| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:29
|
|
|
|
Ik heb mijn strakke wasbord gecamoufleerd met een volslank, flink buikje Soms zit ik ermee (aan tafel), soms niet (de rest van de dag). Ik bedenk altijd maar: bij mij kan je overal aan vasthouden! Blijf jezelf, blijf lachen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:33
|
|
|
|
Ik heb klaarliggen voor de vakantie: * God speelt geen enkele rol in mijn leven - Wilkin van de Kamp * Oogwenk - Ted Dekker * De laatste Jihad - Joel C. Rosenberg * Uur de waarheid - Joel C. Rosenberg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:40
|
|
|
|
Zometeen lekker mijn bedje in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:41
|
|
|
|
|
Verkeringstijd is ontdekkingstijd. Je leert elkaar kennen. Je praat veel met elkaar. Ik neem aan dat als je zondag bij haar bent, je meegaat naar haar kerk en zij gaat mee naar jouw kerk als ze bij jou is. Je praat erover en als het serieus worden en je trouwt, nou dan kunnen jullie ook wel een keuze maken in welke stroming je je thuisvoelt. Het "ik" wordt "wij" en "wij" nemen beslissingen: God wijs ons de weg.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zometeen lekker mijn bedje in  |
Ik lig er al in Mmmmmm, zo lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:43
|
|
|
|
| Quote: | | Blijf jezelf, blijf lachen! |
Helemaal waar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:44
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:53
|
|
|
|
Ik heb net "watervrees tijdens een verdrinking" uit, van Herman Brusselmans! Hilarisch! Het is het 6e boek wat ik van hem heb gelezen in 5 maanden tijd! Voor iemand die van zwarte Belgische humor houdt, absoluut een aanrader!
Hier wat meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Brusselmans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:03
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Beste Jans,
Ik bedoel echt niet dat jij erop losleeft, of wie dan ook. Wie ben ik om daarover te oordelen?
Ik viel over de opmerking "liever vrijzinnig en bewogen met de medemens, dan rechtzinnig en liefdeloos." Ik vind het kort door de bocht om te zeggen dat "vrijzinnig en bewogen" bij elkaar horen en evenzo "rechtzinnig en liefdeloos". Vandaar ook mijn geprikkelde reactie, excuses daarvoor.
De opmerking "leef er maar op los, neem Gods woord niet letterlijk" klink ook harder dan is bedoelt, ik begreep dat sommigen schreven dat niet alles in de Bijbel meer van toepassing is op deze tijd. Mijn vraag hierbij was of je dan je eigen invulling eraan mag geven en dan krijg je volgens mij verwarring: de één denk zus, de ander denk zo......
Ik probeer dicht bij het Woord te leven en ik weet zeker dat jij dat ook probeert. Maar dan mogen we elkaar toch wel bevragen over bepaalde zaken? Ja, en soms zet ik dat wel een beetje scherp neer, om tot reactie uit te lokken, hopelijk ook een goed overdachte reactie in bijbels licht. |
Ik heb dat nergens gelezen dat Jans dit zo stellig zegt... waar staat dat en waar begrijp jij dit uit?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:06
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken
Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik. |
en alweer cake bakken want die van het weekend is op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:10
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Ik heb mijn strakke wasbord gecamoufleerd met een volslank, flink buikje Soms zit ik ermee (aan tafel), soms niet (de rest van de dag). Ik bedenk altijd maar: bij mij kan je overal aan vasthouden! Blijf jezelf, blijf lachen! |
Je bent dus een moderne kerel. Ipv een wasbord heb je een wastrommel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANJA509
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:12
|
|
|
|
Ik ga met 2 van de 4 kids naar de zomerconferentie vrij zijn in Stadskanaal.
Ik ben er inmiddels 6 x geweest maar vind het heerlijk.
Een goede sfeer en fijne sprekers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:16
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken
Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik. |
He en nu rust nemen he . lekker vakantie met je kids geniet ervan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALIJA166
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:20
|
|
|
|
| EVERDINA396 schreef: | Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden? Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen. Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan). En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij. Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is. Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.
Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover? |
Het is jammer dat er zo geoordeeld wordt over uiterlijk. Ik zag op you tube het volgende filmpje...een aanrader voor iedereen die er wel eens onzeker van het oordeel van andere wordt!Everyone needs to hear this, I guarantee this will make your day
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:21
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | De mijne is 26,3, haal ik er 5kg af, dan krijg ik de melding dat m'n gewicht goed bij m'n lengte hoort en "houden zo!" Verder de opmerking: krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen?  |
Mijn BMI is 25,3 ik krijg de opdracht om nog wat af te vallen als ik gezondheidsproblemen in de familie heb welke problemen hebben ze het dan over, mn opa had een lintworm is dat er een
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:26
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | liever vrijzinnig en bewogen met de medemens, dan rechtzinnig en liefdeloos. |
Ik begreep hier ook uit dat volgens Jans rechtlijnig en liefdeloos bij elkaar horen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:29
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Ik heb mijn strakke wasbord gecamoufleerd met een volslank, flink buikje Soms zit ik ermee (aan tafel), soms niet (de rest van de dag). Ik bedenk altijd maar: bij mij kan je overal aan vasthouden! Blijf jezelf, blijf lachen! |
Haha...blijf ik dus lachen... Immers...ik heb geen hekel aan een man met een ""buik(je)"" Zoals die man...(of EEN man) dan ook zegt tegen mij... ""Jouw kan ik tenminste beetpakken zonder dat ik je pijn doe"" Zo zeg ik op mijn beurt..ik heb liever iets om vast te pakken.. Stiekem(of juist eerlijk) vind ik dat er ook niks mis is met een volslanke man...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:30
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Je bent dus een moderne kerel. Ipv een wasbord heb je een wastrommel  |
Das weer eens anders geformuleerd...die houden we erin!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:35
|
|
|
|
|
Ik sluit me aan bij Petra
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:38
|
|
|
|
| ALIJA166 schreef: | | Het is jammer dat er zo geoordeeld wordt over uiterlijk. Ik zag op you tube het volgende filmpje...een aanrader voor iedereen die er wel eens onzeker van het oordeel van andere wordt!Everyone needs to hear this, I guarantee this will make your day |
Ff de link: https://www.youtube.com/watch?v=tR9plmBSOFQ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:48
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Mijn BMI is 25,3 ik krijg de opdracht om nog wat af te vallen als ik gezondheidsproblemen in de familie heb welke problemen hebben ze het dan over, mn opa had een lintworm is dat er een  |
Ik zou zeggen: slik er eentje door dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:48
|
|
|
|
| ALIJA166 schreef: | | Het is jammer dat er zo geoordeeld wordt over uiterlijk. Ik zag op you tube het volgende filmpje...een aanrader voor iedereen die er wel eens onzeker van het oordeel van andere wordt!Everyone needs to hear this, I guarantee this will make your day |
Een hele mooie!!! Mijn therapie bestond daar ook uit!!! Ga voor de spiegel staan...en zeg tegen jezelf...je mag er zijn!!! Zeg: IK HOU VAN JOU!!!!
Dan moet dat ook een acceptatie zijn van ALLES.. Dan zullen dat misschien ook je TE grote oren zijn..die TE grote neus.. Laten we toch gaan voor de binnenkant. Leer die kennen van een ander...en alles zal wegvallen. God houd van je...zoals je bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:52
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen lanfy? Cristenen belachelijk maken, terwijl je op een cristelijke site zit???? Warom doe je dat eigenlijk, verveel je je en ga je zo mensen uitdagen? Ik persoonlijk vind het beetje respect. Loos, na anderen toe op de site Eh de hel is zo gek toch niet,,, na ik zit liever niet in de hel met Adolf. Neem aan dat Adolf hitler word bedoeld. Vind ik ook respectloos na joden toe. en tevens slaat het nergens op, om het in een nieuws topic te zetten. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:00
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik zou zeggen: slik er eentje door dan  |
ja haha heb jij ze in de aanbieding?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:10
|
|
|
|
@Shanita: voor jou wil ik wel een keer een uitzondering maken ;)
@Petra: jij hebt makkelijk praten, jij hebt je kabouters die het werk doen
@Anna: eerst andere meel kopen, ik kreeg een tip van een echte cakenbakster: welk ingrediënt was anders dan de vorige keer.
@Roelande: ik krijg ze pas vanaf het weekend Maar dat geeft niet, er moet nog zoveel opgezocht, gekocht en ingepakt worden..... #prevakantiestress
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op dinsdag 30 juli 2013, 00:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:13
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja haha heb jij ze in de aanbieding?  |
Je kunt ze van rauw eten krijgen, ik kan wel een rauwe cake bakken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:17
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Je kunt ze van rauw eten krijgen, ik kan wel een rauwe cake bakken? |
ik eet altijd rauwe sla tomaat komkommer haring enz moet er toch eerst zo'n beest een eitje ingelegd hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:20
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ik eet altijd rauwe sla tomaat komkommer haring enz moet er toch eerst zo'n beest een eitje ingelegd hebben  |
Ik eet altijd sla met een eitje
En in een cake......gaan er 4!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:35
|
|
|
|
http://nl.cross.tv/88882
hoop dat ik de link goed gecopeerd heb, film van zon 90 minuten over geloof, zeker de moeite waard om een keer te kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:41