ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CHRISTIAN542
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIAN542
Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 23:22
BerichtOnderwerp: Heilige Geest
 
PIETER619 schreef:
Op de letter gezien wel ja, maar een uitstekend voorbeeld van hoe wij omgaan met de Geest. Wij hangen te veel aan "Waar 2 of 3 in Mijn naam aanwezig zijn, ben Ik in hun midden" en denken dat het dan wel goed zit.

God is in ons midden door Zijn Geest, als we samen zijn, maar de Geest wil (mijn inziens) niet alleen in harten gaan wonen, maar ons gebruiken (dus aan het werk in in ons) om, ten eerste Jezus groot te maken en daarnaast ook om ons te helpen.

Zelf ben ik een bewust belijdend christen geworden door de Geest die in mij werkte, maar ik verlang eigenlijk naar de andere doop, namelijk de doop in de Geest. Vervulling en doop in de Geest wordt door velen als het zelfde gezien, maar er is toch weldegelijk eenverschil, mede omdat vervulling van Geest meerdere malen kan voor doen , bijv als je aangeraakt cq emotioneel wordt door een mooi lied of woorden of gebaar die een ander brengt, precies op he tjuiste moment.

Maar er is zo veel meer moois over de Geest te schrijven en vooral ook te delen , en ik heb de Wijsheid (een gave van de Geest ) niet in pacht

......................
De geest is emotioneel aanvaardend. dat heeft ieder mens..
maar heeft ieder mens dan de heilige geest ontvangen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 18:42
BerichtOnderwerp: Heilige Geest
 
PIETER619 schreef:
Eigenlijk had er ook bij kunnen staan wat deed de Heilige Geest?


Ik ben wel van één ding overtuigd, de Geest en Zijn kunnen en doen, wordt, in het algemeen, zwaar onder gewaardeerd door ons, en het is puur uit onwetendheid.

Ik citeer:

Jezus zei "ik geef u Mijn Geest", maar was die al niet ver voor die tijd aanwezig?

Als je mattheus gaat lezen en de geboorte van jezus leest,
staat er dat deze door de heilige geest werd geboren worden.
Dus inderdaad..VOOR jezus was de heilige geest er ook.kan ik er dan uit opmaken..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:38
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
 
LANFY127 schreef:
Hoi Jane! Vervang God door Allah! Geld je argument dan nog? Alle gelovigen en religieuzen hanteren dezelfde uitgangspunten! Boeddhisten, Jehova's getuigen, Moslims, Katholieken en wat nog meer! Dus als iemand zijn eigen God invult, dan heeft die gelijk? Maar sorry hoor, niemand heeft, bij mijn weten een antwoord gegeven op: Is het christendom wel zo authentiek?


DE vraag of het christendom wel zo authentiek is?

Mijn antwoord: het gaat niet om het christendom.
het gaat om Christus! En christus is authentiek, en gisteren , en vandaag en morgen de zelfde..Niet authentiek genoeg??Lachende smiley

Alsof het christendom in het begin er al was...

Christus daar draaid alles om. Immers uit Hem ,door hem en voor hem is alles ontstaan.

Soms kunnen we vragen stellen die ons op een verkeerd been zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:24
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
 
SHANITA130 schreef:
Ja, ik had nog even een stukje erbij geschreven, over reanimeren, dat dat ook een vorm van doden opwekken is, etc.



Ja, dat bedoel ik.




Ja, dat bedoel ik dus, en zelfs als diegene dan nog steeds vrolijk en gelukkig kan zijn, in de tijd die die over heeft, en weet dat hij naar God gaat, dat is het echte wonder, vind ik ook.



Ja, dát bedoel ik, als het hoogste goed, en dat is het nou juist niet, het geloof in God en het eeuwige leven is het hoogste, want ook al geneest iemand hij gaat toch dood na enkele tientallen jaren.

Dank je Jol, voor je reactie!

Ps: En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor.
En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst.
Juist daar houden ze er iets aan over.
Mijns inziens en denk ik.


ik citeer:

En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor.
En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst.
Juist daar houden ze er iets aan over.
Mijns inziens en denk ik.

Het nadeel nog is dat mensen en ook psychologen enz.niet in de ziel van de mens kunnen kijken...en niet zo goed kunnen achterhalen of ontdekken waarom mensen die bezeten zijn door bozere geesten dan ze zelf,en dat die hun onrustig maken bv..Ze kunnen alleen hooguit met scans afwijkingen zien in de hersenen ,maar daar lossen ze het niet mee op..

het is al een hele kunst om een "gezond"iemand die boos is ,om die tot vermanen te brengen! besef maar dan hoe byzonder en mooi het is als iemand zich gezegend mag en kan voelen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:02
BerichtOnderwerp: Eerst zien dan geloven?
 
