| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:12
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Hmmmm, misschien moet je frank dan maar Es' leren kennen... Als je die een mail stuurt, stuurt hij wel terug  |
ja en dan een wanhopig flater slaan hij ziet me aankomen ben ik mailtje 901 
al hoewel hij ziet er wel leuk uit maar das een ander topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:22
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | ja en dan een wanhopig flater slaan hij ziet me aankomen ben ik mailtje 901 
al hoewel hij ziet er wel leuk uit maar das een ander topic  |
Het is de bedoeling dat we(ik) ontopic blijf...maarre.... Hierbij geef ik je wel een hint Natas...(das ook een hint naar Frank)
Weet je waar ik op afknap....??
Als je heel lief vraagt of ze mee gaan wokken...en se wille nie!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:24
|
|
|
|
Donderdag 27 Juni, Romeinen 5: 1-11; Zoals een zomer om de dorpen.
In deze regels laat Paules even zijn hart spreken. Grote vrede stroomt blijkbaar door zijn ziel. Hij heeft een behoorlijk lange aanloop nodig gehad. Want hij wilde dat men in Rome hem goed zou begrijpen. Hij is geen filosofische zwartkijker, hij denkt niet negatief over de mens als schepsel van God. Maar de zonde is diep in ons mens-zijn ingeslagen! Te diep ook voor een niet-jood, een mens uit de volken, om met zijn humaniteit daar ooit overheen te kunnen stappen. Dat is onmogelijk geworden, zo ver waren wij mensen bij God weg. Maar nu God! Hij dempte de kloof door het kruis van Jezus. God bewijst zijn liefde jegens ons, dat Christus voor ons gestorven is toen wij nog hulpeloos en zondaars waren…. Paules stamelt de ene zin na de andere. Wij mogen leven in grote vrede met God! Een belofte die alles in je doet trillen van stille, heerlijke vreugde. Gerrit Achterberg drukte dat zo uit:
Ik deed, van alles wat gedaan kan worden, het meest misdadige – en werd verdoemd. Maar Gij hebt God een witte naam genoemd, met die van mij. Nu is het stil geworden zoals een zomer om de dorpen bloeit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:26
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Het is de bedoeling dat we(ik) ontopic blijf...maarre.... Hierbij geef ik je wel een hint Natas...(das ook een hint naar Frank)
Weet je waar ik op afknap....??
Als je heel lief vraagt of ze mee gaan wokken...en se wille nie!!!!!!!!!!!!!!!!! |
dat is erg ja , zo leuke vrouw als jij wie zegt daar nu nee tegen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:46
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Beter nog dat het op het achtuur journaal komt Voila |
Nee...dat wil Frank zeker niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:00
|
|
|
|
[img]http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Rotterdam/4057931[/img]
Vanaf zondag is de zomer weer terug........... 
(huh... nu krijg ik het plaatje ook niet meer goed )
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 27 juni 2013, 21:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:11
|
|
|
|
Ik vond 2 hele mooie stukjes.... Zoals ik wel eens meer heb geschreven...dat het voor mij soms moeilijk is om de juiste woorden te vinden...en ik daardoor ""verkeerd"overkom... Vandaar even het gekopieerde stukje nu...
Wel of niet inenten...... Daar is geen pasklaar antwoord op. Gelukkig maar!! Het gaat God erom dat alles in het leven een zaak van gebed is!
Als je je direct laat inenten zonder erover na te denken, en daarna denkt: zo, nu kan ik de ziekte niet krijgen, ben je VERKEERD bezig.
Maar als je het BIDDEND gebruikt, in afhankelijkheid van God, en beseft dat het middel an sich niet 'zaligmakend' is, maar dat God uiteindelijk beslist, dan mag je je wel laten inenten.
Er zit dus wel degelijk verschil tussen het wel laten inenten en wel laten inenten.
En daarnaast moet je voor jezelf afvragen: in hoeverre is dit in strijd met de voorzienigheid Gods? Ik kan me ook heel goed voorstellen dat christenen het om principiële redenen afwijzen.
We moeten elkaar respecteren in de keuzes. Het is niet goed of fout. Het enige wat fout is, is het eerste voorbeeld dat ik gaf, dus dat je er op een wereldse manier mee omgaat.
