| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:13
|
|
|
|
Oei wat een pret Valt dat ding om Met een scherpe rand Boven op mijn teen Nee geen schoen aan En nu In een bak water En denkend Dat deed ff zeer......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:34
|
|
|
|
Gelukkig had ik mijn aanwezigheid als waarschijnlijk geplaatst! Ik ben helaas niet aanwezig, krijg onverwacht bezoek van een zakenrelatie die van Miami onderweg is naar Dubai! Sorry, maar allemaal veel plezier!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:40
|
|
|
|
|
Heb net op mijn vakantie in Israel Inferno van Dan Brown gelezen! Super boek! En naar aanleiding van dit boek heb ik de Goddelijke komedie van Dante besteld! Iemand ervaring met dit boek?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:40
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Oei wat een pret Valt dat ding om Met een scherpe rand Boven op mijn teen Nee geen schoen aan En nu In een bak water En denkend Dat deed ff zeer......  |
Oei, sterkte......en ben je ook wat kwijt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:45
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Oei, sterkte......en ben je ook wat kwijt? |
Ff kijken........neen de teen zit er nog aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:51
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Waarom bidden voor de moeder? Is dat serieus je vraag? Wat ook al haar rol is in dit drama zij zal door het rouwproces heen moeten wat het verlies van 2 kinderen met zich meebrengt. Kun je wel wat gebed bij gebruiken. Ik krijg in mn werk ook wel eens te maken met ziekte dood en ellende. Moet ik daar dan niet over zeuren omdat ik zelf voor dit beroep gekozen heb? Vind ik onzinnig zoals jij dat zegt. Natuurlijk hebben proffesionals steun nodig bij het verwerken van dit soort drama's |
Wat ik er alleen maar mee probeer te zeggen, is, dat waar er twee mensen uit elkaar gaan er 2 mensen een fout hebben gemaakt! Je kunt dat indelen in 30/70 of 60/40 of 20/80! En zo verder! Waar twee mensen scheiden hebben twee mensen een fout gemaakt! In mijn opinie dan! En iedereen krijgt met dit soort zaken te maken, of het je beroep is of niet! Maar als het je beroep is, dan mag de "buitenwereld" er toch wel van uitgaan dat je er professioneel mee omgaat! Toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:57
|
|
|
|
|
De reacties zijn wel grappig! Maar volgens mij beseft niemand dat deze orthodoxe Joden een blok aan het been zijn van de Israëlische economie! Ze werken niet, ze hebben ontelbaar veel kinderen, ze gaan niet in dienst! In het leger! Het zijn de grootste leegzuigers van de Israëlische economie! Wat religie al niet met je doet! Onwaarschijnlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:00
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dat komt ook weer door andere dingen. Weet wel dat ie een mooi huis heeft, en dat voorlopig mijn vakantiegeld naar mijn stookkosten gaan.
En het ergste: ik dacht juist dat ik geld terug zou krijgen..... |
Oh Shanita dat is naar, alles na de stookkosten. Veel fijner als je wat overhoud om wat leuks te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:03
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | iewww heb ik weer tijdens het eten, schiet me weer eens iets te binnen. Je zult zo iemand een kus op de wang geven . Als je dat toch weet van iemand..... 'k moet er niet aan denken. Dat wordt een nieuwjaarswens met gestrekte arm.  |
Maar je kunt ook "open minded" zijn! Toch? Dit is niet hun probleem, maar het jouwe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:08
|
|
|
|
Grappig, eigenlijk hilarisch! Nog steeds geen antwoord! Maar vakanties duren tegenwoordig toch een week of 3? Wacht rustig af!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:18
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | De reacties zijn wel grappig! Maar volgens mij beseft niemand dat deze orthodoxe Joden een blok aan het been zijn van de Israëlische economie! Ze werken niet, ze hebben ontelbaar veel kinderen, ze gaan niet in dienst! In het leger! Het zijn de grootste leegzuigers van de Israëlische economie! Wat religie al niet met je doet! Onwaarschijnlijk! |
Hm......een blok aan het been?? Dan wel een gouden!!! Mede door hun volhardendheid in tradities en cultuur zijn ze ware toeristentrekkers, en toeristen: dat is kassa!
En ze werken niet? Hun culturele aantrekkingskracht werkt anders prima! Kinderen? Goede oudedagsvoorziening!! Niet in dienst? Nergens ter wereld een land wat in 6 uur tijd een leger van 100.000 gemobiliseerde en goed toegeruste mannen op de been kan krijgen, behalve juist in Israël....
