ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5643 5644 5645 5646 5647 5648 5649 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:41

MAMALOE463 schreef:
Bij mij ist juist andersom, toen ik een aantal jaartjes jonger was, was een man pas mooi in mijn ogen als hij gespierd, bruin tintje, mooie ogen enz enz had, en nu ben ik een paar jaartjes ouder, wat levenservaring achter de rug, en zie hoe betrekkelijk uiterlijke schoonheid eigenlijk is, het doet me niks als de mooiste man me voorbijloopt nl, zijn hart, zijn innerlijk,zijn leven met God, daar ben ik benieuwd naar!

Nou, ik bedoel het zo, toen ik heel jong was, ja toen zag ik het wel.

Maar ja, ik had natuurlijk jarenlang veel werk, en ja dan ben je zo met andere zaken bezig.

En ja, nu ik weer wat rust heb, ja, zie ik het weer, op die manier. Knipoog smiley

S. Zit op een telefoontje te wachten van hoe laat ze kan komen werken vandaag, dus ja, ondertussen even wat keuvelen hier. Knipoog smiley , is wél leuk Lachende smiley

Plantjes op balkon ook al water gegeven die het wonderbaarlijk goed blijven doen, ondanks nu en dan 's ochtends heel vroeg een zonnestraaltje, en in de na-namiddag ook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 23 juli 2013, 09:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:45

ZEELAND736 schreef:
U was de eerste die mij droeg,
onder uw hart werd ik geweven;
u voelde mij het allereerst:
't bewegen van mijn prille leven...

U droeg mij toen ik nog heel klein,
huilend, troost vond in uw armen;
door u te worden opgetild,
mijzelf in uw omhelzing warmen!

En toen ik groter werd, mama,
en mijn eigen weg ging wandelen;
tóen droeg u mij nog veel meer
met uw woorden en uw handelen.

En nu ben ik volwassen, maar
ik voel dat ik nog alle dagen
in uw hart en uw gebed
door uw liefde wordt gedragen...

Mooi Zeeland!

Doet me aan me eigen moeder denken, ga er bijna van huilen.

Ja, ik heb ook een hele lieve moeder!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:59

Ja, leuk he?

22 juli 2013

De Britse Prins William en zijn vrouw Kate zijn vanavond ouders geworden van een zoon, meldt Kensington Palace. Het prinsje kwam om 16.24 uur lokale tijd ter wereld, weegt 3855 gram en is derde in lijn van troonopvolging, na prins Charles en prins William. Een naam is nog niet bekendgemaakt.

De hele familie is op de hoogte van het babynieuws en reageerde verheugd. Het paleis meldt dat het goed gaat met Kate, en dat ze vannacht nog met de koninklijke baby in het ziekenhuis blijft. Prins William zal vannacht ook bij zijn vrouw en kind blijven. In een eerste verklaring over de geboorte zei hij vanavond dat het stel "niet gelukkiger zou kunnen zijn".

Bron: NRC
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 10:07

Delta wint CZ Verwenzorgprijs 2013!

Met het projectplan CZ Verwenzorg heeft het cluster Poortugaal van Delta de CZ Verwenzorgprijs 2013 gewonnen, ter waarde van € 1000. Het geld wordt gebruikt om de vanuit het Herstelproject ontwikkelde fotocursus ‘Ben ik in Beeld’ te testen en uiteindelijk ook een expositie te houden. Stafmedewerker Wendy Verhoeven noemt de prijs ‘een leuke opsteker’.

Het Herstelproject is er op gericht om cliënten in langdurende zorg laagdrempelig te verleiden om aan de slag te gaan met persoonlijk herstel. De prijsuitreiking vindt op 18 september plaats, tijdens een feestelijke bijeenkomst in de Grote Kerk in Goes.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 10:29

Veel IJS en vanavond een koud gerecht: aardappelsalade met sla,tomaat komkommer en gekookt eitje Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 10:30

http://www.ahealthylife.nl/8-smoothie-recepten-snel-gezond-en-lekker/

smoothie's zijn heerlijk met dit weer als je geen blender hebt kan het ook met een staafmixer

En vergeet niet genoeg te drinken vandaag Knipoog smiley

en sorry kreeg de link niet zo dat je hem aan kon klikken Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 23 juli 2013, 10:34
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:18

Zelf heb ik daar geen enkele moeite mee. De ene keer neemt de man het voortouw de andere keer doet de vrouw het.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:20

ROELANDE345 schreef:
http://www.ahealthylife.nl/8-smoothie-recepten-snel-gezond-en-lekker/
smoothie's zijn heerlijk met dit weer als je geen blender hebt kan het ook met een staafmixer

En vergeet niet genoeg te drinken vandaag Knipoog smiley
Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:28

ZEELAND736 schreef:
Veel beloven...en weinig doen...jullie zijn me een stelletje daar in het Noorden!!!!

