| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:33
|
|
|
|
JoL: Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?
Juist...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 17:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:38
|
|
|
|
Waarom spreken wij van een date?
Maar niet gewoon mensen leren kennen?En vriendschap opbouwen!
Kennismaken met elkaar om je te oriënteren en er achter te komen Met welke man of vrouw je nu echt verder zou willen!! Of liever vriendschappen houd.
Want zeg nu zelf, iemand kan er leuk uit zien.... en leuk praten of een mooie brief schrijven.....ik geloof niet dat iedereen die ook is hoe hij schrijft .En de eerste paar keer dat je hem/haar ontmoet kan leuk zijn.
Maar hij zij moet ook nog leuk zijn naar JAREN . EN sommige vriendschappen kunnen ook pas naar een aantal maanden fout lopen.
En als je weet wat je zoekt ja dan was je waarschijnlijk nooit gescheiden of allang getrouwd.
Heb het een ent ander uit het boekje gelezen , weet hoe je date . En moet zeggen dat ik het met veel wel eens ben.
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op dinsdag 21 mei 2013, 17:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:52
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Visovenschotel: met broodkruim, peterselie, prei, cherrytomaatjes en boursin. Aardappelpuree.  |
En welke vis is het dan??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:57
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | En welke vis is het dan?? |
kabeljauw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:01
|
|
|
|
Wat vergete kan ik wéér terug; 9 graden, het regent, zwaar bewolkt, iedereen kijkt sip 

Maar, de medicijnen die ik eerst altijd zelf moest betalen hoeft inene niet meer, ik verbaasd, jaahaa, dat scheelt weer ff .....!!!
Zo zie je, er zijn altijd goede dingen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:13
|
|
|
|
Weet je wat mij opvalt? Niet naar jou, opzichzelfstaant, wat ikzelf heb ontdekt.
Nou, kinderen zijn onbevangen, zichzelf, impulsief, spontaan etc. etc.
En sommigen zitten zo moeilijk te doen, berekenend, van, nou, als dit, of als dat... , deed ik ook, nu niet meer, ja, sinds enkelen dagen.
Ja, als wat?
Ja, een ontmoeting, iemand ontmoeten die je sympathiek vind van een forum, hartstikke leuk toch? Kan je elkaar in het echt meemaken, tooof!!!
Gewoon heel leuk, maak er een leuke dagdeel van!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:14
|
|
|
|
Beste mensen,
Graag wil ik weten hoe jullie hierover denken. Zelf zie ik geslachtsgemeenschap als een verlangen. Het heet toch ook niet voor niets "de liefdesdaad" toch? Ik bedoel: het is een uiting van liefde en genegenheid, toch? Een behoefte vind ik namelijk toch redelijk dierlijk klinken en doet me gauw denken aan dezelfde behoefte aan eten en drinken. Maar goed, laat maar weten wat jullie ervan vinden...
Greetz,
iFan
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:18
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Beste mensen,
Graag wil ik weten hoe jullie hierover denken. Zelf zie ik geslachtsgemeenschap als een verlangen. Een behoefte vind ik toch redelijk dierlijk klinken en doet me gauw denken aan dezelfde behoefte aan eten en drinken. Maar goed, laat maar weten wat jullie ervan vinden...
Greetz,
iFan |
De Here heeft dat aantrekkelijk gemaakt, anders zouden mensen zich misschien niet zo snel voortplanten. Raar woord hoor: 'voortplanten', we zijn toch geen plant?
Voortmensen? Ja, dat klinkt niet, ja, vermenigvuldigen.
Ik denk kan verlangen zijn, zeker geen behoeft, al kan dat wél zo worden aangevoeld misschien.
Ja, drinken(alcohol) is ook geen behoefte, en voor sommigen toch wel, anderen vinden het lekker, maar kunnen ook zonder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:32
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | De Here heeft dat aantrekkelijk gemaakt, anders zouden mensen zich misschien niet zo snel voortplanten. Raar woord hoor: 'voortplanten', we zijn toch geen plant?
Voortmensen? Ja, dat klinkt niet, ja, vermenigvuldigen.
Ik denk kan verlangen zijn, zeker geen behoeft, al kan dat wél zo worden aangevoeld misschien.
Ja, drinken(alcohol) is ook geen behoefte, en voor sommigen toch wel, anderen vinden het lekker, maar kunnen ook zonder.
 |
Ok, je doet het ook om voort te planten maar in eerste instantie toch uit liefde en genegenheid...? Lijkt mij wel in ieder geval... Ik snap overigens niet wat de aantrekkelijkheid ervan te maken heeft met dit topic... Volgens mij is dat een andere discussie...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:50
|
|
|
|
@Petra,
Ja, ik weet waar je het over hebt. Ik kan nu oorzaken en gevolgen zien.
Al jaren terug hoor, maar toch....
Ik heb ook overwonnen.
En nu, ach ja, als je weet dat God bestaat, ja ik heb Vrede, Rust en Gemoedsrust.
