| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 20:58
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ok, ik luier ook niet vaak, moet ik nu gelijk in therapie? Is er een steekje los in mijn bovenkamer als ik niet kan luieren?  |
Mijzelf lijkt het mij heerlijk als je gewoon, de gehele dag door kan gaan, met van alles en nog wat. 
Ik bedoelde het zo, steeds meer mensen raken in burn-out omdat alles snel gaat, snel moet, haasten....en ja, Klus maakt een grapje, dat hij zelfs niet heeft geluierd, zoiets, terwijl dat wel op zijn lijstje staat, en ik maak een grapje terug...Hij zei: 'Luieren is er bij in geschoten'.
Nou vond ik grappig
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 23 juni 2013, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:06
|
|
|
|
Verschillende Journaals misschien...? Ga maar eens op YT kijken ofzo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:11
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | In het subforum Christelijk Leven kun je ook verder praten in het topic 'Humor mag best van God'. Beetje onnodig om daar nu weer een nieuw topic over te openen.
Redactie CM |
Ja, mee eens. Alleen als ik er hier op word aangesproken, zo niet aangevallen, dan reageer ik ook ter plekke.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:15
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | En deze dame is zwaar verliefd en heeft dus de enigste en leukste man ingepikt
Maar, niet getreurd, er zitten nog zat andere mannen voor jullie hoor  |
Hè bah! Mopperdemopper, ik denk dat ik maar duiven ga houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:45
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Hè bah! Mopperdemopper, ik denk dat ik maar duiven ga houden  |
Duiven zijn makkelijk in onderhoud, met een beetje geluk vliegen ze altijd weer naar hun nestje terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:11
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Mijzelf lijkt het mij heerlijk als je gewoon, de gehele dag door kan gaan, met van alles en nog wat. 
Ik bedoelde het zo, steeds meer mensen raken in burn-out omdat alles snel gaat, snel moet, haasten....en ja, Klus maakt een grapje, dat hij zelfs niet heeft geluierd, zoiets, terwijl dat wel op zijn lijstje staat, en ik maak een grapje terug... |
Ja maar, ja maar, jaa maar ik had echt niet geluierd Ik moet werken, daarom (0:29)
Zo moet ik echt in therapie, jullie geloven me gewoon niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:15
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | bij somiggen de inkt op, of is de redactie weer bezig geweest?  |
Haha, LOL!
Tip selecteer de berichten eens....of druk op de pagina op "Ctrl + A"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:17
|
|
|
|
Geinig filmpje idd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:27
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Eigenlijk naar aanleiding van de soms overdreven negativiteit die men kan tegenkomen over de overheid, deze 2 teksten. Er zijn er nog meer.
1 Timoteüs 2,1-6
Voorschriften 2 1 Ik vermaan u dan allereerst smekingen, gebeden, voorbeden en dankzeggingen te doen voor alle mensen, 2 voor koningen en alle hooggeplaatsten, opdat wij een stil en rustig leven mogen leiden in alle godsvrucht en waardigheid. 3 Dit is goed en aangenaam voor God, onze Heiland, 4 die wil, dat alle mensen behouden worden en tot erkentenis der waarheid komen. 5 Want er is één God en ook één middelaar tussen God en mensen, de mens Christus Jezus, 6 die Zich gegeven heeft tot een losprijs voor allen; en daarvan wordt getuigd te juister tijd.
Eert de overheid Romeinen 13 1 Ieder mens moet zich onderwerpen aan de overheden, die boven hem staan. Want er is geen overheid dan door God en die er zijn, zijn door God gesteld. 2 Wie zich dus tegen de overheid verzet, wederstaat de instelling Gods, en wie dit doen, zullen een oordeel over zich brengen.
Dit zijn even 2 teksten over gehoorzamen aan overheden, koningen en hooggeplaatsten. Hoe belangrijk het is te bidden voor hooggeplaatsten opdat we een rustig leven mogen leiden in alle Godsvrucht en waardigheid. Omdat de overheden door God zijn ingesteld.
