ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5506 5507 5508 5509 5510 5511 5512 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 17:53

Mossels, met alles erop en eraan. Kwijlende smiley Kwijlende smiley

(Oke,ze komen uit de diepvries, maar smaken evengoed prima Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 17:54

Wat een heerlijk weer idd! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 17:56

STEENTJE178 schreef:
Mossels, met alles erop en eraan. Kwijlende smiley Kwijlende smiley

(Oke,ze komen uit de diepvries, maar smaken evengoed prima Knipoog smiley)

Aha...je bent op de zeeuwse tour??

Kan dat..uit de diepvries??
Nooit geweten...

Hier zou het zuurkool wezen(mag van mij zomer en winter)
Maar met dit zonnetje is het sla geworden...met een BBQworst..
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 17:58

ZEELAND736 schreef:
Aha...je bent op de zeeuwse tour??

Kan dat..uit de diepvries??
Nooit geweten...

Hier zou het zuurkool wezen(mag van mij zomer en winter)
Maar met dit zonnetje is het sla geworden...met een BBQworst..

Jep, zo kun je ze ook kopen in de winkel, diepgevroren Knipoog smiley
Maar geniet van je zomerse kostje! Ook lekker! Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIN732

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 18:36

SHANITA130 schreef:
Ik kan weer beter typen,

Ja, het is nu duidelijk toch? Knipoog smiley

Oke ik zal even beetje uitleggen hoe ik het aanpak, ik toon altijd veel interesse vraag hoe het gaat, van alles. Als ik met iemand wil afspreken vraag ik haar altijd waar ze wilt afspreken. Eventueel wil ik haar ophalen maar hoeft niet zij bepaald zo'n beetje alles eigenlijks en ja ik ben ook wel zenuwachtig op een eerste afspraak maar cancel het niet op het laatst.

Ik denk dat ik gewoon elke keer de verkeerde tegenkom ofzo :P

En zorg er altijd voor dat ik er goed uit zie; train me elke dag kapot in de sportschool en zie er altijd verzorgd uit. De meeste zeggen dat je de 'ware' vanzelf wel tegenkomt maar als je niets doet gebeurt er ook niets denk ik...

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 18:40

Je bent 22...nog aan het begin...

Je geeft de moed toch niet op??
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 18:40

Zo lekker koppie soep in de zon, aan de picknicktafel Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 19:30

SHANITA130 schreef:
Ik kan weer beter typen,

Ja, het is nu duidelijk toch? Knipoog smiley

Yep.......
Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 20:26

Maandag 27 Mei, 2 Petrus 3: 8-13; Dag aan dag draagt Hij ons.

Duurt het nog lang? Soms lijkt het alsof de spotter een punt hebben en God aarzelt met komen. Maar van aarzelen kan geen sprake zijn, zegt Petrus. Het is juist compassie waardoor Hij niet wil dat iemand verloren gaat. In zijn grote geduld wacht God nog. Daarmee loopt Hij wel het risico dat het lijden van veel mensen onbegrijpelijk wordt gerekt. Voor ons gevoel vaak veel te lang. En wat blijft er over van Jezus’ belofte dat Hij spoedig zou komen?
Verkijk je niet op die belofte. De apostel herinnert ons eraan dat Gods tijdsbesef anders is dan dat van ons. Eeuwen zijn voor Hem niet veel meer dan één dag. Maar op één dag kan God een bijna eeuwig geduld met je hebben. De ene dag is de andere niet. Dat weten we zelf ook. Ook voor ons duurt één dag soms eeuwen en terugkijkend op bijna een eeuw zeggen mensen weleens: Het was zo om! Het maakt veel uit of je ervoor of erachter staat. Leef dag voor dag! Elke dag kan al de laatste zijn! Spannend! Duurt het je te lang? Gods geduld blijft ons dragen.

