| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:37
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Kiss your feet @ a first date  |
Nee, dit is dan immers al de second date, als het goed is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:39
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Nee, dit is dan immers al de second date, als het goed is!  |
Misschien moet jij m'n quote ook ff aanpassen, we waren tegelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:39
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | "Kiss my feet" laarzsjes 
Deze :  |
Oo leuk!
Ik duim voor je voor een second date
Zwarte laarsjes en zwart jurkje, helemaal leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:40
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Heb even dit topic omhoog gehaald, ik ben zelf nl op zoek naar zoveel mogelijk lekkere recepten eiwitrijk en koolhydraatarm, wie heeft er recepten, ik lees ze graag en verzamel ze
Om dan natuurlijk zo gezond mogelijk eten klaar te maken  |
Aha, volgens mij is dat ook de lijn van Dr. Frank, toch? Misschien kun je ook iets met zijn recepten etc.? Succes met het verzamelen en dieeten!!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 2 juni 2013, 23:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:41
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Misschien moet jij m'n quote ook ff aanpassen, we waren tegelijk  |
Hahahahaha, maar ehm....... voeten kussen op je tweede date? Lijkt me ook nog niet echt, toch? Oeps...... nu gaan we wel een beetje offtopic. Ik maar ff verder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:41
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Aha, volgens mij is dat ook de lijn van Dr. Frank, toch? Misschien kun je ook iets met zijn recepten etc.? Succes met het verzalen en dieeten!!  |
Jaa klopt, maar dokter frank ken ik al zowat uit mijn hoofd, ik zoek nog een recept voor brownies die schijn je erg goed bijna koolhydraatarm te kunnen maken, en misschien hebben er onder ons ook wel lekkere eiwitrijke recepten
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op zondag 2 juni 2013, 23:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:54
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Jaa klopt, maar dokter frank ken ik al zowat uit mijn hoofd, ik zoek nog een recept voor brownies die schijn je erg goed bijna koolhydraatarm te kunnen maken, en misschien hebben er onder ons ook wel lekkere eiwitrijke recepten
 |
Brownies kun je maken met whey poeder.Kies wel een goede whey-variant zoals de biologische of de plantaardige en dan zonder toevoegingen. Google maar eens op die combi,dan vind je erg lekkere dingen!
Van koolhydraatarm voedsel ga je je erg goed voelen maar dat is vooral te wijten aan het gebrek aan geraffineerde suikers.Het heeft mij galstenen opgeleverd(daar heb je een verhoogd risico op als je koolhydraatarm of vrij eet) en dan heb ik toch liever wat kilootjes meer..........zucht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 04:31
|
|
|
|
Even wakker even mail gelezen nu weer slapen morgen hard Werken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 05:09
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Lanfy het zou je misschien wat meer sieren als je ietwat rustiger en minder fel zou reageren, mijns inziens. Petra vraagt gewoon iets uit interesse, en als jij er dan toch al63 x bent geweest zou je voldoende kennis in huis hebben om haar en ons de dingen uit te leggen als er vragen gesteld worden, maar jij doet net of jij alle wijsheid in pacht hebt, en neemt dan met al die wijsheid die jij denkt te hebben, ook nog niet eens de moeite om netjes en rustig iets uit te leggen wat iemand je hier vraagt, sorry ik word een beetje moe van jou manier van reageren soms..... |
Ben het hier wel mee eens, je schrijft hier een oordeel over dat ze parasieten zijn, en geeft eigenlijk een antwoord... tja, waaruit ik toch denk, dat je je je ondanks je 63 keer ofzo daar te zijn geweest je niet echt verdiept te hebben in hun denken en doen , knalt wel effe een oordeel neer. Lijkt me eerder een oordeel gebaseerd op mopperende klagende israeliers, zoiets als sommigge nederlanders klagen dat alle bijstands mensen parasieten zijn, zonder zich echt te verdiepen in het warom etc.... Schrijft dat je er niet mee moet bemoeien.... dan moet je niet een discusie erover op een forum beginnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 06:49
