ChristianMatch

Forum

Forum vernieuwd
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5574 5575 5576 5577 5578 5579 5580 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:36

MARTIJN277 schreef:
Beste redactie, mag ik mijn door jullie verwijderde tekst bij jullie opvragen ? Volgens regel 12 wil ik die dan vervolgens naar jullie mailen. Mijn bericht was namelijk een inhoudelijk antwoord op het door jullie zelf gestartte topic. Met overtuiging heb ik hier een opbouwende bijdrage aan willen leveren !
Dank u.

Beste Martijn,

Dit soort dingen kun je dus naar ons mailen en gelieve niet op het forum zetten.

Redactie CM

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 21 juni 2013, 21:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:41

Ja, zomaar wat gedachten van mij Lachende smiley Knipoog smiley

- De overige gedachten zijn verwijderd (op te vragen via de mail bij de redactie) -

Graag on-topic blijven.

Redactie CM

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 20 juni 2013, 22:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:45

Donderdag 20 Juni, Romeinen 2: 1-11; Oordeel niet zo hard over anderen.

Oordelen over anderen gaat ons doorgaans makkelijk af. Over die en die in je familie of over mensen die geen christen zijn en die niet leven volgens de Bijbel. We praten en we vinden en we oordelen. De waarheid mag toch gezegd worden? Maar hoe zit het met jezelf, vraagt Paules vandaag. Wij denken toch niet buiten schot te kunnen blijven, alleen maar omdat we wel weten hoe het hoort, terwijl we praktisch min of meer dezelfde dingen doen?
Uit de lange lijst van gisteren noem ik alleen onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht, jaloezie, ruzie, roddel, ongevoeligheid. Voor vandaag is dat wel genoeg, denk ik.
Denk niet, zegt Paules, dat alléén de mensen die God niet kennen en over wier gedrag wij soms ons hoofd schudden, met Gods oordeel te maken hebben. Zodat God hen loslaat en zich van hen afwendt. Wij doen veelal dezelfde dingen, zo christelijk fatsoenlijk (of joods nauwgezet) als we zijn. Daarom zal ons hetzelfde oordeel treffen! Wie je ook bent. Jood, christen of wie ook. Dank God, als als je tot nu toe daarvan nog niet zo veel merkte. Dat komt door Gods geduld en goedheid, waarmee Hij er nog op uit is je tot inkeer te brengen. Tot een ootmoedig en aardig mens in plaats van zo’n arrogant mens die alle andere veroordeelt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:49

Nog meer plantjes voor me balkon Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:51

Vitrage in de was gedaan, heerlijk gebroken wit weer Knipoog smiley , ipv gelig Zieke smiley

Lachende smiley

Dus, er wordt hier niet meer gerookt, als het balkon deur niet wijd openstaat... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 21 juni 2013, 17:46
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:01

THOMAS968 schreef:
Wel raar dat CM vraagt om eerst akkoord te gaan met nieuwe regels voor je kunt reageren. Je kunt pas kritiek hebben op de regels nadat je akkoord bent gegaan. Ergens klopt er iets niet.

We begrijpen wat je bedoelt. Maar we willen in eerste instantie vooral dat mensen zich aan de regels houden als ze actief mee willen doen op dit forum. En als bepaalde regels niet werken, niet kloppen of wat dan ook, dan kunnen we ze altijd aanpassen. Daarom zijn we ook dit topic gestart. Tot nu toe nog geen bezwaren tav de regels gehoord, dus misschien zijn we het toch wel aardig met elkaar eens zo?

THOMAS968 schreef:
Er is hier een tijd geleden een discussie geweest - en die werd echt heel fatsoenlijk gevoerd - waaruit kwam dat oude bijdragen niet verwijderd mochten worden. Het hangt inderdaad van normen en waarden af, maar topics weggooien is feitelijk een vorm van electronische boekverbranding. Ik huiver daar altijd een beetje van. Het is weliswaar ruimte maken op de server en het zal wel ingegeven zijn dat mensen niet over vroeger mogen praten maar het is een ernstige vorm van dedain naar iedereen die in het verleden echt zijn best gedaan heeft goede bijdragen te leveren. En dat zijn er meer dan een en twee.

