ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETER535
ChristianMatch forum index » Berichten van PETER535
Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 13:00
BerichtOnderwerp: Blokkeren
 
Dit probleem is vrij simpel te verhelpen. Indien je iemand blokkeert, moet je hem/haar natuurlijk ook geen berichten meer kunnen sturen!! Daarnaast moet iemand ook onzichtbaar voor je worden: dus niet terug komen in matches/lyncs/zoekresultaten! En andersom natuurlijk ook.

Op die manier kan hooguit een laatste bericht naar iemand gestuurd worden voordat de blokkade ingesteld wordt, en hoef je ook niet aan elkaar herinnert te worden ;)

Redactie: kan het systeem op bovenstaande manier gemaakt worden?? En dan een pagina bij account instellingen waarop blokkades in een lijst komen en ongedaan kunnen worden?


Laatst aangepast door
PETER535
op woensdag 4 september 2013, 13:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 23:06
BerichtOnderwerp: foto komt er niet recht op
 
SHANITA130 schreef:
Hoort dit niet bij 'pc problemen', bij 'Van alles wat', ?

Dat is nog niet bekend, Shanita. Het kan ook aan CM liggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 15:54
BerichtOnderwerp: foto komt er niet recht op
 
Update: workaround werkt wel op mijn account maar niet bij Roelande...

Moet dus wel ergens in het systeem zitten... good luck CM met uitvogelen wat het probleem is ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 14:15
BerichtOnderwerp: foto komt er niet recht op
 
Update: mail gestuurd naar Roelande met mogelijke workaround.

Laatst aangepast door
PETER535
op donderdag 11 juli 2013, 14:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 13:03
BerichtOnderwerp: foto komt er niet recht op
 
Hoi Roelande...

Kan je de volgende vragen beantwoorden:

a. Waar heb je de foto van gedownload?
b. is hij wel recht als je hem op je PC bekijkt?
c. Waar probeer je hem op te zetten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 11:08
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
SHANITA130 schreef:
Mannen zijn Jagers, als een prooi zich aanbied, op ze af komt lopen, ja, waar is dan de fun van het jagen?

Dat wil ik ze niet ontnemen Knipoog smiley

:p

Beetje ouderwets hoor Shanita... van mij mag de vrouw prima initiatief nemen en contact zoeken.

Jagen vindt ik sowieso niet zo'n positief woord... verbindt ik meer met players, die in de kroeg jagen naar een scharrel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:25
BerichtOnderwerp: CM App
 
Het begint nogal offtopic te raken...

dus nu weer even ontopic:

THOMAS968 schreef:
Dat is een kwestie van aangepaste venstertjes, die moeten kleiner zijn en cm moet detecteren dat er ingelogd wordt middels een computer of een smartphone. Dat te maken is niet zo ingewikkeld.

Als je een site bekijkt als m.ns.nl dan zie je dat het niet zoveel voorstelt om het te veranderen.

Ik weet niet wat voor achtergrond jij hebt Thomas. Maar gezien de manier waarop deze site is opgebouwd aan de voorkant, wil ik het van de achterkant nog niet weten. Zoals de voorkant is opgebouwd is het een enorme klus om het aan te passen. Dat zullen ze eerst moeten veranderen, maar kan ook betekenen dat de hele achterkant ook overhoop moet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:20
BerichtOnderwerp: Minder dan 1 op 10
 
ANNA415 schreef:
Als je naar bv een kroeg gaat en je flirt naar iemand, kan deze ook gewoon zich omdraaien en je negeren. Dus waarom zou je elke mail moeten beantwoorden?

Flirten en een berichtje... appels en peren wat mij betreft. Sowieso: als jan in de sloot springt, moet pietje dat ook? Wat would Jezus do? Ik vindt het een kleine moeite om een antwoord terug te sturen, ook al is het alleen al dat je niet geïnteresseerd bent.

ontopic:
Natuurlijk moet er wel iets zijn om op te antwoorden! Dus wat anderen voor mij al zeiden: probeer een persoonlijk bericht te sturen, waarin je vragen over diegene stelt en daarmee oprecht geïnteresseerd overkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 09:25
BerichtOnderwerp: Profiel preview
 
SHANITA130 schreef:
Maar ja, ik heb het bij mij weer zo ingesteld dat ik niet weet wie op mijn profiel kijken en anderen ook niet weten wanneer ik bij hun kijk.
Dus ja, ik zou hier niet direct wat aan hebben....

Dan zou je ook met de plugin niet in die lijst moeten komen. Wat de plugin simpelweg doet is de pagina ophalen die je normaal zou zien als je op de link klikt, en laat een deel hiervan in het huidige scherm zien. Het ligt dus aan je CM-instellingen of iemand ziet of je het profiel bekeken hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 19:27
BerichtOnderwerp: Profiel preview
 
SHANITA130 schreef:
Lijkt me trouwens wel leuk als je er zoveel van afweet Knipoog smiley

Haha het kan ook heeeel vermoeiend zijn, omdat je weet dat iets op een betere manier kan, maar dat je er niets aan kan doen ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 16:11
BerichtOnderwerp: Profiel preview
 
Ik hou er niet van om elke keer op een profiel te moeten klikken om te kijken wie er op mijn profiel zijn geweest. Of als je in het forum zit, en snel even wat van iemand wil weten.

Daarom heb ik een extensie geschreven voor Google Chrome. Deze extensie laat als je over een profielnaam gaat een preview zien van het account. Ook jij kan deze extensie gebruiken, door hem als volgt te installeren:

1. Download het zip-bestand vanaf mijn website: http://peterelzinga.eu/ECM.zip
2. Ga in Chrome va het menu naar Instellingen -> Extensies
3. Pak het zip-bestand uit, en sleep deze naar de Extensies-pagina van Chrome.

Vanaf nu moet de extensie werken. Heb je suggesties of vragen, stel die hieronder!

- Screenshot verwijderd
Dit is een openbaar forum
Redactie CM -

P.S. Bij het previewen van een account kom je, net als normaal, op de lijst met "laatste bezoekers" van die persoon


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 12 mei 2013, 18:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535 (37)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 00:04
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
Hey hey

Ik ben ook een HSP-er. Er wordt hier vrij negatief over gesproken, maar ik vindt dat er zeker ook positieve kanten aan zitten. Het belangrijkste is naar mijn mening het erkennen van hoe je in elkaar zit (je zit als HSP-er nou eenmaal anders in elkaar) en ermee om leren gaan.

Nu wordt er hier gesproken over onder andere "HSP hebben", maar dat wil ik even rechtzetten. Je BENT een HSP-er. HSP is nog altijd een set (karakter)eigenschappen en geen ziekte of afwijking.

Zelf heb ik veel aan het "Forum voor hooggevoelige jongeren", http://jongeren.hooggevoelig.nl . Hier heb ik veel herkenning gevonden en veel leden staan klaar om je te helpen.

P.S. Voor de "ouderen" hier is er ook een forum van hooggevoelig.nl: http://www.hooggevoelig.nl/vbulletin/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETER535
Pagina 1 van 1