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ben het hier wel mee eens, je schrijft hier een oordeel over dat ze parasieten zijn, en geeft eigenlijk een antwoord... tja, waaruit ik toch denk, dat je je je ondanks je 63 keer ofzo daar te zijn geweest je niet echt verdiept te hebben in hun denken en doen , knalt wel effe een oordeel neer. Lijkt me eerder een oordeel gebaseerd op mopperende klagende israeliers, zoiets als sommigge nederlanders klagen dat alle bijstands mensen parasieten zijn, zonder zich echt te verdiepen in het warom etc.... Schrijft dat je er niet mee moet bemoeien.... dan moet je niet een discusie erover op een forum beginnen. |
En vragen over iets stellen of hebben is al helemaal niet erg, dat is juist een open houding voor iemands mening en de zaak van meerdere kanten willen horen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 06:54
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Is het niet zo dat er zowiezo weinig over seksualiteit gesproken wordt in de meeste kerken? En dan vaak ook nog met het belerende vingertje? In de 28 jaar dat ik getrouwd ben geweest kan ik het me niet heugen dat iemand ooit naar onze seks gevraagd heeft. Dat we die hadden was duidelijk aan de hand van onze groeiende kinderschare. Maar blijkbaar is het geen gespreksstof |
Dat er in de kerken op het gebied van seksualiteit het e.e.a. fout gegaan is en er verkeerd mee omgegaan werd (wordt) is bij de meesten wel bekend. Natuurlijk moet er over gesproken kunnen worden en hoeft het gesprek daarover ook niet vermeden te worden, maar of het nu een taak van de kerk is om te informeren hoe het met de seksuele omgang gaat……. ? Vroeger kwam meneer pastoor ook langs, daar zitten we toch niet meer op te wachten. Aan de hand van de groeiende kinderschare is in elk geval niet af te lezen of op het gebied van seksualiteit alles goed gaat.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op maandag 3 juni 2013, 07:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 07:03
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Ja misschien wel, maar bij mij in de gemeente moet je echt niet komen met het verhaal dat masturberen goed is.  |
De mogelijkheid is er dan dat veel mensen zich eenzaam en onnodig schuldig voelen...
door de frustraties en onbevestigde leiders in de top?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 07:27
|
|
|
|
en dan heb ik toch liever wat kilootjes meer..........zucht
.......Z U C H T!!!!-
Al deze gezichten toon ik...zeker als ik brownies hoor... (bij meerder zaken ook)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 3 juni 2013, 07:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 08:18
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | En vragen over iets stellen of hebben is al helemaal niet erg, dat is juist een open houding voor iemands mening en de zaak van meerdere kanten willen horen. |
Klopt, was benieuwd warom hij zo over ze dacht, maar zoals gewoonlijk schreef ik weer es iets op het verkeerde momnet bij iemand, beter vernader ik me naam in afreageerwezen. Zit je niet lekker in je vel, reageer je frustraite op petra af, met geweldigge opbouwende kritiek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 08:33
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Dat er in de kerken op het gebied van seksualiteit het e.e.a. fout gegaan is en er verkeerd mee omgegaan werd (wordt) is bij de meesten wel bekend. Natuurlijk moet er over gesproken kunnen worden en hoeft het gesprek daarover ook niet vermeden te worden, maar of het nu een taak van de kerk is om te informeren hoe het met de seksuele omgang gaat……. ? Vroeger kwam meneer pastoor ook langs, daar zitten we toch niet meer op te wachten. Aan de hand van de groeiende kinderschare is in elk geval niet af te lezen of op het gebied van seksualiteit alles goed gaat. |
Nee dat bedoel ik ook, als je getrouwd bent is het blijkbaar niet de taak van de kerk om zich met je seksualiteit te bemoeien, maar als je single bent hoeft dat toch ook niet. Dus waarom zou je het hebben over zelfbevrediging. Ik vind het nijn voorganger niets aan gaan of ik dat wel of niet doe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 08:48
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Klopt, was benieuwd warom hij zo over ze dacht, maar zoals gewoonlijk schreef ik weer es iets op het verkeerde momnet bij iemand, beter vernader ik me naam in afreageerwezen. Zit je niet lekker in je vel, reageer je frustraite op petra af, met geweldigge opbouwende kritiek
 |
Hoezo schreef jij dat op het verkeerde moment? Het was het juiste moment want je had deze vraag in deze discussie en wilde meer informatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 10:10
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Het één vlees worden is een referentie naar de seksuele omgang met elkaar. Seksuele omgang in een belangrijk principe in een huwelijk. Seksuele omgang word in de Bijbel beschreven als één vlees worden. We zien dat Paulus dit zo gebruikt in 1 Kor. 6: 16.