O God, die droeg ons voorgeslacht,
in nacht en stormgebruis,
bewijs ook ons uw trouw en macht,
wees eeuwig ons tehuis!
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 20:31

Hoe is het mogelijk Hein dat 5 a 6 maal een date werd afgezegd (toch niet steeds dezelfde?). Ligt dat misschien aan de leeftijdscategorie? (ik roep maar wat). Bij mij is nog geen keer afgezegd, oh ja, een keer of twee, maar met "geldige" reden en die date werd dan gewoon verzet en kwam alsnog.
In ieder geval succes verder ermee. Kan me voorstellen dat het zo niet leuk is nee.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 20:36

ROLF230 schreef:
Hoe is het mogelijk Hein dat 5 a 6 maal een date werd afgezegd (toch niet steeds dezelfde?). Ligt dat misschien aan de leeftijdscategorie? (ik roep maar wat). Bij mij is nog geen keer afgezegd, oh ja, een keer of twee, maar met "geldige" reden en die date werd dan gewoon verzet en kwam alsnog.
In ieder geval succes verder ermee. Kan me voorstellen dat het zo niet leuk is nee.

En waren het verschillende personen of was het één en dezelfde die telkens terugtrok??

(Misschien overbodige vraag maar kwam toch even in me op.)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 21:06

NATASCHA642 schreef:
weet je wat ik me afvraag en ben daar in vast niet de enige denk ik.

ben je bezig een profiel aan het lezen, staat er aan het eind mail gerust ?

dus ik denk ik waag er een mailtje aan, maar wat schetst mijn grote verbazing je krijgt 9 van de 10 keer geen reactie terug.
je kan zien dat hij gelezen is en je ziet dat ze je profiel hebben gezien.

wat ik me dan af vraag waarom zeg je mail gerust als jezelf niet het fatsoen of respect heb even een reactie terug te sturen.

ben ik dan zo .... Knipoog smiley

Natascha

Als men dat er bij zet, op ee nprofiel, vind ik het gepast, dat men wel antwoord geeft.
We zijn hier als christelijke mensen bezig toch?
Heeft men geen verder belangstelling in een persoon, is dat gewoon in een retour mail te vermelden, dan zal er, naar ik aanneem, ook geen verder contact worden gezocht. Zou iemand wel steeds mails blijven sturen wat men niet wil, kan die persoon gewoon geblokt worden toch?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 21:30

JOL252 schreef:
En waren het verschillende personen of was het één en dezelfde die telkens terugtrok??

(Misschien overbodige vraag maar kwam toch even in me op.)

Misschien dat zijn leeftijdsgenoten hier op het forum er iets over kunnen zeggen?
Dat kwam weer even bij mij op Jol...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIN732

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 21:44

WILLEMIJN232 schreef:
Misschien dat zijn leeftijdsgenoten hier op het forum er iets over kunnen zeggen?
Dat kwam weer even bij mij op Jol...... Knipoog smiley

5 verschillende dames, leeftijd 18/19, ja leeftijdsgenoten laat je horen haha.
En vrouwen zijn er niet om te begrijpen maar om van te houden toch? :P

Laatst aangepast door
HEIN732
op maandag 27 mei 2013, 21:59
Naar boven

Auteur Bericht
HEIN732

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:00

ZEELAND736 schreef:

Je bent 22...nog aan het begin...

Je geeft de moed toch niet op??

geef de moed niet op hoor ;)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:14

Kom nu eens zelf mee naar een eenzame plaats om alleen te zijn en rust daar wat uit........

Marcus 6

tekst kreeg ik van een ex cm mer......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:16

HEIN732 schreef:

Ja, er reageren allemaal mensen die je moeder hadden kunnen zijn, wel met goedbedoelde adviezen, dat dan weer wel........ Engeltje smiley Maar ja, ik weet nie tof je op die moederlijke adviezen zit te wachten...... Knipoog smiley
Dus ik ben benieuwd of je leeftijdsgenoten wat van zich laten horen......
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:16

Máááááárrrrrrrrrr, ik heb vanavond ook lekker in de tuin gewerkt en van het zonnetje genoten Coole smiley met zonnebril

Goed nieuws voor de harde werkers: na morgen wordt het weer "kouder voor de tijd van het jaar", zoals ze dat noemen. Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:21

HEIN732 schreef:

Deze vader baalt ook met je mee! Maar kop op, dat soort vrouwen zijn jou niet waard jongen!! Jij (en ieder ander) verdiend beter.