BAPPI605 schreef:
''Jezus zeide tot hem (Thomas): Omdat gij Mij gezien hebt, hebt gij geloofd? Zalig zij, die niet gezien hebben en toch geloven''.(Joh. 20:29)
Waarom zei Jezus dit tegen Thomas? Natuurlijk omdat Thomas de andere discipelen niet geloofde toen Jezus aan hen was verschenen.
Het punt is nu: waarom eerst geloven dan zien?Daar komt dus het vertrouwen op en in God bij kijken. Als je tot bekering komt, wordt jouw geest herboren. Deze maak je sterker door te bidden tot God en te lezen in Gods Woord (waarbij de Heilige Geest van God, die ook in jouw geest gaat wonen, je te hulp komt).
Om iets te geloven dat je niet met je fysieke ogen kan zien, moet je dus naar je ''innerlijke ik''. Je activeert je geestelijke wezen. Als je dat doet, zal dat deel van jou dat herboren is (je eigen geest) opstaan en sterker worden (geloof groeit). Dan ben je zalig, gelukkig, gezegend!
Dan begrijpen we beter de volgende teksten:
2 Kor.5:7 - want wij wandelen in geloof, niet in aanschouwen
Heb.11:1 - Het geloof nu is de zekerheid der dingen, die men hoopt, en het bewijs der dingen, die men niet ziet.
1 Pet.1:8 - Hem hebt gij lief, zonder Hem gezien te hebben; in Hem gelooft gij, zonder Hem thans te zien, en gij verheugt u met een onuitsprekelijke en verheerlijkte vreugde

ik citeer: Waarom niet simpelweg eerst zien dan geloven?

Zien heeft te maken met het cognitieve verstand ,onze ogen bevestigen alleen wat het verstand denkt...Geloven is geestelijk. en heeft in wezen met zien niets te maken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:52
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Daaruit blijkt maar weer dat homo's net gewone mensen zijn, die doen ook niet altijd leuk en maken zich ook schuldig aan allerlei zaken die God verboden heeft.
Je zal maar homo zijn en dit topic maar lezen, door mensen die overal wat van vinden., vooral over zaken die ze zelf niet bij de hand hebben en weinig liefdevol.

dat zeg je goed...dat Homo,s net gewone mensen zijn..

behalve dat ze met hun geslachtsgemeenschap de weg van de natuur kompleet kwijt zijn..

Ik heb niks tegen mannen die elkaar liefhebben,maar als je als man niet meer weet waarvoor de geslachtsgemeenschap dient..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:29
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
SHANITA130 schreef:
THOMAS968 schreef:



Ahum, ja en als het nurture is, aan zou het theoretisch genezen moeten kunnen worden. Als degene dat zelf zou willen natuurlijk, anders niet natuurlijk.

Iemand die een verkeerd vaderbeeld heeft gekregen etc. Bijvoorbeeld iemand die heeft gezien hoe vader met zijn zus(en), zusjes 'omging', die zag hoe zijn moeder werd mishandeld, al dan niet verbaal of non verbaal of beide....etc.

Maar ja, ik zeg ook theoretisch, dat zou uren per week, jaren kosten, alles onder ogen moeten willen zien, opnieuw trauma's openbreken, huisjes die zijn opgebouwd omverwerpen...pffffft.

En...dan blijft dus ook nog steeds niet te verklaren waarom er dus ook velen homo's voorkomen in lieve, harmonieuze, gezellige, goede families en gezinnen. Die zijn zo geboren denk ik.

Iig, ik moet er echt niet aan denken om een homo te moeten veranderen, of degene zou het zelf moeten willen en dan kan dat mi alleen in geval van nurture.

quote:
Ik vind het leuke en positieve mensen, kan lachen met ze! En er ook een hele hoop van leren! Juist omdat ze zo positief in het leven staan!

Dat kan ik ook in een circus met een clown..
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 11:32
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JANS221 schreef:
Bij die geaardheid horen nu eenmaal gevoelens en die kun je niet aan of uit zetten, net zo min als jij gevoelens aan of uit kunt zetten. Dus als hetero zou ik mijn gevoelens wel mogen uiten en de ander liefhebben en beminnen, maar als ik homo was en gevoelens had voor de ander dan mocht ik die gevoelens die bij mijn geaardheid horen en daarmee verbonden zijn niet hebben en al helemaal niet in praktijk brengen? Hoe kun je iets wat je bent en gevoelens die je hebt ontkennen?

Waar ik moeite mee heb is dat er wetten uit het oude testament gehaald worden, die altijd op andere (groepen) mensen van toepassing zijn. Die wetten worden er uitgelicht en die laat men gelden. De wetten die ook van toepassing op henzelf zouden kunnen zijn, vergeet men met het grootste gemak of wil men niet lezen of heeft men nooit gelezen. Ik vind het prima als je je aan wetten uit het O.T. wilt houden, maar hou je dan aan alle wetten!

