ChristianMatch

Forum

Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5605 5606 5607 5608 5609 5610 5611 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 16:48

Het meest van deze is de liefde....

Ik ben jullie heel erg gaan waarderen, ben ook blij dat de redactie me nu en dan eens wat stuurde...
Zo van, on topic, één onderwerp tegelijk enzo, dan blijft het overzichtelijk en krijgen wij geen ruzie, en kunnen we gewoon zeggen wat we denken, en iedereen is evenveel waard.

En ook dingen leren eventueel. Ik heb mijn moeder vergeven bijvoorbeeld, en nu heel goed contact.!!!
Lachende smiley
En vrede is het allerbelangrijkste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:23

JOL252 schreef:
Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. Knipoog smiley

On topic maar weer.

En daar misbruik jij de Bijbel voor??? Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 18:49
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:24

JOL252 schreef:
Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft.

Kijk, toch nog iets waar ik mee eens ben... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:35

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...de moderator weet dat ik een Belg ben...dus wordt er me iets meer toegelaten...denk ik Knipoog smiley

Ik hoop dat het niet bij denken blijft...FRANKIE!!!
Hebben die Belgen overigens meer rechten??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:51

JOL252 schreef:
Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft.

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:06

IFAN841 schreef:
En daar gebruik jij de Bijbel voor??? Twijfelende smiley

Nou het zit je wel hoog he?
Weet je wat, als je je echt heel erg gekwetst hierover voelt nodig ik je uit om me hier over te mailen en niet dit topic hiervoor te gebruiken.

You're welcome.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 juli 2013, 18:07
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:24

http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/46367/moet_inenten_tegen_mazelen_verplicht_worden_

Vandaag in Eenvandaag: Moet inenten tegen mazelen verplicht worden?

Kinderen krijgen als ze 14 maanden zijn de BMR-vaccinatie. Kinderen onder de 14 maanden lopen nu ook risico ziek te worden door ``weigerpatiënten``. Met de keuze om niet te vaccineren, tref je dus niet alleen je eigen kinderen, maar ook andere kinderen die de vaccinatie nog niet gehad hebben.

Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 1 juli 2013, 18:36
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:29

JOL252 schreef:
Weet je wat, als je je echt heel erg gekwetst hierover voelt nodig ik je uit om me hier over te mailen en niet dit topic hiervoor te gebruiken.

You're welcome.

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:54

JOL252 schreef:

You're welcome.

Ja, wat jij doet hangt wel heel erg tegen spotten aan vind ik. Erg lichtzinnig allemaal... Ik denk dus dat een discussie daarover daarom erg onzinnig is. Maar bedankt voor je aanbod...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:03

IFAN841 schreef:
Ja, wat jij doet hangt wel heel erg tegen spotten aan vind ik. Erg lichtzinnig allemaal... Ik denk dus dat een discussie daarover daarom erg onzinnig is. Maar bedankt voor je aanbod...

Okay, je gaat dus verder en legt er nog een stuk veroordeling op. Dat is voor jouw rekening en niet de mijne.

Ik zou het verder erg waarderen als dit topic verschoond blijft van verdere ergernissen van jouw kant.
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:13

JOL252 schreef:
Okay, je gaat dus verder en legt er nog een stuk veroordeling op. Dat is voor jouw rekening en niet de mijne.

Ik zou het verder erg waarderen als dit topic verschoond blijft van verdere ergernissen van jouw kant.

Ja, of jij gaat wat respectvoller en eerbiediger met de Bijbel om... Misschien is dat ook een optie... Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 19:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:18

Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:23

SHANITA130 schreef:
Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html

Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:29

JOL252 schreef:

Bekijk de films eens op die site: de gevaren van de vaccins, deel 1 en 2, Dan schrik je, dan zijn het veel meer kinderen....die net zo ernstig of ernstiger ziek worden door vaccinatie.

