| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:32
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Ik dacht een leuke man te hebben maar hij mailt niet meer terug zucht |
Dat is geen leuke man, dat is een boer!! (ik bedoel niet zo'n agrariër) Sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:33
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Nou nou, het komt zoals het komt En het gaat zoals het gaat  |
ik ben er eigenlijk 100% van overtuigd dat je deze laatste regel niet kwetsend bedoeld hebt.... maar lees het eens goed na, in het licht van de ooievaar en je zult misschien snappen dat ik, en meerderen met mij, het wel kwetsend en pijnlijk opvatten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:34
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Ik dacht een leuke man te hebben maar hij mailt niet meer terug zucht |
dat heb ik nou nog NOOIT gedacht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:35
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Nee, dat is netwerk vergeten op je computer. Maar als je al een lange naam en wachtwoord hebt, zit je wel goed.
If it works, don't fix it Oftewel: Als het werkt, repareer het dan niet |
Ja, mee eens. Maar dan moet je wel een hele lange wachtwoord hebben. Een zelfbedachte zeg maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:36
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Heb ik ook weleens gehad, ja.....la maar zitten dacht ik dan.....
 |
zucht ik doe er geen moeite meer voor ook ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:36
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik ben nieuw hier, heb het forum net ontdekt.
Ik heb zojuist een poging ondernomen, maar het lukt me niet.....

Jullie horen nog van me  |
Nog 1 week voor de zomer, er wordt aan gewerkt. Ben nog een beetje te vroeg....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:37
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Dat is geen leuke man, dat is een boer!! (ik bedoel niet zo'n agrariër) Sterkte! |
dank je is inderdaad een zonder manieren maar ja next ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat heb ik nou nog NOOIT gedacht.  |
denken doe maar niet meer ik zie wel ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:40
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Hé!!Niet onder m'n duiven schieten hè? Ik begin altijd met een kleine intake en vraag er bijna niets voor.
Jij spreekt voor je beurt, dit vind ik echt beklagenswaardig. Van schaal 1 tot 10: 10 punten.
Enne dat blocnote is voor m'n boodschappenlijstje. Als jij zegt, ik voel me vandaag niet zo fruitig, schrijf ik op: bakje peren, trosje bananen, reep chocola.
LOL |
over duiven gesproken kan iemand die duiven van mijn buurman niet wat aan doen ze scheiten alles onder mopperdemop en ze stinken ook nog ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik ben er eigenlijk 100% van overtuigd dat je deze laatste regel niet kwetsend bedoeld hebt.... maar lees het eens goed na, in het licht van de ooievaar en je zult misschien snappen dat ik, en meerderen met mij, het wel kwetsend en pijnlijk opvatten.... |
Inderdaad, ik was te snel. Excuses!! Klus, met schaamrood op z'n wangen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:42
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Het hoeft ook helemaal niet moeilijk te zijn om te discussiëren op een forum. Hoewel het voor sommige mensen toch wel erg moeilijk is. Zodra een standpunt van de ander niet overeenkomt met dat van hen, menen ze de vrijheid te mogen hebben om van anderen te zeggen dat ze er lekker op los zondigen. Want alleen zij schijnen precies te weten wat de wil van God is en daarom mogen ze anderen veroordelen.
Wat is volgens jouw inzicht goed, hoe hoort het en hoe vraagt God het van jou? |
wat ik mij nou wel eens afvraag he.... waarom maken mensen zich als het over dit onderwerp gaat, zo verschrikkelijk druk?? zeker als het over de levenswijze of handelingen van anderen gaat.
mensen, jullie zitten op deze site om een levenspartner te vinden. dat is een mogelijkheid... zelfs mij is dat gelukt!
het is mij echter niet gelukt door op dit forum de heilige hypocritus uit te hangen!! er is veel, heel veel datewerk aan te pas gekomen.
ik wil ulieden bij deze dus oproepen om deze site optimaal te benutten om te daten, en dus niet om hier je dogmatische ei kwijt te kunnen. trouwes... uit ervaring kan ik u melden dat hooguit 1% van de leden op dit forum schrijft en nog geen 10% er uberhaupt weleens een stukkie van leest.
tis maar n tip
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:44
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | over duiven gesproken kan iemand die duiven van mijn buurman niet wat aan doen ze scheiten alles onder mopperdemop en ze stinken ook nog ...  |
Duivepampertjes! Gat in de markt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:45
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | over duiven gesproken kan iemand die duiven van mijn buurman niet wat aan doen ze scheiten alles onder mopperdemop en ze stinken ook nog ...  |
Duiven zijn lief! Zolang ze maar niet op mijn dak en schutting witte vlekken maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:45
|
|
|
|
Ja, en hij is niet zelfbedacht.
