| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 12:41
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | Heb je wel eens bij de plug-ins van FF gekeken???  |
Ja
Vandaar ook. Geen probs met installeren, downloaden etc.
Bijna automatisch. Hij geeft alles zelf aan. Ja, nu bij IE ook ineens weer eerst niet.
Maar google chrome wordt vaak automatisch op de pc gezet, in die zin dan download je iets anders en dan staat chrome aangevinkt, kijk je niet goed, ja, dan wordt die meegedownload of zelfs alleen gedownload...
Dat had ik een keer, heel snel er weer afgehaald, ik was nog nooit zo snel met iets.
Ik hoor alleen maar probs, ja, hij is wel snel, maar je kan geen dit en niet dat...en ook dat.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 12:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 13:01
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Iemand is zeer blij geworden.... Een deel van de tiramisu die in de koeling stond.....is verdwenen...
(heeft nu een BMI probleem) |
Ja, heeft die gene 500 gram genomen= 5 X 200 = 1000 Kilocalorieën.
Dat is ongeveer de helft van wat je op een dag eet...
Nou zou je BMI na één keer natuurlijk niet veranderen, wel als degene deze dingen drie dagen lang, minstens doet...ná de normale 2000/2500 kilocalorieën.
Ja, gewoon puur vet...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 13:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 13:38
|
|
|
|
ben ook. blij dat er datingssites bestaan. Zeker als je al wat 'ouder' bent en je niet vanzelfsprekend meer mensen ontmoet zoals bijv. school. studie etc.
Ik ken genoeg mensen van voor het internet tijdperk die elkaar hebben leren kennen door een advertentie in het ND of RD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 13:47
|
|
|
|
Zou het nie tzo zijn van, hoe meer jeer mee omgaat, dest temeer raak je er mee "besmet"?
We zijn een relatie aangegaan met god, in hoe vere betrekeen we hem in ons dagelijks leven? Zit het even tegen komt er dan een, GVD of help me Heer? Zit het mee , zijn w edan ook daar dankbaar voor of is het ene vanzelfs sprekendheid en zeggen zwe wel evne dank in ons avondgebed voor het slapengaan.
Soms zie ik mijzelf en vele anderen als eendagschristenen, daarmee doelend op de tijd die we bewust doorbrengen met God, op welke manier dan ook, niet toekomend aan 24 uur in de week. letwel in doe geen oordeel over hoe men christen behoort te zijn, mede door mijn gerbrek aan met Hem bezig zijnd.
Ik heb soms wel eens een machteloos gevoel, ik wil mij helemaal overgeven aan Gods geest maar weet niet precies hoe. Denk weleens zit nu in een fase van een beetje van God en veel van me zelf, niet 100% mijn zekerheden loswillend laten uit onbekendheid en wel wetend dat het niet opweegt voor wat k er voor terug krijg van God.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 14:33
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Als 25 procent van de relaties in 2010 al ontstonden na contact op Internet - en dat percentage stijgt snel - dan kan de succeskans geen vijf procent zijn. Ik heb dit ook nergens terug kunnen vinden. Het is aantoonbaar veel hoger. Ik denk dat Ingrid hier realistischer in staat.
Thomas |
Misschien zijn er in verschillende onderzoeken verschillenden criteria gebruikt.
Faith schreef: De kans is feitelijk gezien erg klein dat je via het internet uiteindelijk iemand tegen komt met wie het zo klikt dat er een relatie uit voortvloeit. Daar is onderzoek naar gedaan en ik geloof dat de kans nog onder de 5% ligt.
Dus, de kans, dat er een relatie uitvloeit, met iemand die je via internet kent is onder de 5%.
Dat is wat anders dan: 25% van de relaties ontstonden op internet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 14:38
|
|
|
|
Nog even iets: lijnen kan alleen met een uitgebalanceerd dieet, met voldoende of veel eiwitten.
Anders heb je kans dat het lichaam reageert door spierweefsel af te breken.
