ChristianMatch

Forum

Filmfreaks
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5550 5551 5552 5553 5554 5555 5556 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 08:58

Breakfast at Tiffany's (1961), met Audrey Hepburn...En de hele knappe, George Peppard, met een zo'n toffe uitstraling... Kwijlende smiley

George Peppard as Paul Varjak (nicknamed "Fred-darling" and "Fred-luv" by Holly, for his resemblance to her brother), (uncredited) as voice of Holly's drunk visitor

Betoverend mooie, ontzettende goede, bemoedigende film waardoor je jezelf ook meteen goed voelt en alles weer helemaal ziet zitten film.... Coole smiley met zonnebril

Juist en ook, omdat deze film zo ontzettend herkenbaar is voor mij, de houding en respons op dingen van de Hoodrolspeelster. Lachende smiley

De film staat beschreven als romantische komedie, ik vond hem meer spannend als grappig, al zat er wel humor door verweven.

Audrey Hepburn as Holly Golightly

De film werd vijf keer genomineerd en won daaruit twee Oscars.
De film kreeg een Academy Award for Original Music Score voor de muziek van Henry Mancini, Audrey Hepburn zong zelf Moon River in de film.
De film kreeg een Academy Award for Best Song voor het nummer "Moon River" van Henry Mancini (muziek) en Johnny Mercer (tekst).
Audrey Hepburn werd genomineerd voor Beste Actrice.
De film kreeg een nominatie voor de categorie Academy Award for Writing Adapted Screenplay.

Voor degenen die willen weten waar deze over gaat, hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Breakfast_at_Tiffany%27s_(film)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 13 juni 2013, 09:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 09:13

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=HM-E2H1ChJM

Casablanca, Tweede Wereldoorlog.

@Thomas: Prachtfilm, ontroerend, heb hem zelfs al drie keer gezien...

Het is een Amerikaanse romantische dramafilm uit 1942 met Humphrey Bogart en Ingrid Bergman in de hoofdrollen, en geregisseerd door Michael Curtiz

Leuk die scene op YouTube Knipoog smiley Dat die fransen hun volkslied door die van de duisters gaan zingen, ontroerend mooi, en die blikken van Bergman naar haar echte man...... Verlegen lachende smiley

'Fanny en Alexander' staan ook nog op mijn lijst van nog te bekijken films...en die lijst in lang erg lang, ja er zijn ook zoveel goede films Knipoog smiley

Ja, ook gaaf dat hele speelfilms nu ook op YouTube staan Lachende smiley, kan je er toch een zien als tie niet verkrijgbaar is... , alhoewel er niets boven een Groot Led of Plasma scherm gaat met Blu Ray of HD kwaliteit Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 13 juni 2013, 09:47
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 09:18

nee lieverd, dat dacht, ik met nadruk op dacht, omdat je zovaak zoveel bezig ben met hele lappen tekst over gg, cristenen die fouten maken, dan kun je de indruk wekken op mij dat je daar mee bezig bent, en maak ik me zorgen of je daarmee niet jezus zelf voorbij loopt.

Toch is het best interesant onderwerp sommigge dingen in dit topic. ha ha
alleen laten we verder discusieren, zonder anderen in hun geloof belachelijk te maken en zonder de discussie trin. daarin verschillen we van mening, wat mag, maar ik trek het me aan omdat ik ze persoonlijk kan. laten we de discusie trin op het trin topic houden over kinderdorp.
Dan hoef ik het niet te lezen.

Wat heel interesant is , is ervaringen van geloviggen uit andere kerk richtingen met de heilige geest, heb er heel wat boeken over,
bv gereformeerde dominee die altijd dacht eh vallen in de geest, op een dag bid voor mensen en het ook er vaarde
eh katholieke priester die ook in jezus naam genezings diensten houd, beetje zoals jan zijlstra
Wat mij e r bij opvalt, dat gods geest overal het zelfde is, inderdaad zoals pieter schrijft, op verschillende manieren werkt, maar iedere kerk richting, kun je mensen vinden die dingen mee maakten met de heilige geest zoals vallen, genezingen, demonen die worden weggestuurd, windvlaag,
heb hier ook boeken liggen met verslagen van spygiaters en dokters die er niet om heen kunnen dat er soms wonderen gebeuren in `jezus naam.
ben er maanden mee bezig geweest, boeken zoeken, lezen, tot god bidden, van eh de heilige geest???? een kerk waar mensen vallen in d e heilige geest? is dit echt van u God?
ik denk van wel, met respect voor de anders denkenden.

mensen die in tongen bidden enzo, ook iets moeilijks en ja zitten zeker mensen bij die maar wat doen denk ik. Toch kan ik er niet omheen dat er wel degelijk mensen zijn die echt in tongen bidden.....