We denken als mens maar al te vaak dat we het zelf wel kunnen oplossen! (We weten zoveel, nietwaar? Wat zijn we met onze wetenschap zo ver gevorderd, toch? Maar ook: We hebben het altijd zo gedaan, we zijn het zo gewend. Het hoort zo.) Wanneer de keuze gemaakt wordt met biddende handen, ALLEEN DAN rust er zegen op. Maak een keuze BEWUST en niet 'omdat iedereen het nou eenmaal zo doet' (geldt voor beide richtingen).
Verwachten we het van onszelf? (van ons rechtzinnig geloof misschien?) Van de wetenschap? Of van de Heere?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:21
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | [img]http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Rotterdam/4057931[/img]
Vanaf zondag is de zomer weer terug........... 
(huh... nu krijg ik het plaatje ook niet meer goed ) |
Ik hoop het echt... Aangezien we een heel ""koud"" huis hebben...(bij een hete zomer heerlijk) Heb ik zojuist de c.v weer aangezet..zit hier met kippenvel... Zojuist belde er iemand waar het nog 24 graden binnen was.... Hier 18...dus de cv mag aan... (Oke een trui kan ook das waar)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:47
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Als de dag 24 uur duurt, hoe lang duurt de nacht dan? |
De nacht duurt doorgaans zo'n 8 uur, tegenover de dag van 16 uur, totaal 24 uur in een etmaal..... Als de dag dus 4 uur extra langer zou duren dan gebruikelijk, zou de nacht dan 12 uur gaan duren. Enkel: het is niet mogelijk om een etmaal langer dan 24 uur te laten duren, dus duurt die dag 24 uur, blijft er geen nacht meer over.
(Volgens mij lezen we daarover een belofte in Openbaringen..... , maar hoe dat werkelijk zal zijn, gelet op fotosyntheseprocessen etc? We zullen het zien!)
Kortom: het is maar goed dat dag én nacht geschapen zijn, tot die tijd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:47
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | | Niks, het was naar aanleiding van een stukje wat dr. Who schreef om 12.10 uur, onderste gedeelte |
Oke, voor deze keer dan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:49
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | De vraag is hier niet zozeer of men verplicht kan/moet worden om een medische behandeling te ondergaan, maar meer of ouders voor hun kind een vaccinatie mogen weigeren. Als je voor jezelf een behandeling weigert, zal je zelf de eventuele gevolgen daarvan moeten dragen. Maar mogen ouders –met een beroep op goddelijke voorzienigheid- hun kind het risico laten lopen, dat ze levenslang met de gevolgen van een weigering van hun ouders moeten leven? Of moet er dan maar door derden een beslissing in het belang van het kind genomen worden? De gedachte dat er een god is die uit zijn vaderlijke hand mensen met het kwaad treft en ziekten uitdeelt, is toch een beeld van een god waar je niet in wilt geloven en al helemaal niet iets dat je als antwoord op vragen van mensen om je heen en op je weg wilt geven. Gelukkig wordt het vandaag de dag vaak ander beleefd en anders geformuleerd dan de menselijke interpretatie van de Schrift zoals in de catechismus is vastgelegd. Een belangrijk gegeven is ook dat bijwerkingen van vaccinaties in geen verhouding staan tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt. De gevolgen van het niet meer vaccineren van alle kinderen in Nederland zou niet te overzien zijn. Ook preventieve bescherming kan en mag je zien als een zegen. Kritisch zijn en blijven, je goed laten voorlichten over medische (be)handelingen is ook iets wat bij verantwoordelijkheid nemen hoort. Dat er veel vragen zijn over vaccinaties en bijwerkingen is evident. En dat kan je weer even tot nadenken aansporen. |
Iedere ouder heeft een verantwoording voor zijn/haar/hun kind(eren). Daarnaast heeft een ieder een verantwoording aan God af te leggen. De vraag of ik een vaccinatie mag weigeren voor mijn kinderen komt toch weer over als zijnde: ik moet verplicht worden. Deze vraag steekt steeds weer de kop op en de antwoorden zijn m.i. ook dikmaals gegeven. Ik geloof dat o.a. ziekte gekomen is door de zondeval. En ik geloof ook in vrijheid van godsdienst. En ja, dan krijg je verschillen, omdat ieder z'n eigen godsbeeld heeft. Voor de één een streng rechter, voor de ander een soort van sinterklaas, voor weer een ander een vriend, enz. enz.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:53
|
|
|
|
|
Mooi en goed gezegd en helemaal waar, Zeeland!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:53
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ze zitten te mopperen, ik laat ga slapen, dan hebben Ze minder tijd van nacht om mutsjes te wassen en alle andere dingen die ze doen... Zoals me stofzuigers slang als glijbaan gebruiken ... Tja kaboutertjes..... |
Weet je wat je moet doen? Je stofzuigerslang insmeren met boter! Echt doen hoor!! Kan je lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 21:55
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Mooi en goed gezegd en helemaal waar, Zeeland!!! |
Vind ik ook trouwens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:01
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Frank, ik zal het nog een keer uitleggen.... Het gaat erom waar vrouwen op afknappen in dit topic. Jij bent dus erg off-topic Zo krijg je echt problemen met de moderator  |
Daar knap ik dus van af!! Eén man komt voorbij en alle vrouwen van CM zijn alweer afgeleid.
