| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 08:59
|
|
|
|
Bedankt voor de info Thomas. Handig
@Roelande leest heel wat boeken op de rails
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 09:48
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Low budget top korte vakantie Vorig jaar maart was het , ik zou met mn vriend naar ameland. Maar de relatie ging zo slecht dat ik alleen besloot te gaan. Had de hotelkamer 4 nachten heel goedkoop via vakantieveilingen. Eerst met de trein naar leeuwarden, lekker koffie mee en een (paar) boeken. Op station Leeuwarden op zoek naar de bus naar Holwerd. Daar stonden al flink wat mensen met koffers die naar Ameland of schiermonnikoog wilden. Dat gaf meteen zo'n schoolreisje stemming. De bus reed door mooie plekjes in Friesland die ik echt nog nooit had gezien. Dan lekker op de boot ik voel me dan altijd echt helemaal weg met zo'n bootreis. Op Ameland was de eerstste aankoop een zonnebril, natuurlijk nadat ik mn fiets had opgehaald die ik gehuurd had. Want het was prachtig weer en dat bleef het. Het hotel was oke. Lekker 4 dagen lang het eiland verkend. Op terrasjes gezeten pannenkoeken gegeten ergens en nergens nergens heb ik het gevoel gehad van oh wat zielig ik zit hier alleen. Het was gewoon precies wat ik nodig had zo'n eilandtripje in mn eentje |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 09:49
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ja uren ja .. Onbegrijpelijk,als je als mens dagen moet klimmen om omhoog te komen..
En,dat God misschien zo'n berg in een dagje neerzet?.... |
ja, god die effe zo,n berg neerzet.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 09:54
|
|
|
|
Zoekt niet naar verschillen,maar naar overeenkomsten.
-------------------------------------------
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 10:09
|
|
|
|
Ik moet wel is aan David denken. Hij had velen bestrijders. Van buiten..en nog meer van binnen..ja Maar Gods kracht openbaarde zich in zijn leven, Zodat hij de strijd in zich,en de bestrijders buiten zich.. in Gods handen leerde leggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 10:42
|
|
|
|
..........
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 15 mei 2013, 23:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 11:31
|
|
|
|
HET FORUM IS WAT WIJ SAMEN ER VAN MAKEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 13:16
|
|
|
|
|
Doe wat je zegt,dan lieg je niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 13:26
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Zijn we er voor elkaar of tegen elkaar. het zou goed zijn dat we eerst eens nadachten om iets neer te zetten. Natuurlijk kan een reactie verkeerd vallen door wat voor omstandigheden dan ook, maar zou het niet beter zijn dat iemand dan persoonlijk door en mailtje er op word gewezen en men bij inzicht, het kan veranderen.
Meningen mogen verschillen, niet mis mee, maar het doet mij pijn om soms te zien hoe men elkaar op zeer negatieve wijze gaat behandelen.
Wat zou het mooi zijn als w eelkaa rgingen bouwen, steunen en bemoedigen. Bid voor elkaar, het is zo'n machtig wapen in onze strijd hier op aarde. God belooft de bidders verhoring en houd zich er aan, daar ben ik van overtuigd. Helaas is het soms zo moeilijk om hem te begrijpen. Hopelijk blijven we wel bouwen op Zijn zekerheden.
Een ieder Gods nabijheid toe gewenst, bij sommigen ook zijn sterkende helende, genezende hand. Velen zijn beschadigd, zowel fysiek als op geestelijk niveau. Vanmorgen een pracht getuigenis van iemand die zwaar depressief was en na dik jaar toch genezen werd God, puur op herhalend gebed. |
klopt. petra die es weer pas gaat schrijven op het forum als deze dingen overheersen, elkaar opbouwen, steunen en bemoedigen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 13:37
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | klopt. petra die es weer pas gaat schrijven op het forum als deze dingen overheersen, elkaar opbouwen, steunen en bemoedigen  |
Tja... Laten we daarmee dan een begin maken door niemand in de overtreffende trap tot slachtoffer te verklaren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 13:38
|
|
|
|
Ja lijkt me een hele goede start
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 13:46
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 13:51
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:00
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ach ja, zei de vrouw die aan de sociale dienst vroeg om studie, en als antwoord kreeg wegens bezuinigingen van d e overheid, investeren we niet in vrouwen die bijna 50 zijn...
inderdaad vrouwen... oh oh wat zijn ze toch erg, eh we voeden wel de toekomstigge mannen op gna gna....iedere man is door een vrouw opgevoed...
das een leuk feit, waar sommigge mannen, die de vrouw minder vind, niet onder uit kan ... en we hebben ons best gedaan, maar tja nadat we ze hebben geleerd om hun scheetje en boertje te laten, zindelijk te worden, houd d e ontwikkeling bij een man nu eenmaal op. en laat ze maar denken hun de man zijn op de wereld, wij weten wel beter.....
ha ha laatste meen ik niet sereius hoor, maar zeg ik altijd tegen mannen die op vrouwen neerkijken. lol. |
I know.
