ChristianMatch

Forum

Klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5559 5560 5561 5562 5563 5564 5565 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:11

ANNETTE792 schreef:
Ik heb ook geen last van die koeien hoor, vind het wel gezellig. In het najaar zien we vanuit huis zo de kalfjes geboren worden in de wei. Koeien in de wei stinken veel minder dan duiven die in een woonwijk opgepropt in een hok zitten.

Dat bedoel ik maar en helemaal met een bejaarde buurman die zijn eigen hok niet schoonhoudt.

Heb liever koeien of ezels die aan het eind van de straat wonen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
NATASCHA642
op zaterdag 15 juni 2013, 17:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:12

Eigenlijk hoort dit bij het slechtste moment van de dag. Maar omdat het een dag ter voorbereiding was op de vakantie zet ik het toch maar even hier....

Jawel, tent opgezet, 2 stuks zelfs mét deze harde wind tussen hoge populieren. Tent bijna meegezogen door de wind, leermomentje, zet nooit de deuropening van de tent in de richting van de wind. Zet daarbij ook eerst even uw grondzeil vast.

Na een uurtje of zo... tentjes weer opgevouwen, flink aangedrukt zodat alles weer picobello in de tassen paste... zitten we in de auto... uhh ja .. oeps waar is mijn gsm???? Jans biedt bereidwillig aan om even mij te bellen. Raad es waar het geluid vandaan kwam....
Boze smiley Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley Boze smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 15 juni 2013, 17:17
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:18

Dit topic wordt gesloten, omdat het niet meer past binnen dit subforum.

Klagen mag nog steeds op CM, maar dan in een nieuw topic binnen het subforum 'Van alles wat'. Wie start met de bouw van de nieuwe klaagmuur?

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:26

In de opgevouwen tent?

Hahahahahahahahaahhhahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lachende smiley

OOO, ja, had je maar moeten blijven staan op die camping; eige schuld dikke bult Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:28

SHANITA130 schreef:
In de opgevouwen tent?

Hahahahahahahahaahhhahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lachende smiley

OOO, ja, had je maar moeten blijven staan op die camping; eige schuld dikke bult Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

We zetten de tentjes vandaag als proef op... de camping komt nog.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:33

ROELANDE345 schreef:
Weeeer mn verlengsnoer in tweeen gezaagd Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Maar gelukkig net na dat ik de een na laatste tak van mn heg had gesnoeid. Die laatste heb ik er toen afgerukt Duiveltje smiley

Ik zoek geen prins op het witte paard maar een tuinman Verliefde smiley

OOO, wat onhandig weer... Boze smiley

Nádenken als je iets doet, Roelande!!!!!
Woedende smiley

Laat dit een les zijn.... Knipoog smiley

Ja, tis K@#, is maar ook een grapje... Engeltje smiley

Ik heb best veel gedaan, nog even een schoonheidsslaapje doen, en dan, op het allerlaatste moment natuurlijk, nog ff snel boodschappen doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:56

Dan begin ik maar met een nieuwe klaagmuur want die ander is gesloten.

Mopper Mopper duiven in de aanbieding gratis af halen wel zelf vangen grinnzzz Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:05

Ik vind het best jammer dat dit goed lopende topic onder christelijk leven nu gesloten is en opnieuw opgebouwd moest gaan worden onder "van alles nog wat".
Het was in beginsel eigenlijk ook niet zo bedoeld voor "geneuzel" maar voor wie het verstaat zet ik het startschot van de 1e klaagmuur hier weer neer.

Klaagmuur
is daar
niet voor niets
klagen is niet negatief
beginsel

Klagen
als je
je beklag doet
op de juiste plek
achterlaten

Dan
toekomst in
rug naar muur
verder, met nieuwe moed
lopen

Klaagmuur
is niet
voor niets nagebleven
briefje in de muur
stenen

Gedenken
zoals Jakob
steen als Bethel
briefje, teken tussen stenen
Hoop!

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 15 juni 2013, 18:09
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:05

NATASCHA642 schreef:
Dan begin ik maar met een nieuwe klaagmuur want die ander is gesloten.

Mopper Mopper duiven in de aanbieding gratis af halen wel zelf vangen grinnzzz Clown smiley

Moet ik de kat sturen???

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:21

JOL252 schreef:
Eigenlijk hoort dit bij het slechtste moment van de dag. Maar omdat het een dag ter voorbereiding was op de vakantie zet ik het toch maar even hier....

Jawel, tent opgezet, 2 stuks zelfs mét deze harde wind tussen hoge populieren. Tent bijna meegezogen door de wind, leermomentje, zet nooit de deuropening van de tent in de richting van de wind. Zet daarbij ook eerst even uw grondzeil vast.