Dus quete de bijdrage van pieter en verder discussiëren????

en shanita, mijn huis is op dit moment echt een rommel.. ha ha wil je niet weten....helemaal verrommeld na tijd ziek zijn geweest....dus witte tornado, hier vandaag

Laatst aangepast door
PETRA373
op donderdag 13 juni 2013, 09:20
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 09:19

PIETER619 schreef:
Wat een moeilijkheden allemaal, wellus nietus , zo voorbij gaand aan wat Jezus deed op het laatst toen hij het Zendingsbevel uitsprak, "Gaar heen en maak alle volken tot mijn discipelen. Hij Gaf hierbij ook een belofte en dat was dat er een Helper zou komen die op meerdere plaatsen gellijk kon helpen, wat Hij niet kon omdat Hij plaats gebonden was, en dus deze Helper niet.

Die Helper is de Heilige Geest en wat die kan wordt vaak zwaar onderschat omdat men een beetje van zichzelf en een beetje van Hem wil hebben. Er zijn door de loop der jaren heen vele misvattingen omtrent de Heilige Geest ontstaan en mede omdat een zonde tegen de Geest niet wordt vergeven, is men (den ik) ook bang geworden om vrij uit over Hem te spreken en Hij zal zich niet en nooit opdringen als men dat niet wil.

Ga eens na of de volgende vragen nog van toepassing zijn wat de Geest aangaat, of was dat alleen voor Zijn discipelen weggelegd volgende vragen:
1. Werkt de Heilige Geest nog door Zijn gaven heen in mensen?
2. Waren de gaven van de Geest, alleen wegelegd voor Zijn discipelen of wil de Geest die ons ook naar behoren toe bedelen als wij ons daarvoor
openstellen?
3. Is het eigenlijk niet zo dat wij de Geest te kort doen, doordat wij toch een beetje van onze zeggenschap zelf willen behouden ipv totale overgave aan Hem.

Wat mij betreft, ik wil wel maar, totale overgave aan Hem is een beetje beanstigend gevoel en dat weerhoud mij er van omdat te doen. Ik weet dat het de Geest is geweest die mij deed beseffen dat ik een bewust belijdend christen moest worden en Hem komt daarom ook alle eer toe dat ik dat geworden ben. Laten we nu eerst eens op zoek gaan wat de Geest wil ipv elkaar hier vanalles te doen laten zien in linken of wat dan ook. Ga eens op zoek naar getuigenissen van wat de Geest heeft gedaan gelijk al eerder aangegeven door anderen.
Bijvoorbeeld, genezing kan alleen door God gedaan worden maar de manier waarop kan geheel verschillend zijn, meestal door gebed, het zij rechtstreeks of na een tijdje.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 09:27

LANFY127 schreef:
Knipoog smiley Knipoog smiley Dan ben ik weg! Heb voor jullie helaas niks te klagen! Lachende smiley

nee, niet weg gaan, jij hebt wiite trui en wit jasje aan en auto met wit dak
en de klacht is dat sommigge vrouwen hier een prins op het witte paard zoeken....
ha ha ha ha ha en dan ga je weg teriwjl de moderne prins op witte paard een wit jasje heeft en witte auto.
zucht Twijfelende smiley is er eentje
hebben we hem weggejaagd Huilende smiley, smiley in tranen

Houd moed nataschja.... er zijn er meer Knipoog smiley
petra die al veel langer als jouw op datingsite zit, gevolg, nog niet prins op wit paard, wel tig stomme mails na mannen gestuurd enzo....
en soms lees ik van andere cm ers die toch iemand hebben gevonden en heel gelukkig zijn, ook al hadden die soms ook zo hun momenten van he.... geef de moed op.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 11:05

Ja hoor, ik heb al gereageerd op Pieter619 zijn post.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 11:11

JOL252 schreef:
Jawel.. dat wil Hij want zo is Hij. Een God van heelheid. En ik ben het met je eens dat Hij compleet nieuw kan maken.