O nee, dit doort eigenlijk thuis in topic waar mannen op afknappen bij vrouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:04
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Ik weet niet of hier al een topic voor is, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor jullie echt afknappers zijn bij een vrouw, dus niet tijdens een eerste date, maar in het algemeen bij een vrouw? |
Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:
1. arrogantie 2. desinteresse 3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek 4. gaps in een gesprek 5. kortzichtigheid 6. gebrek aan praktische communicatie 7. minstens een half uur te laat komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:05
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Daar knap ik dus van af!! Eén man komt voorbij en alle vrouwen van CM zijn alweer afgeleid.
O nee, dit doort eigenlijk thuis in topic waar mannen op afknappen bij vrouwen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:07
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:
1. arrogantie 2. desinteresse 3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek 4. gaps in een gesprek 5. kortzichtigheid 6. gebrek aan praktische communicatie 7. minstens een half uur te laat komen |
De eerste 6 zijn ook typisch mannen aan te rekenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik vond 2 hele mooie stukjes.... Zoals ik wel eens meer heb geschreven...dat het voor mij soms moeilijk is om de juiste woorden te vinden...en ik daardoor ""verkeerd"overkom... Vandaar even het gekopieerde stukje nu...
Wel of niet inenten...... Daar is geen pasklaar antwoord op. Gelukkig maar!! Het gaat God erom dat alles in het leven een zaak van gebed is!
Als je je direct laat inenten zonder erover na te denken, en daarna denkt: zo, nu kan ik de ziekte niet krijgen, ben je VERKEERD bezig.
Maar als je het BIDDEND gebruikt, in afhankelijkheid van God, en beseft dat het middel an sich niet 'zaligmakend' is, maar dat God uiteindelijk beslist, dan mag je je wel laten inenten.
Er zit dus wel degelijk verschil tussen het wel laten inenten en wel laten inenten.
En daarnaast moet je voor jezelf afvragen: in hoeverre is dit in strijd met de voorzienigheid Gods? Ik kan me ook heel goed voorstellen dat christenen het om principiële redenen afwijzen.
We moeten elkaar respecteren in de keuzes. Het is niet goed of fout. Het enige wat fout is, is het eerste voorbeeld dat ik gaf, dus dat je er op een wereldse manier mee omgaat.
We denken als mens maar al te vaak dat we het zelf wel kunnen oplossen! (We weten zoveel, nietwaar? Wat zijn we met onze wetenschap zo ver gevorderd, toch? Maar ook: We hebben het altijd zo gedaan, we zijn het zo gewend. Het hoort zo.) Wanneer de keuze gemaakt wordt met biddende handen, ALLEEN DAN rust er zegen op. Maak een keuze BEWUST en niet 'omdat iedereen het nou eenmaal zo doet' (geldt voor beide richtingen).
Verwachten we het van onszelf? (van ons rechtzinnig geloof misschien?) Van de wetenschap? Of van de Heere? |
Mooi Zeeland! Sta ik helemaal achter......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:10
|
|
|
|
Ik denk dat iedere beslissing die in waarheid en oprechtheid genomen wordt zegen kan wegdragen met of zonder gebed (waarmee ik overigens niet beweer dat je het niet in gebed moet brengen, Als het goed is hebben we zo'n relatie en band met God dat we alles met hem (kunnen) bespreken.) Hij heeft ons bedoeld als autonome mensen met eigen wil en vrijheid. Niet om te misbruiken maar om uit te leven.
