| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:13
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Zucht er is een man hier op cm, waarvan ik het nog zou accepteren ook  |
oh oh..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:18
|
|
|
|
Dat is een interessante discussie die veel verder gaat dan dit topic wil beogen. Persoonlijkheidsstoornissen ontstaan op verschillende manieren zoals ook door verwaarlozing en verdere schrijnende omstandigheden. Toch zijn er ook stoornissen IN de persoon zoals autisme wat terecht hier wordt uigelegd als aangeboren en niet veroorzaakt door vaccinatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:19
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug? Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels. Dus valt er nog iets te melden over de mazelen? |
Oh oeps, ik was even te snel met vorige reactie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:30
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Zucht er is een man hier op cm, waarvan ik het nog zou accepteren ook  |
KIJK...dat bedoel ik...je hebt daarom ook vast geen hekel aan hem...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 18:15
|
|
|
|
We zijn niks nieuwschierig maar is `tie ook op het forum??? En ik zou de milky ways en de bounty`s maar even aan de kinderen geven
Alhoewel, volgens mij ben je wel slank. Maar leuk en volgens mij is er wel het een en ander aan het opbloeien hier op CM. Ligt vast aan de zomer, nou ja, die er misschien aankomt 
En wit ondergoed geeft in ieder geval niet af in de was
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 3 juli 2013, 18:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 18:25
|
|
|
|
Tsja, nog ff en we kunnen voor elke dag van de week een nieuw hoofd opzetten........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 18:31
|
|
|
|
Ja zucht Het maakt mij echt niks uit welke kleur zn ondergoed heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 18:38
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Ja zucht Het maakt mij echt niks uit welke kleur zn ondergoed heeft. |
Whaaaa haaaaaaaa love is in THE air..... Zelfs witte onderbroeken mogen en nou niet met twede date denken allemaal, wat voor kleur onderbroek zou die aan hebben???
En helaas heb ik blub buik, toch Es' minder chocolade eten en buikspieroefeningen oefeningen doen 
En Jane je bent wel nieuwsgierig en echt hij leest nooit het forum, anders zou ik echt niet hier over date en zo schrijven ha ha
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 3 juli 2013, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 18:39
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Oh oeps, ik was even te snel met vorige reactie.  |
gelukkig is niet alles met een prikje te verhelpen.....jammer dat andere dingen dat niet zijn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVERDINA396
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:14
|
|
|
|
Deze zin vond ik in een van de vele profielen, die hier op CM staan:
maar ja ik kijk ook naar het uiterlijk.. de binnenkant kan je nog wat aan doen, maar de buitenkant val niet mee haha.
Ikzelf vind dit een beetje vreemd doen overkomen, ook al heeft deze persoon er haha achter gezet. Misschien til ik er wel te zwaar aan, maar ja dat ben ik dan
Laatst aangepast door
|
EVERDINA396
|
op woensdag 3 juli 2013, 19:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:21
|
|
|
|
De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.
Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:22
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Oke...laten we er vanuit gaan dat het flauw is... Maar dan is het ook niet eerlijk om te zeggen dat slankere vrouwen eerder in trek zijn bij de mannen....(want das ook echt niet helemaal waar) Juist een man die zelf aanleg heeft voor dat buikje...zal dat begrijpen...
Het is soms wel eens moeilijk om te zien...te merken...dat magere mensen ALLES kunnen eten...en geen gram aankomen... Terwijl ik bij wijze van spreken nog maar naar een gebakje hoef te KIJKEN!!! |
dat zijn de vooroordelen en cliches waar we dan tegen aanlopen....als je wilt afvallen maar door medicijnen dat niet kan? alj wil aankomen maar door een stofwisselingsziekte niet kan??
En, daarbij, magere mensen hebben het vaak net zo moeilijk als volslanke mensen, juist vanwege die opmerkingen...jij kan alles eten......ook dat doet pijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:23
|
|
|
|
|
ik heb elke dag slechte momenten maar vandaag eens niet...is dat dan mijn 'slechtste moment van vandaag'?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:35
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | dat zijn de vooroordelen en cliches waar we dan tegen aanlopen....als je wilt afvallen maar door medicijnen dat niet kan? alj wil aankomen maar door een stofwisselingsziekte niet kan??
En, daarbij, magere mensen hebben het vaak net zo moeilijk als volslanke mensen, juist vanwege die opmerkingen...jij kan alles eten......ook dat doet pijn. |
Dus als je te dik bent is het niet goed en moeilijk omdat je zo snel aankomt van eten. Maar als je te dun bent is het blijkbaar ook niet goed omdat je kan eten wat je wilt en nog niet aankomt en das blijkbaar ook moeilijk. Pfff Lastig, mn vader zei het vroeger al overal waar TE voorstaat is niet goed behalve voor TEvreden. Maar inderdaad soms is te dik of te dun zijn iets waar je helemaal niets aan kan doen, door hormonen, stress of wat dan ook maar. Mischien is tevreden zijn met wie je bent dan toch een oplossing Maar dat is nu juist zo moeilijk
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 3 juli 2013, 19:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ik heb elke dag slechte momenten maar vandaag eens niet...is dat dan mijn 'slechtste moment van vandaag'? |
Nee Frank das heel erg off topic Dat moet bij: "Waar wordt jij nou blij van"
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 3 juli 2013, 19:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:42
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Als die leuke mannen ons niet leuk vinden, vind ik ze helemaal niet zo leuk Petra aan milkeways en bounty Als ik toch geen man heb, mag er wel een kilotje bij
En Belgische mannen Lees eerdaags natuurlijk dat enigste Belg hier met kabouter klus gaat wokken  |
Willen jullie wel met met ontzag over mij schrijven
Wokken? Doe mij maar een BBQ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:44
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Willen jullie wel met met ontzag over mij schrijven
Wokken? Doe mij maar een BBQ  |
dan moet je 27 juli naar Ede komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:50
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | dan moet je 27 juli naar Ede komen  |
Ja......en dan jullie was wegstrijken? Nee dank je de koekoek, dan komt er voor de mannen geen vlees aan te pas. "Echt waar Klus, wij strijken ons ondergoed en sokken altijd hoor en voor de hygiëne dragen wij ze 1x per jaar. Dit is slechts was van 10 maanden."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.
Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer. |
ach ja wat is knap?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:21
|
|
|
|
Woensdag 3 Juli, Romeinen 8: 1-17; Leven volgens de wil van God.
Als je in de hoofdstukken van 6 en 7 elke keer het woordje ‘wet’ aangestreept zou hebben, zou je gemerkt hebben dat Paules dit woord in heel veel betekenissen gebruikt. Soms bedoelt hij gewoon ‘regel’ of ‘wetmatigheid’, soms ‘woord of openbaring van God’, maar spannend is het steeds als hij denkt aan de wet van Mozes, oftewel Gods uitdrukkelijke wil over het leven! Soms lijkt hij daarover heel negatief te praten. Als een mooie wet, waar ze we echter niets mee kunnen. Een wet die ons op een of andere manier meer prikkelt tot zonde dan tot gehoorzaamheid. En je denkt: waar wil hij toch heen? Dat wordt nu steeds duidelijker: God wil mensen die van binnenuit Hem dienen. Met een vrolijk hart. Dat is volgens Paules leven volgens de ‘wet van de Geest’. Zo valt dus opnieuw het woordje ‘wet’. Even denk je: wat nu weer? Wat bedoel je? Waar de Geest van de Heer is, toch vrijheid? Zeker! Van die drukkende wet heeft Christus ons vrijgemaakt. Als pasgeboren kinderen roepen en huilen we soms het Abba, lieve Vader. Niet het minst ook vanuit een diep verlangen om nu echt te mogen leven volgens de wil van God, geleid door zijn Geest. ‘Ik zal de weg van uw geboden lopen.’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:31
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ja......en dan jullie was wegstrijken? Nee dank je de koekoek, dan komt er voor de mannen geen vlees aan te pas. "Echt waar Klus, wij strijken ons ondergoed en sokken altijd hoor en voor de hygiëne dragen wij ze 1x per jaar. Dit is slechts was van 10 maanden."  |
Dan zouden wij zeggen wat een leuke man
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:32
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Ja zucht Het maakt mij echt niks uit welke kleur zn ondergoed heeft. |
Dat bedoel ik...we gaan toch niet voor zijn onderbroek??? We gaan voor HEM!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.
Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer. |
Verstandige woorden!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:38
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Dus als je te dik bent is het niet goed en moeilijk omdat je zo snel aankomt van eten. Maar als je te dun bent is het blijkbaar ook niet goed omdat je kan eten wat je wilt en nog niet aankomt en das blijkbaar ook moeilijk. Pfff Lastig, mn vader zei het vroeger al overal waar TE voorstaat is niet goed behalve voor TEvreden. Maar inderdaad soms is te dik of te dun zijn iets waar je helemaal niets aan kan doen, door hormonen, stress of wat dan ook maar. Mischien is tevreden zijn met wie je bent dan toch een oplossing Maar dat is nu juist zo moeilijk |
Dat is het nu juist...tevreden zijn met jezelf...van jezelf houden zoals je bent...(maar moeilijk blijft het ja)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:40
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Nee Frank das heel erg off topic Dat moet bij: "Waar wordt jij nou blij van"  |
En dan wordt je blij...omdat je geen slecht moment hebt...GEWELDIG!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | KLUS667 schreef: Ja......en dan jullie was wegstrijken? Nee dank je de koekoek, dan komt er voor de mannen geen vlees aan te pas. "Echt waar Klus, wij strijken ons ondergoed en sokken altijd hoor en voor de hygiëne dragen wij ze 1x per jaar. Dit is slechts was van 10 maanden.
Dan zouden wij zeggen wat een leuke man  |
EN mag je ook nog zelf beslissen welke onderbroek je draagt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:01
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | En dan wordt je blij...omdat je geen slecht moment hebt...GEWELDIG!!! |
...ik ben altijd blij...denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik ben altijd blij...denk ik |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:09
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | En Jane je bent wel nieuwsgierig en echt hij leest nooit het forum, anders zou ik echt niet hier over date en zo schrijven ha ha |
Ja, da`s waar, moet hij natuurlijk niet lezen over onderbroeken en zo. . Of is het die man die in dezelfde gemeente komt als jou? Vast niet ha ha. Ik zag ook een keer iemand hier die in mijn gemeente kwam, voelt best wel ongemakkelijk.
Maar heel verstandig dat je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|