Toch is er soms gebrokenheid die pas helemaal hersteld wordt als we echt bij Hem zijn, denk ik. En tot het zover is geeft Hij de Trooster ook hiervoor, voor kracht en leven...

Ja, raar he? Dan zou je dus weer als een baby er wereld moeten komen in een perfecte situatie, het paradijs ofzo. Als je compleet nieuw zou willen worden.

Ik hoor ook zovaak, dat God mij zóveel meer wilt geven als dat ik nu heb Smiley die vol vragen zit, áls ik er maar voor ópen zou staan...

Dan denk ik nou ja, ik heb alles ben tevreden, en gelukkig... Smiley die vol vragen zit

Dan denk ik, ja ik heb al zoveel/alles, meer kan ik niet eens krijgen... Knipoog smiley

Het komt dan zo over van 'wij' vinden dat je er maar beroerd aan toe bent..

Of mensen van dat ze zo graag zouden willen dat ik God ervaar op de manier hoe zij God ervaren.
Misschien wil ik God wel helemaal niet ervaren hoe anderen God ervaren, maar op mijn eigen manier.

Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 13 juni 2013, 11:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 11:15

JOL252 schreef:
Ik hoorde gister over een zoon van een vriendin die al een jaar slaapprobleem heeft, ernstig als gevolg van weer een ziekte die eindelijk onder controle is gekomen via medische wereld. Hij werd al een tijdlang behandeld in een kliniek maar niets sloeg aan, hij bleef maar 1 of 2 uur per nacht slapen... ten einde is er met de hele gemeente afgelopen zondag voor hem gebeden, was mooi moment ook. Gisteren vertelde vriendin me dat hij sinds zondag al 2 nachten goed geslapen heeft. YEAH!

Ja, dat is naar hoor, als je niet kan slapen, ik had het zelf drie/vier weken.

Mensen denken ja, je kan toch lezen oid, maar het punt is, je kan die rust niet meer bereiken, die je nodig hebt om in slaap te vallen.

Je raakt psychisch en lichamelijk uitgeput, en ja, ik kan me voorstellen dat als je dan ineens weer wel kan slapen ja, dat dat wel heerlijk is. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 12:39

PETRA373 schreef:
nee, niet weg gaan, jij hebt wiite trui en wit jasje aan en auto met wit dak
en de klacht is dat sommigge vrouwen hier een prins op het witte paard zoeken....
ha ha ha ha ha en dan ga je weg teriwjl de moderne prins op witte paard een wit jasje heeft en witte auto.
zucht Twijfelende smiley is er eentje
hebben we hem weggejaagd Huilende smiley, smiley in tranen

Houd moed nataschja.... er zijn er meer Knipoog smiley
petra die al veel langer als jouw op datingsite zit, gevolg, nog niet prins op wit paard, wel tig stomme mails na mannen gestuurd enzo....
en soms lees ik van andere cm ers die toch iemand hebben gevonden en heel gelukkig zijn, ook al hadden die soms ook zo hun momenten van he.... geef de moed op.

liefffffffffffff dankje Petra

en ja soms heb je ff een dipje en dan tis de klaagmuur toch en ik die zelfde of nooit klaag wilde nu gewoon me ei ff kwijt en dat moet kunnen want ook dat ben ik Knipoog smiley

ach iemand die zo snel weggejaagd is heb je ook niks aan Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 13:34

NATASCHA642 schreef:
liefffffffffffff dankje Petra

en ja soms heb je ff een dipje en dan tis de klaagmuur toch en ik die zelfde of nooit klaag wilde nu gewoon me ei ff kwijt en dat moet kunnen want ook dat ben ik Knipoog smiley

ach iemand die zo snel weggejaagd is heb je ook niks aan Clown smiley Knipoog smiley

joh, jij begrijpt tenminste de bedoeling van de klaagmuur, daar gaat toch iedereen klagen???? ha ha
en mannen zijn ook soms om over te klagen Knipoog smiley
vooral mannen die niet antwoorden op mails enzo Boze smiley

om d e mannen voor t e zijn, ja over vrouwen kun je ook klagen Twijfelende smiley
behalve natuurlijk over mij Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 15:25

Een uitnodiging(alweer) om naar Australië te komen...
Zo mooi...zo leuk, maar als dat lot uit de loterij nu maar eens kwam!!!

