ChristianMatch

Forum

Wat heb je aan vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5471 5472 5473 5474 5475 5476 5477 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:24

LANFY127 schreef:
Altijd casual! Spijkerbroek en shirts of overhemden met wat prints. Maakt eigenlijk niet uit waar ik heenga bedenk ik me nu pas! Knipoog smiley Ik pak elke ochtend gewoon wat uit de kast en voel me lekker! Lachende smiley Maar dat voel ik me al als ik uit bed stap!

Vind ik ook altijd erg leuk bij een man een gebleekte spijkerbroek met een mooi net overhemd, of donkere spijkerbroek met een wat stoerder overhemd en van die mooie camel kleurige puntschoenen eronder, helemaal leuk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:25

Maar een man zo in zijn werk kloffie vind ik ook altijd wel "wat" hebben Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:29

MAMALOE463 schreef:
Maar een man zo in zijn werk kloffie vind ik ook altijd wel "wat" hebben Kussende smiley

Haha! Maar alles is mijn werk kloffie, mijn verjaardags kloffie en mijn uitgaans kloffie en alles wat daar tussen zit! Ik heb geen smerig werk! Zelfs mijn auto rijd ik door de wasstraat! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:49

LANFY127 schreef:
Haha! Maar alles is mijn werk kloffie, mijn verjaardags kloffie en mijn uitgaans kloffie en alles wat daar tussen zit! Ik heb geen smerig werk! Zelfs mijn auto rijd ik door de wasstraat! Knipoog smiley

Clown smiley Kussende smiley Clown smiley

Dat is ook wel weer lekker, ben je altijd netjes!

Ja ik rij mijn auto ook door de wasstraat hoor! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:49

LANFY127 schreef:

Clown smiley Kussende smiley Clown smiley

Dat is ook wel weer lekker, ben je altijd netjes!

Ja ik rij mijn auto ook door de wasstraat hoor! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:55

Zaken gaan fout of men heeft dingen fout gedaan, bij de eerste zijn het situaties en de ander eigen schuld. Ik denk dat beide "fouten" bedoeld worden.

Door het rode licht rrijden is een stomme fout en als je een dikke bekeuring rijd, denk je in het vervolg er wel even om en kijk je of er ook een camera bij staat of niet, voor je het weer doet, dus leer je er van even simpel gesteld.

Als de natuur niet doet wat wij willen ( rampen of fysiek) en overkomt ons iets waar we geen deel aan hebben, zullen we in het vervolg daar ons toch aan gaan aanpassen. Men kan opzoek gaan naar zekerheden en vandaar de draad weer oppakken of in een hoekje gaan zitten zielig te wezen. Mijn beid eoma's zijn rond d e93 geworden, de ene door te doen wat de dokter zei en de andere, (moest op zwaar dieet anders zou ze maar 70 geworden zijn) door haar blijde geest. Moest ze zoutloos brood , zei ze geen probleem do eik er wel rookvlees op. Ze heeft vele tegenslagen gehad in haar leven, maar bleef ten alle tijde positief en dankte God voor haar zegeningen
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 00:13

maar ff ontopic:
Hij die weet wat hij deed, is dom als hij zijn fouten vergeet Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 00:35

Liggen wij in ZIJN handen?
&
God vergist zich nooit!

Laatst aangepast door
HEIDE936
op donderdag 16 mei 2013, 07:47
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 06:16

Ik heb een pyjama aan. Telt dat ook? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 06:52

ANNA415 schreef:
Ik heb een pyjama aan. Telt dat ook? Clown smiley

Dubbel zelfs. Niets beter dan een pyamadagje. Maarre ... leuke pyama?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 07:07

JOL252 schreef:
Dubbel zelfs. Niets beter dan een pyamadagje. Maarre ... leuke pyama?

