ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5640 5641 5642 5643 5644 5645 5646 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:20

Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:32

KLUS667 schreef:

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........

Clown smiley van mij mag ie ook onder leukste momenten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:40

ANNA415 schreef:
Clown smiley van mij mag ie ook onder leukste momenten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

haha Lachende smiley
ja en dan liefst met filmpje
Naar boven

Auteur Bericht
MARIELLA911

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:00

Lijkt me ook leuk................en lekker.

Net als Adelaar (Theo) kijk ik nog wel even de man uit de boom Knipoog smiley tot er

wat meer mensen van mijn leeftijdsklasse (30-40) komen.

Groetjes van Mariella
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:15

KLUS667 schreef:

Ahh wel zielig, maar k had je gezicht wel ff willen zien, zat je zelf ook onder het beslag daarna zeker

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:39

KLUS667 schreef:

Mix xers zijn ook niet voor kaboutertjes gemaakt, snap ook niet waar de fabel van Daan komt, dat ze altijd voor je opruimen, bij maken ze alleen maar rommel in de keuken,
Als ik ooit ene kaboutertje betrap in mijn keuken met mix xer, stop ik hem tussen de mix xer Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNS104

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:39

Sluit me helemaal aan bij de vorige spreker, spreekster dus ....... laat een ieder in haar/zijn waarde ...... waardeer de persoon die ...... dan kun je goed met elkaar leven ...... het altijd eens zijn behoef je echt niet

Laatst aangepast door
HANNS104
op zondag 21 juli 2013, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:51

ANNA415 schreef:
Och als het voorbij loopt, mag ik graag van dat 'stukje natuur' genieten Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Maar voor een relatie gaat het om het innerlijk

Klopt maar is wel leuk als je hem ook mooi vind....
Ha ha hij had een spijkerbroek aan en bloesje en ha ha als je die open knoopt, hoef je hem alleen uit het water te laten lopen met zo,n fles weet ik veel wat voor drinken uit die ene reclame met die mannen. Die dan uit het water lopen en dat je denK oehhhh ha ha ha

Dus ik was Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

En die picknick, moet zaterdag grof vuil zien wegte brengen, bij exvriend schoonmaken Twijfelende smiley Of ik daarna nog energie heb Smiley die vol vragen zit E had gisteren eigenlijk al moeten schoonmaken bij Exje..... Heb het al verzet.had eigenlijk ex willen vragen of die effe meeging, is vrijgezel..... Maar nu heeft hij oproep dienst zaterdag, de vraag is tot hoe laat??? dus ga er maar niet van uit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:54

E ha ha erg.... Als hij dicht bij me komt, word ik steeds verlegen, echt en dan effe samen eten maken... Hij staaat heel relaxed en cool
En ik gedraag me echt als muppet kok. Zeer vermoeiend best wel om verliefd te zijn Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:56

Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:25

LEANNE226 schreef:
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:44

[quote=ROELANDE345]we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar)
anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078
Rainbow930, 35 jaar (ovb)
Mira349, 43 jaar (ovb)
Anja509 , 48 (ovb)evt met gezelschap

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; binnenvaartschipper in opleiding
lanfy127, 43 jaar, regio 0318
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)

Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 22 juli 2013, 00:44
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:44

FAITH187 schreef:
Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!

ik denk dat God in sommigge gevallen achter de scheiding staat, Zo als bij jou b.v.
Zelf ben ik ook gescheiden, bleef getraumatiseerd met zeven kinderen achter, als je wist wat God allemaal voor me gedaan heeft,
Me heeft geholpen met veel dingen
Geestelijk herstel
Vinden van een woning
Eten voorzien als ik 's dacht hoe moet ik 's ze te eten geven al die kinderen?
god zorgt voor mij en me kinderen als een hele lieve vader,
Ik had ook een agressieve man.
Nee ,denk niet dat god het leuk vond zoals alles ging, er ook verdrietig er om was, maar helemaal achter me stond dat ik weg ging en een veilige thuis basis voor mij en me kinderen zocht.
Denk dat god eerder verdrietig was geweest als ik was gebleven.
Mij liet afbreken en mezelf en me kinderen niet redde
Oh ha ha als je wist hoe veel god voor mij en me gezin doet,
en sinds kort heb ik zelf een lieve cristelijke vriend, ook daar zie ik veel zegen van God in.....
Liefs.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 01:17

Helaas staan wij te vaak met een oordeel klaar en vergeten waar het werkelijk als christen om zu moeten gaan namelijk, de Liefde bevolen door Christus. Eigen ego is belangrijker dan dat van je partner en kinderen, het ikke ikke en de rest kan stikken, gaan relaties kapot.

Wij kunnen heel gemakkelijk op Gods troon gaan zitten en weten zo precies wat Hij met een ieder van ons voor heeft, want het staat in de Bijbel, dus is het Gods wil, is dan onze redenering. Op deze wijze denderen helaas ook kerken en hun vertegenwoordigers te vaak over het Grote gebod heen wat Jezus ons bevolen heeft.