Het leek ons goed er een frisse wind doorheen te laten waaien. Er zullen ongetwijfeld waardevolle topics verdwenen zijn of gaan verdwijnen. Maar zeg nu zelf: wie gaat al die oude topics nog helemaal doorlezen?
Er zijn ook heel wat topics, waarbij het schaamrood op je kaken komt, als je leest wat mensen daar geschreven hebben. Die zijn we liever kwijt dan rijk.

THOMAS968 schreef:
CM wisselt de laatste tijd wat snel van moderator

Waarom denk je dat? Ik heb het stokje overgenomen in februari. Vóór mij heeft iemand het 2 jaar gedaan en daarvoor weer iemand jarenlang. Valt wel mee toch?

THOMAS968 schreef:
Oude topics dienen vaak als referentie bij onderwerpen die van tijd tot tijd weer opkomen. Het is een slechte gedachte om topics op slot te gooien en te verwijderen en het heeft geen enkel nut. Bijdragen van mensen worden door het electronisch toilet gespoeld. Ik vind dat echt respectloos en vraag me af of een nieuwe moderator hier niet toch eens over na zou moeten denken.

Ik vraag me sterk af of het zo werkt. De groep verandert steeds weer en je kunt met nieuwe mensen van gedachten wisselen over hetzelfde onderwerp. Natuurlijk kan het prettig zijn om dan nog eens terug te kijken wat er in het verleden gezegd werd door jou of anderen, maar het kan ook goed zijn om je gedachten opnieuw te ordenen en onder woorden te brengen.

We hebben er goed over nagedacht binnen ons team en we hebben hiervoor gekozen. Om genoemde redenen. Dat is zeker niet respectloos.

THOMAS968 schreef:
Een goede vernieuwing was ook geweest als het forum niet meer openbaar zou zijn. Waarom moet iedereen die me kent al mijn bijdragen die plaatsvinden binnen mijn privesfeer op het Internet kunnen lezen?

Deze discussie is al eerder geweest. We hebben het ook nu weer serieus overwogen of we dit moeten doen of niet. Op dit moment hebben we ervoor gekozen om het forum openbaar te laten. Wellicht gaat dat in de toekomst nog eens veranderen maar nu niet. Je kunt vrij anoniem blijven door je foto niet zichtbaar te laten zijn en niemand jouw gebruikersnaam te vertellen.

THOMAS968 schreef:
Op CM gedragen sommigen zich als kleine kinderen met een kort lontje maar het meerendeel is volwassen en heeft dit soort moderatie niet nodig.
Zelfverantwoordelijke zelfbepaling is een kenmerk van volwassenheid.

Thomas

Iedereen heeft er baat bij dat er een goede sfeer op het forum is en blijft. Dat topics leesbaar zijn en blijven.
Er zijn alleen maar volwassenen op het forum. Of ze zich ook altijd zo gedragen, zal ik maar in het midden laten.
We hebben hier niet met individuen te maken, maar met een groep. En om dat in goede banen te leiden, werken we op deze manier.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 28 juni 2013, 09:01
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:02

[quote=THOMAS968]

Ik ben denk ik een speciaal geval Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
mijn ervaring is anders, maar daar wil ik op dit moment even niet op in gaan. Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:18

KLUS667 schreef:
Misschien zie ik nog niet goed door m'n nieuwe lenzen, maar wat is er veranderd? Ja, ik moest vandaag m'n akkoord geven bij m'n eerste reactie.

Ik merk verder dat er afgelopen dagen wat nieuwe topic's gestart zijn, zoals de forumregels, die ook weer gesloten is. Máááár, ik heb deze nieuwe topic's nooit gezien Huilende smiley, smiley in tranen
Ik klik altijd op de link "Topics met nieuwe berichten". Blijkbaar gaat er technisch toch iets niet goed.........

Heb je al die regels niet gelezen? Daar hebben we nu zo ons best op gedaan Huilende smiley, smiley in tranen

Maar je hebt gelijk hoor . Er is ook niet zoveel veranderd hier. Behalve het feit dat we nu - naast de algemene voorwaarden - ook expliciete regels op het forum hebben. We gingen altijd al uit van de fatsoensregels, die je in het gewone leven ook hanteert. Maar soms kan het ook goed zijn om dit te benoemen en ernaar te kunnen verwijzen.

Verder is het dus nieuw dat topics op den duur kunnen verdwijnen. Dat was eerder niet.