Nu niet meer
Nu is het een spijkerbroek, witte trui met vhals, moet de fabriek in vandaag dus sokken Boze smiley , kettinkje, horloge ring, beetje verf smeren, heleboel haarlak en een beetje snuf snuf van Hugo Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 07:18

Een flauwe grap? Hoe triest kan een mens zijn...

http://www.nu.nl/binnenland/3475486/burgers-ontdekken-twee-houten-kruisen-in-zeist.html#
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 07:24

MAMALOE463 schreef:
Kan het ook zo zijn dat als je losgelaten word en beinvloed door de duivel dat je, ik ,jij ,wij, ook zo ver komen als deze mensen?
Ik kan het me onmogelijk voorstellen ooit tot zulke daden te komen, word zo iemand zo geboren dan met een zieke geest of gebeurt er iets in iemands leven dat je tot zulke daden in staat bent?

Als je de bijbel er op na spit vind je de noodzaak om kinderen van jongs af aan het goede voor te houden, vrees voor het verkeerde aan te leren, het verschil tussen goed en kwaad te kennen.

Ik denk dat een mens uiteindelijk overal toe in staat is maar inderdaad begrenzingen kent door opvoeding, normen en waarden (persoonlijke normen en waarden en ook binnen de samenleving). En of jij, ik wij ook zo ver komen... het feit dat je jezelf dit afvraagt geeft al aan dat je bij de gedachte alleen al onpasselijk wordt. Ja inderdaad, de gedachte alleen al dat je zo'n macht over een mens denkt te mogen hebben...

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 16 mei 2013, 07:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:00

[quote=HEIDE936]Ja, Liefde..dus waarom die vraag nog?

Ja?

Zelf loop ik best wel met een vraag. Aha ;)
Wij zijn zo jullie ook als mij kunnen zien mensen die geloven..oke?..Oké
Nu stuit ik wel is op de vraag;
Wat nu als je samen met een nieuw vriendje een weg zoekt..buiten de liefde die wel degelijk aanwezig kan zijn..wat betreft het geloven
Buiten de liefde die je al sowieso al christenen voor mekaar hebt?
in God en het willen gaan op de weg, De weg van de liefde, buiten de liefde die je al hebt als christenen voor elkaar om Hem ook daarop samen telkens te willen zoeken en vinden?...Om God daar samen telkens te willen zoeken en vinden, in de liefde, buiten de liefde die we al hebben voor elkaar omdat we christenen zijn?

TS begint met: Liefde dus waarom die vraag nog.

Ik denk zelf dat er eerst spraken moet zijn van vrienden alvorens...want dat is de basis, en vriendschap is ook een vorm van liefde.
Anders nog gevraagd:
Hoe kan je samen als christen..met een geheel andere achtergrond(opvoedingswijze moet je lezen) beide toch de juiste weg vinden..om met vrijmoedigheid naar elkaar te belijden hoe je zelf in het geloof staat?

Ja, door begrip, zelfs het willen begrijpen ook al begrijp je iets niet(helemaal), kan de ander al veel goed doen ;)
En ja, het geloof is belangrijk, natuurlijk...hoe kan je samen de juiste weg vinden, ja zou het niet weten, bidden, heilig leven? Respect, Begrip, of iig de intentie iets te willen begrijpen, ook al begrijp je het niet. Overleggen. Elkaar vrij laten als je bevriend bent, ook later, voor mij héél belangrijk, en dat heeft weer met vertrouwen te maken.Voorbeeld:
Mijn vader kwam uit papua nieuw Guinea en mijn moeder is uit Scheveningen..Ja, de afstand was groot,,maar een date hadden ze er voor over:)
Ja, hoe hebben ze elkaar onmoet, werkte je moeder daar?Het is bij mij geen kwestie iets er niet voor over willen hebben maar gewoon niet durven.Nu was mijn moeder geheel anders groot gebracht dan mijn vader,
En daar hebben ze gek genoeg ook na hun trouwen zelfs nog veel om gelachen..Dat is leuk...ja, inderdaad humor...

Ze hebben me nooit verteld waarover,maar vroeger vroeg je als ik niet zoveel;)..je dacht des te meer.................

