ChristianMatch

Forum

Vakantie 2013
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5636 5637 5638 5639 5640 5641 5642 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:09

CHRISTIAN542 schreef:
Ik ga drie dagen naar Komst.

waar het ligt weet ik niet maar in de krant stond:Mooi weer op Komst.. Gefrustreerde smiley

Dan ga ik wel op m'n dooie gemakje in de zee liggen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:23

ANNA415 schreef:
Dan ga ik wel op m'n dooie gemakje in de zee liggen Coole smiley met zonnebril

Lekker kopje onder Knipoog smiley

En alsjeblieft, geen foto dat je de krant of Donald Duck ligt te lezen hè? Die is zo afgezaagd.....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:31

KLUS667 schreef:
Lekker kopje onder Knipoog smiley

En alsjeblieft, geen foto dat je de krant of Donald Duck ligt te lezen hè? Die is zo afgezaagd.....

Ik doe wel een foto met een boek dan Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:36

ANNA415 schreef:
Ik doe wel een foto met een boek dan Engeltje smiley

Ik was er 16 jaar geleden en wij hadden toen niets bij ons, dus ik heb een foto alsof ik een krant lees........verschikkelijk Twijfelende smiley

Doe dan maar een boek, ziet er wel relax uit
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:43

CHRISTIANMATCH schreef:
Beste mensen,

Een interessante discussie, maar totaal off-topic.
Graag een nieuw topic openen over dit onderwerp als daar behoefte aan is.

Mochten mensen nog willen reageren op Lanfy's startvraag, dan kan dat. Anders wordt dit topic gesloten.

Redactie CM

Het past uitstekend in het topic Calvijn. Dat is nu waarschijnlijk automatisch op slot gegaan maar dat kun je weer open zetten. Was een prima lopend onderwerp en ondanks de gevoeligheden goed van kwaliteit.

Daar hoort het laatste deel ook thuis en niet hier, dat ben ik wel met je eens.

Thomas, historici vinden het vernietigen van bronnen een wetenschappelijke doodzonde.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 18 juli 2013, 22:37
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIAN542

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:46

de vraag was eenzaamheid en wat er tegen te doen.

Als we denken dat werken de eenzaamheid oplost ,hoe is het dan na het werk?Voelen ze zich dan opnieuw alleen?

dat is de oplossing niet..Ja voor een moment wel misschien.
Maar het leven is meer dan werken he..
Als je lust hebt om te werken is dat anders..dan is het geen invulling om je eenzaamheid daarmee op te vullen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAARTENVD585

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 22:27

Er is een groot verschil tussen alleen zijn in je hart, en alleen zijn in je ziel.

ofwel je eenzaam voelen in je ziel omdat je god kwijt bent of anders gezegt je probeert te leven onder zijn genade maar het lukt niet door twijfels en gedachten. en..

Alleen zijn in je hart dat je ondanks je weet dat god bij je is toch iets mis van naasten liefde hier op aarde, anders gezegt al heb je veel vrienden al heb je een grote famillie al ga je naar de kerk en naar een vereniging, als je alleen voelt in je hart dan mis je echte warme liefde van iemand die jou lief wil hebben.

En dat hebben veel eenzame mensen, en jammer genoeg zijn dat ook soms mensen die niet indergaten hebben dat er iemand aan de andere kant van het scherm jou leuk vind, maar wachten tot jij zelf actie onderneemd.
Naar boven

Auteur Bericht
MAARTENVD585

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 22:28

MAARTENVD585 schreef:
Er is een groot verschil tussen alleen zijn in je hart, en alleen zijn in je ziel.

ofwel je eenzaam voelen in je ziel omdat je god kwijt bent of anders gezegt je probeert te leven onder zijn genade maar het lukt niet door twijfels en gedachten. en..

Alleen zijn in je hart dat je ondanks je weet dat god bij je is toch iets mis van naasten liefde hier op aarde, anders gezegt al heb je veel vrienden al heb je een grote famillie al ga je naar de kerk en naar een vereniging, als je alleen voelt in je hart dan mis je echte warme liefde van iemand die jou lief wil hebben.