Als je een vraag hebt aan de redactie/moderator (in dit geval meestal hetzelfde), dan willen we graag dat je die mailt ipv deze op het forum te zetten. In het verleden was die mogelijkheid er namelijk wel.

Wat ook nieuw is dat mensen nu verwijderd worden van alleen het forum ipv de hele site als ze een ban krijgen. Je kunt dus nog wel mailen met anderen, maar niet op het forum terecht. In het verleden was dat anders. Dan had je vaak een week geen toegang tot de complete site. Maar ja... dan had je het ook wel behoorlijk bont gemaakt.

Ik denk dat het vooral voor degenen die langer op het forum zitten vernieuwender is. Maar echt schokkend zal het niet zijn.

Overigens, om nieuwe topics of reacties te zien, kun je het beste in de index kijken. Daar zie je wie het laatst gereageerd heeft op een bepaald topic. Of wie een topic geopend heeft.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:24

dwalen we nu niet teveel af van het topic onderwerp Smiley die vol vragen zit

want dit komt volgens mij na de daad zegt niks over behoefte of verlangen toch Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:26

NATASCHA642 schreef:
dwalen we nu niet teveel af van het topic onderwerp Smiley die vol vragen zit

want dit komt volgens mij na de daad zegt niks over behoefte of verlangen toch Verraste, verbaasde smiley

nee Natas goed lezen dit komt (blijkbaar) als je de daad niet kan doen
(en jezelf geen handjes hebt)

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:29

SHANITA130 schreef:
Ja, zomaar wat gedachten van mij Lachende smiley Knipoog smiley

- De overige gedachten zijn verwijderd (op te vragen via de mail bij de redactie -

Graag on-topic blijven.

Redactie CM

Overige gedachten?...ze zijn allemaal pleitte..

Begrijp het wel. anders krijg je een discussie over een discussie binnen een discussie... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:29

NATASCHA642 schreef:

ook vreemd dat ik akkoord moet gaan voor ik wil reageren dat weerhoudt mij van enthousiast reageren wat jammer is Gefrustreerde smiley

Je hoeft alleen maar de eerste keer akkoord te gaan met de regels. Daarna kun je gewoon weer altijd op het forum terecht en net zo enthousiast als anders reageren.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:33

ROELANDE345 schreef:
nee Natas goed lezen dit komt (blijkbaar) als je de daad niet kan doen
(en jezelf geen handjes hebt)

Knipoog smiley

ehhh valt dat onder behoefte of verlangen volgens mij niet
... dan lijkt me eerder een nieuw topic ik hoef de gevolgen niet te lezen ... geen behoefte aan als dat wil lezen ga ik wel naar een site voor dit soort dingen ......
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:37

nou haha lijkt mij welonder behoefte of verlangen vallen maar je hebt gelijk we hoeven er niet over uit te weiden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:38

CHRISTIANMATCH schreef:
Je hoeft alleen maar de eerste keer akkoord te gaan met de regels. Daarna kun je gewoon weer altijd op het forum terecht en net zo enthousiast als anders reageren.

Redactie CM

dank dank voor uitleg Knipoog smiley
ehh waar is van alles wat gebleven ? wilde ff klagen over me duiven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:39

ROELANDE345 schreef:
nou haha lijkt mij welonder behoefte of verlangen vallen maar je hebt gelijk we hoeven er niet over uit te weiden Clown smiley

Uitwijden!!!(oftopic ben ik)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:41

ZEELAND736 schreef:

oeps ja juf uitwijden Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:42

NATASCHA642 schreef:
dank dank voor uitleg Knipoog smiley
ehh waar is van alles wat gebleven ? wilde ff klagen over me duiven Knipoog smiley

Zie ik nu ook...VAN ALLES WAT...is verdwenen???
Daar stond de klaagmuur toch in?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:46

ROELANDE345 schreef:
oeps ja juf uitwijden Verlegen lachende smiley

uitweiden is ergens uitvoerig over spreken
uitwijden is wijder worden

zijn we nog on-topic?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:52

ZEELAND736 schreef:
Zie ik nu ook...VAN ALLES WAT...is verdwenen???
Daar stond de klaagmuur toch in?

jaaaaaaaaaaaaaaaaa Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:55

Er is blijkbaar een technisch probleem, waardoor het subforum verdwenen is. Morgen wordt ernaar gekeken, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:56