Goed,na verloop van tijd,haakte mijn vader toch meer naar de kant van mijn moeder..en dat is altijd goed gegaan..
behalve dat ik van mijn vader wel met p....skoker mocht lopen,
en van mijn moeder niet...tja het is ook echt een mannen ding zegmaar;)
In Nieuw Guinea, neem ik aan, niet in Scheveningen, ja, als iedereen zo loopt...
Om even terug te gaan naar ja,liefde..dus waarom die vraag nog?
Goede vraag

Hoe vindt je samen een weg,om toch samen God te kunnen bedoelen,
Wanneer de liefde er is,maar we alle 2 het geloven in God toch anders beide anders ervaren..mede door onze opvoeding..Mede door opvoeding, of ervaringen of iid eigenkeuze wat je zelf denkt.''of eigen keuze''...

Ik weet dat bij God alles mogelijk is,maar zegt ook,
Wie vraagt.krijgt antwoordt...op welke manier en...in welke weg ook..
Vandaar mijn antwoord.(voorlopig)

Gr heide

S.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:06

STEENTJE178 schreef:
Sjonge, 5 dagen geleden stond ik zelf bij de enige, echte Klaagmuur...... En dan dit te lezen... Heftig!

Israël.... Beloofd Land..... vol verdeeldheid...
Verlosser, kom toch gauw terug!!

Quote:
Sjonge, 5 dagen geleden stond ik zelf bij de enige, echte Klaagmuur

Dát is leuk! Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 16 mei 2013, 08:07
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:14

JOL252 schreef:
Ik sta er ook steeds versteld van. Een zieke verduisterde geest, machtswellust, het kwaad. Meer heb ik er niet voor aan woorden, het is onvoorstelbaar wat deze vrouwen is aangedaan die ongelooflijk sterk en moedig zijn gebleken. Maar de prijs die er onterecht voor is betaald en geleden...

Ineens snap ik iets.

Een prijs, onterecht betaald.

Ja, vaak denk je als iemand zegt, de prijs is betaald, of je betaald de prijs, dat het iets terechts betreft...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:25

Als ik straks weer ga werken, regelmatig ga ik echt niet aan de buren enzo zeggen dat dat vrijwillig is.
Waarom?
Wat maakt dát uit?
Zo, vaak zwaar werk hoor, uren achtermekaar. OOk wel gezellig dat wel.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:31

JOL252 schreef:
Verliezen hoeft niet alleen door fouten te komen die er zijn gemaakt maar bij voorbeeld ook gewoon door "het leven" waardoor plannen en idealen sneuvelen of waardoor er je iets kan overkomen... en ook daar leer je weer van en word je sterker door, of verander je.

Idd. Er zijn 2 soorten van 'sneuvelen', een: aangedaan door iemand anders.
Twee: gewoon je overkomen....

Vaak is 'Twee' beter te dragen. Als je ervan uitgaat dat de schade en het leed hetzelfde zijn dus.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:35

Sommige mensen hebben veel zekerheid nodig om zich goed te kunnen voelen en voor anderen is een minimale zekerheid voldoende.

1. Er zijn mensen die geen minuut alleen kunnen zijn, 2. en er zijn solisten die er van genieten om op zichzelf aangewezen te zijn.

(Ik ben de 2de, en ja, als je een vriend(in) hebt die de 1se is...moet je je grenzen stellen...)
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:38

Voor nu,bedankt voor het reageren op dit onderwerp.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:47

SHANITA130 schreef:
Sommige mensen hebben veel zekerheid nodig om zich goed te kunnen voelen en voor anderen is een minimale zekerheid voldoende.

1. Er zijn mensen die geen minuut alleen kunnen zijn, 2. en er zijn solisten die er van genieten om op zichzelf aangewezen te zijn.