En dat hebben veel eenzame mensen, en jammer genoeg zijn dat ook soms mensen die niet indergaten hebben dat er iemand aan de andere kant van het scherm jou leuk vind, maar wachten tot jij zelf actie onderneemd.

En ik ben er 1 van........
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 22:46

JOL252 schreef:
ik neem wel een gietertje mee.

Ja, gevuld met een flesje Spa bronwater uit Nederland....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 22:59

JANS221 schreef:
Ja, gevuld met een flesje Spa bronwater uit Nederland....

Neem je ook je gietertje mee Janske?

Coole smiley met zonnebril Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 06:16

JANE410 schreef:
Wat goed te horen dat het weer in rustiger vaarwater is gekomen met je bloeddruk. Ja, Kan zeker gevaarlijk zijn als `t ie zo hoog is. Dus nu maar goed met je grenzen omgaan.

Zal ook rust geven dat je nu een goed contact met je moeder hebt.

Nou meid, veel sterkte en rustig aan doen hè.

En bedankt dat je dit deelt met ons

Lieve groet Jane Lachende smiley

Ha, Jane,

Het was niet alleen extreem ernstig hoge bloeddruk, ook een polsslag van >200, werd hartfilmpje gemaakt bij arts assistente, ja dingen die eerst in ziekenhuis moesten gebeuren, kunnen nu ook door arts assistente gedaan worden.
En een paar diagnosen met latijnse namen, die ik je maar even bespaar.

Maar ja, voel me wonderbaarlijk goed, de cardioloog snapte er niets van, want het hartfilmpje daar toonde hele andere, betere resultaten dan de dag ervoor.

Afijn, ik heb nu medicatie. Met geen ernstige bijwerkingen. Wel hele vervelende, kriebelgevoel, in armen en benen, en in me hals en in me hoofd, en in me buik.
En een honger de hele dag, terwijl ik af moet vallen.

Ja, het is afzien hier in Huize S. maar ja, dat zijn eigenlijk kleine probs die vervelend zijn meer niet.

En ik krijg volgend week een kastje die ik de hele dag op me hart moet dragen, met verbindingen, en dan 24 uur een dagboek bijhouden en dan kastje weer inleveren.

Ik zelf dacht eerst dat ik echt serieus wat had, nu denk ik weer is psychisch.
Dat is dan natuurlijk ook serieus en kan gevaarlijk zijn, maar ja, ik heb zo me trucjes.

Laterz!

Ps: en omdat ik echt een tijdje dacht van nou ik heb niet lang meer te leven,
kwam ik erachter dat mijn angst voor de dood er niet was, en dat vond ik belangrijk.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 19 juli 2013, 06:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 06:23

THOMAS968 schreef:
Het past uitstekend in het topic Calvijn. Dat is nu waarschijnlijk automatisch op slot gegaan maar dat kun je weer open zetten. Was een prima lopend onderwerp en ondanks de gevoeligheden goed van kwaliteit.

Daar hoort het laatste deel ook thuis en niet hier, dat ben ik wel met je eens.

Thomas, historici vinden het vernietigen van bronnen een wetenschappelijke doodzonde.

Thomas

Quote:

Ja, dat vind ik nou ook. Eigenlijk jammer, dit topic verkoopt wel interessant ook al is het off topic.

Zal ik anders een nieuwe maken?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 06:43

LANFY127 schreef:
Dat kan zeker! En zo voel ik het ook! Laat mij dan maar de "klootzak" zijn, maar waarom zou ik me lullig voelen als een ander dat ook voelt? Snap ik niet! Het is mijn leven en als ik me lullig voel over wat anderen verkeerd doen, nou ja zeg, dan hebben die anderen een probleem! Ik niet! Maar het feit is dat ze zich verschuilen achter jou en een zielige houding aannemen! So what??