Ik vind zelf dat ik het goed heb hier in Nederland.  |
Ja, je hebt een plausibel verhaal. Alleen ben ik ook nog mens en heb ik weinig respect voor het stelletje uitvreters wat nu nog ffies 6.000.000.000 euro over mijn rug wil bezuinigen... Bovenop de bezuinigingen die we toch al hebben moeten slikken en dan heb ik het nog niet over de schepen met geld die richting opmakers als Griekenland zijn gegaan. En dan heb ik ook nog niet over alle geldverspillerij die binnen Nederland plaatsvind. Om maar ff wat te noemen: het Fyra-project, 900.000.000 euro! Kassa! PING! En ik mag alleen voor mijn vaste lasten werken...? Ik meen te weten dat er juist in de Bijbel staat dat de staat goed moet zijn voor haar onderdanen. Verder wil ik even de vinger leggen bij alle onchristelijke, dan wel anti-Christelijke maatregelen die worden en zijn genomen... Ik bedoel maar...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op zondag 23 juni 2013, 22:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:29
|
|
|
|
Ja, inderdaad, natuurlijk is humor van God.
God heeft ons gemaakt naar zijn gelijkenis en wij kunnen lachen om dingen, grapjes, cabaretiers, en zelfs stukken uit de bijbel bijvoorbeeld: Zo zijn er vele passages in Spreuken waar de spot wordt gedreven met de luiaard die zo moe is dat hij niet de puf heeft om zijn hand uit zijn bord te halen (19:24; 26:15), of de luiaard die zo bang is dat er een woeste leeuw midden in de stad is dat hij het huis niet uit durft (26:13).
Gelezen in Humor bij van alles en nog wat, echt gelachen
God heeft ons zo gemaakt dat wij kunnen lachen, lachspieren, dat onze hersens een stofje aanmaakt wat erg gezond is als we lachen.
Dus vandaar denk ik, humor is, net als verdriet, geluk, en alle andere emoties van God! en mag juist van God is juist goed als je onder vrienden bent, eruit en je kan onder andere lachen met ze om leuke grappen, situaties etc. en hebt een fijne tijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:37
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Lanfry meende zeker toen hij schreef:
Goed, ik ben sprakeloos... Het enige wat ik dan nog kan zeggen is dat ik hoop dat je ooit de ernst van dit verhaal gaat inzien en alle menselijke beredeneringen laat varen... En dat meen ik!
Mooi zo. Ik hoop dat je alles meent wat je opschrijft. |
Ja, wees gerust!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:40
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | HUMOR IS DES DUIVELS !!!!!!!!!! |
Enfin, dit hoort dus thuis onder het kopje: MISMAAKTE GRAPJES! Heel jammer...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op zondag 23 juni 2013, 22:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:48
|
|
|
|
| Quote: | Ifan: Zeg ik dat je nooit eens humor mag hebben? Tuurlijk wel. Maar je moet je altijd wel afvragen vanuit welke gedachte of intentie die vandaan komt.
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:10 |
Hoi Ifan!
Dat vind ik wel goed gezegd! Helemaal mee eens!
Humor kan idd uit hele verkeerde bronnen komen (Ten koste van anderen bijvoorbeeld. Of over onreinheid, en daar zijn idd wel grenzen mee, vind ik)...
Goed opgemerkt! !!, vind ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 23 juni 2013, 22:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:50
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Ifan!
Dat vind ik wel goed gezegd! Helemaal mee eens!
Humor kan idd uit hele verkeerde bronnen komen (ten koste van anderen bijvoorbeeld)...
Goed opgemerkt! !!, vind ik. |
Kijk... Hoe fijn... We zijn het weer een met elkaar eens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:53
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Kijk... Hoe fijn... We zijn het weer een met elkaar eens...  |
Ja, ik sta er ook van te kijken
(en dit kan dan weer goede humor zijn, denk ik )
Iig, ik heb een glimlach nu...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 23 juni 2013, 22:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:58
|
|
|
|
EEN ZEGEN!!!!
We krijgen weer een predikant!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:04
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | EEN ZEGEN!!!!
We krijgen weer een predikant!!! |
Gefeliciteerd, Dankbaarheid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:28
|
|
|
|
|
Dan begrijpen we elkaar! Wat mijn intentie als TS was, dat ik helemaal niet tegen boekverbranding ben! Zolang je het persoonlijk doet! Daar zie ik geen kwaad in! Maar deze Gerda Tolsteyn doet aan boekverbranding om mensen heel duidelijk haar mening en standpunt op te leggen! Buiten haar "waarheid" bestaat er geen waarheid! En weer dat dreigen, OMG, wat heb ik daar een hekel aan! Als je niet dit.....dan gebeurd er dat! Ja en? Omdat zij daar van overtuigt is? Dat is ook nog steeds mijn standpunt wat betreft religie of geloof: religion should be a matter of personal faith, not a tool for judgement! En Gerda past het duidelijk toe als een "tool for judgement"! Duidelijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:45
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Papier is geduldig Shanita, zo op afstand voorzichtig beginnen over en weer te mailen kan geen kwaad, je moet altijd dicht bij jezelf proberen te blijven, wat jij wel of niet prettig vind, bv een eerste afspraakje moet je alleen doen als je je prettig voelt onder het mailcontact, alleen doen wanneer je er zelf klaar voor bent, dat kan bij de 1 misschien kort duren en bij de ander na een half jaartje mailcontact, gewoon eens terug mailen joh Shanita Je bent lekker veilig in je eigen huis, en je mailt eens wat en zolang jij oppervlakkig wilt blijven hou je het oppervlakkig, toch? |
Ja, en dat ging even helemaal mis bij de laatste date....veels te snel, ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en sprak al na een week af. Ik had moeten zeggen over drie weken.