S. moet nu weg, laterz!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:33

WIST U DAT…?
...mazelen doormaken het immuunsysteem sterkt.
…het kind een sprong kan maken in zijn/haar ontwikkeling en gezondheid na het doormaken van de mazelen, iets dat vroeger algemeen bekend was. Ook kan een nefritis of een allergie na mazelen genezen.
…sinds de vaccinatiecampagnes er een verschuiving van de ziekte te zien is naar kinderen in hun eerste levensjaar, doordat gevaccineerde moeders onvoldoende
afweerstoffen hebben en naar jong volwassenen. Deze beide groepen hebben meer kans op complicaties.
…in de VS een mazelenepidemie een hoog sterftepercentage had bij een volledig
gevaccineerde bevolking. Vanuit de policy; “no vaccination no school” was iedereen
gevaccineerd, er waren geen contacten met het wilde virus, er was dus geen
tussentijdse opfrissing van immuniteit en tegelijk ontstond er een daling van de
immuniteit door vaccinatie. Het betrof meest jongvolwassenen.
…slechts 27.5% van de gevaccineerden nog bescherming heeft voor mazelen acht jaar na de vaccinatie.
…in de verschillende onderzoeken de cijfers over hersenontsteking na mazelen sterk verschillen. Bij sommigen onderzoeken wordt een korte periode van verminderd bewustzijn al gekwalificeerd als encephalitis terwijl dit een bij mazelen veel gezien verschijnsel is wat geen ontsteking van de hersenen hoeft te betekenen.
…mazelen doormaken de kans op degeneratieve aandoeningen (waaronder kanker) op latere leeftijd vermindert.
bron nederlandse vereniging kritisch prikken

Als dit allemaal waar is ben ik blij dat mijn oudste kinderen de mazelen hebben gehad, misschien was dat toch zo slecht nog niet

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 1 juli 2013, 19:37
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:36

Ik krijg steeds meer telefoontjes op een dag van ongeruste ouders die bang zijn dat hun kinderen onder de 14 maanden (dus nog niet gevaccineerd) besmet kunnen worden door de kinderen van ``die christelijke mensen`` die tegen vaccinatie zijn. We mogen ons als christenen wel eens afvragen of wij door zo ``christelijk`` te handelen niet een verkeerd beeld van God aan anderen laten zien.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:42

JANS221 schreef:
Ik krijg steeds meer telefoontjes op een dag van ongeruste ouders die bang zijn dat hun kinderen onder de 14 maanden (dus nog niet gevaccineerd) besmet kunnen worden door de kinderen van ``die christelijke mensen`` die tegen vaccinatie zijn. We mogen ons als christenen wel eens afvragen of wij door zo ``christelijk`` te handelen niet een verkeerd beeld van God aan anderen laten zien.

tja en hoe komt dat dat ze zo makkelijk besmet worden? Ze hebben de anti stoffen niet van hun moeder gekregen omdat deze is ingeent i.p.v. dat ze de mazelen heeft gekregen.
Naar boven

Auteur Bericht
EVERDINA396

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:44

@Ifan: Graag bij het onderwerp blijven, wil je er dieper op ingaan. Mail dan de persoon in kwestie zelf.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:49

ROELANDE345 schreef:
tja en hoe komt dat dat ze zo makkelijk besmet worden? Ze hebben de anti stoffen niet van hun moeder gekregen omdat deze is ingeent i.p.v. dat ze de mazelen heeft gekregen.

kinderen tot 6 maanden hebben genoeg antistoffen van hun moeder. Kinderen tussen de 7 en 14 maanden hebben die antistoffen niet meer en lopen dus een risico. Hierbij maakt het geen verschil of de moeder gevaccineerd is of de mazelen gehad heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:51

EVERDINA396 schreef:
@Ifan: Graag bij het onderwerp blijven, wil je er dieper op ingaan. Mail dan de persoon in kwestie zelf.

Ja, die optie had gekund... Mee eens...

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 19:52
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:52

IFAN841 schreef:
Ja, of jij gaat wat respectvoller en eerbiediger met de Bijbel om... Misschien is dat ook een optie... Twijfelende smiley

Er is jou aangeboden om het verder per mail te regelen mocht jij je gekrenkt voelen, waarom blijf je hier doorzeiken (kan geen ander woord bedenken) waar al op gereageerd is. "Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat zo ook een ander niet"dat geëmmer heeft totaal geen nut en doet verder afbreuk aan de topic.

Mede omdat ik zelf volslank ben en geen bezwaar heb als iemand een geintje maakt en jij daar opgeblazen over doet, is afbreuk doen aan een waar gezegde namelijk, "maak je niet dik dun is de mode".