Dus, hoe geef je je router/modem een andere naam?
Vast bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:47
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, en hij is niet zelfbedacht.
Dus, hoe geef je je router/modem een andere naam?
Vast bedankt!  |
Als je ingelogd bent onder "wireless (of draadloos)" en dan bij de regel SSID. Maar als je de SSID verandert, dan moet je weer verbinding maken via die naam, want dat is de naam van het draadloze netwerk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:50
|
|
|
|
Thanks voor de tip 
| Quote: | | de heilige hypocritus |
LOL
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 15 juni 2013, 14:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:52
|
|
|
|
I see,
Bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:54
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Als je ingelogd bent onder "wireless (of draadloos)" en dan bij de regel SSID. Maar als je de SSID verandert, dan moet je weer verbinding maken via die naam, want dat is de naam van het draadloze netwerk. |
Bedankt voor je assistentie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:05
|
|
|
|
|
Bidden naar Gods wil is mi, bidden om dingen die je zelf wilt en waarvan je wel redelijkerwijs sterk kan vermoeden dat God ze ook wil....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS021
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:12
|
|
|
|
Waarom een paus?
Hierom:
http://echtkatholiek.blogspot.nl/search/label/paus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:30
|
|
|
|
|
De relatie tot God krijgt in bidden woorden en zelfs woorden zijn niet altijd nodig. Bidden kan ook stilte zijn, denken of luisteren. Alles dat God beaamt is bidden. De goede momenten worden je gegeven en die mag je meenemen als inspiratie voor al die keren dat het minder gaat. Bidden en danken voor het eten is een gewoonte en gewoonten hoeven op zich niet slecht te zijn. Bidden is voor mij meer een levenshouding die niet alleen tot uiting komt in het al dan niet opzeggen van een gebed bij de maaltijd. Het is meer, het gaat dieper. Het is zoeken naar contact met God. Daar heb ikzelf rust voor nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:34
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Duivepampertjes! Gat in de markt  |
zie het helemaal voor me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:35
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Duiven zijn lief! Zolang ze maar niet op mijn dak en schutting witte vlekken maken  |
jaja en bij mij mag dat ook niet en bovendien de stank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:47
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Hé!!Niet onder m'n duiven schieten hè? Ik begin altijd met een kleine intake en vraag er bijna niets voor.
Jij spreekt voor je beurt, dit vind ik echt beklagenswaardig. Van schaal 1 tot 10: 10 punten.
Enne dat blocnote is voor m'n boodschappenlijstje. Als jij zegt, ik voel me vandaag niet zo fruitig, schrijf ik op: bakje peren, trosje bananen, reep chocola.
LOL |
aaaaahhhh , nu snap ik wat zo,n spygh altijd zit te schrijven.... ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | mensen, jullie zitten op deze site om een levenspartner te vinden. dat is een mogelijkheid... zelfs mij is dat gelukt! -) |
Nee hoor, ik zit hier voor vriendschappen! Een levenspartner zal voor mij moeilijk zijn om die hier te vinden, maar je weet maar nooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:19
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | Tijd voor een visje ><> (klein visje)
of een groot visje: ~))))'> |
graatmager
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:21
|
|
|
|
|
Bidden naar Gods wil is het Woord van God bidden! Bidden voor jezelf, anderen etc. geïnspireerd op de Bijbel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:24
|
|
|
|
ach, dan is hij jouw ook niet waard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Haha, dan wéét ik het al.
Maar ik zeg niets
My lips are sealed.
Ja, ik dácht het al...  |
eh ha ha ha nee denk niet dat jij het weet Shanita. en ik z eg lekker niks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:27
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | YES!! Weer minder concurrentie  |
eh ik ben toch geen concurentie voor jou?????
|
|
| Naar boven |
|
|