(Ik ben de 2de, en ja, als je een vriend(in) hebt die de 1se is...moet je je grenzen stellen...)

zekerheid, niets zo relaxed in het leven als je niet vasthoud aan de zekerheden in het leven, want die zijn allemaal betrekkelijk
Kan me herinneren, ik het heel moeilijk had rond me scheiding om me zekerheden los te laten, ineens was er geen zekerheid meer, woning, inkomen, gezondheid alles was onzeker.
Wat een rust toen ik accepteerde, oke zekerheden zijn betrekkelijk, alles is onzeker en me richtte op de zekerheid van god, enigste wat in mijn ogen niet wegvalt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:50

HEIDE936 schreef:
Voor nu,bedankt voor het reageren op dit onderwerp.

Is Oké!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:50

STEENTJE178 schreef:
Sjonge, 5 dagen geleden stond ik zelf bij de enige, echte Klaagmuur...... En dan dit te lezen... Heftig!

Israël.... Beloofd Land..... vol verdeeldheid...
Verlosser, kom toch gauw terug!!

moet bijzonder zijn, om daar te staan, leuk Steentje
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:51

Ik denk dat de bijbel genoeg weergeeft,wat uit het hart van de mens kan voortkomen.

Vandaar dat de liefde van Jezus christus een onbegrijpelijk liefde moet zijn en is.

Neemt niet weg,dat ik als mens mijn verantwoordelijkheid hebt over mijn daden..en bewuste keuzes tot afdwalingen.

Maar God kijkt duidelijk anders naar de mens,als mensen wij vaak naar elkaar.

Ik denk dat wanneer de moordenaar aan het kruis de ''kruisiging had overleefd''en onder ons zou leven....
Dat ook wij hem niet hadden kunnen of willen geloven
ZO misgunnend en haatdragend kan de mens zijn...ook ik!..wanneer God het niet verhoed!..

Of,God leert mij in een weg van overgelaten worden aan mijn keuze.. goed, wie ik zelf bent.

Laatst aangepast door
HEIDE936
op donderdag 16 mei 2013, 09:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:51

Ja, hoe jij het omschrijft voel ik het ook!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 08:59

Het is nu hier 7 graden buiten, midden in de zomer....

Ik zou wel willen emigreren, pandje kopen op Bonere oid.

Weet je hoe deze straat heet waar dat flatje staat? Kralendijk....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:08

HEIDE936 schreef:
Ik denk dat de bijbel genoeg weergeeft,wat uit het hart van de mens kan voortkomen.

Vandaar dat de liefde van Jezus christus een onbegrijpelijk liefde moet zijn en is.

Neemt niet weg,dat ik als mens mijn verantwoordelijkheid hebt over mijn daden..en bewuste keuzes tot afdwalingen.

Maar God kijkt duidelijk anders naar de mens,als mensen wij vaak naar elkaar.

Ik denk dat wanneer de moordenaar aan het kruis de ''kruisiging had overleefd''en onder ons zou leven....
Dat ook wij hem niet hadden kunnen of willen geloven
ZO misgunnend en haatdragend kan de mens zijn...ook ik!..wanneer God het niet verhoed!

Volkomen gelijk....

Immers...ik ben (van nature) geneigd...zelfs God en mijn naaste te haten...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:09

JANS221 schreef:
Bijna 22.00 uur en nog niet helemaal donker buiten......nu het warme weer nog...............

Ja...ook ik mis de zon zo...
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:13

ZEELAND736 schreef:
Volkomen gelijk....

Precies Zeeland,

Ik had nog een paar kleine aanpassingen gemaakt..zodat ik weet wat ik er mee bedoelde......
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:14

ZEELAND736 schreef:
Volkomen gelijk....

Ja haten dat begrijp ik, maar nog een aantal treden verder, dan kan je dus spreken dat deze mensen overgegeven worden aan de duivel als je tot zulke daden in staat bent?
Of zie ik dat verkeerd?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5471 5472 5473 5474 5475 5476 5477 ... 6194 Volgende
Pagina 5474 van 6194