Het was/is een droom en ik denk dat het dat zal blijven....
Ach...als een mens geen dromen meer heeft...
Zodoende droom ik nog even verder Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op donderdag 13 juni 2013, 15:36
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 16:40

ZEELAND736 schreef:
Een uitnodiging(alweer) om naar Australië te komen...
Zo mooi...zo leuk, maar als dat lot uit de loterij nu maar eens kwam!!!

Het was/is een droom en ik denk dat het dat zal blijven....
Ach...als een mens geen dromen meer heeft...
Zodoende droom ik nog even verder Huilende smiley, smiley in tranen

Zat daar geen envelopje met geld bij?
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 16:45

ROELANDE345 schreef:
Zat daar geen envelopje met geld bij?
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 18:06

ZEELAND736 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen

Retour Australiër is1900 euro hoorde ik laatst van iemand die erna toeging,
Spraarpot kopen, iedere maand 100 euro in knallen. , kan je over anderhalf jaar..... Desnoods doe je iedere maand50 euro, kan je ove r eh....40 maanden.
Dromen zijn er niet om op te geven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 18:16

PETRA373 schreef:
Retour Australiër is1900 euro hoorde ik laatst van iemand die erna toeging,
Spraarpot kopen, iedere maand 100 euro in knallen. , kan je over anderhalf jaar..... Desnoods doe je iedere maand50 euro, kan je ove r eh....40 maanden.
Dromen zijn er niet om op te geven Knipoog smiley

haha jij zegt het ik dacht het. Mijn broer woont in Ierland en was weduwnaar hij ging daar hertrouwen en ik wilde er met het hele gezin heen kosten destijds 2500eu. Ben op een camping de toiletgebouwen gaan schoonmaken dit kon ik savonds of sochtends vroeg naast mn gewone werk doen. En heb het zo bij elkaar gespaard
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 19:28

http://www.kerkennacht.nl

Heel veel activiteiten in heel veel kerken! Wie weet ook bij jou in de buurt.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 13 juni 2013, 19:29
Naar boven

Auteur Bericht
RIDDER771

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 19:48

Gratis rode rozen krijgen =)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 19:57

Donderdag 13 Juni, Handelingen 2: 5-13; Niet wild, wel blind.

De Geest doorbreekt bekende grenzen. Of Petrus dit verwachtte toen hij zich liet meenemen naar Caersarea? Na dat visioen had hij natuurlijk wel een vermoeden gekregen. Maar dit?
Voor Petrus is het opnieuw Pinksteren. De Geest daalt neer op Cornelius, zijn familie en zijn vrienden. Petrus staat er ontzet bij te kijken. Gaat dit niet te snel? En is dit voor al die niet-gelovige heidense vrienden van de man niet een beetje gênant zo ineens?
Met het woord heiden moet je wel voorzichtig zijn. Aan het woord zit de associatie van primitief. Blinde heiden, wilde heiden. Daarmee zit je in dit verhaal niet goed. Vaak ook niet in het verhaal van niet-gelovige buren en vrienden. In de Bijbel betekent heiden simpelweg dat je bij de volken hoort en niet bij de het volk. Dat is het volk Israël. Hoor je bij de volken, dan leef je op afstand van de God van Israël. Niet wild, wel blind voor Hem. Misschien ben je een goed ontwikkeld en opgeleid mens. Heb je veel belangstelling voor religie, kunst en spiritualiteit. Hoe kom je dichterbij?
Ingewikkeld, zeggen we algauw. Is geloof wel mijn ding? Gelukkig, de Geest daalt majesteitelijk neer. Niet alleen in de tempel, ook in het huis van majoor Kees slaan de tongen los. De Geest kent geen grenzen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:02

[quote=SHANITA130] aardifgheidje nog aangaande dat doktoren genezen een leus van Visjeposters, "God geneest maar de doktoren strijken het honorarium op", dit is zeker van toepassing geweest op een baby die met leukemie naar Groningen werd gebracht en waar de vader in "paniek" de dominee belde omdat de doktoren het niet meer wisten en men zich op het ergste moest voorbereiden. Onze dominee zetten een verzoek om gebed voor die baby op de mail en de volgende dag stonden de doktoren voor een raadsel omdat zij aan de opknappende kant was, zo is dat tot 3 x toe gebeurd en haar ouders gaven dan ook een fantastische getuigenis hoe God hun heeft geholpen en genezing heeft geschonken. God was er toen Hij werd gevraagd, maar hoe God precies werkt is Hij niet aan ons verantwoording schuldig.