Na een uurtje of zo... tentjes weer opgevouwen, flink aangedrukt zodat alles weer picobello in de tassen paste... zitten we in de auto... uhh ja .. oeps waar is mijn gsm???? Jans biedt bereidwillig aan om even mij te bellen. Raad es waar het geluid vandaan kwam....

hahahaha die is leuk Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:27

ANNA415 schreef:
Ik neem mijn echte (niet professionele) BBQ ook wel mee.
(en m'n goeie humeur, al da dan nog niet op is)

Ach je kan altijd nog een zakje goed humeur halen bij de apotheker of supermakrt (weet zo gauw niet meer waar ik het vandaan haalde) , Misschien ook wel te vinden op het wereldwijde web. Het gebeuren heeft voor wel een nadeel, de zooi is zo gauw aangebrand, niet ik hoor maar die BBQ dinges zijn/haar roosters, heb bijv totaal 4 uren schoonmaken gehad na onze fam. BBQ.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:13

ZEELAND736 schreef:
Moet ik de kat sturen???

Knipoog smiley

grinnz das wel een goeie aan de mijne heb ik niks haha
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:14

JOL252 schreef:
Ik vind het best jammer dat dit goed lopende topic onder christelijk leven nu gesloten is en opnieuw opgebouwd moest gaan worden onder "van alles nog wat".
Het was in beginsel eigenlijk ook niet zo bedoeld voor "geneuzel" maar voor wie het verstaat zet ik het startschot van de 1e klaagmuur hier weer neer.

Klaagmuur
is daar
niet voor niets
klagen is niet negatief
beginsel

Klagen
als je
je beklag doet
op de juiste plek
achterlaten

Dan
toekomst in
rug naar muur
verder, met nieuwe moed
lopen

Klaagmuur
is niet
voor niets nagebleven
briefje in de muur
stenen

Gedenken
zoals Jakob
steen als Bethel
briefje, teken tussen stenen
Hoop!

mooi geschreven en ik vind het net zo jammer maar goed ...
Naar boven

Auteur Bericht
IJSJE204

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:20

ZEELAND736 schreef:
Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen...
Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen...
Er is mogelijk een weg....
Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!

Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet...

Mangs bi'j te bange!
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:29

Het topic klaagmuur in het subforum Christelijk leven is gesloten, omdat het niet meer zozeer met de betekenis van het begrip klagen te maken had. In dat geval zou het er namelijk goed bij blijven passen.

Aangezien het topic steeds meer als doel kreeg om te klagen over allerlei zaken, is het voor de leesbaarheid beter om het in dit subforum te plaatsen. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat je hier over alles kunt klagen.

Mocht iemand zich alsnog geroepen voelen om van gedachten te wisselen over de betekenis van de klaagmuur in Israël of over het begrip klagen, ga je gang. Maar dan wel in het juiste subforum. En leg dan even uit wat je vraag of bedoeling is met dat topic. Een gedicht (vijfje) over de klaagmuur is mooi, maar hoorde eigenlijk thuis in het subforum Gedichten.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:39

JOL252 schreef:
We zetten de tentjes vandaag als proef op... de camping komt nog.

Ooooooooooooooooooooooooh, nou mzzl dat je gsm nog hád Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:42

Alles afgestoft, begint het hier ineens goud te regenen Huilende smiley, smiley in tranen

Maar ja, dat goud bij mekaar geveegd, zakken vol, als ik dat naar de juwelier breng, kan ik ws net zo'n autootje als eh...iig een autootje kopen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IJSJE204

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:29

Naar de gerestaureerde Fundatie in Zwolle geweest en natuurlijk het terras van Public bezet.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:31

ZEELAND736 schreef:
Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen...

Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet...

ha ha, geweldig, maar niet te hopen voor ons dat dat de enige leuke man is... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:32

ZEELAND736 schreef:

en misschien is dit wel the one voor jou Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:36

ANNA415 schreef:
EHBO! Bloed ! Waar? Ik kom er aan!!! Clown smiley

LABJE613 schreef:
Ik zal je assisteren Lachende smiley

Laat maar, ik reanimeer mezelf wel Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:41

ZEELAND736 schreef:

Gooi je zeeuwse zunigheid wat betreft durf oan de koonte en ik zegge: DOEN!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:13

SHANITA130 schreef:

En over je 2de stuk, ja ik lees weleens dingen...Ja, moeilijk hoor.

Aan de ene kant gelijk, aan de ander kant, ja, omdat ik ziek ben, en ja dat is dus wel echt zo, 80-100% afgekeurd, krijg ik dus en hulp en een inkomen van de staat....

S. Dubbel gevoel... Smiley die vol vragen zit

Ik hoop zo dat het allemaal goed komt met Europa, en dat we weer uit de crises komen, ja, dat zou heerlijk zijn...

Ja, in 1930, zeker in Amerika was er ook zo een crises als nu, ja wel erg hoor als je je dat beseft...

.

Dat jij een inkomen van de staat krijgt en hierdoor een zelfstandig bestaan kunt leiden, dat is niet zo zeer de staat die daar voor zorgt, daar zorgen de belastingbetalers voor.
Die belastingbetalers krijgen het zelf steeds krapper en gaan dus ook minder belasting betalen.
Van datgene dat de staat binnenkrijgt, moeten steeds meer monden gevoed worden, het aantal werklozen stijgt met de dag!!
De zuidelijke landen blijven een gigantisch risico, ministers De Jager, Rutte en Dijsselbloem hebben zich voor tientallen miljarden garant gesteld....