Jans snap je niet dat God de mens man en vrouw heeft gemaakt en de natuurlijke gang van zaken is dat men daardoor kinderen kan verwekken?

Je legt alle gevoelens soorten blijkbaar op 1 hoop.
Boos,verdriet ,angst of vreugde . Boos en angst is niet van God.
homofiele gevoelens is onnatuurlijk.
En God maakt mannen vrij van die nare gevoelens die tegen hun denken ingaat.Als ze werkelijk God zoeken en zich willen bekeren ,maakt God vrij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 11:21
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
geen mens kan die last dragen om alle wetten na te leven.

Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op dinsdag 13 augustus 2013, 11:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 12 augustus 2013, 22:33
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
MARA540 schreef:
In iedere relatie heeft een ieder behoefte aan intiem contact,
niet alleen om de kinderwens in vervulling te laten gaan.

Anders is het maar een saaie bedoening.

Anders is het saai?? Een leven met de Here is NOOIT saai!
ook niet als er minder behoefte aan contact is..er is meer dan intiem contact in een relatie toch.


Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op maandag 12 augustus 2013, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 12 augustus 2013, 22:30
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
MARCOVH807 schreef:
Hi Christian, ik val nu midden in de discussie, maar weet niet waar je mee bezig bent, maar niet iedere man en/of vrouw is in staat om kinderen te krijgen. De wens kan immens zijn en dan doe je het samen, maar een kind zal er nooit komen. Geloof mij maar, dan is je kinderwens echt niet mooi, maar bijzonder pijnlijk.

natuurlijk als het lichamelijk niet haalbaar om kinderen te verwekken door omstandigheden,is dat niet leuk.En daar kan ik zelf over meepraten beste marco..denk niet dat ik niet weet of het dan een gevoleig punt is,maar daar gaat het nu niet om.

Het is hoe dan ook Gods wil ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 12 augustus 2013, 19:59
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
ANNA415 schreef:
Ik vind het meer klinken als...
vrouwtje wil geen kinderen, mannetje wel, God zal vrouwtje wel moeder gevoelens geven, dus mannetje mag in zijn behoefte voorzien Kotsende smiley

De wens om vader en moeder te zijn is dat niet mooi dan?
Kijk daar liever toch naar in plaats van behoeften enz.
je doet het samen hoor!

weet je nog ? 2zullen 1 vlees worden?.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 21:42
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
[quote=JOL252]Dat ben ik niet met je eens. Als je publiekelijk iets neerzet of een topic opstart kun je reactie verwachten. Een topic is om met elkaar te delen, ook van mening te verschillen, en van elkaar te leren. Daar is het forum dus voor opgezet. Wat je nu steeds doet is steeds iets lanceren en vervolgens je terug trekken. Dan kun je beter niets neerzetten want dit frustreert gewoon het proces.


En nee dat is geen vingertje (weet trouwens niet wat je daar steeds mee bedoelt) maar een welwillende uitleg. Knipoog smiley[/quot

geen behoefte aan..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 21:37
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
JOL252 schreef:
Smiley die vol vragen zit Probeer het dan maar. Ik snap het ook niet.

Begrijpen jullie dan niet het verschil tussen onze wil en Gods wil?

Als een vrouw bv steeds een afkeer van kinderen heeft,maar in Gods plan ze toch moeder moet worden zal God hoe dan ook haar moeder gevoelen schenken,zodat ze gehoor geeft aan die gevoelens.


Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op zondag 11 augustus 2013, 21:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 21:31
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JOL252 schreef:
Het is alleen een beetje merkwaardig. Je zet posten neer en mensen stellen vragen of verzoeken om uitleg als ze het niet begrijpen omdat ze het graag willen snappen. En vervolgens zeg je er niet op in te gaan omdat je hier niet wilt discussiëren. Smiley die vol vragen zit Dat houdt het gesprek dus niet gaande maar verstoort het.

Dat doe ik bewust omdat anders het hele onderwerp waar het topic over gaat ,ondergesneeuwd word,,En dan gaat het van de hak op de tak enz
Voor de algemene duidelijkheid zou zmen ook gewoon prive met hem of haar over zaken inhoudelijk kunnen discussieren om de andere lezers niet te vermoeien,Vandaar ........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 21:24
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JOL252 schreef:
Ja dan begrijp ik niet waarom je nog punten in brengt hier op het forum.

En daar gaat weer dat vingertje.


Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op zondag 11 augustus 2013, 21:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 21:21
BerichtOnderwerp: De binnenkamer
 
NADINE962 schreef:
Straf is misschien niet het goede woord.
Gevolg is beter.
Is het een STRAF als je je vingers verbrand als je ze in het vuur houdt of is het een gevolg?
Is het een STRAF dat de aanwezigheid van God moet ontberen, of is het een gevolg?