En een halve kilo per week is gezond afvallen, 1 kilo in de week kan alleen met uitgebalanceerde diëten, en meer dan 1 kilo is ongezond. Niet als dat es één keer gebeurd, dat kan, maar wel als dat elke week gebeurd.
http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/dieet-afvallen/dieten/extra/jojo-effect/
En zeker deze: http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/dieet-afvallen/dieten/extra/afvallen-in-een-week/!!!
Ps: Het geheim van slanke mensen geeft antwoord op de vraag waarom sommige mensen alles kunnen eten zonder aan te komen en anderen al aankomen van het kijken naar eten. Het verschil zit volgens auteur Mieke Koster in de manier waarop mensen met eten omgaan. Dikkere mensen denken 'ik wil het wel, maar ik mag het niet' terwijl slanke mensen denken 'ik mag het wel, maar ik wil het niet'. Hierdoor kunnen slanke mensen veel makkelijker 'nee' zeggen tegen eten...
Ja...
NB: ik hoop dat de linken het doen, ik was eerst niet ingelogd bij consumentenbond, en net wel en ik vroeg me al af, ik kan nu onberperkt doorklikken en eerst niet?...vandaar....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 14:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 15:20
|
|
|
|
Volgens mij vroeg de topicstartster niet om tips om af te vallen maar waarom er geoordeeld wordt op uiterlijk. Voor het woord volslank kun je ook "lelijk" of "met stoornis",""laag iq" etc etc etc invullen............gaan we dan ook tips geven over plastische chirurgie of behandelingen?Ik dacht het niet..........ik vind het nogal kleinerend als ik eerlijk ben! Ik denk dat mensen met een beperking,in wat voor vorm dan ook,juist tegengehouden worden door commentaar,je hebt er nl. verhipte weinig aan.Acceptatie en begrip zijn een beter "geneesmiddel".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 15:26
|
|
|
|
[quote=PIETER619]Zou het nie tzo zijn van, hoe meer jeer mee omgaat, dest temeer raak je er mee "besmet"?
We zijn een relatie aangegaan met god, in hoe vere betrekeen we hem in ons dagelijks leven? Zit het even tegen komt er dan een, GVD of help me Heer? Ja, een GVD komt er bij mij alleen uit als ik echt over me grenzen zit, en dat is voor mij meteen het sein om weer binnen mijn grenzen te gaan, dat kan ook me fysiek ergens van terugtrekken zijn. Kijk, het is leuk als je iemand hebt waar je ten allen tijden heen kan, jezelf kan zijn en kan doen en laten wat je wil. Maar ook daar zit toch een einde aan. Te lang bij iemand is ook niet goed. Heb je bijvoorbeeld iemand een tijdje niet gezien, ga je zo iemand missen en jezelf er weer op verheugen. Wat je dan niet meer hebt als je er al dagen zit.
Zit het mee , zijn w edan ook daar dankbaar voor of is het ene vanzelfs sprekendheid en zeggen zwe wel evne dank in ons avondgebed voor het slapengaan.
Ja, leren dankbaar en blij te zijn. Ja als kind waren we dat vaak(een kinderhand is gauw gevuld?)
Kijk, ik (voorbeeld he?) weeg nu al twee weken steeds tussen de 67 en 68, en dat, terwijl ik toch al twee weken serieus, gezond en verantwoordelijk aan het lijnen ben.
Kijk, dan kan ik twee kanten uit. Ik kan verschrikkelijk lopen balen; 2 weken lijnen en ik blijf gewoon op het zelfde gewicht.
Of ik kan denken, ja, ik wás 74,5 kilo....en nu rond 7 kilo afgevallen en dat is toch heel mooi, 7 kilo afgevallen als je totaal 11,5 kilo af moet vallen, dan moet ik nog maar 4!!! kilo...en ik kom niet eens aan, ik blijf alleen schommelen tussen de 67 en 68.
Zo kan je veel, bijna eigenlijk alles op 2 manieren benaderen, vind ik.
Soms zie ik mijzelf en vele anderen als eendagschristenen, daarmee doelend op de tijd die we bewust doorbrengen met God, op welke manier dan ook, niet toekomend aan 24 uur in de week. letwel in doe geen oordeel over hoe men christen behoort te zijn, mede door mijn gerbrek aan met Hem bezig zijnd.