Nogmaals: http://m.youtube.com/watch?v=SLuymws1pP0

Ps, sorry, vergat de link in een url te plaatsen maar waarschijnlijk kan de moderator dat doen!? Thanks! & trusten!

Hai Lanfy,

Neehee, ik bedoelde het denk ik anders dan dat jij het opvatte.

Ik bedoelde mensen die zeggen(deed ik zelf ook trouwens een tijdje hoor), van nou die en die hebben het nog veel slechter en zich daardoor beter voelen.

Quote:
maar waarom zou ik me lullig voelen als een ander dat ook voelt? Snap ik niet! Het is mijn leven en als ik me lullig voel over wat anderen verkeerd doen, nou ja zeg, dan hebben die anderen een probleem! Ik niet! Maar het feit is dat ze zich verschuilen achter jou en een zielige houding aannemen! So what??

Dat is heel iets anders, dat vind ik zelf ook Knipoog smiley

Ja, waarom moet ik me k#t voelen als een ander zich zo voelt, echt niet Knipoog smiley

Ja, of het moet een dierbare zijn, maar ja dan toch tot bepaalde hoogte, diegene heeft er niets aan als die ziek is dat ik het ook word, door me er te veel mee bezig te houden, met zijn 'slecht voelen'.

Hoop dat je me nu begrijpt: het heeft geen zin je ongelukkig te voelen over de hongersnood in Afrika. Aan de andere kant, denk ik, is het niet goed, om te denken nou die mensen hebben het veel slechter dan ik, en je daaraan op te trekken.

Niet dat jij dat deed dat laatste(even voor de zekerheid), maar ja die mensen heb je, ik deed er zelf ook aan mee.

Snappie?

En dat vind ik nu, niet kunnen, je optrekken aan het leed van anderen.

That's all.

En je rot moeten voelen omdat een ander zich ook zo voelt, nee, dat slaat nergens op, ben ik met je eens.!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 07:01

Amsterdam, what else?

En:

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 19 juli 2013, 07:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 07:11

CHRISTIAN542 schreef:
de vraag was eenzaamheid en wat er tegen te doen.

Als we denken dat werken de eenzaamheid oplost ,hoe is het dan na het werk?Voelen ze zich dan opnieuw alleen?

dat is de oplossing niet..Ja voor een moment wel misschien.
Maar het leven is meer dan werken he..
Als je lust hebt om te werken is dat anders..dan is het geen invulling om je eenzaamheid daarmee op te vullen.

Maar goed contact met collega's kan heel veel doen. Het gaat niet alleen om contact met God maar je wilt ook wel eens menselijke aanspraak. Zo heeft God de wereld ook geschapen. God zag ook dat Adam niet alleen dieren maar ook een gelijke nodig had (Gen 2). En voor sommigen is overdag op je werk goed contact hebben al heel wat om de eenzaamheid te verdrijven.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 10:12

Gisterenmiddag is...(door mijn visite Huilende smiley, smiley in tranen ) de kat van de achterburen aangereden...
Natuurlijk een ongeluk...maar wel triest...
Een kat van 16 jaar oud, maar toch...
Vanmorgen hoorde ik dat ze hem in hebben moeten laten slapen...
Verdrietige buurmeisjes...

Het is een beest...ik weet het, maar aangezien we zelf ook dierenliefhebbers zijn...vond ik het vreselijk vervelend!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 11:14

ZEELAND736 schreef:
Gisterenmiddag is...(door mijn visite Huilende smiley, smiley in tranen ) de kat van de achterburen aangereden...
Natuurlijk een ongeluk...maar wel triest...
Een kat van 16 jaar oud, maar toch...
Vanmorgen hoorde ik dat ze hem in hebben moeten laten slapen...
Verdrietige buurmeisjes...

Het is een beest...ik weet het, maar aangezien we zelf ook dierenliefhebbers zijn...vond ik het vreselijk vervelend!!!

