| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 18:00
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ach verlengen, zelfs een oproep tot gebed, verloopt negatief maar zal de positieve dingen missen, alleen geen zin meer om tegen nagatieve dingen steeds aan te moeten lopen, me eigen te verantwoorden.... want, wat je ook schrijft, het is niet goed....bij sommiggen... |
Hai Petra ;)
Ik heb je gemailt!
Laterz!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 18:08
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Petra ;)
Ik heb je gemailt!
Laterz! |
heb je net geantwoord, liefs, je zet me wel tot nadenken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 18:16
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Witte jurk met rode blazer en rode pumps en haren op zo een soort grace kelly rol, vrij classy weer vandaag  |
rood, kleur van de liefde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 19:07
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | VEEL WANDELEN NATASCHA,OF BEETJE FITNESS..OOK HEERLIJK |
komt helemaal goed ben eral evenveel kwijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 19:32
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Om die tijd stap ik ook van het forum af. De rede is,dat ik met Petra hier ook vooral hebt kunnen lachen..wat ik erg belangrijk vindt. Niet het belangrijkste is;maar wel voor mij genoeg,om ook van het forum afstand te gaan doen.
De anderen bedank ik ook. |
hahahahahaha.
jammer heide , je humor zullen ze hier missen!
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op zondag 19 mei 2013, 19:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 19:41
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | rood, kleur van de liefde  |
Jij zegt het
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 20:40
|
|
|
|
Ik heb dezelfde gedachten hierbij petra, wat mooi dat je dat geschreven hebt
En ik geloof ook dat het waar is.
Als ik house hoor of van dat bonk muziek dan kan ik daar echt schrik van krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:06
|
|
|
|
|
Ik had wel wat aan vandaag. Fijne vrije dag, veel gelezen, wist niet dat het alweer zo laat was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:09
|
|
|
|
|
Ik wil nog een tv kwijt en een gebakken ei.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:11
|
|
|
|
Kunnen de foto's niet wat groter? Ik heb er een vergrootglas bij nodig bij die eendjes
Mooie foto's hoor. Heb je er ook een met poezen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:11
|
|
|
|
oh nee, het zijn ganzen he?
rotganzen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:16
|
|
|
|
Als je niets doet gebeurt er ook niets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:21
|
|
|
|
Bij mij was het bij CM totnutoe over en weer. Soms neem ik initiatief (waarbij meer dan de helft van de gevallen geen reactie komt), en soms neemt iemand initiatief bij mij. De dates die ik tot nu toe had, daarvan kwam het initiatief steeds van de andere kant. Ik bedoel dan het allereerste contact. Het voorstel om daadwerkelijk wat te gaan doen lag meestal bij mij. Wel lang geleden dat iemand nog initiatief nam bij mij Nam vorige week nog initiatistatisjemig wat een woord. Maar weer eens geen reactie. Vind dat wel een minpunt aan de gemiiddelde christelijke dame hier, dat er uberhaupt geen reactie komt, maar goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:23
|
|
|
|
|
Er moet mij toch wat van het hart! De topicstarter start een topic, waar uiteindelijk serieus op wordt ingegaan, en na herhaaldelijke vragen krijg je geen antwoord! Toch? Waarom? Wil de topicstarter alleen zijn/haar statement maken? Wat heeft het zowiezo dan voor zin om een topic te starten? Als je een topic start moet je toch wel een beetje voorbereid zijn op alles wat je daarna tegenkomt? Maar misschien werkt het hier anders? Geen idee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:39
|
|
|
|
Ik hoop morgen om een uur of 10 bij de grote tent te zijn, rechter ingang. Omdat ik vandaag bij ons zelf beeldtechniek moest doen, kon ik er vandaag niet heen, Mag graag Kees horen en de Singin is ook fantastisch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:53
|
|
|
|
LANFY127 schreef: Die positieve momenten zijn er zeker ook, maar niet relevant voor dit gedicht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:55
|
|
|
|
Haha, aan de datums te zien wordt er erg weinig gelezen hier!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:55
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Ik wil nog een tv kwijt en een gebakken ei. |
?????????? Daar zit vast een verhaal aan vast dan  Trouwens........ een tv?? jij???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:58
|
|
|
|
De tv schafte ik na 10 jaar geen tv te hebben aan vanwege de burnout, nu kan ie weer weg. Het gebakken ei is voor mijn toekomstige vrouw. Dus als ze even contact op wil nemen komt het goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:59
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Haha, aan de datums te zien wordt er erg weinig gelezen hier!  |
Nee joh, heel veel juist. Geen tijd meer over om hier te posten of te lobby-en
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:01
|
|
|
|
Zie het nu pas! 1 juni Ede, op de hei! Thuiswedstrijd! Voor 99% zeker ben ik er ook! Ken wel niemand, maar niemand is ook iemand! Tenminste, meestal wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:02
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | De tv schafte ik na 10 jaar geen tv te hebben aan vanwege de burnout, nu kan ie weer weg. Het gebakken ei is voor mijn toekomstige vrouw. Dus als ze even contact op wil nemen komt het goed  |
Aha, goed bezig dan!!