Kijk, ik zal een voorbeeld geven. Toen ik nog een auto had, toen ik hem pas had, liet ik me echt door veel mensen misbruiken, van even hier brengen even daar. Het was na een tijd, dat ik 10 minuten rijden van me werk woonde, en pas na 2 uur thuis was, omdat ik die nog 'even' daar afzette, en die ook nog 'even' etc.
Ja, maar dáár had ik mijn auto niet voor gekocht, om elke dag na 2 uur pas thuis te zijn!!!
Ja, dus ik ben gaan veranderen, ik bracht nog wel eens iemand of haalde die, maar ja, wel bij uitzonderingen.
Je hoeft, en mag mi niet eens over je grenzen gaan als christen.
Ik heb soms wel eens een machteloos gevoel, ik wil mij helemaal overgeven aan Gods geest maar weet niet precies hoe.
Ja, de valkuil, je daarom machteloos voelen. Ik denk, God wil dat wij gewoon in harmonie leven met onze omgeving niet meer, niet minder. Ja, en als je zo met Hem, eigenlijk zou je dan moeten zeggen, voor hem, ja dan zou je je leven in dienst kunnen stellen van bijvoorbeeld een weeshuis in Afrika als vrijwilliger.
Denk weleens zit nu in een fase van een beetje van God en veel van me zelf, niet 100% mijn zekerheden loswillend laten uit onbekendheid en wel wetend dat het niet opweegt voor wat k er voor terug krijg van God.
Waarom zou je je zekerheden los laten? Die zekerheden heb je gekregen van God mi, waarom zou je die loslaten? De zekerheden maken juist dat je je veilig voelt, en omdat je je veilig voelt je ook eens iets voor een ander kan betekenen.
Voorbeeld: Als ik me veilig voel in mijn huis, in het dagelijks leven, met mijn vrienden die ik hier heb, ja, dan kan ik ook een naar een vriend die in Friesland woont, ja, voor mij een soort van opoffering hoor, want ja, vier uur openbaar vervoer(alleen heen, dus er dan ook slapen), ja, zo, dat vind ik lang hoor. Ja, dit is een voorbeeld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 15:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 15:50
|
|
|
|
Las van de week een uitslag van een onderzoek over 2005 10% van alle huwelijken in dat jaar kwamen voort uit datingsites. Kan helaas de bron niet meer vinden. Maar dat zijn alleen de huwelijken he, mensen die samenwonen zijn daar nog niet bij in begrepen. Het percentage is vast hoger. Ikzelf ken in elk geval al 6 echtparen die zo bij elkaar gekomen zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 15:55
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]Eigenlijk zou ik willen zeggen beter lezen, waar draait het om in mijn verhaal? Zo jij het neerzet komt het over van neem genogen met wat je hebt, en dan doelend op aardse zekerheden (welke soms ook van God zijn hoor), dan ons vertrouwen geheel aan God te tonen.
Maar gaan we nu voor 100% voor God en stellen wij ons open voor Zijn Geest, met alle gevolgen van dien, of houden we vast aan onze aardse zekerheden, that's the question. Al jij ( maar ik ook) de Geest niet ten volle aan het werk laten zal Hij misschien wel bedreofd zijn, mede omdat Hij zoveel meer kan in, met en door ons, maar wij uit pure onwetendheid tegen houden.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 21 augustus 2013, 17:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:00
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Volgens mij vroeg de topicstartster niet om tips om af te vallen maar waarom er geoordeeld wordt op uiterlijk. Voor het woord volslank kun je ook "lelijk" of "met stoornis",""laag iq" etc etc etc invullen............gaan we dan ook tips geven over plastische chirurgie of behandelingen?Ik dacht het niet..........ik vind het nogal kleinerend als ik eerlijk ben! Ik denk dat mensen met een beperking,in wat voor vorm dan ook,juist tegengehouden worden door commentaar,je hebt er nl. verhipte weinig aan.Acceptatie en begrip zijn een beter "geneesmiddel". |
Hai,
Ja, dát schreef ik hier inderdaad eerder in dit topic: acceptatie is de basis, sowieso voor alle veranderingen.
Dat toen ik te dik was, mijn dikke buik me psychologisch niet in de weg zat. Want mijn zelfvertrouwen was er.