Als je wil zien, is het leven idd zo mooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:53
|
|
|
|
Dat ik nu wéér terug moet, naar de winkel omdat ik iets vergeten ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:58
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Ok, je doet het ook om voort te planten maar in eerste instantie toch uit liefde en genegenheid...? Lijkt mij wel in ieder geval... Ik snap overigens niet wat de aantrekkelijkheid ervan te maken heeft met dit topic... Volgens mij is dat een andere discussie... |
Ja, uit liefde.
Eh, ja, de aantrekkelijkheid, die heeft God erin gelegd in de vorm van Liefde.
Dus, voor de Liefde, daarom heet het vaak ook als een kindje is geboren dat het een liefdesbaby is
Mijn mening is verder, ik denk niet dat het een basis behoeft is zoals eten drinken, onderdak etc.
Maar ja, daar zijn de meningen over verdeeld, weet ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 19:16
|
|
|
|
Vraag me toch af wat men onder een date versta want krijg de indruk dat men gelijk denkt aan eeuwige trouw.
En Nicky niet persoonlijk bedoeld maar ik was nooit gescheiden als mijn toenmalige partner het bij een ander beter trof volgens hem.
Alles draait om communicatie en zeker bij een eerste afspraak, elkaar aftasten. Zowel verbaal als non verbaal.
En dit leer je niet uit een boekje maar uit ervaring
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 19:47
|
|
|
|
Jaaaa....Ik weet het niet hoor
De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....
!!! Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 19:52
|
|
|
|
Dinsdag 21 Mei, 2 Petrus 1: 16-21; Blijf lezen.
In onze tijd kun je de meest vreemde stemmen en meningen horen over God en Jezus Christus. Van bekende en onbekende Nederlanders. Van dominees die zeggen niet meer in God te geloven, maar toch op een preekstoel blijven staan. Maar ook wel van christenen die heel bijzondere ervaringen met God hebben gehad of via een droom bijzondere aanwijzingen kregen. Je zou van al die stemmen en ervaringen nog helemaal in de war raken. Petrus zegt in zijn afscheidsbrief: doe dat vooral niet! Hij herinnert zijn lezers en ons eraan hoe hij zelf eens op. de verg der verheerlijking (Matt. 17) Jezus in hemelse glorie met eigen ogen zag en directe stem van God hoorde. Dat is zonder meer een topervaring voor hem geweest! Maar daardoor, zegt hij, is mijn geloof in de profeten – hij bedoelt heel de Bijbel – alleen – maar groter geworden. Focus niet zo op bijzondere ervaringen, hecht je aan de woorden van God in de Bijbel. Blijf lezen en blijf luisteren! De woorden van God zijn als lampen die je bijlichten, onderweg door het leven. Je bijlichten, onderweg door het leven. Je bijlichten zelfs in je donkerste nacht. Daarom: focus steeds daarop totdat de Morgenster Jezus Christus opgaat in je hart en in je leven. En uiteindelijk in en over deze wereld zijn verlossend licht zal schijnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 19:59
|
|
|
|
2 tips om depressie, door slecht weer, tegen te gaan.
Blijf sociale contacten onderhouden Een cruciale tip om depressie te vermijden is om sociale contacten te blijven onderhouden. Ook al word je niet meteen aangemoedigd om de deur uit te gaan door het slechte weer, toch is het goed om mensen te blijven zien. Bij sociale contacten vergeet je je eigen zorgen sneller dan je denkt. De reden is simpel: door met anderen te praten moeten je hersenen zich op andere dingen richten en gun je ze even "rust" van je eigen gepieker. Door ontmoetingen met andere mensen worden ook bepaalde positieve stoffen in de hersenen gestimuleerd.
Onderschat het belang van lachen niet Je zou het misschien niet denken, maar lachen kan erg effectief zijn om depressie te vermijden. Door te lachen zal je lichaam gaan ontspannen en daarbovenop zal je geest zich amuseren. Je zal er versteld van staan hoe snel je je humeur kan omzetten van negatief naar positief als je jezelf de kans geeft om meer te lachen. Vaak is het gewoon een kwestie van mindset: grappige dingen en situaties komen niet vanzelf naar je toe, maar je moet ze actief opzoeken. Er worden tegenwoordig lachsessies tegen stress georganiseerd waar lachen gebruikt wordt als therapie om mensen te helpen ontspannen en zich beter in hun vel te voelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 20:35
|
|
|
|
Toetjes en Buenos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 20:44
|
|
|
|
Ja , alles draait om communicatie dat klopt .
Maar volgens mij om nog veel meer!
Aanzien, geld , opleiding Sex .
En ja het is spannend om vreemd te gaan. Is mij gezegd door de mannen.
Ik vind het te spannend, gestoord ,je weet niet wt je een ander aandoet.
Gezelligheid ,saamhorigheid , vriendschap een maatje , jezelf kunnen zijn . Dat zijn de allerbelangrijkste zaken voor mij
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op dinsdag 21 mei 2013, 20:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 20:46
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Jaaaa....Ik weet het niet hoor
De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....
