel intereressant om er 1 of 2 dagen naar toe te gaan. niet met een tent want dat lukt waarschijnlijk niet meer vanwege de drukte.
je moet al vroeg een plekje reserveren in het voorjaar,want even wat regelen 2 weken van te voren gaat niet helaas. hier zijn regels voor,wat wel kan is bv bij iemand in de voortent of caravan slapen als ze nog plek hebben tegen betaling.
hier de link: (op de 2e vraag klikken)
http://www.opwekking.nl/conferenties-opwekking/pinksterconferentie/163-pc-veelgestelde-vragen/365-kamperen-faq |
Op de site van Opweking staat dat er voldoende plek is en dat je niet hoeft op te geven. Dat zie je als je op aanmelden klikt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:22
|
|
|
|
Ja zie je wat eten voor je kan doen Ikzelf eet sinds een paar maanden zonder enige toevoegingen van schadelijke Enrs en zonder suiker. Veel groenten en fruit en liefst biologisch vlees vis ei enz> Als zuivel alleen goeie kaas en yoghurt. Het heeft mijn gezondheid ook enorm verbeterd: Ben inmiddels 16 kilo afgevallen Slaap veel beter mn bloedruk is weer normaal en ik voel me hierdoor veel en veel beter meer energie Ik schreef het hier al eerder volgens mij doet wat je eet veel meer voor je gezondheid dan wij denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:31
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | Ik heb , wellicht geheel ten onrechte , als ik de vragen in aanschouw neem op het CM profiel, heel vaak de neiging om hetzij idiote antwoorden te geven of ze over te slaan. Er is reeds een onderwerp over het profiel cq de vraag : wil je kinderen of iets van die strekking , dus daarin zal ik me niet meer verdiepn.
Een ontzettend jeuk veroorzakende vraag is : wat is / was de mooiste dag van je leven?
Ik heb daar of geen idee van of ik mis de essentie van deze vraag denk ik. Wat is de mooiste dag van je leven ?
Volgens mij is die alleen te beantwoorden als er geen dagen meer worden toegevoegd aan je leven. Dus de facto als je niet meer ademhaalt. Iig niet meer blijft ademhalen.
Omdat ik nog steeds ademhaal , althans ik daar vanuit ga , kan ik dus niet vraag niet naar waarheid / volledig heid beantwoorden.
Ik zou dan ook graag willen dat er een multiple choix optie zou komen.
Een van de antwoorden zou dan mi moeten zijn: Dat weet ik niet , want ik ben nog niet dood.
een andere optie zou kunnen zijn : ik hou mij het recht voor om het antwoord dat ik nu geef , te veranderen , mocht ik nog een goede partner vinden en wij blijven samen.
Wat is er verkeerd aan een andere vraagstelling ?
Ipv deze vraag zou men ook kunnen vragen: wat heeft volgens jou /u de meeste indruk gemaakt in de wereldgeschiedenis. Deze vraag is niet afhankelijk van een leven , doch veelmeer van de idee die iemand heeft over waarde van gebeurtenissen. En nodigt ook uit tot het stellen van vragen.
Ik zou dan willen antwoorden: Toen de eerste mens op de maan landde.
niet omdat Armstrong daar landde maar omdat men nooit had kunnen bedenken in 1900 dat dit mogelijk zou zijn. |
| Quote: | | Ik heb , wellicht geheel ten onrechte , als ik de vragen in aanschouw neem op het CM profiel, heel vaak de neiging om hetzij idiote antwoorden te geven of ze over te slaan. |
Ik ook...ga ze weer verwijderen...sneeeeeeel....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:41
|
|
|
|
zo na eerst ff lekker uitslapen en een hele poos niksen, nu toch maar aan de slag. Jongste zoon had gister een heerlijk etentje gemaakt voor moederdag. Maar nu ziet mn keuken eruit of er een bom ontploft is. Opruimen zat niet in het moederdag pakket
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:45
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ach in Nederland hebben we vrijheid van spreken, maar daarmee ook van zwijgen. Volgens mij kun je niet iemand dwingen tot antwoord. Of het beleefd is niet te antwoorden .....  |
Het is maar met welke bedoeling de vraag gesteld wordt he. Als het een normale open vraag is zonder bijbedoelingen of strategie dan is antwoorden wel correct maar heel vaak kan het ook wijs zijn om even te zwijgen. Zeker als er net een onrustverwekkend conflict is geweest. Wijsheid is veelal meer dan waarheid en tussen die twee gaapt wel eens een diepe kloof.
Bedenk wel dat veel mensen niet kunnen discussieren omdat men het persoonlijke en het zakelijke niet kan scheiden. De zeer recente geschiedenis hier op het forum is daar een voorbeeld van. Bedenk verder dat er nu eenmaal groeperingen zijn die de eigen kerkelijke opvatting als de enige en vanzelfsprekende christelijke waarheid zien. Feiten en meningen scheiden, vooroordelen, stereotypen, waardeoordelen al dan niet beargumenteerd, het is allemaal te herkennen. Gun de ander een overtuiging, zolang die medechristenen of niet-gelovigen geen kwaad doet. CM is geen kerk maar een verzameling zeer diverse mensen met een behoorlijk uiteenlopend ontwikkelingsniveau. Bedenk daarbij dat nogal wat mensen hier door het leven beschadigd zijn en dat werkt ook door.
Ik vind absoluut dat je naar kennis, verklaring en inzicht moet toewerken maar het kan enige wijsheid vergen als je daar over goed wilt discussieren.
Bedenk wel dat intelligentie en inzicht ergens ophouden. Domheid is echter oneindig. Zeker als die gekoppeld wordt aan een variant van het christelijk geloof waarbij men de eigen opvatting als de exclusief christelijke ziet. Dan is een ander standpunt onbegrijpelijke afvalligheid en dat waardeoordeel is dan helaas snel gemaakt - ook op CM komt dat soms voor. Christenen vechten elkaar al eeuwenlang het kot uit en vaak is het hier op deze site niet anders. Niet-gelovigen gaan vaak veel beter met elkaar om.
Thomas, die vindt dat bewustwording, kennis, verklaringen en inzicht bijdragen aan geluk en ook aan een betere greep op de wereld - zeker ook je eigen leefwereld.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 15 mei 2013, 10:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:46
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | zo na eerst ff lekker uitslapen en een hele poos niksen, nu toch maar aan de slag. Jongste zoon had gister een heerlijk etentje gemaakt voor moederdag. Maar nu ziet mn keuken eruit of er een bom ontploft is. Opruimen zat niet in het moederdag pakket |
ha ha, ik zit hier ook met reuze afwas, was te gezellig dus zei, laat die afwas staan, doe ik morgen wel. tja, en toen ging de wekker, kids weer na school na vakantie, poetsen kerk en tja reuze afwas...... ik had gemopperd dat de kinderen steeds de handoek bij de wc op de grond gooien om hun voeten op te zetten in de nacht, dus kreeg leuke wc mat, en toen zei een andere , oh moet me cadootje effe omruilen heb ook wc mat... grootste moederdag cadoo, me kids..... eentje is zelf op moederdag geboren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:12
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | succes shanita |
Nou dat was weer een gedoel ketting van me fiets, ik rennen met die fiets naar de fietsenmaker bij het station, was anders bijna te laat. En ja, heel aardig, die medewerker zat te lunchen en deed toch me ketting er ff goed omheen dat vond ik dan weer zo aardig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:14
|
|
|
|
Ik heb ook weer een afwas: ik wil met kerst ofzo een afwasmachine: ik heb een grondige hekel aan afwassen, zo dat lucht op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:28
|
|
|
|
|
Een ding wat Zwaan hier niet heeft neergezet, maar wel zo is: ten allen tijden positief denken!!! En dat is ook Bijbels!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:29
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik heb ook weer een afwas: ik wil met kerst ofzo een afwasmachine: ik heb een grondige hekel aan afwassen, zo dat lucht op  |
Meen je deze uitspraak??? En dan bedoel ik ...die afwasmachine...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:37
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou dat was weer een gedoel ketting van me fiets, ik rennen met die fiets naar de fietsenmaker bij het station, was anders bijna te laat. En ja, heel aardig, die medewerker zat te lunchen en deed toch me ketting er ff goed omheen dat vond ik dan weer zo aardig  |
beetje olie tussen d oen, wil wel es helpen dat hij dan minder er af gaat. praat me niet van kettingen die er af gaan en afwasmachines , die wil ik ook eentje. relaxed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:42
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Meen je deze uitspraak??? En dan bedoel ik ...die afwasmachine... |
ja ik wil de mijne gerepareerd baal ook van al die afwas!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Meen je deze uitspraak??? En dan bedoel ik ...die afwasmachine... |
Nou ik heb kennissen die hebben er een, vandaar. Hupakee, alles in de afwasmachine, elk kopje, bordje, pannetje, noem maar op. (en ze zijn met z'n tweetjes!!) Je hoeft 'm niet eens leeg te ruimen, je pakt er gewoon dingen uit en als die leeg is vul je 'm met vuile afwas.