En, idd, het is veel moeilijker af te vallen als je denkt van 'ik mag er nu niet zijn'. Dan ga je op een stress volle manier afvallen.
Gewoon, afvallen als je dat wilt, en anders niet.
Ik zat ook járen op hetzelfde gewicht, het grootste gedeelte van me leven op 45-50 kilo, en daarna ook jarenlang op 62-63 kilo.
Daarna, ineens op de 74,5 kilo gekomen door het eea.
En ja, ik zei idd vaak 'nee' tegen dingen. als ik bij iemand was, die vroeg, nog een keer opscheppen, of nog meer chocolaatjes, of een ijsje oid. Maar ja, 'hoe zeg je 'nee'. Zeg je saggerijnig 'nee'. Of zeg je vriendelijk 'nee dank je, ik zit vol', of 'nee dank je , ik heb niet zo'n trek in een ijsje nu'.
En...ik begon met afvallen door waarschuwing arts ivm hoge 'hoge bloeddruk'. Daarvoor vond ik het prima hoor, mijn gewicht, ja wat aan de dikke kant, ja, nou en?
Maar ja, nu ik toch aan het afvallen ben en afgevallen ben door verantwoordelijk lijnen via een diëtiste, ja, dan voel ik nu wel de voordelen. Ik voel me beter in het algemeen, ook meer conditie. Ik pas weer in bepaalde kleding, waar ik eerst, nét niet meer in paste... Ik hoef nu niet meer, elke dag als ik wegga, kleding zodanig te dragen dat mijn buik(het zat bij mij alleen in mijn buik(appelvormig) gecamoufleerd wordt. Want ja, mensen, ook artsen dachten regelmatig dat ik zwanger was...
Dus, ik kan nu gewoon de deur uit, met dingen die ik leuk vind, en niet van 'o, dat shirt kan alleen met een wijd vest anders zie je me buik'. En dat is wel een hele verademing. Nou heb ik nog wel een klein buikkie, maar lang niet zo'n dikke buik als eerst.
Dus, ja, dingen kunnen én, én zijn.
Ik heb ook een soort van vriendin, die zit ver boven bmi van 40, ja, nou en? Ik let daar niet op, ben superblij met die vriendschap, er zijn zoveel dingen om over te praten die niet over een lijn oid te maken hebben.
Én, voor mezelf even blij dat ik, zonder al te veel moeite, toch ff ben afgevallen, ja, én ook het was nu en dan best zwaar.
Niet in de zin van stress, nee dat niet, maar gewoon, boodschappen doen, en dan de lekkere chocolade toetjes en koekjes etc. laten staan...Dat zijn dan even hele moeilijke momenten.
Ik had het idee, dat TS, vond dat ze niet op haar volslank wou worden afgerekend worden, maar(én) daarnaast ook wou/wil afvallen en dat dat haar niet was gelukt.
Dus, kleinerend, als ik of wie dan ook, met linken en/of boeken kom van verantwoorde sites en auteurs?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 augustus 2013, 16:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Volgens mij vroeg de topicstartster niet om tips om af te vallen maar waarom er geoordeeld wordt op uiterlijk. Voor het woord volslank kun je ook "lelijk" of "met stoornis",""laag iq" etc etc etc invullen............gaan we dan ook tips geven over plastische chirurgie of behandelingen?Ik dacht het niet..........ik vind het nogal kleinerend als ik eerlijk ben! Ik denk dat mensen met een beperking,in wat voor vorm dan ook,juist tegengehouden worden door commentaar,je hebt er nl. verhipte weinig aan.Acceptatie en begrip zijn een beter "geneesmiddel". |
Helemaal mee eens Leanne. en bovendien weten de meeste mensen wel hoe ze aan informatie moeten komen over afvallen. Daar gaat het hier helemaal niet over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:11
|
|
|
|
| EVERDINA396 schreef: | Bij mij gaat het ook rond mijn buik, heupen en billen zitten. Heb een peervormig figuur. En het grootste nadeel bij mezelf vind ik, dat ik een erg holle rug heb. Waardoor het lijkt, dat ik ontzettend dik ben. Trouwens deze maand krijg ik een uitnodiging voor een eerste gesprek over een maagverkleining. |
Roelande en Leanne!!!