Dan kan je wél, via een pgb/wmo een studie doen. Dat gaat dan via een re-integratie buro, daar moet je dan eerst cursussen volgen, die, by the way, heel leuk, interessant en bemoedigend zijn, en die je sterken. en daarna gaan ze kijken welke mogelijkheden heb je, en ja, dan is er dikke kans dat de studie wordt vergoed.
Maar ja, dit soort dingen moet je vaak horen van iemand zoals jij nu van mij, en ik weer van iemand anders ;)
Of, kijken of je de studie in termijnen mag betalen. Elke maand een beetje dus.
Maar ja, dan moet je toch wel echt zeker weten dat je de studie volbrengt, anders kan je elke maand betalen en je bent er al mee gestopt. Dat had ik een keer en dat is heel frustrerend....
Trouwens, je hebt wel even kinderen op de wereld gezet, opgevoed tot waardevolle mensen. Dát is heel wat waard, ook voor de wereld ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 14 mei 2013, 14:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:07
|
|
|
|
"Niet teren op het geld van je man", zei minister Bussemaker in een interview met Trouw. Ze vindt dat vrouwen ervoor moeten zorgen dat ze economisch zelfstandig zijn. Haar opmerkingen leidden zaterdagochtend tot veel discussie op sociale media.
Een reactie(lol): Huisvrouwen Meldpunt is inmiddels opgericht. Kent u een terende huisvrouw meldt het ons!
Hahahahaha......
En: Alle vrouwen aan het werk! Welk werk?
Ja, dan denk ik ook aan de stapels A-4en die ik had, met afwijzingen van sollicitaties. Dat was de tijd dat je nog brief kreeg als je was afgewezen; ik maakte ze na een tijd een keer in de week open, ipv elke dag, wist toch wel; afwijzing....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 14 mei 2013, 14:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:15
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:28
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:52
|
|
|
|
Overvallen door een hoosbui...en nat tot op mijn.....!!!!
Thuis gekomen...natte kleding ingeruild voor een heerlijk badstof kamerpak...en straks even ingerold in mijn fleecedeken...even wegdromen en weer warm worden!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:52
|
|
|
|
|
Broccoli met zalm en aardappels...appel-kaneel toetje toe....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:56
|
|
|
|
Ja, 9 graden, bewolkt, regen, midden in de zomer, verdrietig gewoon.
Ik hoop dat er zich spoedig een wonder voltrekt en we een paar weken ofzo mooi weer zouden krijgen, het is nu net herfst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:16
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETER535
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:20
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Als je naar bv een kroeg gaat en je flirt naar iemand, kan deze ook gewoon zich omdraaien en je negeren. Dus waarom zou je elke mail moeten beantwoorden? |
Flirten en een berichtje... appels en peren wat mij betreft. Sowieso: als jan in de sloot springt, moet pietje dat ook? Wat would Jezus do? Ik vindt het een kleine moeite om een antwoord terug te sturen, ook al is het alleen al dat je niet geïnteresseerd bent.
ontopic: Natuurlijk moet er wel iets zijn om op te antwoorden! Dus wat anderen voor mij al zeiden: probeer een persoonlijk bericht te sturen, waarin je vragen over diegene stelt en daarmee oprecht geïnteresseerd overkomt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETER535
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:25
|
|
|
|
Het begint nogal offtopic te raken...
dus nu weer even ontopic:
| THOMAS968 schreef: | Dat is een kwestie van aangepaste venstertjes, die moeten kleiner zijn en cm moet detecteren dat er ingelogd wordt middels een computer of een smartphone. Dat te maken is niet zo ingewikkeld.
Als je een site bekijkt als m.ns.nl dan zie je dat het niet zoveel voorstelt om het te veranderen. |
Ik weet niet wat voor achtergrond jij hebt Thomas. Maar gezien de manier waarop deze site is opgebouwd aan de voorkant, wil ik het van de achterkant nog niet weten. Zoals de voorkant is opgebouwd is het een enorme klus om het aan te passen. Dat zullen ze eerst moeten veranderen, maar kan ook betekenen dat de hele achterkant ook overhoop moet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:59
|
|
|
|
| PETER535 schreef: | Flirten en een berichtje... appels en peren wat mij betreft. Sowieso: als jan in de sloot springt, moet pietje dat ook? Wat would Jezus do? Ik vindt het een kleine moeite om een antwoord terug te sturen, ook al is het alleen al dat je niet geïnteresseerd bent.