Paulus schreef ook dat omwille van hoererij een ieder zijn eigen partner moest hebben. (1 Kor. 7: 1- 6)
Paulus beschrijft in die passage dat de man geen macht heeft over zijn eigen lichaam maar de vrouw, en de vrouw heeft geen macht over haar lichaam, maar de man.
Zo is er op het seksuele vlak een verplichting naar elkaar toe om elkaar op seksueel gebied tegemoet te komen. Dit natuurlijk binnen de grenzen van Gods wil.
We zien hier ook iets waar getrouwde mensen goed naar moeten luisteren. De man heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de vrouw. De vrouw heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de man.
Dit laat zien dat er goede communicatie moet zijn over wederzijdse behoeften op het seksuele vlak. Seksuele behoeften moeten vervuld worden.
We zien hier een probleem wat zich kan voordoen in huwelijken.
Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.
Laat dit een goddelijke waarschuwing zijn. Geef elkaar wat de ander nodig heeft. Je lichaam is niet van jezelf. Ook hier zien we egoisme hoogtij vieren.
De één vlees-wording is verder een teken van liefde in het huwelijk. Sexuele intimiteit is de gave van God tussen twee mensen, man en vrouw, die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. (Spreuken 5: 15- 19; 1 Kor. 7: 2- 5)
Conclusie:
We lezen in deze dingen dat God een man en een vrouw heeft gemaakt met een duidelijk beeld voor ogen. God heeft deze twee mensen gemaakt om tot elkaar te komen en de mensheid voort te zetten, om deze twee mensen één te maken, om deze twee mensen de bescherming van een verbond te geven en om te genieten van die nieuwe éénheid.
Bron: http://www.webbijbel.nl/bijbelstudies/Studies%20algemeen/Samenwonen%20of%20trouwen.htm |
| Quote: | Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.
Laat dit een goddelijke waarschuwing zijn. Geef elkaar wat de ander nodig heeft. Je lichaam is niet van jezelf. Ook hier zien we egoisme hoogtij vieren.
De één vlees-wording is verder een teken van liefde in het huwelijk. Sexuele intimiteit is de gave van God tussen twee mensen, man en vrouw, die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. (Spreuken 5: 15- 19; 1 Kor. 7: 2- 5)
|
Je bedoeld luisteren naar lichaamstaal, denk ik.
JA..das waar denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 10:38
|
|
|
|
|
Een poosje geleden kwam ik terug op het station zo tegen de avond. En terwijl ik nog in gedachten het perron afliep zag ik ineens een musje liggen. Heel netjes op z'n ruggetje, onbeschadigd (zo te zien) dood te zijn. En moest denken aan: geen mus zal ter aarde vallen zonder uw Vader, gij gaat vele mussen te boven. Hoewel ik het zielig vond was dit toch weer een enorme bemoediging voor me. Ja, zelfs m'n haren zijn geteld. De juiste woorden op het juiste moment!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 11:01
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Dan wel met extra zon erbij .........  |
De dag erna was het prachtig weer hihi toen ik thuis was in het oosten savonds scheen de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 11:07
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Hoezo schreef jij dat op het verkeerde moment? Het was het juiste moment want je had deze vraag in deze discussie en wilde meer informatie.  |
ach Jol, alles wat ik de laatste tijd schrijf, komt vaak verkeerd over of zo iets. ma ja, wat moet ik er nog opzeggen misschien geen inteligent genoegge vraag. ha ha , de ander zijn probleem, mijn probleem ga ik er niet van maken. Toch maakt het het forum schrijven af en toe minder leuk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 11:11
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | | Een poosje geleden kwam ik terug op het station zo tegen de avond. En terwijl ik nog in gedachten het perron afliep zag ik ineens een musje liggen. Heel netjes op z'n ruggetje, onbeschadigd (zo te zien) dood te zijn. En moest denken aan: geen mus zal ter aarde vallen zonder uw Vader, gij gaat vele mussen te boven. Hoewel ik het zielig vond was dit toch weer een enorme bemoediging voor me. Ja, zelfs m'n haren zijn geteld. De juiste woorden op het juiste moment! |
mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 11:39
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ook deze mensen zijn ook maar gewoon mensen met een hart en gevoel net als wij, ook al hebben ze ervoor geleerd en zijn het dan hulpverleners. Het zijn nog steeds geen voorgeprogrammeerde robots en zullen dit ook nooit worden.