JANS221 schreef:
uitweiden is ergens uitvoerig over spreken
uitwijden is wijder worden

zijn we nog on-topic?

het ging toch over uitweiden Smiley die vol vragen zit

verder over doorgaan heeft geen nut en wijder worden ik zeg niks Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:56

Dan kan ik ook nog wel oftopic...
Het was wel goed hoor Roelande...Jans had gelijk!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:58

CHRISTIANMATCH schreef:
Er is blijkbaar een technisch probleem, waardoor het subforum verdwenen is. Morgen wordt ernaar gekeken, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Redactie CM

Gelukkig....(Tja...elke verandering...is nog geen verbetering)

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:59

CHRISTIANMATCH schreef:

Redactie CM

dacht al bijna dat ik gek werd .... Coole smiley met zonnebril
oh nee dat ben ik al Clown smiley
nu alleen nog een man die het met mij uithoudt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 01:11

Goed nieuws:

Een van de grootste christelijke organisaties die homoseksuelen helpt hun seksuele gevoelens te onderdrukken heeft zich donderdag bij de homogemeenschap verontschuldigd. De voorzitter van Exodus International maakte excuses voor 'jaren van nodeloos lijden en veroordeling in de handen van de organisatie en de gehele kerk'.

'We hebben mensen pijn gedaan', zei voorzitter Alan Chambers in zijn toespraak op de jaarvergadering van Exodus in het Amerikaanse Orlando. 'We hebben ons in de cultuuroorlog gestort, en we hebben verloren. Het is tijd voor vrede.'

Exodus werd 37 jaar geleden in de Verenigde Staten opgericht en heeft 260 filialen over de hele wereld. De organisatie beloofde homoseksuelen te 'genezen' van hun geaardheid door middel van gebed en begeleiding. Sinds meer en meer deskundigen hun geduld met die denkbeelden verloren is de invloed van Exodus getaand. In streng christelijke kring is de gedachte dat homoseksualiteit een te genezen stoornis is nog wel springlevend.

Voorzitter Chambers is getrouwd met een vrouw, maar maakt geen geheim van zijn seksuele gevoelens voor mannen. Hij zinspeelde al langer op een koerswijziging van zijn organisatie. Donderdag zei hij voortaan te willen werken aan een warmere ontvangst voor homoseksuelen in de kerken
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 01:28

CHRISTIANMATCH schreef:
Een vernieuwd forum. Met regels en een wat andere werkwijze. Het zal even wennen zijn met elkaar.

We horen graag wat je ervan vindt. Heb je zelf goede ideeën of opbouwende kritiek, laat het dan ook weten. Via dit topic of de mail.

Redactie ChristianMatch

Ja, ik heb wel wat suggesties. Zo kwam ik op een andere website dingen tegen als webcammen enz... Verder ben ik blij met de regels. Ik ben namelijk purist pur sang! Reken maar van yes! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 06:28

Van Harte Gefeliciteerd!

Vandaag is de eerste zomerdag! 21 juni!

Doe er wat mee!

Lachende smiley Knipoog smiley

Het is ook heerlijk buiten nu, zit nu al met balkon deur helemaal open.

Volgens mij wordt het warmer, dan is voorspeld....WANT HET IS ÉCHT LEKKER WARM Verliefde smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 21 juni 2013, 07:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 07:35

ZEELAND736 schreef:

Haha, nou ik ben na 8 kilo te zijn afgevallen alweer vier aangekomen

Dus...uitkijken. ja, je voelt je gewoon beter als je gewicht in je BMI zit.

--

Verder, geen behoefte, verlangen kan.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 08:15

Gewapend met een paraplu en laarzen...
Dochter op weg...om een glimp van Maxima en Willem te hebben...die in Goes komen...
Het goot hier!!!

Zo koningsgezind....fotocamera mee...
Ik hoop dat het haar lukt...al is het maar 1 foto...
Dit wil ze meemaken...ik gun het haar...

(nu een paar uur later....sms ""Ik heb een hand gehad van Maxima...)

Je kan er maar blij mee zijn!!!
Wat zal ze genoten hebben...

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 21 juni 2013, 12:05
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5574 5575 5576 5577 5578 5579 5580 ... 6194 Volgende
Pagina 5577 van 6194