Ja dat is wel een heel slecht moment en heel sneu...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 11:19

Nog even on topic, een boekverbranding

En een barbieverbranding, daar speelde ik vroeger altijd mee, volgens sommigen 'zwaren' ga ik nu naar de hel...Hier Huilende smiley, smiley in tranen

Voor mensen die moeite hebben met het verstaan van de preek-fragmenten iets van halverwege het filmpje: :

“Dat een eeuwige rampzaligheid ons wacht als we ons niet bekeren tot de levende god. Als de duivel komt, met zijn listen en met zijn aanslagen. O die vreselijke vijand, die zwarte engel uit de afgrond. Je beeft als je de werken des duivels gade slaat. En die satanische macht word steeds groter. Arme jeugd, in de greep van de vorst der duisternis. Dat een eeuwige rampzaligheid ons wacht.

De verschrikkelijke dag dat heel de wereld in brand gezet zal worden. Dat aan het eind van de brede weg, de weg der zonde het vuur wacht gemeente. Weten we het wel dat we in de klauwen van de satan zijn. En ze zullen staan aan de rechterstoel van de rechter van hemel en van aarde. Zie je dat de hel voor je open staat? Zie je dat je voor eeuwig verdoemt zult worden? De werken des duivels. Wat gezondigd heeft moet naar het graf toe. De eeuwige dood. En de eeuwige verdoemenis.”

Ja, wat gebeurt er als je dit en dan nog veel langer elke week te horen krijgt, en dan nog met de toon van de predikant.

Iig geen geloof waar je blij van wordt, zoals het evangelie is bedoeld, maar een angstgeloof.

En wie heeft daar nu weer belang bij?

(Ja, ik wéét natuurlijk ook wel dat ik niet naar de hel ga omdat ik met barbies speelde als kind, maar ja, dat wordt wel gezegd, slechte zaak, ja angst geven is macht....)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 20 juli 2013, 15:56
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 11:39

SHANITA130 schreef:
Nog even on topic, een boekverbranding

En een barbieverbranding, daar speelde ik vroeger altijd mee, volgens sommigen 'zwaren' ga ik nu naar de hel...Hier Huilende smiley, smiley in tranen

(Ja, ik wéét natuurlijk ook wel dat ik niet naar de hel ga omdat ik met barbies speelde als kind, maar ja, dat wordt wel gezegd, slechte zaak, ja angst geven is macht....)

huh? bizar, vanwege met poppen spelen naar de hel?! Maar ook een naar filmpje... heb het maar uitgezet, beetje onpasselijk...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 11:54

Onpasselijk?

Het kwam op mij zo over dat je geen angst hoeft te hebben, voor de hel als gelovige, en ja, het ergste speelgoed waren barbies weet ik.
Als je daarmee speelde... ja, ik las daar wel eens wat over....Barbies hadden borsten en wereldse kleding etc.

Iig, ik vind het een geinig liedje wat, volgens mij juist die hel-angst weg moet halen bij mensen, dat is denk ik, de zanger zijn bedoeling.

Daarom ook stukken preek op de achtergrond over hel en verdoemenis, duisternis, rampzaligheid, gruwelijkheid en eeuwige verdoemenis etc., iig stukjes van angstpreken op de achtergrond.

Afijn, ik vind het een on topic liedje, de een verbrand boeken, de ander barbies, de een omdat ze vindt dat het moet, die boeken niet van de Here zijn, de ander, om het belachelijke te laten zien, van de angstpreken, zo zie ik het, en verder....ach, ....

Ik zet dit toch niet bij topic 'leuke liedjes' oid. Smiley die vol vragen zit

Tis ook helemaal niet de bedoeling dat iemand dit leuk vindt.

