ChristianMatch

Forum

Daten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5710 5711 5712 5713 5714 5715 5716 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 13:46

FAITH187 schreef:
Je schreef als laatste dat men zijn/haar zoektocht op oa dit criterium (1 van de 3) aan kan passen, en dat je dat zelf ook doet. Vandaar mijn geschrevene.

Ik wens je veel suc6 op deze site-het komt vast goed met de dames!

Even testen of het nu goed gaat met het quoten. Idd. Faith, je had gelijk, dat schreef ik ook. Mijn excuses.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 13:53

LANFY127 schreef:
@ allemaal! Oprecht sorry doordat ik misschien denigrerend overkom! Dat is absoluut niet de bedoeling! Het enige wat ik ermee wilde aangeven, is, dat als je realistisch nadenkt, je eigenlijk helemaal geen god, of goden, nodig hebt! Ik denk dat je eerst voor de volle 100% in jezelf moet geloven en daarna pas de een of andere god moet toelaten! Ik hang, als humanistisch christen, nog steeds het standpunt aan: op de 8e dag schiep de mens god!

Hoi Lanfy,

Wat versta je onder een humanistisch christen?

Groet,
Rolf
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 14:09

LANFY127 schreef:
@ allemaal! Oprecht sorry doordat ik misschien denigrerend overkom! Dat is absoluut niet de bedoeling! Het enige wat ik ermee wilde aangeven, is, dat als je realistisch nadenkt, je eigenlijk helemaal geen god, of goden, nodig hebt! Ik denk dat je eerst voor de volle 100% in jezelf moet geloven en daarna pas de een of andere god moet toelaten! Ik hang, als humanistisch christen, nog steeds het standpunt aan: op de 8e dag schiep de mens god!

Ik denk dat ik je op dit punt begrijp:
Quote:
Ik denk dat je eerst voor de volle 100% in jezelf moet geloven en daarna pas de een of andere god moet toelaten!
Toen ik eerst in mezelf begon te geloven en mezelf series nam, kon ik daarna pas in God geloven cq toelaten.

Het kan zijn dat je iets anders bedoelt, of het anders bedoelt.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 augustus 2013, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 15:00

ANNETTE050 schreef:
Het hoeft op zich geen voorwaarde te zijn, omdat dit al een christelijke site is. Dat is juist het mooie. Als die voorwaarde weg zou vallen zou het meer gaan opbloeien.....en juist een ingeving van de Heilige Geest voor iemand die je niet kent is erg betrouwbaar, omdat jezelf niet veel weet van die persoon. Dan is het dus helemaal Hem, want Hij kent die andere persoon wel.
Maar je bedoeld waarschijnlijk, dat je wilt weten hoe de andere persoon er mee om gaat, dat je dat graag zou willen weten?
Maar dan denk ik dat, als je gewoon gevolg geeft aan een ingeving van de Heilige Geest voor iemand die je niet goed kent, het een verrassend effect kan hebben, waardoor jezelf ook weer gezegend wordt.
Want, zoals al eerder werd aangegeven, kwamen een aantal van de ingevingen van de Heilige Geest juist op het goede moment. Daardoor werd de persoon die de ingeving ontving denk ik ook weer gezegend.

Dan nog zou ik er zeer summier en vooral voorzichtig mee omgaan als je je op deze dingen richt. Toetst alles en toets het nog eens. En liever wat mij betreft niet op het forum voor iedereen leesbaar. Ervaring met de heilige Geest is niet verkeerd... Maar heeft Hij ervaring met mij? Oftewel, is mijn houding de goeie? Profeteren is 1, karakter afgestemd op liefde is 2.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 15:29

JOL252 schreef:
Dan nog zou ik er zeer summier en vooral voorzichtig mee omgaan als je je op deze dingen richt. Toetst alles en toets het nog eens. En liever wat mij betreft niet op het forum voor iedereen leesbaar. Ervaring met de heilige Geest is niet verkeerd... Maar heeft Hij ervaring met mij? Oftewel, is mijn houding de goeie? Profeteren is 1, karakter afgestemd op liefde is 2.