Men moet elkaar in een gemeente als broer of zus elkaar tot steun zijn, niet elkaar afvallen. Als men als gemeente iemand die wil scheiden (liefeloosheid in welke vorm dan ook) niet steunt, mag men ook het "Onze Vader" niet meer bidden, want je degradeert je zelf tot geen kind van God meer.

Jezus trad tot 2 X toe op bij en voor een "gevallen vrouw", die zelf fout hadden gedaan, wat hier bij de meesten niet het geval is geweest.
Gelukkig hebben we een Liefdevolle vader, die een Liefdevolle Zoon heeft, die ons Zijn Geest gegeven heeft, om dus niet op uiterlijkheden af te laten gaan, maar ons binnenste kent en wil helpen waar HIj mag en kan.

Moet er nog een draai aan om weer een draai om ontopic te komen? Zo ja dan wijzig ik het nog wel een keertje
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 02:01

LEANNE226 schreef:

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley
Wat naar voor jullie!!
Heel veel sterkte ermee!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 06:53

PETRA373 schreef:
........

En die picknick, moet zaterdag grof vuil zien wegte brengen, bij exvriend schoonmaken Twijfelende smiley Of ik daarna nog energie heb Smiley die vol vragen zit E had gisteren eigenlijk al moeten schoonmaken bij Exje..... Heb het al verzet.had eigenlijk ex willen vragen of die effe meeging, is vrijgezel..... Maar nu heeft hij oproep dienst zaterdag, de vraag is tot hoe laat??? dus ga er maar niet van uit

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
t is de hele middag hoor en met dat mooie weer zal het ook wel een stukje avond zijn Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
ANNA415
op maandag 22 juli 2013, 06:54
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:00

PETRA373 schreef:
Mix xers zijn ook niet voor kaboutertjes gemaakt, snap ook niet waar de fabel van Daan komt, dat ze altijd voor je opruimen, bij maken ze alleen maar rommel in de keuken,
Als ik ooit ene kaboutertje betrap in mijn keuken met mix xer, stop ik hem tussen de mix xer Duiveltje smiley

Ik denk dat kabouter Klus hem wilde repareren en daar gaat het natuurlijk mis Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:02

LEANNE226 schreef:

Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:04

Dat m'n antimuggen-piep-ding werkt. Lekker geslapen met de ramen open en niet gestoord door onze zoemende vriendinnen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 08:45

KLUS667 schreef:

Ja, haha, dát ken ik.

Toen ik zelf nog kookte, ja, ook veel bakken, ja zat ik ook met de mixer te mixen, deed hem niet uit, en haalde hem er wel uit, want iemand vroeg wat, ik wou antwoorden en hem aankijken.

Je weet dan echt niet wat je overkomt, echt overal spetters vliegen in het rond. Knipoog smiley lol
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 08:49

LEANNE226 schreef:

Ja, dat hoor je vaker die dingen, iig, het begint mij wel steeds meer op te vallen...

Ja, dat is pijnlijk en verdrietig....

Ja, je eigen zus....

Sterkte hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 08:54

KLUS667 schreef:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb je net je scheiding verwerkt en er vrede mee, komt dit er ook nog bij...

@Shanita en Mamaloe: Bedankt voor het delen, het doet me goed!
@Shanita: sterkte!

Ja, dat is altijd fijn als je weet dat je niet de enige bent.

Ja, heb je het verwerkt idd, voelt het alsof het verdriet weer opnieuw komt.

Afijn, ik ging gisteren niet. Ik denk aan mezelf, wil die confrontatie niet.

Fijne dag!!!! Lachende smiley

Had ik het er niet opgezet was ik ws wel gegaan. Dat is het fijne van iets delen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:00

THOMAS968 schreef:
Een wat lange afstand heeft praktische bezwaren. Ik heb wel eens de suggestie gegeven om een NS weekendtreinkaart te kopen in dat geval, dan kost het je een euro of negen per weekend, ook als je zelf in Vlissingen woont en je date in Nieuweschans. Je moet de reistijd er wel voor over hebben en snel even langswippen is er dan niet bij. Ik las in een profiel afstand is geen bezwaar, ik heb een auto. Prettig want ze woonde 5 km van de westgrens als ik naar het kengetal keek. Dat is heel fijn natuurlijk maar elke maand bijvoorbeeld 1200 km rijden (150 km enkele reis), is best veel, los nog van de kosten.

Toch brengt een landelijke datingsite het wel met zich mee dat het kan gebeuren. Je kunt zien hoe het zich ontwikkelt toch? In de huidige economische crisis wissel je ook niet zo snel van baan, dus naar elkaar toe verhuizen moet wel eens uitgesteld worden, zeker als je al wat ouder bent. Boven de veertig word je haast niet meer aangenomen en er zijn dan ook nog 600000 werklozen voor je.
Je kunt er wel mooie theorieen op na houden maar meer dan een lange afstandsrelatie zit er soms niet in.