Het is mi bedoeld om die angst voor de hel die velen er als kind al ingeramd kregen eruit te krijgen, misschien zie jij dat anders.
Die boekverbranding is ook niet leuk, walgelijk, die Gerda Tolsteyn, ja, en dan, ga ik er on topic op in, verder niet hoor, en als jij het onpasselijk vindt, ja ik vraag me af waarom jij een tegenstander van hel en verdoemenis preken, die dat in een liedje laat merken, onpasselijk vindt.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 19 juli 2013, 14:00
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 13:33

Wat superfijn voor jullie, Lies!
Héél veel geluk samen toegewenst!!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:05

JOL252 schreef:
huh? bizar, vanwege met poppen spelen naar de hel?! Maar ook een naar filmpje... heb het maar uitgezet, beetje onpasselijk...

Vind het ook een naar filmpje, komt mij eerder spottend over dan iemand die de angst voor de hel weg zou moeten nemen.

En als ik eerlijk ben, ik vind de hel wel beangstigend, daar mogen we best wel enig besef van hebben dat dit niet zomaar iets is, maar ik snap de vergelijking met de barbie poppen totaal niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:07

SHANITA130 schreef:
Onpasselijk?

Het kwam op mij zo over dat je geen angst hoeft te hebben, voor de hel als gelovige, en ja, het ergste speelgoed waren barbies weet ik.
Als je daarmee speelde... ja, ik las daar wel eens wat over....Barbies hadden borsten en wereldse kleding etc.

Iig, ik vind het een geinig liedje wat, volgens mij juist die hel-angst weg moet halen bij mensen, dat is denk ik, de zanger zijn bedoeling.

Daarom ook stukken preek op de achtergrond over hel en verdoemenis, duisternis, rampzaligheid, gruwelijkheid en eeuwige verdoemenis etc., iig stukjes van angstpreken op de achtergrond.

Afijn, ik vind het een on topic liedje, de een verbrand boeken, de ander barbies, de een omdat ze vindt dat het moet, die boeken niet van de Here zijn, de ander, om het belachelijke te laten zien, van de angstpreken, zo zie ik het, en verder....ach, ....

Ik zet dit toch niet bij topic 'leuke liedjes' oid. Smiley die vol vragen zit

Tis ook helemaal niet de bedoeling dat iemand dit leuk vindt.

Het is mi bedoeld om die angst voor de hel die velen er als kind al ingeramd kregen eruit te krijgen, misschien zie jij dat anders.
Die boekverbranding is ook niet leuk, walgelijk, die Gerda Tolsteyn, ja, en dan, ga ik er on topic op in, verder niet hoor, en als jij het onpasselijk vindt, ja ik vraag me af waarom jij een tegenstander van hel en verdoemenis preken, die dat in een liedje laat merken, onpasselijk vindt.

Ik vind het wel een onpasselijk naar filmpje, die man die die duivels hoorntjes op heeft vind ik totaal onpasselijk eerlijk gezegd.

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 19 juli 2013, 14:18
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:09

Ben weer terug van 2 weken weggeweest Knipoog smiley

Heerlijk weer gehad, en we hebben voorlopig nog steeds mooi weer!
Voor iedereen die nog weggaat wens ik net zo een fijne vakantie als ik heb gehad met de kids!

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 19 juli 2013, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:18

SHANITA130 schreef:
en als jij het onpasselijk vindt, ja ik vraag me af waarom jij een tegenstander van hel en verdoemenis preken, die dat in een liedje laat merken, onpasselijk vindt.

Ik vind het gewoon een nare sfeer oproepen en ik hou er persoonlijk gewoon niet van.. moet dat nou zo vraag ik me af. Ik ben ook niet voor hel-en-verdoemenispreken, ik spreek liever over Gods liefde maar hou niet van deze manier.

Zo, dat is nog es on topic Knipoog smiley want dat is wat ik hiervan vind.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:18

JOL252 schreef:

Ik zal het even wat genuanceerder schrijven.

Het zijn geen poppen, in de zin van gewone poppen, het zijn barbies, met borsten, opgemaakt, wereldse kleding aan.

En ook al groei je ongelovig op, toch hoor je nu en dan wel eens wat, en ik kan mij nog goed herinneren dat iemand zei dat dat duivels speelgoed is, juist door die borsten, opgemaakt, leuke kleding voor die barbies, daarom heette het ook barbiepoppen. Iets héél anders dan gewone poppen.