Je kan in de praktijk met dingen te maken hebben, en ook al heb je ervoor gestudeerd en geleerd, de praktijk is toch wel eventjes anders dan komt het erop aan, ook in deze dingen is het zaak om elke dag als hulpverlener maar aan God te mogen vragen of HIJ je kracht wilt geven want van onszelve kunnen we niets zonder Zijn hulp. |
daar ben ik het ook mee eens, begrijp de denkwijze van lanfy, maar de praktijk is effe wat anders. Zo snap je het misschien wel lanfy: als morgen je zaak door omstandigheden buiten je om, faillliet gaat, je moet je bezittingen verkopen, eindigt nog met schuld, geen vakanties meer, eh sommigge vrienden ga je misschien wel minder zien ineens... eh dan mag je het niet moeilijk hebben, omdat je dat van te voren weet, risico van zakenman????? Dus moet je dat maar mee om kunnen gaan, is je beroep. zakenman.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 15:08
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Lanfy het zou je misschien wat meer sieren als je ietwat rustiger en minder fel zou reageren, mijns inziens.
|
De redactie sluit zich hierbij aan. Er worden hier gewoon vragen gesteld en meningen gegeven mbt het onderwerp. Daarover wissel je van gedachten met elkaar. Het gaat er niet om dat één persoon gelijk heeft en de rest niet.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 15:36
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ach Jol, alles wat ik de laatste tijd schrijf, komt vaak verkeerd over of zo iets. ma ja, wat moet ik er nog opzeggen misschien geen inteligent genoegge vraag. ha ha , de ander zijn probleem, mijn probleem ga ik er niet van maken. Toch maakt het het forum schrijven af en toe minder leuk. |
He Petra niks van aan trekken er bestaan geen domme vragen hoor. Alleen maar domme antwoorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 15:47
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Dank je Mamaloe... Het forum is niet bedoelt om je gelijk te willen halen of je frustraties anderen op te leggen. Laten we elkaar respecteren en in liefde met elkaar als broeders en zusters omgaan.
.....tenminste....dat is mijn mening en ik hoop dat jullie mij gelijk willen geven, want anders  |
IK BEN NIET BANG!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 15:48
|
|
|
|
Probeer op een respectvolle manier in gesprek te gaan en te blijven.
Leg uit waarom je iets vindt. Je mening geven is makkelijk, maar het is wel zo prettig als deze ook goed onderbouwd is.
Stel vragen aan de ander, zonder direct verbaal agressief te worden.
Blijf niet doordrammen als de ander niet (meer) reageert.
Wie oren heeft, die hore
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 16:31
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | | Een poosje geleden kwam ik terug op het station zo tegen de avond. En terwijl ik nog in gedachten het perron afliep zag ik ineens een musje liggen. Heel netjes op z'n ruggetje, onbeschadigd (zo te zien) dood te zijn. En moest denken aan: geen mus zal ter aarde vallen zonder uw Vader, gij gaat vele mussen te boven. Hoewel ik het zielig vond was dit toch weer een enorme bemoediging voor me. Ja, zelfs m'n haren zijn geteld. De juiste woorden op het juiste moment! |
Mooie overdenking Mamy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 16:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Brownies kun je maken met whey poeder.Kies wel een goede whey-variant zoals de biologische of de plantaardige en dan zonder toevoegingen. Google maar eens op die combi,dan vind je erg lekkere dingen!
Van koolhydraatarm voedsel ga je je erg goed voelen maar dat is vooral te wijten aan het gebrek aan geraffineerde suikers.Het heeft mij galstenen opgeleverd(daar heb je een verhoogd risico op als je koolhydraatarm of vrij eet) en dan heb ik toch liever wat kilootjes meer..........zucht |
Maar in goeie koolhyraten zitten toch helemaal geen geraffineerde suikers? Ik eet gewoon puur natuur dus zonder die geraffineerde suikers of verkeerde Enrs en met niet al te veel vlees, maar juist lekker veel groente, noten en fruit en wat brood of pasta(koolhydraten dus), en daar ga je je ook heeel goed van voelen en ben al 18 kilo afgevallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 juni 2013, 16:41
|
|
|
|
Als je 40-44 bent ben je een oudere jongere, als je 45 bent op de grens en als je 46-50 bent ben je een jongere oudere.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 juni 2013, 16:42
|
|
| Naar boven |
|
|