Gescheiden mensen zullen toch voor de goede relatie gaan, meer dan voor de dichtstbijzijnde.

Thomas

Hai Thomas!

En toch zie je, dat vind ik wel leuk, dat Amerikanen, deze afstanden hier in Nederland juist weer heel dichtbij vinden, even drie uur met de trein, wat is dat nou ver?

Ja, als zij een date hebben moeten zij een vlucht nemen van enkele uren, en ja vliegen is daar ook veel normaler, hoort veel meer bij het dagelijkse leven dan hier.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:41

ANNA415 schreef:
Dat m'n antimuggen-piep-ding werkt. Lekker geslapen met de ramen open en niet gestoord door onze zoemende vriendinnen Lachende smiley

oww vandaar dat ik ze had Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:46

PETRA373 schreef:
Klopt maar is wel leuk als je hem ook mooi vind....
Ha ha hij had een spijkerbroek aan en bloesje en ha ha als je die open knoopt, hoef je hem alleen uit het water te laten lopen met zo,n fles weet ik veel wat voor drinken uit die ene reclame met die mannen. Die dan uit het water lopen en dat je denK oehhhh ha ha ha

Dus ik was Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

ehh moet je bj je ex schoonmaken ?

kan je niet beter je richten op jezelf en nieuwe geluk ?

afijn je moet het zelf weten maar komt op me over alsof je niet wil maar geen nee durft te zeggen en een ex is niet voor nix ex van exit of next Knipoog smiley

Natascha die het beste met je voor heeft knuffff
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:48

PETRA373 schreef:
E ha ha erg.... Als hij dicht bij me komt, word ik steeds verlegen, echt en dan effe samen eten maken... Hij staaat heel relaxed en cool
En ik gedraag me echt als muppet kok. Zeer vermoeiend best wel om verliefd te zijn Verlegen lachende smiley

fijn meis geniet ervan Knipoog smileyLachende smiley Clown smiley Verliefde smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:54

FAITH187 schreef:
Wat ik persoonlijk zelf heel belangrijk vind is om iedereen in zijn/haar waarde te laten. Op sommige topics kan het er best heftig aan toegaan las ik de afgelopen weken. Dat vind ik best erg. Wij als christenen mogen anderen niet veroordelen, dus ook niet hun belevings/zienswijze.

Iedereen accepteren zoals hij/haar is en iedereen in zijn/haar waarde laten. Dan komen we samen een heel stuk verder denk ik en komen we dichterbij wat de Heer voor ons allemaal bedoeld heeft.

Maar dit ben ik he Lachende smiley

zo ben ik ook Knipoog smileyLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:56

HANNS104 schreef:
Sluit me helemaal aan bij de vorige spreker, spreekster dus ....... laat een ieder in haar/zijn waarde ...... waardeer de persoon die ...... dan kun je goed met elkaar leven ...... het altijd eens zijn behoef je echt niet

lijkt me ook niet gezond dan heb je niks meer om over te praten , juist die communicatie maakt het mooi toch ...
Naar boven

Auteur Bericht
FAITH187

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 10:21

PETRA373 schreef:
ik denk dat God in sommigge gevallen achter de scheiding staat, Zo als bij jou b.v.
Zelf ben ik ook gescheiden, bleef getraumatiseerd met zeven kinderen achter, als je wist wat God allemaal voor me gedaan heeft,
Me heeft geholpen met veel dingen
Geestelijk herstel
Vinden van een woning
Eten voorzien als ik 's dacht hoe moet ik 's ze te eten geven al die kinderen?
god zorgt voor mij en me kinderen als een hele lieve vader,
Ik had ook een agressieve man.
Nee ,denk niet dat god het leuk vond zoals alles ging, er ook verdrietig er om was, maar helemaal achter me stond dat ik weg ging en een veilige thuis basis voor mij en me kinderen zocht.
Denk dat god eerder verdrietig was geweest als ik was gebleven.
Mij liet afbreken en mezelf en me kinderen niet redde
Oh ha ha als je wist hoe veel god voor mij en me gezin doet,
en sinds kort heb ik zelf een lieve cristelijke vriend, ook daar zie ik veel zegen van God in.....
Liefs.

Wat mooi te lezen dat God je zo geholpen heeft! Achterblijven met 7 kinderen is niet niks...dan heb ik nog het 'geluk' geen kinderen te hebben... Ik vind het heel knap dat je voor jezelf gekozen hebt destijds en voor je kinderen. En fantastisch te lezen dat je nu een christelijke vriend hebt-ik ben heel blij voor je!! Gods Zegen!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 12:19

Niks, veel te warm, geen zin om iets te doen. Beetje lezen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5640 5641 5642 5643 5644 5645 5646 ... 6194 Volgende
Pagina 5643 van 6194