Dan ik...als zeeuwse...BELOOF ik cake...dan KRIJG je ook cake...
BELOOF...ik een cornetto....dan KRIJG je ook een cornetto...

Ah, Zee!!!
Was ff doorgereden en hier aangewaaid. Hier had je cake EN ijs kunnen krijgen!

Hier in het noorden doen we overigens evengoed wat we zeggen/beloven etc. Hier is het juist dat het met de westerlingen maar afwachten is of ze doen wat ze zeggen. Coole smiley met zonnebril Maar het Zeeuwse Zuid-Westen is daar dus een positieve uitzondering op. Beterrrrrr Knipoog smiley
Dus NOOIT meer zeggen dat wij niet doen wat we zeggen Boze smiley

Misschien is die kabouter hierboven wel de uitzondering welke onze Noorderlijke beleefdheid bevestigd Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:32

SHANITA130 schreef:
Warm he? Knipoog smiley Lachende smiley

Idd, Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:39

Als ik zo'n beetje lees wat er geschreven wordt dan merk ik dat er een sterk verlangen is om hier iemand te vinden. Dat is logisch, je schrijft je niet voor de lol in. Teleurstellingen horen er ook bij en daar leer je weer van. Wanneer je zo gefocust bent op het doel is het raadzaam om pauzes te nemen. Zelf neem ik bijna nooit een abonnement dat langer dan drie maanden duurt. Daarna neem ik weer een half jaar of langer pauze en richt ik mij op mijn studie en andere zaken.

Mijn bescheiden tip is om dus ook pauze durven te nemen van datingsites. Beter voor de knip en ook beter voor jezelf.
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:41

Een vrouw met een mannelijk kapsel.
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:44

Mensen hebben nu eenmaal een verschillende smaak van wat ze mooi vinden. Ik vind te dun weer niet mooi, maar dat betekent niet dat ik vind dat er iets mis is met te dunne mensen. Op elk potje past een dekseltje.
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:59

Ik ken de gemeente wel maar ik zou me niet zo snel bij zo'n gemeente aansluiten, omdat het Bijbels Theologisch niet klopt wat er verkondigd wordt.

Het is alleen maar lange leve de lol, wij zijn verlost en er is geen kwaad en zonde meer en we mogen gewoon doorgaan met zondigen want we leven toch onder de genade. Zoek eens naar de ketter Marcion en je hebt grotendeels wat de Jong&Vrij gemeente leert. Op de kansel ligt een Bijbel van 66 boeken, maar slechts de Paulinische geschriften worden gelezen en dan nog wel zo dat het precies uitkomt zoals de sprekers willen. En het volk roept ja en amen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 13:12

STEENTJE178 schreef:
Ah, Zee!!!
Was ff doorgereden en hier aangewaaid. Hier had je cake EN ijs kunnen krijgen!

Hier in het noorden doen we overigens evengoed wat we zeggen/beloven etc. Hier is het juist dat het met de westerlingen maar afwachten is of ze doen wat ze zeggen. Coole smiley met zonnebril Maar het Zeeuwse Zuid-Westen is daar dus een positieve uitzondering op. Beterrrrrr Knipoog smiley
Dus NOOIT meer zeggen dat wij niet doen wat we zeggen Boze smiley

Misschien is die kabouter hierboven wel de uitzondering welke onze Noorderlijke beleefdheid bevestigd Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Sa is't mar krekt, "stijfkoppig" als we zijn is dat omdat we woord houden als we wat beloven. Mischien beperkt het zich maar tot 1 provincie waar stalen mannen op houten schepen voeren, hlaas door dat geheel Nderland nu mag meedoen, is het misschien wel andersom https://www.youtube.com/watch?v=TqneuY-hVMk te zien op 3 minuut in het filmpje
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 13:18

MANNA420 schreef:
Ik ken de gemeente wel maar ik zou me niet zo snel bij zo'n gemeente aansluiten, omdat het Bijbels Theologisch niet klopt wat er verkondigd wordt.