PS: vrouwen komen van een andere planeet, ik vind het geen gek idee: gewoon liefhebben Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:27

Vanavond met de kids met "oma" meegegeten en wat krieg je doan?
KRUUDMOES met kervel, gortepap, brune bone, roziene, een supergrote rookworst en nog meer zooi.
Mmmmmmmmmmmmmmmm Lachende smiley

Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:28

HEIN732 schreef:
geef de moed niet op hoor ;)

DAT...moet je zeker nooit doen...
Als een datingsite...dan niet misschien iets voor jouw is..
Vriendenkring??
Zijn ook misschien wel leuke vriendinnen toch???
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:42

Hier geen zon te zien, 13,8 graden.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:52

Beethoven - Romance no.1 in G Opus 40

http://www.youtube.com/watch?v=Ips2KspFRzo
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:04

JANS221 schreef:
Ik denk dat een ieder wel in mindere of meerdere mate complementair denkt. De traditionele visie dat man en vrouw elkaar aanvullen, samen weer mens worden, onderschrijf ik ook. Als je er van uit gaat dat God de mens naar zijn beeld schiep, mannelijk en vrouwelijk, dan lijkt mij overheersing van de man over de vrouw (of de vrouw over de man) niet de bedoeling. Wederzijdse afhankelijkheid en onderling respect lijken mij meer op de plaats. In een relatie ben je elkaar tot steun, elk mag daarin zijn eigen inbreng hebben en zo elkaar aanvullen. Verschillen tussen man en vrouw zijn er, die hoef je niet te ontkennen, bedenk juist hoe mooi dat kan zijn. Er is verschil tussen man en vrouw in gelijkheid, niet in gelijkwaardigheid! Elkaar aanvullen doe je niet alleen bij de verdeling van taken m.b.t. het wel of niet buitenshuis werken en de zorg voor de eventuele kinderen. Elkaar aanvullen is meer en gaat dieper.
De mens is geroepen om zijn verstand te gebruiken en zelf keuzes te maken en beslissingen te nemen. Dat geldt voor zowel de man als de vrouw, zowel binnen als buiten het huwelijk, beslissingen neem je samen en het is niet per definitie de man die de belangrijke beslissingen neemt. Bedenk dat je samen mens bent, geef elkaar de ruimte en probeer samen tot een oplossing te komen die voor beiden acceptabel is. En ik begrijp best dat je soms dan wat in moet leveren, maar zolang je dat allebei kunt en wilt uit liefde voor elkaar, is het goed.
Ook bij het nemen van initiatieven zullen er verschillen zijn. De een doet dat makkelijker dan de ander en het zijn heus niet alleen vrouwen die op het gebied van kennismaken/daten geen initiatief durven nemen. Verschillen in karakter kunnen hier ook in meespelen. Hoe het ook zij, er zijn altijd wel mogelijkheden om een ander te laten weten dat je (meer dan gewone) belangstelling voor hem/haar hebt. Zelf hou ik niet van knipogen, maar er wordt wel wat mee gezegd. En bedenk dat de ander het echt niet vreemd vindt, als je een (eerste) mail stuurt, misschien wordt het juist op prijs gesteld. Natuurlijk voelt het als vrouw lekker om gevraagd te worden door net die man door wie je gevraagd wil worden, soms moet je het lot dan een handje helpen. Die mogelijkheid heb je dan hier op CM, stuur een mail of een knipoog.

AMEN!!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:05

NATASCHA642 schreef:
hij is goed Knipoog smiley en klus houdt wijselijk zijn mond, hij denkt vast help wat een vrouwen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:13

KLUS667 schreef:
Hier geen zon te zien, 13,8 graden.