Kortom: ben het niet helemaal met je eens.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:21
|
|
|
|
Het is een intrieste zaak! Er zijn wel degelijk (online)getuigenissen van de kinderen te vinden en van het wanbeleid van Lubega. Trin gaat niet netjes met de situatie om,mengt zich wel in de stichting(van der steen is lid van bestuur) maar wast de handen in onschuld door te beweren dat ze alleen juridisch betrokken zijn bij de stichting......
Er zijn alleen maar kleine verliezertjes........en dat om de naam van wat egotistische mensen hoog te houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:39
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Wat ik er alleen maar mee probeer te zeggen, is, dat waar er twee mensen uit elkaar gaan er 2 mensen een fout hebben gemaakt! Je kunt dat indelen in 30/70 of 60/40 of 20/80! En zo verder! Waar twee mensen scheiden hebben twee mensen een fout gemaakt! In mijn opinie dan! En iedereen krijgt met dit soort zaken te maken, of het je beroep is of niet! Maar als het je beroep is, dan mag de "buitenwereld" er toch wel van uitgaan dat je er professioneel mee omgaat! Toch? |
Snap ik het toch nog niet denk ik wat je probeert te zeggen. Niemand beweert hier toch dat die moeder schuldloos is? Die vraag heeft er niets mee te maken. Haar kinderen zijn vermoord, daarom heeft ze ons gebed nodig. En ja ik denk dat de meeste proffesionals wel weten dat ze zulke traumatische zaken niet alleen moeten verwerken, maar kan geen kwaad om voor ze te bidden. Ik vraag na moeilijke gebeurtenissen ook vaak om voor me te bidden en dat helpt
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 29 mei 2013, 23:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 00:11
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Wat ik er alleen maar mee probeer te zeggen, is, dat waar er twee mensen uit elkaar gaan er 2 mensen een fout hebben gemaakt! Je kunt dat indelen in 30/70 of 60/40 of 20/80! En zo verder! Waar twee mensen scheiden hebben twee mensen een fout gemaakt! In mijn opinie dan! En iedereen krijgt met dit soort zaken te maken, of het je beroep is of niet! Maar als het je beroep is, dan mag de "buitenwereld" er toch wel van uitgaan dat je er professioneel mee omgaat! Toch? |
Dus als er iemand voor de trein springt, moet de treinmachinist er ook professioneel mee omgaan? Of ligt dat anders, omdat een treinmachinist geen "hulpverlener" is? Ik ben nog steeds van mening dat het een te botte uitspraak is, dat hulpverleners er maar professioneel mee moeten omgaan. Door de verziekte en bedorven wereld hebben ze juist hun uitlaatkleppen en ons gebed nodig, omdat hulpverleners ook mensen zijn.
Hulde aan de hulpverleners!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 00:14
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | De reacties zijn wel grappig! Maar volgens mij beseft niemand dat deze orthodoxe Joden een blok aan het been zijn van de Israëlische economie! Ze werken niet, ze hebben ontelbaar veel kinderen, ze gaan niet in dienst! In het leger! Het zijn de grootste leegzuigers van de Israëlische economie! Wat religie al niet met je doet! Onwaarschijnlijk! |
En toch zijn ze (het joodse volk) Gods oogappel
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op donderdag 30 mei 2013, 00:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 04:06
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Oh Shanita dat is naar, alles na de stookkosten. Veel fijner als je wat overhoud om wat leuks te doen. |
Nou, alles niet, de helft...ja, als ik dan leiders van kerken in dure auto's zie...nee, niet per sé Trin.
Er zullen ook wel goede mensen zijn, weet ik wel zeker, kijk, maar ja wat Leanne zegt is denk ik ook zo.
Maar ja, dit staat wat mij betreft los van onze relatie op het forum, is al erg genoeg als wij dan ook nog es ruzie krijgen....
Ik denk omdat jij goede lieve mensen meemaakt daar, dat je je misschien in het verleden aangevallen voelde, als dat zo was, ja, ik kan me daar wel wat bij indenken hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 04:08
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het is een intrieste zaak! Er zijn wel degelijk (online)getuigenissen van de kinderen te vinden en van het wanbeleid van Lubega. Trin gaat niet netjes met de situatie om,mengt zich wel in de stichting(van der steen is lid van bestuur) maar wast de handen in onschuld door te beweren dat ze alleen juridisch betrokken zijn bij de stichting......