Dank voor je post heb er veel aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:50
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | En deze dame is zwaar verliefd en heeft dus de enigste en leukste man ingepikt
Maar, niet getreurd, er zitten nog zat andere mannen voor jullie hoor  |
gaaaaaaaaaaaaf leuk voor je, over na de op twee na leukste man dan..... ha ha voor de anderen dan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:51
|
|
|
|
Zegen: Heb door sommige posts steeds meer zin in dingen.
Vervelend: ja, 6 kilo boven wat ik mag wegen, dus opletten, en ik hou zo van toetjes...Dus ja, geen lekker dingen halen als ik alleen ben want die eet ik toch meteen op, alles dan. Broeken, rokjes alles zit gewoon te strak....
Kan weer sommige dingen niet aan.
Maar ja, als dat me enige prob is, 6 kilo afvallen, dan heb ik een luxeprobleem
Slaap lekker zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:51
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Hè bah! Mopperdemopper, ik denk dat ik maar duiven ga houden  |
misschien kom je bij de op twee na leukste man, je hebt een leuke nieuwe foto dus..... ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:54
|
|
|
|
Ja, mooie foto Klus , ik herkende je niet eens !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 00:01
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Dan begrijpen we elkaar! Wat mijn intentie als TS was, dat ik helemaal niet tegen boekverbranding ben! Zolang je het persoonlijk doet! Daar zie ik geen kwaad in! Maar deze Gerda Tolsteyn doet aan boekverbranding om mensen heel duidelijk haar mening en standpunt op te leggen! Buiten haar "waarheid" bestaat er geen waarheid! En weer dat dreigen, OMG, wat heb ik daar een hekel aan! Als je niet dit.....dan gebeurd er dat! Ja en? Omdat zij daar van overtuigt is? Dat is ook nog steeds mijn standpunt wat betreft religie of geloof: religion should be a matter of personal faith, not a tool for judgement! En Gerda past het duidelijk toe als een "tool for judgement"! Duidelijk? |
Ja idd, | Quote: | | religion should be a matter of personal faith, not a tool for judgement! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 00:28
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, ik sta er ook van te kijken
(en dit kan dan weer goede humor zijn, denk ik )
Iig, ik heb een glimlach nu...  |
Maar ik heb ook niet gezegd dat alle humor persé slecht is. De vraag is volgens mij op dit topic of humor bij God vandaan komt. Ik denk zelf dat dat veel te menselijk beredeneerd is. God valt nou eenmaal niet in menselijke termen te vatten. Daar doe je Hem tekort mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 00:47
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Maar ik heb ook niet gezegd dat alle humor persé slecht is. De vraag is volgens mij op dit topic of humor bij God vandaan komt. Ik denk zelf dat dat veel te menselijk beredeneerd is. God valt nou eenmaal niet in menselijke termen te vatten. Daar doe je Hem tekort mee! |
Amen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 07:10
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Maar ik heb ook niet gezegd dat alle humor persé slecht is. De vraag is volgens mij op dit topic of humor bij God vandaan komt. Ik denk zelf dat dat veel te menselijk beredeneerd is. God valt nou eenmaal niet in menselijke termen te vatten. Daar doe je Hem tekort mee! |
dan nogmaals de vraag: waar komt de humor dan vandaan? God heeft deze wereld geschapen. De mens is naar Zijn beeld geschapen, heeft Zijn levensadem gekregen. De duivel heeft het zitten verzieken.
Dus wie van de 2 is oorsprong van de humor?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 07:24
|
|
|
|
| MARTIJN277 schreef: | Misschien is zo'n behandeling nog niet goed genoeg. Willem Alexander is getrouwd met een koningin, maar behandelt haar als een prinses Nou ja, hij is gewoon een beetje dom  |
ach als een man mij behandelt als een prinses, ben ik de koningin te rijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|