Nee het is zonde dat je geen hitte bestendige handschoenen had aangetrokken! En dom om ze zo in het vuur te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 21:11
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JOL252 schreef:
En hoe maak je die liefde dan concreet?

Sorry maar ik ga liever niet inhoudelijk ergens over discussieren of het Forum..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 21:09
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JOL252 schreef:
Ik werd net erop attent gemaakt dat je Willemijns tekst inderdaad quote en zij had dus ook niet echt goed gequote. Vandaar dat mijn tekst en die van haar tegelijk door jou werden neergezet en op gereageerd. Excuus.

Excuses aanvaard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 20:59
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
.

Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op zondag 11 augustus 2013, 21:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 20:54
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JOL252 schreef:
Leer eerst maar eens quoten, je zet nu zaken door elkaar als van Willemijn.

En daar gaat het vingertje weer....


Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op zondag 11 augustus 2013, 20:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 20:51
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus jij zegt straks als je aan Zijn tafel gaat: Fijn Heer, dat ik hier mag zitten. Maar óf hij eruit... of...




Precies en dan maar zeggen: maar ik heb je wel lief....... Knipoog smiley Klinkt mij een beetje hypocriet in de oren......

En trouwens: Ik zeg helemaal niet ,Fijn Heer dat IK hier mag zitten op die manaier zoals jij het denkt..Je vuld ook voor Mij in ..dat kan natuurlijk niet he..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 20:46
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
Lachende smiley Ik oordeel niet over homos...Ik geef alleen Gods woord door.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 20:45
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
[quote=JOL252]

Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 20:33
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
.

Ja wie weet! Nou God die weet het. En Hij heeft in ZIJN woord aangegeven
hoe het in elkaar steekt.Maar ik merk dat mensen de waarheid verdraaien,eigen theorienen bedenken...

Zo komt het dat hier eindeloos gediscussiert word.

Romeinen 1:26 “Daarom heeft God hen uitgeleverd aan onterende verlangens. De vrouwen hebben de natuurlijke omgang verruild voor de tegennatuurlijke, en ook de mannen hebben de natuurlijke omgang met vrouwen losgelaten en zijn in hartstocht voor elkaar ontbrand. Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald. Omdat ze het beneden hun waardigheid achtten God te erkennen, heeft God hen overgeleverd aan hun eigen onbetrouwbaarheid en doen ze wat verwerpelijk is.”


Maar dat wil niet zeggen dat we ze niet moeten liefhebben..


Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op zondag 11 augustus 2013, 20:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 19:58
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
JANS221 schreef:
Ik ben bang dat ik je even niet kan volgen en behoefte heb aan enige uitleg....
Ik kan je het niet uitleggen als je het toch niet snapt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 16:11
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
ROLF230 schreef:
Ik heb soms wel verlangen naar wat minder behoefte.
Of heb ik soms een behoefte naar minder verlangen...

Geslachtsgemeenschap is veel meer dan een gevoel alleen ..
alleen al dat twee verschillende mensen bij elkaar komen die van elkaar houden is al iets wat ons verstand te boven gaat..daar komt geen behoefte
aan te pas..Vergeet niet dat het altyd GODS wil is .
Al verlangd men niet of heeft men geen behoefte aan een man of kind,Als Gods wil is dat het kind geboren moet worden dan is niets wat het tegenhoud..God kan van de ene moment op het andere moment gedachten en gevoel scheppen in de mens.
Hoe vaak hebben we niet hehoord van een vrouw:Ik wil geen kind heben,
en dat er later toch en kind geboren word en de moeder ineens wel gevoelens heeft die er voordien niet waren voor het moederschap..

Tis maar een voorbeeld..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 23:41
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
PETRA373 schreef:
Ik knap soms al af op mannen voor daten. Ha ha.
Alleen al om wat ze schrijven Twijfelende smiley

precies..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 23:39
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
ANNA415 schreef:
Voor het geval je het nog niet door hebt...
vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen Knipoog smiley

ja soms luisteren ze ook nooit..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN542 (49)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 23:32
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
ANNA415 schreef:
Heb jij al een keer wijs over nagedacht over waarom in de bijbel staat..

...oordeelt niet opdat je niet geoordeeld wordt
... en iets over een balk en een splinter

Er staan zoveel zonden in de bijbel. Waarom dit onderwerp eruit pikken en eens lekker naar die ander staan wijzen: zo zeg wat doe jij een gruwel

Sjonge wat doen we weer aardig ..

word tyd voor vakantie ..

En lees goed WAT er staat .


Laatst aangepast door
CHRISTIAN542
op donderdag 8 augustus 2013, 23:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIAN542
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2