Er zijn alleen maar kleine verliezertjes........en dat om de naam van wat egotistische mensen hoog te houden. |
Bedankt dat je deze nuance even wilde aanbrengen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 06:39
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Dus als er iemand voor de trein springt, moet de treinmachinist er ook professioneel mee omgaan? Of ligt dat anders, omdat een treinmachinist geen "hulpverlener" is? Ik ben nog steeds van mening dat het een te botte uitspraak is, dat hulpverleners er maar professioneel mee moeten omgaan. Door de verziekte en bedorven wereld hebben ze juist hun uitlaatkleppen en ons gebed nodig, omdat hulpverleners ook mensen zijn.
Hulde aan de hulpverleners!! |
Er wordt ook steeds meer bekend over PTSS (Post Traumatische Stress Stoornis) bij hulpverleners. De gebeurtenissen, verhalen, onderzoeken van de geholpenen hebben impact en gevolgen voor de helpers cq professionals.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 30 mei 2013, 06:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 06:42
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Oei, sterkte......en ben je ook wat kwijt? |
D'r schoen was ze zeker kwijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:00
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Een mailtje terugsturen is altijd wel zo netjes, al zul je soms een leugentje voor andermans bestwil moeten gebruiken  |
Jaja en als iemand je uitscheld, moet je dus een mailtje terug sturen waarin je liegt dat je het niet erg vindt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:25
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Een mailtje terugsturen is altijd wel zo netjes, al zul je soms een leugentje voor andermans bestwil moeten gebruiken  |
Hai Rolf,
En jij denkt, dat mensen dat niet door hebben, leugentjes om bestwil?
Ja, idd, soms moet je wel, dan vraagt men er ook om, ja, als iemand je type niet is, is iemand je type niet, ja, dan houdt het op....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:28
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik heb ook wel eens een mail gestuurd naar iemand (ook via een christelijke site, maar niet deze ). Ik dacht, dat is helemaal mijn type. Dus.. met klotsende oksels stuur je de mail, nadat je hem 6x nagelezen, verbeterd en aangevuld hebt. Je ziet dat een paar minuten later die persoon op je profiel kijkt, je hart zit ondertussen al in je keel. En dan maar afwachten......... Vandaag niets Morgen niets Volgende week niets Bah! NU, maanden later nog niets. Nou ja...bah? Deze vrouw is mij niets meer waard!
Maar........wel frustrerend en eigenlijk wel respectloos.... Het is moeilijk om iemand te melden dat je niet geïnteresseerd bent, heb ik ook, maar iemand in het ongewisse in de kou te laten staan, dat vind ik persoonlijk niet christelijk.
Math. 7:12 (NBV) Behandel anderen dus steeds zoals je zou willen dat ze jullie behandelen. Dat is het hart van de Wet en de Profeten. |
Ja, Klus, je hebt wel een punt.
Zo laat iemand je weken lang wachten, degene had ook ff na enkele dagen kunnen laten weten, nee, wil niets (meer?) afspreken oid.
Want ja, je blijft misschien wel een beetje hopen voor niets, als je het gelijk had geweten had dat niet gehoeven, had je het ook veel sneller kunnen verwerken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:34
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Jaja en als iemand je uitscheld, moet je dus een mailtje terug sturen waarin je liegt dat je het niet erg vindt  |
Neehee, dát bedoelt Rolf niet, Anna ;)
Rolf doelt op situaties waarin iemand je type niet is, en wel achter je aan blijft lopen, dan kan je zeggen van vervelende .... laat me nu eens met rust, ......! Of je kan zeggen, neehee, ik heb gewoon geen zin in een afspraak....
Dit is dus wat ík denk dat Rolf bedoeld.
Als iemand je uitscheld, meteen blokken, en zeker niet reageren....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 07:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:39
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Dankje jullie, de koorts is weg, maar doe toch nog maar effe nog rustig aan, voel me nog niet helemaal tof. |
Sterkte hoor, word maar snel helemaal beter!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:43
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Er wordt ook steeds meer bekend over PTSS (Post Traumatische Stress Stoornis) bij hulpverleners. De gebeurtenissen, verhalen, onderzoeken van de geholpenen hebben impact en gevolgen voor de helpers cq professionals. |
Er zijn zoveel mensen met PTSS.
Misschien wel de helft bevolking....(Denk ik)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:46
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Da's niet zo moeilijk, dat zijn de recensenten in dit topic.
Gefeliciteerd dames  |
Hahahahahah LOL!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|