Het is alleen maar lange leve de lol, wij zijn verlost en er is geen kwaad en zonde meer en we mogen gewoon doorgaan met zondigen want we leven toch onder de genade. Zoek eens naar de ketter Marcion en je hebt grotendeels wat de Jong&Vrij gemeente leert. Op de kansel ligt een Bijbel van 66 boeken, maar slechts de Paulinische geschriften worden gelezen en dan nog wel zo dat het precies uitkomt zoals de sprekers willen. En het volk roept ja en amen.

Ben je er geweest?
Naar boven

Auteur Bericht
MANNA420

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 13:27

JOL252 schreef:
Ben je er geweest?

Ik heb ''preken'' geluisterd van deze gemeente. Ik ben lid van de plaatselijke gereformeerde kerk waar ik me thuis voel. Ik ben geen kerkshopper, maar luister nog wel eens een preken uit andere gemeenten die online staan om zo een beeld te vormen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 13:54

Het worden smoothies vanavond...ik weet het zeker...

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 23 juli 2013, 13:54
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 14:02

Misschien is die kabouter hierboven wel de uitzondering welke onze Noorderlijke beleefdheid bevestigd...

JUIST...dat was ook wat ik bedoelde hoor!!! Knipoog smiley

Bedankt voor CAKE...EN IJS aanbod!!!

Nu...binnen onder de ventilator...is de beste plaats...
Ik stoor me aan niets...hou nu even siesta...en puf uit van 4 uur poetswerk...wat gewoon door moest gaan ondanks de hitte...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 14:57

toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 14:58

STEENTJE178 schreef:
Coole smiley met zonnebril

thanks Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 15:22

ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

As tint grijs is helemaal in tegenwoordig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 17:14

ROELANDE345 schreef:

Smiley die vol vragen zit Wie fietst er nu ook onder een duif door als hij net aan het poepen is.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 17:37

ROELANDE345 schreef:

jekkes Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 17:58

Het regent hier Smiley die vol vragen zit , moet nog naar de AH om eten te halen Gefrustreerde smiley , maar wel lekker natuurlijk die regen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 18:09

Het is natuurlijk altijd leuk als een man zelf het eerste contact legt, maar als je zelf niets doet, gebeurd er ook niets...
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 18:23

wie zijn wij om over elkaar te oordelen??
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 18:25

Knipoog smiley Op ieder potje past een dekseltje, als we daar van uitgaan, is het zo dat dus vrouwen wel initiatief mogen tonen.
Soms moet de man het voortouw nemen omdat de vrouw ietwat verlegen is aangelegd en en beetje leiding nodig heeft, maar als paar toch met respect elkaar bejegend gelijk het hoort als men echt van elkaar gaat houden. liefde is wel een groeiproces.

Echter zijn er ook goeie mannen die zeer Verlegen lachende smiley zijn en vrouwen die daar precies bij passen, maar dan mag de vrouw als die vindt dat zij zou moet afwachten tot er initiatief getoond wordt, bestwel zelf de touwtjes in handen nemen.

Ik denk zelfs dat juist door verkeerde interpretaties (mannen eerst en vrouwen moeten wachten totdat....), er veel meer dates gemaakt hadden kunnen worden.

Waar het wel omdraait is eerlijkheid, als iemand reageert en men voelt niets om vaker met elkaar te communiceren, daar eerlijk antwoord op geeft, zo is het geen blauwtje lopen meer en kan men verder op zoek gaan

Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 24 juli 2013, 15:19
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 18:37

ROELANDE345 schreef:

Tja...wen er maar aan
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 18:42

ANNA415 schreef:
Kruudmoes

Kwijlende smiley Die had ik gisteren helaas niet gezien, anders hadden we kunnen ruilen voor een plakje cake (of 3)!

Kruudmoes is zóóóóóó Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5643 5644 5645 5646 5647 5648 5649 ... 6194 Volgende
Pagina 5646 van 6194