Komt er droog uit, je hoeft dus ook niet meer af te drogen.
Ach, meen ik dat...als ik geld teveel zal hebben wel. Ik zal r niet voor sparen, ja gewoon afwassen kan ik wel goed hoor, en ja, tis fftjes werk, maar ja het is zeg maar een fijne leuke, doch wel overbodige luxe. Maar wel leuk.....
Er is ook zo'n robot stofzuiger, ja die zijn ook aardig aan de prijs, maar leuk, stofzuigen behoort dan ook tot het verleden 

Video hoe de robotstofzuiger zijn werk doet.
Ach ja, leuk dat het bestaat.
En verder: bijzaak...
Ik heb gewoon eventjes een periode dat ik dat hele huishouden helemaal niet zie zitten, inclusief koken.
Maar ja, ik had ook hele lange periodes in mijn leven dat ik het júist erg leuk vond, me eigen huis bijhouden, koken...ik vroeg ook altijd anderen te eten.
Ik denk dat ik in een fase zit, waar ik doorheen ga 
Dit is meer voor rijke mensen die denken wat moet ik nu weer voor Moederdag vragen; ik heb alles al, ....oh, ja een robotstofzuiger ;) Ik ken die mensen een luxeprobleem, die vrouw weet elke keer niet wat ze nu weer moet bedenken wat ze wil hebben voor verjaardag, etc.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 13 mei 2013, 14:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:59
|
|
|
|
Dus??? Blijf gewoon even bij de realiteit joh... We weten welke huishoudelijke zaakjes we gewoon op orde moeten hebben... Troost je...ik heb ook geen afwasmachine...en ook geen robotstofzuiger..(en we leven hier met z'n drieën..) En ook ik kijk wel eens naar het aanrecht...en heb geen zin... Maar dat is weer even de afspraak met jezelf maken...(nakomen en waarmaken)
Moeilijk??
Soms wel, maar dat heb ik ook...
En dan vanavond jezelf prijzen om de dingen die je WEL hebt gedaan!!!
Kabouters bestaan niet hoor!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 13 mei 2013, 15:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 15:32
|
|
|
|
Tsja, ook een vaatwasser brengt werk met zich mee...... Denk aan voorspoelen, inpakken, uitpakken, nadrogen (kunststof en metaal droogt nooit perfect op) en aan bijv. de koekenpan, kristal etc. wat er niet in mag.... Je kunt idd wat anders doen wanneer het apparaat zijn werk doet, maar ben er nog niet van overtuigd dat het bijv. tijd en/of geld bespaart. Het loont overigens niet zozeer om met de hand af te wassen wanneer je de hele dag door de afwas met een warm sopje afwast, t.o.v. een vaatwasser, omdat je daarmee minimaal evenveel water gebruikt als een vaatwasser. Maar wanneer je het een beetje plant wanneer je af gaat wassen, met beleid kopjes/glaswerk etc. gebruikt, kan ik iig aardig voordeliger met de hand afwassen dan met een "Truus".
|
|
| Naar boven |
|
|