Dus, nee, het gaat er helemaal niet over, nee hoor!!!!
Als iemand komt over een gesprek over maagverkleining en je kan aantonen op basis van persoonlijke ervaring en informatie en verantwoorde sites en boeken dat het ook anders kan.
"Nee, maar daar gaat het helemáál niet over....".
Welterusten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:22
|
|
|
|
[quote=PIETER619]
Ik zal er nog eens goed over nadenken!
Zegens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:24
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ik ben heel blij met vier kilo bosbesjes die ik met wat kinderen heb geplukt
Eerlijk gezegd, heb ik het meeste geplukt, de rest zat te vreten van de bos bessen  |
Grappig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:40
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Roelande en Leanne!!!
Dus, nee, het gaat er helemaal niet over, nee hoor!!!!
Als iemand komt over een gesprek over maagverkleining en je kan aantonen op basis van persoonlijke ervaring en informatie en verantwoorde sites en boeken dat het ook anders kan.
"Nee, maar daar gaat het helemáál niet over....".
Welterusten...  |
Nou, daar gaat het wel over, ik zag zelfs op een ander topic waarin iemand het heeft over tiramisu je al gaat uitleggen en uitrekenen hoeveel calorieen die persoon dan heeft gehad , en hoeveel je eigenlijk mag hebben en dat het puur vet is. Ben je er dan mee bezig of niet? Ik ben vanmiddag door vriendinnen opgehaald om te lunchen en nee , ik ga niet vertellen wat ik heb gegeten, geen zin aan een uitleg hoeveel calorieen het was. Ik heb heerlijk genoten, veel belangrijker
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 augustus 2013, 16:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:43
|
|
|
|
Gezellig ! En belangrijk !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 16:55
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Zou het nie tzo zijn van, hoe meer jeer mee omgaat, dest temeer raak je er mee "besmet"?
We zijn een relatie aangegaan met god, in hoe vere betrekeen we hem in ons dagelijks leven? Zit het even tegen komt er dan een, GVD of help me Heer? Zit het mee , zijn w edan ook daar dankbaar voor of is het ene vanzelfs sprekendheid en zeggen zwe wel evne dank in ons avondgebed voor het slapengaan.
Ik heb soms wel eens een machteloos gevoel, ik wil mij helemaal overgeven aan Gods geest maar weet niet precies hoe. Denk weleens zit nu in een fase van een beetje van God en veel van me zelf, niet 100% mijn zekerheden loswillend laten uit onbekendheid en wel wetend dat het niet opweegt voor wat k er voor terug krijg van God. |
Je moet jezelf ook niet tekort doen Pieter, je hebt een baan , een gezin en natuurlijk heb je dan niet alle tijd van de wereld. Er zijn mensen die de hele dag daar tijd voor hebben maar daarom ben jij geen mindere christen, of minder toegewijd. Ook een beetje realistisch denken hoor en je niet spiegelen aan anderen( en vooral niet aan die buitenkanten!)
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 augustus 2013, 17:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:08
|
|
|
|
Pieter schreef:
Laten wij de Geest voor 100% toe is ons leven, of mag Hij wel aanwezig zijn en zijn we zelf ook nog baas? Wat doen wij bijv met de gaven van de Geest? Waarom kan Hij ze niet geven aan ons? Zo kan men zich heel veel gaan afvragen, maar ikdenk dat het vooral de onbekendheid is en dta dor terug houdendheid er veel verloren is gegaan aan werk wat de Geest door ons had willen doen om Jezus zo de eer kan en kon krijgen die Hem toekomt.