Zo is dat ook gebeurd met een neefje van mij die de dag na zijn geboorte, met zijn moeder in d eauot en de kraamverzorgster op de achterbank met de baby tot 2 x toe reanimeren moest, ook doktoren geen raad meer wisten en mijn zus en zwager zich op het ergste moesten voor bereiden, na afkondiging in de kerk en men gebed vroeg voor hen, zondags middags zich dermate positieve ontwikkelingen zich voor deden dat ook hier doktoren voor raadsels stonden. Dus God geneest en de doktoren strijken het honorarium op.

Laten we God de eer geven die hem toe komt, want Hij werkt nog steeds ook vandaag de dag nog op heel vel verschillende manieren
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:08

Wist niet dat het bestond. Bedankt Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:10

RIDDER771 schreef:
Gratis rode rozen krijgen =)

Rode rozen? Clown smiley Verliefde smiley
Love is in the air? Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:29

LANFY127 schreef:
Wat dat betreft ben ik helemaal niet gefrustreerd! Ik herken het alleen niet! Ik ben waarschijnlijk teveel gewent aan andere discussiefora! Waar het wel normaal is dat de topicstarter zijn post onderbouwd! Het zei zo! RMC!

Waar staat r m c voor?
Reageer maar cortezar Smiley die vol vragen zit

Petra die het hele topic onderhand humoristisch vind, ha ha
Jkga
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:36

Geweldig jol en pieter
Yeahhhhh hoe great is our God.
Helaas kan ik geen linken plaatsen, maar zing dat nr dagelijks.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:40

Wat ik ervan vind, dat iemand een boek verbrand, die jij een van de mooiste boeken vind?
Tja, net zo iets als dat je geen antwoord soms krijgt
Wat vind ik er van? Zie er wel humor in

Petra die vandaag meligge bui heeft, ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:41

Pieter619: aardifgheidje nog aangaande dat doktoren genezen een leus van Visjeposters, "God geneest maar de doktoren strijken het honorarium op", dit is zeker van toepassing geweest op een baby die met leukemie naar Groningen werd gebracht en waar de vader in "paniek" de dominee belde omdat de doktoren het niet meer wisten en men zich op het ergste moest voorbereiden. Onze dominee zetten een verzoek om gebed voor die baby op de mail en de volgende dag stonden de doktoren voor een raadsel omdat zij aan de opknappende kant was, zo is dat tot 3 x toe gebeurd en haar ouders gaven dan ook een fantastische getuigenis hoe God hun heeft geholpen en genezing heeft geschonken. God was er toen Hij werd gevraagd, maar hoe God precies werkt is Hij niet aan ons verantwoording schuldig.

O wat moet dat heerlijk zijn voor die ouders!!! Lachende smiley

Ja, ik heb zelf ook dingen hoor, die menselijkerwijs niet mogelijk waren, 2 goede vrienden, en dat terwijl ik géén kinderen heb, tegen mijn wil.
En niet zoveel contact heb met familie, wel goed contact, maar dus niet zoveel.
Ja, dan ervaar ik ook hoe fijn het is dat ik dan hier kan, dan daar of diegene komt hier, en ja, gewoon vrienden, dus niet mannen die wat van je moeten ofzo.

Ik heb ook een keer gezien, bij het 'Kleine huis op de prairie', hoe een kind werd genezen, de vader had een , 'iets waar je op offert gemaakt, van klei en steen', zoals ergens in het OT stond beschreven.
Ja, en dat Kleine huis op de prairie is ook gebaseerd op echt gebeurde verhalen, opgetekend, door Laura Ingals, een kind uit het gezin, de op een na oudste.

Aan de andere kant, zij hadden wel weer drie baby's verloren, een door ziekte. Die baby was van de ouders, Caroline en Charles, en de pasgeborene van Mary is omgekomen bij een brand, hartverscheurend was dat. En de tweede baby van Laura had wiegendood....