God die uiteindelijk beslist... of de mens nu wel of niet ingrijpt... daar ben ik wat dubbel over. Absoluut geloof ik dat Hij regeert maar ook Zijn eigen wetten eerbiedigt. Wij dienen geen grillig God die zomaar jou iets kan laten gebeuren en mensen toch ziek laat worden, alsof Hij zou beslissen mensen ziekte toe te kennen terwijl Zijn Zoon daar nou juist voor gekomen is... dat kan ik niet rijmen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 27 juni 2013, 22:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:12
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:
1. arrogantie 2. desinteresse 3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek 4. gaps in een gesprek 5. kortzichtigheid 6. gebrek aan praktische communicatie 7. minstens een half uur te laat komen |
Inderdaad zijn dit echte afknappers Ifan, zowel naar de man als naar de vrouw toe, ik begrijp je dan ook volkomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:22
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja idd,  |
Laatste zin is harstikke goed. Helaas in de praktijk, met de bijbel in de hand veroordelen we anderen..... Terwijl het eigenlijk niet iets is wat de bijbel ons leert.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:26
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Iedere ouder heeft een verantwoording voor zijn/haar/hun kind(eren). Daarnaast heeft een ieder een verantwoording aan God af te leggen. De vraag of ik een vaccinatie mag weigeren voor mijn kinderen komt toch weer over als zijnde: ik moet verplicht worden. Deze vraag steekt steeds weer de kop op en de antwoorden zijn m.i. ook dikmaals gegeven. Ik geloof dat o.a. ziekte gekomen is door de zondeval. En ik geloof ook in vrijheid van godsdienst. En ja, dan krijg je verschillen, omdat ieder z'n eigen godsbeeld heeft. Voor de één een streng rechter, voor de ander een soort van sinterklaas, voor weer een ander een vriend, enz. enz. |
Voor mij is God een 'God', zeg maar.
Verder, ik vind idd dat verantwoording voor inenten van kinderen bij ouders ligt.
Ja, hehe, met ziekte's als Polio etc, dat was een zegening, die vaccs.
Maar ja, nu met alle zgnmde complot site, is dat niet meer zo vanzelfsprekend.
Het, de wereld is niet meer zo als 30 jaar geleden, toen ik 11 was, met Den Uyl, met zijn in mijn ogen christelijke beleid, zoals iedereen moet kunnen studeren, arm en rijk....studiebeurzen waren er.
| Quote: | | De vraag of ik een vaccinatie mag weigeren voor mijn kinderen komt toch weer over als zijnde: ik moet verplicht worden. |
Idd, mij ook, (zo over komen.)
En dat is mi niet echt de goede kant zeg maar, in het licht van de vele vraagtekens, en niet 30 jaar geleden, toen die er niet waren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:33
|
|
|
|
|
Goed gezegd Shanita. Is inderdaad anders als vroeger.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:34
|
|
|
|
| DOCTORWHO259 schreef: | Het is wel wat off-topic maar in mijn visie is het folklore om vlees nodig te vinden, ik eet vegetarisch omdat mijn dochter vanaf ongeveer 4 jaar strikt vegetarisch eet en dat heel principieel is blijven doen. Zo'n arm beest onder rot omstandigheden laten leven en slachten is denk ik niet de manier waarop Christus het zou voorstaan om met het aards om te gaan. Niet wat de mond ingaat maakt het hart onrein maar wat de mond uitkomt. Een kiloknaller kopen en voorbijgaan aan wat daar aan ten grondslag ligt maakt mijn hart in elk geval onrein. Eiwitten uit het voedsel komen in je lichaam, de hormonen ook. De gekke koeien ziekte wordt niet door een virus maar een prion veroorzaakt die veel beter tegen omstandigheden kan dan een virus. Maar als de koe dood is, zijn de cellen aan het versterven en zijn de virussen nog intact. Teveel daar aan denken is niet goed voor je welzijn. De beroemde tetanus is zelfs een gewone bacterie maar wel een die sporen maakt die bijna overal tegen kunnen. Met die kennis omgaan is meer iets van hygiene en zorgvuldigheid.