!!! Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit.... |
Ik ook, ben vaak geholpen door de politie als ex weer erg stoned was en mij in elkaar trapte, altijd heeft de politie mij enorm goed geholpen, geen kwaad woord over hun!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op woensdag 22 mei 2013, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 20:51
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Beste mensen,
Graag wil ik weten hoe jullie hierover denken. Zelf zie ik geslachtsgemeenschap als een verlangen. Het heet toch ook niet voor niets "de liefdesdaad" toch? Ik bedoel: het is een uiting van liefde en genegenheid, toch? Een behoefte vind ik namelijk toch redelijk dierlijk klinken en doet me gauw denken aan dezelfde behoefte aan eten en drinken. Maar goed, laat maar weten wat jullie ervan vinden...
Greetz,
iFan |
Waarom wil je weten hoe wij over geslachtsgemeenschap denken? Beetje vreemd topic dit. Nou mijn standpunt is dat ik dit lekker prive houd en het niet op een openbaar forum gooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 20:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Weet je wat mij opvalt? Niet naar jou, opzichzelfstaant, wat ikzelf heb ontdekt.
Nou, kinderen zijn onbevangen, zichzelf, impulsief, spontaan etc. etc.
En sommigen zitten zo moeilijk te doen, berekenend, van, nou, als dit, of als dat... , deed ik ook, nu niet meer, ja, sinds enkelen dagen.
Ja, als wat?
Ja, een ontmoeting, iemand ontmoeten die je sympathiek vind van een forum, hartstikke leuk toch? Kan je elkaar in het echt meemaken, tooof!!!
Gewoon heel leuk, maak er een leuke dagdeel van!
 |
Ja dan ga je toch gewoon naar de pick nick op de hei toch gezellig.
Kijk even bij willem

Ik hoop nog lang als een kind te mogen zijn, zolang ik mijn verantwoording neem.
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op dinsdag 21 mei 2013, 20:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 21:02
|
|
|
|
|
nvt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 21:10
|
|
|
|
|
Goh interessant verhaal Petra, zet mij ook even aan het denken of ik nog iets in huis heb wat eruit moet. Kan zo niets bedenken. Je zou me zeker niet willen vertellen welke band dat was? In mijn tienerjaren was ik ook een heel klein beetje betrokken in de metalwereld, maar nam het nooit serieus, alleen voor de kick. Als je zag wat voor afbeeldingen daar gebruikt werden......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 21:20
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Waarom wil je weten hoe wij over geslachtsgemeenschap denken? Beetje vreemd topic dit. Nou mijn standpunt is dat ik dit lekker prive houd en het niet op een openbaar forum gooi. |
Ik heb het gevoel dat je het toch niet helemaal snapt. Ik vraag niet om jouw persoonlijke mening over geslachtsgemeenschap maar wel of je dit als een behoefte danwel verlangen ziet... Dat is volgens mij een hele andere discussie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 22:04
|
|
|
|
Ah, leuk om naar zo`n gouwe ouwe te luisteren.
en lachen om die humor van jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 22:19
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Goh interessant verhaal Petra, zet mij ook even aan het denken of ik nog iets in huis heb wat eruit moet. Kan zo niets bedenken. Je zou me zeker niet willen vertellen welke band dat was? In mijn tienerjaren was ik ook een heel klein beetje betrokken in de metalwereld, maar nam het nooit serieus, alleen voor de kick. Als je zag wat voor afbeeldingen daar gebruikt werden...... |
beste kun je dat aan jezus vragen, `jezus laat me zien of ik nog dingen in huis heb, die ik beter weg kan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 22:20
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Dat klopt. Ze zijn er en ze zijn overwonnen. Gods bescherming is er en als er echt iets niet klopt krijg je daar inzicht over. Zonder angst en onrust. Wij mogen handelen in rust. |
Zo denk ik er ook over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 22:21
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Ik heb het gevoel dat je het toch niet helemaal snapt. Ik vraag niet om jouw persoonlijke mening over geslachtsgemeenschap maar wel of je dit als een behoefte danwel verlangen ziet... Dat is volgens mij een hele andere discussie... |
Ook dit houd ik prive, vind ik niet iets om te delen in een topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 22:24
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Dankje wel voor jou getuigenis, Petra. er is meer tussen hemel en aarde! een goede zin die ik tussen de haken gezet heb, en je heb gelijk dicht bij Jezus blijven!
Toch merk je gauw hoe een andere je aan het twijfelen kan maken.....dat merk ik aan mijzelf! Fijn om zo te kunnen delen met jullie! (maar vind dat je niet paranoia moet worden, overal geesten in moet zien) |
Zo zie je ook maar weer dat je nooit blindelings moet luisteren na andere mensen in de kerk, maar ook zelf moet onderzoeken en nadenken. En beste is zelf er mee na Jezus gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |