ChristianMatch

Forum

Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5613 5614 5615 5616 5617 5618 5619 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:10

MARENTH030 schreef:
Ben het helemaal met je eens Jans. Je hebt het prachtig omschreven.
Ik wil er nog aan toevoegen dat seksualiteit ook een manier is waarop twee lichamen met elkaar praten. Ik elke liefdevolle relatie is lichaamstaal net zo belangrijk als het gesproken woord. Iedere aanraking vertegenwoordigt een reeks van gevoelens die niet in woorden tot uitdrukking gebracht zouden kunnen worden.
Gr Marenth

Tja, het is een tijdje terug Boze smiley maar niet tegenstaande van .........
Het is nu éénmaal wel zo, dat je het wel moet beperken tot één, hoe mooi je het ook omschrijft.
En niet alles maar goed vinden om dat wij het zo vinden, zeker en te meer in de tijdsgeest waarin wij tegenwoordig leven.

Het is net als door rood rijden, het mag niet, maar we doen het toch omdat het ons nu net toevallig zo uitkomt.
En wij deden het allemaal, en er werd niets van gezegd, we waren het nu éénmaal zo gewend, iedereen deed het toch, zo veel mogelijk.
En dan kom je op een gegeven moment voor de rechter, en daar sta je alleen, ben toch echt wel bang, dat je dan niet wegkomt.
Onder het mom, iedereen deed het zo............... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:22

Gerrit ook weer terug is???????????

WELKOM GERRIT!!!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:35

ZEELAND736 schreef:
Gerrit ook weer terug is???????????

WELKOM GERRIT!!!

effies maar hoor Lachende smiley denk ik..... Knipoog smiley

Trouwens ik denk dat het weinig uitmaakt, in welke taal er wordt geschreven (getikt) Geschokte, onthutste smiley das ut zelfde.
CM is net als een boodschappenlijstje, je zet er op wat je nodig hebt, en éénmaal thuis gekomen, moet je voor de grap eens gaan vergelijken.
Het is altijd anders, en het staat in de voorwaarden van cm ook, wat je wel, en wat je niet mag uitwisselen.
Das net zo simpel als, water met kokend vet vermengen Woedende smiley gaat ook niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt doe je het toch Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:51

PETRA373 schreef:
nou heb dus hele dag bijna in dat bos bij klus gewandeld en lange broek aan trui met lange mouwen maar had ik toch twee teken, bij eentje had ik effe rood plekje na verwijderen, maar zie nu niets meer, dus als ik tien dagen in de gaten houd of het er goed uit blijft zien, geen rode plekken of kringen is het goed????

wat een kl*te dag... spinnen en teken....

Nog nooit op het vliegveld van Zurig geweest zeker, das ook ..... Geschokte, onthutste smiley
zitten jullie vast met de vingers in de oren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 10:45

Het is toch zo dat het met de geur te maken heeft? de geur schijnt die aantrekkings kracht te bepalen. Alhoewel die ook behoorlijk kan afstoten Zieke smiley

En soms val je niet direct voor iemands uiterlijk en dan opeens vind je iets anders heel aantrekkelijk bv zorgzaam, uitstraling, nou ja kan zoveel zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 10:59

ja welkom Gerrit Lachende smiley
Jij klinkt ook nog precies hetzelfde Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 11:45

ROELANDE345 schreef:
Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug?
Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels.
Dus valt er nog iets te melden over de mazelen?

Ik schreef:

*De term ‘autisme’ door vaccinatie, klopt niet en zou dus eigenlijk ‘moeten’ worden omschreven als bijvoorbeeld: ‘autisme’-achtige klachten door hersenbeschadiging van vaccinaties.

Op dinsdag 2 juli 2013, 19:30 in dit topic.

Met even terugtrekken bedoel ik een dag of twee dagen, en nu heb ik weer geen tijd Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 11:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:01

Quote:
Inenten is niet aan de orde maar zo snel mogelijk behandelen met een antibioticum, vaak is iets dat Doxycycline heet. De merknaam is Vibramycin. Antibiotica hebben bijwerkingen maar de ziekte van Lyme gun je niemand. Het tast het zenuwstelsel aan. Als het twee jaar geleden is dan ben je onoplettend geweest en kun je waarschijnlijk alleen maar afwachten. Ik zou het aan een arts voorleggen.
Als je toen na een paar dagen geen rode plekken hebt gezien, vaak met een randje er omheen, is er denk ik niks aan de hand. Niet elke tekenbeet besmet. Maar je moet er altijd rekening mee houden. Ik doe veel aan wandelen en GPS tochten en wijs de mensen er altijd op direct te handelen. Ik vind ook, met permissie, dat je onvoorzichtig bent geweest.

Thomas

Ja, dat bedoel ik, eerst waren inentingen/medicatie een zegen, zoals antibiotica, penicilline, vaccinatie tegen oa Polio.

En ja, nu het allemaal is geprivatiseerd, kreeg je dat farmaceutische industrieën ineens bedachten dat mazelen gevaarlijk waren en daar vaccinaties voor maakten.

En antibiotica/penicilline is nog steeds een zegen.

Ik lees op alternatieve sites dat er ziektes worden gemaakt, griepvirussen zoals Mexicaanse griep gemaakt in laboratoria, de lucht in worden gespoten dmv straaljagers. om maar te kunnen vaccineren, Mexicaanse griep, wereldwijd gingen daar 29 mensen aan dood, aan een gewone griep zijn dat er 3000. Ondanks de griepprikken.

Maar ja, ik ga niet alle links doorlezen waar dat ook alweer stond, gewoon domweg geen tijd sinds ik werk.

En ook, de enkelingen die stierven aan mazelen, hadden al een ziektegeschiedenis, dus maar de vraag of ze aan mazelen stierven.

Maar ja, ik hoorde eens, links worden bijna niet doorgelezen, ja, en ik heb nú geen tijd om te zoeken, later wel, hoop ik, heb het heel druk.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:03

JOL252 schreef:
Dat is een interessante discussie die veel verder gaat dan dit topic wil beogen. Persoonlijkheidsstoornissen ontstaan op verschillende manieren zoals ook door verwaarlozing en verdere schrijnende omstandigheden. Toch zijn er ook stoornissen IN de persoon zoals autisme wat terecht hier wordt uigelegd als aangeboren en niet veroorzaakt door vaccinatie.

Ja, en ook daar zijn de meningen over verdeeld, de ene arts zegt wel, de andere niet.

S. als er geld, veel geld mee gemoeid is, wie moet je dan nog geloven.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:09

maandag 1 juli 2013, 19:23

SHANITA130 schreef:
Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html

JOL: Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?

Ja, natuurlijk maar je gaat toch niet voor miljarden een vaccin ontwikkelen voor 0.000001 kans dat iemand de ziekte krijgt, en dan nog hadden diegene al een voorgeschiedenis van andere ernstige ziekten.

Ja, ik lees alle linken, alles wat er over te lezen is lees ik.

Ik begrijp dat sommige dat uit tijdnood niet kunnen heb ik nu ook, moet zo weg, dus ja begrijp ik wel.

Fijne Dag!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 12:10
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:23

..........................?

Ook Tess er weer is???

Welkom!!!

Ook weer proef???
Naar boven

Auteur Bericht
TEIGETJE517

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:35

Ik vind dat er niks mis mee is met volslanke mensen.
De media laat zien dat slank zijn de trend is. Maar volslanke
mensen zijn niet minder dan slanke mensen. Ik zelf hou wel
van een vrouw met een maatje meer, dan heb je wat om vast
te houden zeg ik dan maar.
Ik ben trouwens wel nieuw hier, dus nog even aftasten hoe dit allemaal
werkt en of dit bericht aankomt.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:46

Ik kom weer even om het hoekje kijken! Lachende smiley

Aantrekkingskracht gaat van nature vooral om 'voortplantingsdrift'. Biologisch gezien gaan we op zoek naar de partner die op ons het meest 'vruchtbaar' over komt. Waaruit we dat opmaken hangt af van de normen en waarden die we meegekregen hebben. In onze huidige maatschappij staat 'slank' voor 'gezond' en gezond betekent 'vruchtbaar'. Een paar eeuwen geleden stond 'volslank' juist weer voor 'gezond' en dus 'vruchtbaar'. De norm die wij van kinds af aan meegekregen hebben bepaalt wat wij aantrekkelijk vinden in de ander. In de meeste gevallen denken we er dus niet eens over na, maar gaan we gewoon automatisch af op die kenmerken die wij als 'vruchtbaar' beschouwen.

Zelf ben ik niet volslank, maar gewoon ouderwets dik. Ik besef me daarbij dat er mannen zijn die mij vanwege uiterlijke kenmerken niet aantrekkelijk vinden, en dat is gewoon goed. Er zijn ook genoeg mannen die dit wel vinden. Maar aan het einde van het verhaal verwacht ik van een man die verliefd op mij wordt vooral dat hij dat doet om wie ik ben, en niet om hoe ik eruit zie Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 4 juli 2013, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 13:11

ja het worden er komen steeds meer van die "gouwe ouwe" Lachende smiley
Welkom Tess
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 14:04

TESSYBEAR731 schreef:
Ik kom weer even om het hoekje kijken! Lachende smiley

Aantrekkingskracht gaat van nature vooral om 'voortplantingsdrift'. Biologisch gezien gaan we op zoek naar de partner die op ons het meest 'vruchtbaar' over komt. Waaruit we dat opmaken hangt af van de normen en waarden die we meegekregen hebben. In onze huidige maatschappij staat 'slank' voor 'gezond' en gezond betekent 'vruchtbaar'. Een paar eeuwen geleden stond 'volslank' juist weer voor 'gezond' en dus 'vruchtbaar'. De norm die wij van kinds af aan meegekregen hebben bepaalt wat wij aantrekkelijk vinden in de ander. In de meeste gevallen denken we er dus niet eens over na, maar gaan we gewoon automatisch af op die kenmerken die wij als 'vruchtbaar' beschouwen.

Zelf ben ik niet volslank, maar gewoon ouderwets dik. Ik besef me daarbij dat er mannen zijn die mij vanwege uiterlijke kenmerken niet aantrekkelijk vinden, en dat is gewoon goed. Er zijn ook genoeg mannen die dit wel vinden. Maar aan het einde van het verhaal verwacht ik van een man die verliefd op mij wordt vooral dat hij dat doet om wie ik ben, en niet om hoe ik eruit zie Knipoog smiley

Hé chocolade-Tess Knipoog smiley wat een goede reactie...en wat goed om je hier weer te zien...Door de mails en gesprekken die we hadden via mail en chats ben je een aantrekkelijke leuke vrouw. Of je nu een paar kilo te veel weegt of niet. Het gaat er idd om wie je bent. Ik vind je gewoon in alle opzichten heel mooi...nodig je me nu uit om eens te gaan wokken? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TEIGETJE517

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 14:31

Graag zou ik gebed willen vragen voor een vrouw in mijn leven.
ik ben al geruime tijd weer alleen en merk toch dat ik een vrouw
in mijn leven mis. In oktober 2009 ben ik gescheiden, dus ruim
3 en een half jaar geleden. Ik heb mijn leven aardig op de rit
en een vrouw in mijn leven zou een welkome aanvulling zijn.

Ik dank diegene die voor me willen bidden hartelijk voor hun
medeleven.

Groet,
Sander
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 14:52

FRANKT627 schreef:
Hé chocolade-Tess Knipoog smiley wat een goede reactie...en wat goed om je hier weer te zien...Door de mails en gesprekken die we hadden via mail en chats ben je een aantrekkelijke leuke vrouw. Of je nu een paar kilo te veel weegt of niet. Het gaat er idd om wie je bent. Ik vind je gewoon in alle opzichten heel mooi...nodig je me nu uit om eens te gaan wokken? Kwijlende smiley

Kweenie, Frank. Je wilde een sjokolaadereep al niet eens van me aannemen de vorige keer, is een avondje wokken dan wel een goed idee? Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 15:31

FRANKT627 schreef:

Wat istie erruuuuuug!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:25

TEIGETJE517 schreef:
Graag zou ik gebed willen vragen voor een vrouw in mijn leven.
ik ben al geruime tijd weer alleen en merk toch dat ik een vrouw
in mijn leven mis. In oktober 2009 ben ik gescheiden, dus ruim
3 en een half jaar geleden. Ik heb mijn leven aardig op de rit
en een vrouw in mijn leven zou een welkome aanvulling zijn.

Ik dank diegene die voor me willen bidden hartelijk voor hun
medeleven.

Groet,
Sander

Ja, wil ik wel voor je doen, sterkte
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:26

TINK100 schreef:
gelukkig is niet alles met een prikje te verhelpen.....jammer dat andere dingen dat niet zijn......

Ja, jammer, maar ja daar is niets aan te doen, helaas in deze gebroken wereld Smiley met dichtgeplakte mond

Ik denk maar zo, als ik God aan kan kijken recht in de ogen en iedereen. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 18:19
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:36

GERRIT084 schreef:
Tja, het is een tijdje terug Boze smiley maar niet tegenstaande van .........
Het is nu éénmaal wel zo, dat je het wel moet beperken tot één, hoe mooi je het ook omschrijft.
En niet alles maar goed vinden om dat wij het zo vinden, zeker en te meer in de tijdsgeest waarin wij tegenwoordig leven.

Het is net als door rood rijden, het mag niet, maar we doen het toch omdat het ons nu net toevallig zo uitkomt.
En wij deden het allemaal, en er werd niets van gezegd, we waren het nu éénmaal zo gewend, iedereen deed het toch, zo veel mogelijk.
En dan kom je op een gegeven moment voor de rechter, en daar sta je alleen, ben toch echt wel bang, dat je dan niet wegkomt.
Onder het mom, iedereen deed het zo............... Gefrustreerde smiley

Ha, die Gerrit, je bent weer terug en loop weer te mopperen. Knipoog smiley En je hebt deze oude topic van je maar weer eens opgezocht?
Ik omschrijf het niet alleen mooi, zoals je opmerkt, het is ook mooi! En er hoeven zelfs geen excuses voor verzonnen te worden. Zoals ik al schreef zijn seksuele gevoelens en verlangens in elk mens aanwezig en dat is niet iets om je schuldig over te voelen, het hoort bij ons mens-zijn. Elkaar liefhebben en beminnen is normaal, en daar is niets mis mee.

Laatst aangepast door
JANS221
op donderdag 4 juli 2013, 17:37
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:44

SHANITA130 schreef:
Ik lees op alternatieve sites dat er ziektes worden gemaakt, griepvirussen zoals Mexicaanse griep gemaakt in laboratoria, de lucht in worden gespoten dmv straaljagers. om maar te kunnen vaccineren, Mexicaanse griep, wereldwijd gingen daar 29 mensen aan dood, aan een gewone griep zijn dat er 3000. Ondanks de griepprikken.

Dat is wel een heel spannende site, waar je dat gelezen hebt, zeg! Welke site is dat? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:05

SHANITA130 schreef:
Ja, dat bedoel ik, eerst waren inentingen/medicatie een zegen, zoals antibiotica, penicilline, vaccinatie tegen oa Polio.

En ja, nu het allemaal is geprivatiseerd, kreeg je dat farmaceutische industrieën ineens bedachten dat mazelen gevaarlijk waren en daar vaccinaties voor maakten.

En antibiotica/penicilline is nog steeds een zegen.

Maar ja, ik ga niet alle links doorlezen waar dat ook alweer stond, gewoon domweg geen tijd sinds ik werk.

En ook, de enkelingen die stierven aan mazelen, hadden al een ziektegeschiedenis, dus maar de vraag of ze aan mazelen stierven.

Maar ja, ik hoorde eens, links worden bijna niet doorgelezen, ja, en ik heb nú geen tijd om te zoeken, later wel, hoop ik, heb het heel druk.

euuhh huh? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Ik zou bijna zeggen een compl Smiley met dichtgeplakte mond theorie.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:06

JANS221 schreef:
Ha, die Gerrit, je bent weer terug en loop weer te mopperen. Knipoog smiley En je hebt deze oude topic van je maar weer eens opgezocht?
Ik omschrijf het niet alleen mooi, zoals je opmerkt, het is ook mooi! En er hoeven zelfs geen excuses voor verzonnen te worden. Zoals ik al schreef zijn seksuele gevoelens en verlangens in elk mens aanwezig en dat is niet iets om je schuldig over te voelen, het hoort bij ons mens-zijn. Elkaar liefhebben en beminnen is normaal, en daar is niets mis mee.

Ikke mopperen Verraste, verbaasde smiley wel nee kindje ik zette toch, mooi verwoord Geschokte, onthutste smiley maar ik ben het met grote lijnen wel eens, dat wel, maarrrrrrrrrrr
De theorie het toch wel anders beweerd, maar de mens heeft zo zijn eigen theologie, en ieder vogeltje (mens) zingt zoals het gebekt(1) is.

(gebekt, is van oud Hollands spreekwoord. zoals het er staat bij (1) dus geen scheldwoord en ook niet grof, maar zo was het in de oertijd, kan het ook niet helpen een jaar of wat terug)
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:11

JANS221 schreef:
Dat is wel een heel spannende site, waar je dat gelezen hebt, zeg! Welke site is dat? Geschokte, onthutste smiley

http://forum.fok.nl/topic/216229 11 jaar oud, maar dat mag de pret niet drukken.

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/chemtrails-door-us-luchtmacht-bedacht-en-gebruikt/comment-page-1/

http://www.niburu.nl/het-complot/3556-zweedse-fractievoorzitter-cia-sproeit-chemtrails-in-de-lucht
“Deze sporen bevatten veel chemicaliën, virussen en zware metalen zoals aluminium die het weer beïnvloeden.” Zie link.
Er zijn er veel meer, en die zitten ook in linken die ik zet.

Ook deze, Engels: chemtrails coincide with virus http://www.examiner.com/article/chemtrails-coincide-with-virus-san-fernando-valley

En nog een linkje voor als iemand denkt dat contrails, chemtrials zijn.

http://www.whale.to/b/chemtrails.html

Ooooohhh, spannend he? Kussende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 18:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:15

JOL252 schreef:
euuhh huh? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Ik zou bijna zeggen een compl Smiley met dichtgeplakte mond theorie.

Bijna wel he?

Ik denk het ook JOL, het zullen wel een paar ordinaire klokkenluiders zijn die die dingen bedenken.

Of, dat sommige artsen en farmaceutische industrie een aantal jaren bedacht heeft dat mazelen toch wel heel gevaarlijk zijn en er daardoor massaal moet worden in geënt, met miljarden winst voor de betreffende industrie, heeft daar niets mee te maken.

Wel vreemd dat toen ik klein was, mazelen helemaal niet gevaarlijk was.

Maar ja, er zal wel iets gemuteerd zijn. Knipoog smiley

Muteren=http://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_(biologie)

Oorzaken van mutaties

Mutaties zijn te verdelen in enerzijds spontane of natuurlijke mutaties en anderzijds door de mens geïnitieerde mutaties, bijvoorbeeld als onderdeel van biomedisch onderzoek of geavanceerde veredelingsmethoden. Zowel straling, chemicaliën, experimentele handelingen, als virussen kunnen de mutatie tot stand brengen

zie link hierboven.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 18:29
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:16

vis
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:20

ZEELAND736 schreef:
Wat istie erruuuuuug!!!!!!!!!!!!!!

Echt erruuuuug Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:35

ANNA415 schreef:
Echt erruuuuug Boze smiley

Boze smiley ...ik meende het echt wat ik tegen Tess zei...pfff, dan is een mens eens eerlijk. Ik vind dat jullie erg onlief doen...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:47

Tja echt de errugste man van CM Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5613 5614 5615 5616 5617 5618 5619 ... 6194 Volgende
Pagina 5616 van 6194