ontopic: Natuurlijk moet er wel iets zijn om op te antwoorden! Dus wat anderen voor mij al zeiden: probeer een persoonlijk bericht te sturen, waarin je vragen over diegene stelt en daarmee oprecht geïnteresseerd overkomt. |
Ja, ik vind het een kleine moeite om iemand even een mailtje terug te sturen. Laat in elk geval weten dat je het mailtje gelezen hebt en reageer daar even kort op, ook als je verder geen contact wil. Als je in iemand geïnteresseerd bent neem dan in elk geval de moeite om het profiel te lezen. Het profiel zegt -als het met een beetje aandacht ingevuld is-, toch het een en ander over de persoon die je mailt. Een profiel waarin maar zeer weinig vermeld wordt en waar op b.v. de vraag: ``wat betekent het geloof voor je`` geantwoord wordt met: alles of veel, zegt mij niets. Ook lees ik liever hoe iemand zichzelf ziet, dan een omschrijving die vrienden geven. Ik vraag me dan af, in hoeveel gevallen dat echt aan een vriend gevraagd is. En natuurlijk is een profiel nooit volledig, maar het geeft toch wel een eerste indruk van iemand. Probeer wat van jezelf te laten zien in je profiel, daar is het voor. Uiteraard bepaal je zelf hoeveel en wat je kwijt wil. Mijn ervaring met mailtjes die ik zelf stuur is dat ik in 9 van de 10 gevallen toch wel een antwoord krijg en dat stel ik zelf ook op prijs.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 14 mei 2013, 17:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 17:07
|
|
|
|
Ik had vandaag ook een gebakken ei (niet thuis natuurlijk, hahaha). Vroeger eens 6 jaar vegetarisch geweest. Toen kreeg ik zo overweldigend veel zin in vlees ineens dat ik de halve snackbar leegat. Toen was ik niet vegetarisch meer. In het kader van het dierenleed is het echter onverantwoord regulier vlees te eten, of je hebt geen idee hoe het daar vaak aan toe gaat, of je bent zo gebrainwashed dat het je niet meer uitmaakt.
Fijne dag.
Rolf
Laatst aangepast door
|
ROLF230
|
op dinsdag 14 mei 2013, 17:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 17:27
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 17:34
|
|
|
|
Ik was gestopt met Brinta+Canderel, ja, spontaan, schrik niet, in enkele weken, zonder enige moeite, ruim 7,5 kilo afgevallen.
Maar ja, sinds enkele dagen heb ik de toetjes ontdekt, je weet wel, halve liters. Griesmeel, Mousse, Chocoladevla etc. Ja, maar daar zitten een calorieën in, zo, ja, ongeveer 100 per 100 gram, dus 500 gram is dan al gauw 500 kilocalorieën.
En ja, beschuitbrood met Nutella. Ja, en dan een zo'n rol beschuitbrood per dag...en ja, die Nutella smeer ik er heel dik op, anders hoef ik het niet....
Fruit erbij, vruchtensap, warm eten. en ik wist het, voelde het, en keek net, en ja hoor, bijna 2 kilo er weer bij. Nou, nog mooi, 5,5 kilo minder, maar ja, het moet natuurlijk niet zo doorgaan.
Nou stond en sta ik nooit op die weegschaal, alleen omdat ik dacht volgens mij ben ik afgevallen, paar dagen terug, omdat ja, dat merk je, aan kleding enzo. En ook net, omdat ik dacht, volgens mij weer aangekomen, dat hoef ik niet eens te merken, kan ik wel nagaan als ik bedenk wat ik allemaal heb gegeten aan halve liter toetjes en beschuitbrood met Nutella, soms Nutella met beschuitbrood, geeft niet, maar niet een rol per dag.
Dusz, ik eet wel gezonder, ik wil op hoeveelheden letten, ja, moeilijk, tis allemaal zo lekker
Kijk, een klein buikje vind ik niet erg, op mijn leeftijd, maar ja, als ik in de spiegel kijk, en het lijkt net alsof ik zwanger ben, ja, het gaat bij mij allemaal in mijn buik zitten En echt zwanger ja dat zou wel gaaf zijn.
Dus, fftjes opletten, kijk, wat dik zijn vind ik niet erg hoor, het gaat tenslotte om je zelfvertrouwen. Maar ja, als je dan zoals ik, ongemerkt, zonder moeite, fftjes 7.5 kilo afvalt, ja, dan wil je dat wel zo houden Ik voel mezelf gewoon beter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 17:36
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 17:54
|
|
|
|
| SOLO606 schreef: | Looft den Heere mijn ziel en vergeet geen van Zijn weldaden Psalm 103 en Mijn Ziel is bedroefd tot de dood toe, spreekt Jezus in Gethsémané. Het diepste innerlijk, de bewaarplaats van alle emoties, herinneringen etc. en vanuit die ziel wordt ook de geest bestuurd samen met de Heilige Geest, Die getuigt dat wij in Christus kinderen van God zijn en elkaar ná het sterven in de hemel zullen herkennen zoals tijdens de verheerlijking op de berg waarbij Mozes en Elia door de discipelen werden herkend.. |
Mooi SOLO...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|