Alhoewel ik denk dat de topic wel waar is in vele gevallen, is kennis van het vak meer een pre dan alleen maar "mooi" zijn
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:53

ROELANDE345 schreef:
wat een super idee Frank Clown smiley Verliefde smiley

Ik sluit me daar helemaal bij aan Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:59

JOL252 schreef:

Wat is dit nu voor een rare vraag....Wat denk je zelf Gefrustreerde smiley

Je doet nu net alsof ik voor het doden van kinderen ben ofzo, Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:02

JANS221 schreef:
kinderen tot 6 maanden hebben genoeg antistoffen van hun moeder. Kinderen tussen de 7 en 14 maanden hebben die antistoffen niet meer en lopen dus een risico. Hierbij maakt het geen verschil of de moeder gevaccineerd is of de mazelen gehad heeft.

Er zijn wel aardig wat deskundigen die daar anders over denken. Ik zeg ook niet dat ik het allemaal weet maar denk toch dat de campagne van de overheid erg eenzijdig is. En dat er nu een probleem gecreerd is wat er zo'n 35 jaar geleden niet was.

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 1 juli 2013, 20:05
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:21

Ik heb er nu wel genoeg over gelezen en gehoord. Vaccineren is gewoon harstikke slecht, richt veel meer schade aan dan enig goeds. Zie ook de DVD "Bijbel en gezondheid" van Kent Hovind die hierover een lang en diep gesprek heeft met een arts.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:21

Idd.
---
Gewone medemensen die toevallig werkzaam zijn voor een overheidsinstantie als het RIVM duiken weg voor hele normale vragen. Ze lijken bang.

Je zou bijna gaan denken dat deze organisatie – die al die miljoenen kindjes een naald in hun arm zet – iets te verbergen heeft. Ik begrijp best dat we niet in de fabriek mogen komen waar de vaccins geproduceerd worden, maar gewoon een kijkje komen namen aan de buitenkant moet toch niet zo’n punt zijn? Wat heeft deze instantie te verbergen?

http://martinvrijland.com/2013/06/26/de-vaccinatie-business-wij-filmden-bij-het-rivm/
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:24

Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:29

Idd.

---

Het uitroeien van mensen promoten: http://youtu.be/6WQtRI7A064

Een reactie op de site hieronder: Als vader van een zoontje dat helaas zwaar is aangetast (autisme) na de BMR vaccinatie, is dit wel de “trigger” geweest die mij heeft wakker geschut.
Dat het RIVM en Lareb ( een pot nat, zit ook nog s in hetzelfde gebouw, hoezo onafhankelijk!) wat te verbergen hebben is een understatement.
De waarheid over vaccinaties moet bekend worden bij de grote massa.
Keep up the good work! Respect voor wat je doet!KLIK HiER
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:35

Maandag 1 Juli, Romeinen 7: 1-12; Opluchting.

Al luisterend naar dit stukje brief moest ik even denken aan een vrouw die door haar man vaak bont en blauw geslagen werd. Zij deed het nooit goed. Toen die man op een dag ineens dood was, was dat voor haar zoiets als een grote bevrijding en een geweldige opluchting! Voor die man hoefde ze nooit meer bang te zijn. Zat Paules ook aan zo iemand te denken, toen hij deze verzen opschreef over de wet van God?
Volgens Paules heeft de wet, indertijd via Mozes aan het volk Israël gegeven, zich ontwikkeld als een soort heel nare echtgenoot! Een veeleiser en een tiran van een mens. Een die je constant laat merken dat het niet voldoende is, wat je ook doet. En hoe je ook je best doet, het lukt je steeds minder aan de wet te voldoen. Het wordt zelfs erger en erger en je krijgt klap op klap. Ook daardoor, omdat de wet met zijn eisen juist sterk de neiging tot zondigen aanwakkert.
De enige oplossing is: die twee moeten uit elkaar. Je moet van een ander worden! Van Jezus, zegt Paules. Daardoor kun je de wet als dood loslaten. Dan kan geen wet je meer veroordelen. Je bent van Christus. En je deelt in de gaven van zijn Geest! Daar is het goed leven. Je hoeft alleen maar Christus te volgen. Hij gaat voor je! Wat een opluchting.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:36

Noem u niet arm, omdat uw dromen niet in vervulling zijn gegaan; werkelijk arm is slechts hij, die nooit gedroomd heeft.

Marie von Ebner-Eschenbach - Oostenrijks schrijfster 1830-1916
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5605 5606 5607 5608 5609 5610 5611 ... 6194 Volgende
Pagina 5608 van 6194