Ja, dan zit je ook echt wel te huilen hoor, ja zo goed is daar geacteerd!!!

Maar ja, dus wel een zoon, die door zijn lichaam was geschoten bij een bankoverval, waar hij toevallig naar binnen liep, die jongen was een jaar of 8, 9, 10, ja, die genas wonderbaarlijk, en ja, Charles zag toen ook een Engel, ja die komen meer voor in deze serie, ook om mensen te redden en te helpen, dat is wel mooi.

Ik geloof ook in Engelen Lachende smiley

Zo is dat ook gebeurd met een neefje van mij die de dag na zijn geboorte[/, met zijn moeder in d eauot en de kraamverzorgster op de achterbank met de baby tot 2 x toe reanimeren moest, ook doktoren geen raad meer wisten en mijn zus en zwager zich op het ergste moesten voor bereiden, na afkondiging in de kerk en men gebed vroeg voor hen, zondags middags zich dermate positieve ontwikkelingen zich voor deden dat ook hier doktoren voor raadsels stonden. Dus God geneest en de doktoren strijken het honorarium op.

Ja, dat zijn mooie ontroerende verhalen dan he, zeker als je er dichtbij staat, ja, het lijkt me zo bijzonder als zeker je eigen kinderen beter worden! Of die van naaste familie!
En helemaal dan natuurlijk als ze baby zijn!!!

Laten we God de eer geven die hem toe komt, want Hij werkt nog steeds ook vandaag de dag nog op heel vel verschillende manieren

Jazeker! Lachende smiley

Quote:
Dus God geneest en de doktoren strijken het honorarium op.

Bedoel je als er een wonder gebeurd zeg maar, dat de artsen dan eigenlijk niet doorbetaald mogen krijgen voor die specifieke gevallen? En als verwijt dat ze hun geld wel 'opstrijken'?

Quote:
God was er toen Hij werd gevraagd, maar hoe God precies werkt is Hij niet aan ons verantwoording schuldig.

Hoe bedoel je dat, Hij is niet aan ons verantwoording schuldig?
Ik bedoel, wie vraagt er dan verantwoording, dat je dat zegt?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 13 juni 2013, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 21:07

Dit topic wordt gesloten.
Graag on-topic blijven.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 21:32

Graag on-topic blijven.

Open anders een nieuw topic over het onderwerp 'Wat is goed, hoe hoort het en hoe vraagt God het van jou?' Graag plaatsen in het subforum Christelijk leven.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 21:37

PETRA373 schreef:
Wat ik ervan vind, dat iemand een boek verbrand, die jij een van de mooiste boeken vind?
Tja, net zo iets als dat je geen antwoord soms krijgt
Wat vind ik er van? Zie er wel humor in

Petra die vandaag meligge bui heeft, ha ha

Ik zie er ook wel de humor van in! En ze heeft haar derde boek verbrand! Haha!

http://m.youtube.com/watch?v=iR7XEmGBPrk

Haha! Gewoon getikt! Boekverbranding is zoooo middeleeuws!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 21:38

THOMAS968 schreef:
http://www.kerkennacht.nl

Heel veel activiteiten in heel veel kerken! Wie weet ook bij jou in de buurt.

Thomas

He, Wat leuk Lachende smiley

Ik zal eens kijken!
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 21:53

JANE410 schreef:
Yeeeeeeeeeeee, herkenning Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Laatst kreeg ik een mailtje Smiley die vol vragen zit waarvan ik dacht mmmmhhh. Hij zei: ik mocht al mijn problemen tegen hem vertellen, hij wilde een luisterend oor voor me zijn???. Ik heb helemaal geen problemen in mijn profiel staan Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley . Kan dit wel schrijven, hij is toch al weer vertrokken Verraste, verbaasde smiley

En wat je zegt Nathasja, alleen is maar alleen

Alleen is maar alleen! Ja dat klopt! Maar je kunt er ook zo over denken: een relatie hebben is het met zn tweeën oplossen van problemen die je alleen nooit zult hebben! Ook een leuke gedachte toch? Als ik eerlijk en realistisch ben, vooral tov mezelf, en dan kun je het ook zijn tov anderen, vind ik het alleen zijn helemaal niet zo erg! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5550 5551 5552 5553 5554 5555 5556 ... 6194 Volgende
Pagina 5553 van 6194