We zijn zelf de baas. We hebben zelf de keuze. Als dat niet zo zou zijn zouden we robots zijn, is het niet zo? Maar als we de Geest 100% toelaten, begrijpen en ernaar leven, dan zijn we er zelf dus eigenlijk niet meer? Alleen maar lege vaten gebruikt door de Geest?...moeilijk hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:09
|
|
|
|
Als je een voorspelling doet op basis van eerdere cijfers waarbij er sprake is van een ontwikkeling, is het per definitie niet zeker. Het daten via Internet is behoorlijk toegenomen, dus je mag aannemen dat, als er cijfers zijn uit 2005, dat die nu aanmerkelijk hoger liggen. Hoeveel hoger is niet helemaal met zekerheid vast te stellen, het is een vorm van extrapoleren, voor de wiskundige types onder ons. Maar elk cijfer uit het recente verleden zal hoger zijn. Het aantal huwelijken is ook objectiever vast te stellen dan het aantal duurzame relaties. We weten echter ook dat er steeds minder getrouwd wordt in Nederland, al zal het in CM-kringen wel meer zijn dan gemiddeld. Maar veel relaties, waar een huwelijk ook mee begint, ontstaan wel degelijk op deze wijze. Het wordt terecht gesteld. Het aantal advertenties bij Relatie gezocht in de kranten is ook dramatisch afgenomen. De kranten van de Perscombinatie, Trouw e.d, hadden een paar jaar geleden nog een pagina vol elke zaterdag. Ik kan me wel voorstellen dat reformatorischen het nog zoeken in het RD, gezien het lezersubliek en de reserve naar het Internet, hoewel die snel afneemt, ook in deze kringen. Het wat minder behoudende ND was vroeger een vrijgemaakte krant en de druk binnen dit kerkgenootschap om een partner uit eigen kring te trouwen was erg groot en is er nog zeker wel. Het ND trekt nu een breder publiek maar heeft wel een eigen plaats, dus Joke zou goed gelijk kunnen hebben op dit punt.
Voor mensen buiten de huwbare leeftijd is het inmiddels een normale gang van zaken en je ziet hier ook veel die binnen deze leeftijd vallen. Er zijn er kennelijk flink wat die Internetdaten toch als optie zien.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 18 augustus 2013, 19:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:28
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Pieter schreef:
Laten wij de Geest voor 100% toe is ons leven, of mag Hij wel aanwezig zijn en zijn we zelf ook nog baas? Wat doen wij bijv met de gaven van de Geest? Waarom kan Hij ze niet geven aan ons? Zo kan men zich heel veel gaan afvragen, maar ikdenk dat het vooral de onbekendheid is en dta dor terug houdendheid er veel verloren is gegaan aan werk wat de Geest door ons had willen doen om Jezus zo de eer kan en kon krijgen die Hem toekomt.
We zijn zelf de baas. We hebben zelf de keuze. Als dat niet zo zou zijn zouden we robots zijn, is het niet zo? Maar als we de Geest 100% toelaten, begrijpen en ernaar leven, dan zijn we er zelf dus eigenlijk niet meer? Alleen maar lege vaten gebruikt door de Geest?...moeilijk hoor. |
hoe kom je daarbij, we zijn ons zelf dan niet meer? dan is het jij en de heilige geest die je bijstaat met adviezen etc... door je heen werkt. het is niet zo dat de heilige geest alles van je overneemt en je zelf niet meer denkt of zo, je hebt gewoon een relatie met hem en die kan je de hele dag door hebben, met hem communiceren ook tijdens je werk etc.
als ik een relatie met een man heb, kan ik toch ook gewoon mezelf blijven. zo word de heilige geest onze vriend, hebben we een relatie met hem en kunnen we gewoon ons zelf blijven en nog zelf nadenken en beslissingen nemen ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:32
|
|
|
|
Jammer Flower, misschien de volgende keer beter!
Anton , lauri , Lennard en ik zijn al een keer geweest. Het was zo gezellig dat Anton gevraagd heeft om het nog een keer te organiseren.
Als het weer leuk word , doen we het nog een keer, dan ben je van harte welkom!
Nu komen,, Bloem , Anthonie, Jan, Laura, Lennard niet van de site en Mardie , zijn dochter en ik
Een paar dames van ongeveer 30 jaar zou ook leuk zijn . Dan blijft het een beetje in de leeftijd klasse.
Dendy 35 jaar.