Ik zie het fimpje als anti hel en verdoemenis preek,
wat, volgens mij juist die hel-angst weg moet halen bij mensen, dat is denk ik, de zanger zijn bedoeling.

Dus een vrolijk tunetje(=melodietje),
en de barbiepoppen waar het eerst lijkt alsof ermee wordt gespeeld, je ziet alleen de kinderen niet, ja ik speelde als kind van 10 met een vriendinnetje met deze poppen dus ik herken ze meteen.

Die barbiepoppen worden verbrand, bij een vrolijk melodietje en ondertussen hoor je hel en verdoeminis preken op de achergrond bij het liedje.

Dus vond het wel on topic.

Ik hoop dat je het nu wel snapt.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 19 juli 2013, 14:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:20

MAMALOE463 schreef:
Ik vind het wel een onpasselijk naar filmpje, die man die die duivels hoorntjes op heeft vind ik totaal onpasselijk eerlijk gezegd.

O ja, en deze smileys dan Duiveltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 19 juli 2013, 14:23
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:34

MAMALOE463 schreef:
Vind het ook een naar filmpje, komt mij eerder spottend over dan iemand die de angst voor de hel weg zou moeten nemen.

En als ik eerlijk ben, ik vind de hel wel beangstigend, daar mogen we best wel enig besef van hebben dat dit niet zomaar iets is, maar ik snap de vergelijking met de barbie poppen totaal niet.

Ik vind het niet, juist niet spottend en een goede zaak als iemand probeert de angst voor de hel, die er bij velen is ingeramt vroeger, ook nu trouwens, en totaal ongegrond is, weg te nemen.

Ik hoop dat je nu wel de vergelijking met de barbiepoppen snapt.

1. Opgemaakte wereldse poppen met borsten en zien er uit als aantrekkelijke fotomodellen.
(Dit is in vele kringen al des duivels)

2. Het vrolijke melodietje, met op de achtergrond echte hel en verdoemenispreken, tijdens het verbranden van de barbiepoppen.

Quote:
En als ik eerlijk ben, ik vind de hel wel beangstigend, daar mogen we best wel enig besef van hebben dat dit niet zomaar iets is

En ik vind de hel niet beangstigend, heb tot me 18 niet eens geweten dat er een bestond, en ja, toen ik tot geloof kwam, kon ik eindelijk het kwaad plaatsen, wat ik eerst niet kon.

Ik vind de hel niet beangstigend, omdat ik gelovig ben.

En ik heb geen zin in, om besef te gaan hebben wat de hel inhoudt, (ook al mag dat van jou).
Ik hou me totaal, in zijn geheel daar niet mee bezig, alleen met de goede dingen.
Ik vind het juist verkeerd steeds over de duivel en de hel bezig te zijn, in sommige groepen hoor je niet anders de hele dag.

En verder, Fijne Dag!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 19 juli 2013, 14:42
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:38

SHANITA130 schreef:
O ja, en deze smileys dan Duiveltje smiley

Die gebruik ik dan ook nooit want ik hou daar niet van.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:39

JOL252 schreef:
Ik vind het gewoon een nare sfeer oproepen en ik hou er persoonlijk gewoon niet van.. moet dat nou zo vraag ik me af. Ik ben ook niet voor hel-en-verdoemenispreken, ik spreek liever over Gods liefde maar hou niet van deze manier.

Zo, dat is nog es on topic Knipoog smiley want dat is wat ik hiervan vind.

En ik vind het juist geen nare sfeer oproepen, omdat er mi wordt afgerekend met angst voor de hel in dat nummer.
Ik word zelfs vrolijk van het vrolijke melodietje.
Trouwens, als ik 'mijn sfeer' zou moeten laten afhangen van een forum.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5636 5637 5638 5639 5640 5641 5642 ... 6194 Volgende
Pagina 5639 van 6194