Nee...hier rond kwart voor elf...in de avond ook niet meer..
Niet zo vreemd hoor!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:31

KLUS667 schreef:
AMEN!!

Je zegt hier nu wel Amen op, maar afgelopen zaterdag beweerde je het tegenovergestelde van wat ik nu schrijf. Je schreef toen dat als het om wezenlijke dingen gaat de definitieve beslissing bij de man ligt.
Ik schrijf: De mens is geroepen om zijn verstand te gebruiken en zelf keuzes te maken en beslissingen te nemen. Dat geldt voor zowel de man als de vrouw, zowel binnen als buiten het huwelijk, beslissingen neem je samen en het is niet per definitie de man die de belangrijke beslissingen neemt.
Waar zeg je nu Amen op?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:36

oh t was 20 graden hier Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:45

PETRA373 schreef:
tja, beschadigd zijn, we zijn allemaal beschadigt, na een scheiding of verlies van een partner
maar dan de gedachte ben ik nog wel geschikt voor een relatie?
als ik na me zelf kijk, heb ik soms die gedachten, neem mij, bijna me leven helemaal weer op de rails, maar oh geweldig, gisteren was ik moe, fiets in de avond nog effe na de kerk voor gebed gedoe, want bidden is belangrijk, beetje onzeker door moehied, effe verkeerd ademen en klap bijna me fiets af.
dus oké effe in het gras zitten en weer verder, niets aan de hand,
maar wel de gedachte, van verdorie, zo ben ik gewoon nog wie weet hoelang? ben ik wel geschikt voor een relatie?
En warom klap ik nu weer bijna neer? wekenlang goed gegaan en dan ineens?
wat zoekt een man, een gezonde vrouw, leven op orde, geen bagage.... ehhhh, oh en natuurlijk moet je nog perfect eruit zien etc....
oh en dan heb ik twee exxen die met regelmaat op d ekoffie komen, kan daar een man tegen
Smiley die vol vragen zit
maar je zou zeggen echte liefde.... zoiets als vrienden voor het leven, samen door het leven gaan, ook als je wel es neer klapt.... ofzoiets stoms.

En dan zei iedereen na me scheiding, oh jij hebt zo weer een nieuwe ehh tengerste had ik daar de eerste jaren geen behoefte meer aan, ten tweede ehhh.... merk het...

Quote:
en dan heb ik twee exxen die met regelmaat op d ekoffie komen, kan daar een man tegen
Smiley die vol vragen zit

Ja Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 06:26
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 00:10

JANS221 schreef:
Je zegt hier nu wel Amen op, maar afgelopen zaterdag beweerde je het tegenovergestelde van wat ik nu schrijf. Je schreef toen dat als het om wezenlijke dingen gaat de definitieve beslissing bij de man ligt.
Ik schrijf: De mens is geroepen om zijn verstand te gebruiken en zelf keuzes te maken en beslissingen te nemen. Dat geldt voor zowel de man als de vrouw, zowel binnen als buiten het huwelijk, beslissingen neem je samen en het is niet per definitie de man die de belangrijke beslissingen neemt.
Waar zeg je nu Amen op?

Zucht...eigenlijk had ik zaterdag al amen gezegd....

Jans, ik sluit me aan bij jouw helder geschreven stuk, maar........stel dat je nou niet samen tot een beslissing kunt komen, daar schrijf je niet over....lees het volgende artikel maar eens: http://www.christelijk-huwelijk.nl/vrouw.htm. Dit verwoord wel wat ik bedoel.

Dus: een gelijkwaardige vrouw (m.i. nog steeds anno 2013)

Ik knip er bewust ook geen stukje uit, want dan trek je het artikel uit z'n verband en dan heb ik de vrouwen weer aan het dansen.

Amen, ja amen!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5506 5507 5508 5509 5510 5511 5512 ... 6194 Volgende
Pagina 5509 van 6194