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op vrijdag 23 augustus 2013, 19:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:32
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Je moet jezelf ook niet tekort doen Pieter, je hebt een baan , een gezin en natuurlijk heb je dan niet alle tijd van de wereld. Er zijn mensen die de hele dag daar tijd voor hebben maar daarom ben jij geen mindere christen, of minder toegewijd. Ook een beetje realistisch denken hoor en je niet spiegelen aan anderen( en vooral niet aan die buitenkanten!) |
die vrouw heeft alles behalve alle tijd van de wereld....studie, baan, dingen voor de kerk doen. en tussen alles door, maakt ze tijd voor god.en doet samen met god die dingen als studie, werk, etc... is niet zo dat mensen de hele dag niks doen die op zo,n manier gelovig zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:52
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | .
Die van Jans ook.
We staan ons mannetje wel.
 |
Wat gezellig!
Fijne Tijd!!!
Leuk dat je dan kan internetten op je foon!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 18:10
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Het tentje staat ( nog steeds)! |
Dan blijf tie staan!!! Ze geven geen storm af!!
Geniet ervan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 18:14
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | die vrouw heeft alles behalve alle tijd van de wereld....studie, baan, dingen voor de kerk doen. en tussen alles door, maakt ze tijd voor god.en doet samen met god die dingen als studie, werk, etc... is niet zo dat mensen de hele dag niks doen die op zo,n manier gelovig zijn. |
Ik bedoel alleen maar dat je je niet moet spiegelen aan een ander, maar moet kijken wat binnen je eigen kunnen en macht ligt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 18:18
|
|
|
|
| FAITH187 schreef: | | Persoonlijk vind ik dat niveau opleiding niet zo veel zegt. Ik heb bijvoorbeeld mbo gedaan, maar mijn niveau is HBO plus/Universitair. Ik had alleen de mogelijkheden niet om te studeren. Dat papiertje zegt weinig over iemands intelligentie, het is alleen een (zwakke) indicatie. |
Maar Als je zelf geen hbo of universiteit gedaan hebt en je denkt zelf dat je dat niveau hebt waar toets je dat dan aan?
Willemijn, heeft het niet zo op niveau's maar kijkt meer naar de mens, mensen met veel niveau kunnen wel de slechtste mensen zijn.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 augustus 2013, 18:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 18:22
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, heeft die gene 500 gram genomen= 5 X 200 = 1000 Kilocalorieën.
Dat is ongeveer de helft van wat je op een dag eet...
Nou zou je BMI na één keer natuurlijk niet veranderen, wel als degene deze dingen drie dagen lang, minstens doet...ná de normale 2000/2500 kilocalorieën.
Ja, gewoon puur vet... |
Haha...ik was het zelf!!! 500 gram??? Schreef ik dat? Het was heerlijk!!!
(net zo lekker als die toetjes die jij weleens at)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 19:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik bedoel alleen maar dat je je niet moet spiegelen aan een ander, maar moet kijken wat binnen je eigen kunnen en macht ligt. |
Klopt helemaal wat je hier neerzet ook dat ik andere drukte heb. Het enige wat wel moet is ons spiegelen aan Jezus Christus en zo Zijn volgelingen zijn met een ieder zijn/haar beperkte talenten. Jezus was volmaakt, wij niet en kunnen gelukkig met onze fouten keer op keer bij Hem komen.
We mogen leren van Gods Woord en zo daaruit van Jezus beloften gebruik maken. Hij heeft ons Zijn Geest gegeven, mede daarom is het goed om een verlangen te hebben, meer vervult te raken en zo kunnen delen in wie en wat Jezus was en is, door de Geest die onze Gids wil zijn in ons leven. Dus meer op God vertrouwend en zo minder op eigen inzicht gelijk de tekst van Spreuken 3 vers 5.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 18 augustus 2013, 21:30
|
|
|
|
ik vind het fijn dat CM er is op aanraden van mijn broer die heeft via dit zijn vrouw leren kennen en hij moest nooit wat van hebben heel sceptisch erover.
kijk nu bijna 2 jaar verder hij is getrouwd heeft een zoon en net verhuist naar een prachtige woning.
dus het kan wel maar denk toch dat de kans voor mannen groter is daar er meer vrouwen zijn.
maar ik leg het bij de Heer neer, als hij vind dat is de ware zal het zo zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|