Er komt een moment dat de pot leeg is....
Dat moment duurt niet meer zo lang
En ja.... dan krijg jij opeens ook veel minder en is het nog maar de vraag of jij zelfstandig kunt blijven wonen.
Het zal wel beginnen met gaarkeukens waar je je prakkie op kan komen halen.

Maar Willem de Overbodige en zn vrouwtje met schattige kindjes zullen daar geen last van hebben hoor, vreest niet Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:29

CHRISTIANMATCH schreef:
Het topic klaagmuur in het subforum Christelijk leven is gesloten, omdat het niet meer zozeer met de betekenis van het begrip klagen te maken had. In dat geval zou het er namelijk goed bij blijven passen.

Aangezien het topic steeds meer als doel kreeg om te klagen over allerlei zaken, is het voor de leesbaarheid beter om het in dit subforum te plaatsen. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat je hier over alles kunt klagen.

Mocht iemand zich alsnog geroepen voelen om van gedachten te wisselen over de betekenis van de klaagmuur in Israël of over het begrip klagen, ga je gang. Maar dan wel in het juiste subforum. En leg dan even uit wat je vraag of bedoeling is met dat topic. Een gedicht (vijfje) over de klaagmuur is mooi, maar hoorde eigenlijk thuis in het subforum Gedichten.

Redactie CM

je hebt volkomen gelijk dat je dit ordeloze forum in rechte banen tracht te leiden! Boze smiley
zoals wij in Deutschland altijd zeggen: Ordnung muss sein!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:47

ge-BBQ-t. Ff pluutje nodig gehad voor de laatste sputters Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
IJSJE204

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:50

Wat een heerlijk onderwerp om zelf uit te voeren!
Wat is geslachtsgemeenschap? Passie, verlangen, lust, wellust, gretigheid, zachtheid, liefdevol, vurig, behoefte, intiem, gevend, vragend, rustig, stil, sprankelend, veilig, brandend.
Voor of na het huwelijk, als er maar liefde is tussen twee mensen.
Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde die je lief mag hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:55

ROELANDE345 schreef:
Weeeer mn verlengsnoer in tweeen gezaagd Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Maar gelukkig net na dat ik de een na laatste tak van mn heg had gesnoeid. Die laatste heb ik er toen afgerukt Duiveltje smiley

Ik zoek geen prins op het witte paard maar een tuinman Verliefde smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 22:18

THOMAS021 schreef:
Waarom een paus?

Hierom:

http://echtkatholiek.blogspot.nl/search/label/paus

De link exact selecteren en dan op URL klikken.

Niet van onderstaande Thomas, je moet niet alles geloven. Engeltje smiley

Thomas968

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 15 juni 2013, 22:30
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 22:45

JOL252 schreef:

Na een uurtje? Volgens mij zijn we 2 uur bezig geweest met opzetten, 1 uur met opvouwen en vervolgens moesten we weer alles uitpakken op zoek naar de gsm! Maar wat hebben we gelachen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 22:51

Zaterdag 15 Juni, Handelingen 19: 1-7; De heilige Geest ontvangen.

Paules kan heel direct uit de hoek komen: ‘Hebben jullie de heilige Geest ontvangen toen jullie tot geloof kwamen?’ Veel christenen zullen zo’n vraag als confronterend ervaren. Bedreigend misschien ook. Zeker als iemand je zoiets vraagt op een gesprekskring waar je moeilijk kunt wegkijken of weglopen. Wat zou jij zeggen?
Ik denk: onwillekeurig recht je eerst even je rug. Je wacht voordat je iets zegt, je valt bewust even stil. Of je zegt iets veilig als: ‘Hoe bedoel je precies?’ Of: ‘Wat denk je zelf?’ Want typisch: al verlang je heel erg naar een eigen Pinksterervaring – zulke vragen werpen je al gauw verlamd terug op jezelf. Terwijl je er geen moeite mee hebt te zeggen dat je een gelovig christen bent, val je bij zo’n directe vraag onwillekeurig even helemaal stil.
Paules bedoelt het echter niet confronterend of bevoogdend. In zijn vraag zit juist zorg en betrokkenheid. Hij kent deze leerlingen van Jezus nauwelijks. Het zijn oprechte leerlingen van Jezus, maar ze kennen de Geest van Christus niet. Waaraan merkte Paules dat? Hadden hun gezichten iets dwangmatigs, iets moeizaams en gewild opgewekts?
Goed dat Paules erover begint. Zij komen ook meteen voor de dag. De Geest ontvangen? Ze zeggen: ‘Nee, we hebben zelfs niet gehoord van het bestaan van een heilige Geest.’
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5559 5560 5561 5562 5563 5564 5565 ... 6194 Volgende
Pagina 5562 van 6194