Vermeld je er dan wel ff bij hoe je hem gebakken hebt? Geklutst? Rechtsstreeks vanuit de dop in de pan, met heel dooier? Met een hard dooier? Met een zacht dooier? Heb je er ook nog spek, ham, kaas, kruiden, tomaat ofzo in verwerkt? En in olie of in boter?
Kortom: heel wat dilemma's rond een simpel gebakken eitje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:07
|
|
|
|
|
Haha! Toch wel jammer! Ik hou van discussies over leuke of minder leuke boeken! Maar lees ze.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:08
|
|
|
|
| NICKY029 schreef: | Ik heb dezelfde gedachten hierbij petra, wat mooi dat je dat geschreven hebt
En ik geloof ook dat het waar is.
Als ik house hoor of van dat bonk muziek dan kan ik daar echt schrik van krijgen  |
eh ,van sommigge teksten daarbij zeker.....helaas is niet iedereen bewust wat er soms gezongen word. Maar er is ook jezus house en bonk muziek gelukkig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:17
|
|
|
|
De vrouw met het boek van m.a. mijnders van woerden.... spannend, mooi, vol getuigenissen, zal er verder maar over zwijgen, want dan word het lange lap tekst om te lezen, is tweede keer dat ik het lees, omdat het zo,n goed boek is, ben nu bij d egevangenis, zeer spannend en waar gebeurd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH702
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:20
|
|
|
|
|
Ben er geweest vandaag, was een fijne dag, en nu hondsmoe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | http://youtu.be/MKaYn_fWEaw
een van de mooiste Taize liederen.....God kan de bergen(zorgen) in je leven niet wegnemen maar Hij kan je wel helpen die berg te beklimmen... Ik wens dit dan ook een ieder toe....... |
En ik jouw!!! Met God...klim ik over een berg/muur...toch???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 20 mei 2013, 00:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 23:05
|
|
|
|
Ik lees meestal 2 boeken tegelijk, dan kan ik wat afwisselen.
Nu lees ik: Oorlog tegen de heiligen - een leerboek over het werk van misleidende geesten onder de kinderen Gods - erg verhelderend.
en ik lees: goeroes en charisma - het riskante pad van leraar en leerling
dat laatste boek is bijna uit, volgende week begin ik aan: Blind geloof - een onthullend verhaal over een jeugd die verwoest werd door Scientology.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 23:18
|
|
|
|
Van alles momenteel op het nachtkastje, wat afwisselend gelezen wordt. * De bron, van James Michener, over de geschiedenis van Israël * Hij was hier, van Max Lucado * De Joodse oorlog & Uit mijn leven, van Flavius Josephus. Vroeg-historisch boek over Israël in de periode tijdens en net na het leven van Christus op aarde. * En een Baantjer-deeltje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 23:25
|
|
|
|
Aan een lange onzekerheid ...is een einde...
Moeder...familie...van de 2 broertjes... Gods nabijheid...in deze moeilijke weg...
Veel kracht en sterkte... Niet alleen voor nu, maar ook in de komende tijd...en voor de toekomst.. Die zal nooit meer hetzelfde zijn....
|
|
| Naar boven |
|
|