Een vaccinatie is inderdaad heel vergaand ingrijpend met risico's, daarom is het goed je recht als Christen uit te oefenen en te durven vragen hoe, waarom. Recht... misschien beter 'plicht'. We doen in deze tijd wat we nu goed achten en over honderd jaar denkt men daar anders over... In elk geval is eiwitbehoefte een idee uit lang vervlogen tijden geworden en kan een goede vegetarische maaltijd meer en beter eiwit bevatten dan een standaard maaltijd. Gezond eten en leven doe je niet alleen voor jezelf maar ook voor deze wereld, je kinderen en de kinderen van je kinderen zodat later een wijzere kijk kan ontstaan, toch? |
Maar maar maar .. ik hou zo van een stukkie vlees ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:36
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Maar maar maar .. ik hou zo van een stukkie vlees ...  |
Vlees kan voor mij gestolen worden, maar een stukje vis vind ik wel errug lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:39
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik denk dat iedere beslissing die in waarheid en oprechtheid genomen wordt zegen kan wegdragen met of zonder gebed (waarmee ik overigens niet beweer dat je het niet in gebed moet brengen, Als het goed is hebben we zo'n relatie en band met God dat we alles met hem (kunnen) bespreken.) Hij heeft ons bedoeld als autonome mensen met eigen wil en vrijheid. Niet om te misbruiken maar om uit te leven.
God die uiteindelijk beslist... of de mens nu wel of niet ingrijpt... daar ben ik wat dubbel over. Absoluut geloof ik dat Hij regeert maar ook Zijn eigen wetten eerbiedigt. Wij dienen geen grillig God die zomaar jou iets kan laten gebeuren en mensen toch ziek laat worden, alsof Hij zou beslissen mensen ziekte toe te kennen terwijl Zijn Zoon daar nou juist voor gekomen is... dat kan ik niet rijmen. |
Zijn Zoon is gekomen voor onze ongerechtigheden en zonde.
Anders zou geen een christen ziek zijn.
Ik kan het ook niet rijmen dat God ziektes zou geven, das de vijand.
Alleen, en nu komt het , een ieder die gelooft heeft eeuwig leven, dus als iemand ongeneselijk ziek wordt door de gebrokenheid van deze wereld, dan mogen wij zeker weten dat diegene naar de Hemel gaat.
Wat is nu die 85 jaar op deze aarde in het licht van de eeuwigheid, in de Hemel?
De eeuwigheid, oneindig, 500 miljarden keer 100 biljoenen, en dan nog biljard keer zoveel en dat is dan nog maar 1 procent.
Eeuwig laat zich niet vatten in getallen, ja, in oneindige getallen die je hebt in de wiskunde, sorry kan geen voorbeeld geven te lang geleden, en geen zin om het op te zoeken.
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:43
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zijn Zoon is gekomen voor onze ongerechtigheden en zonde.
Anders zou geen een christen ziek zijn.
Ik kan het ook niet rijmen dat God ziektes zou geven, das de vijand.
Alleen, en nu komt het , een ieder die gelooft heeft eeuwig leven, dus als iemand ongeneselijk ziek wordt door de gebrokenheid van deze wereld, dan mogen wij zeker weten dat diegene naar de Hemel gaat.
Wat is nu die 85 jaar op deze aarde in het licht van de eeuwigheid, in de Hemel?
De eeuwigheid, oneindig, 500 miljarden keer 100 biljoenen, en dan nog biljard keer zoveel en dat is dan nog maar 1 procent.
Eeuwig laat zich niet vatten in getallen, ja, in oneindige getallen die je hebt in de wiskunde, sorry kan geen voorbeeld geven te lang geleden, en geen zin om het op te zoeken.
Groetjes  |
ja ongerechtigheid en zonde. Maar ook in zijn striemen genezing. Desondanks zie ik ook gebrokenheid en mensen ziek worden en met jou geloof ik dat dit niet van God komt.
Maar o jee we dwalen af... let's keep the rules of CM...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:45
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Nee...dat wil Frank zeker niet.... |
Dat is ook zo, maar leuk dat hij weer terug is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|