De Liefde draagt alles, is nummer 1. Zonder de liefde heeft het allemaal helemaal geen zin, daar heb je helemaal gelijk in, het is het belangrijkste om daarin te groeien.
Een woord van wijsheid of kennis is voor mij nog niet meteen profeteren....
meer de ander opbouwen in geloof.....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 21 augustus 2013, 16:35
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 16:57

We hadden het hier ook al gemerkt ja. De technische dienst is ermee bezig. Hopelijk wordt het snel weer opgelost.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 16:57

Ik wou nog bedanken voor de gebeden!

Ik heb een uitleg gekregen waardoor het komt, hoe het werkt.

Waardoor ik nu veel rustiger ben, en controle heb en voel, door deze informatie die mij in staat stelt het te voorkomen.

Als je vragen heb, dan kan je me altijd mailen!!!:)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 augustus 2013, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 17:05

Voor een ieder voor wie het overdag ook avond kan zijn, die niet alleen tegen de nacht opzien, maar ook tegen de dag van morgen...!

http://www.youtube.com/watch?v=nuRpHnz2ZJo&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 17:18

ANNETTE050 schreef:
De Liefde draagt alles, is nummer 1. Zonder de liefde heeft het allemaal helemaal geen zin, daar heb je helemaal gelijk in, het is het belangrijkste om daarin te groeien.
Een woord van wijsheid of kennis is voor mij nog niet meteen profeteren....
meer de ander opbouwen in geloof.....

Ik denk dat je je goed moet realiseren dat de ander daar niet altijd op zit te wachten, zeker niet op een openbaar forum. En wie ben jij om dat bij de ander menen te moeten doen?

Cm is een samenraapsel(oneerbiedig gezegd) van allerlei mensen met allemaal hun eigen verhaal en geloof. Verhalen die we vaak niet kennen en dat hoeft ook niet. Er is ook geen een verhaal erger dan de ander, een ieder heeft zijn eigen leed...Geloven ook die we van elkaar niet snappen en ook niet begrijpen en daar is (kan) een forum zo waardevol voor zijn.....Om de ander te begrijpen of te luisteren naar wat de ander beleefd in zijn/haar geloof zonder elkaar prekerig te woord te willen staan. Maar het streven kan wel zijn dat we vriendelijk omzien naar de ander, de ander ook accepteren zoals hij/zij is in al zijn onvolmaaktheid. Mij lukt dat helaas ook niet altijd Knipoog smiley ben ook maar een mens......
Gisteren plaatste Jol een lied van Huub Oosterhuis op het forum, met zo'n hoopvolle tekst en zulke mooie woorden. Dat kan je bemoedigen en steunen.....en op zo'n manier kan je iemand ook tot een hand en voet zijn.....is dat dan door de Geest ingegeven? Jol kennende denkt zij van wel( vul het even in) en ik denk het komt op mijn pad........dat moet zo zijn.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 21 augustus 2013, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 17:38

ANNETTE050 schreef:
En uit ervaring weet ik dat als de Heilige Geest ingevingen geeft, deze altijd opbouwend en bemoedigend zijn. De Heilige Geest verbreekt het geknakte riet niet maar richt het weer op.
Over de Heilige Geest praten is goed, maar je echt openstellen voor Zijn Ingevingen is toch het doel.

Naar ik aanneem, kwam hier een vraag over, waar niet het antwoor dop kwam wat verwacht werd. Ik wil we proberen om daar een gedeeltelijk antwoord op te geven.

Soms kom je iets moois kaart of C-card of videoclip tegen waarvan je denkt, he dat is wat ik door ga sturen of opsturen naar die en die, want die heeft dat nodig. laat ik simpelweg zeggen een "bemoediging "op een manier waar die ander werkelijk iets aan heeft, dus geen eigen goed bedoelde woorden, maar wat hout snijdt en zo raak is in je hart. De gene die iets doet of verstuurt, weet dat het niet vanzelf is gegaan maar dat er stuur is geweest, en geeft daar God cq de Geest de er van. Zo kam Hij ook rechtstreeks werken , want ik heb zo lips op mijn weg gekregen waar ik heel veel door werd getroost en gesterkt. eentje was You Rais Me UP van Selah en de tweede He Understands my years vanThe Isaacs en het was vooral de tekst die het um deed.

Helaas is het niet te omschrijven waat wi een hoe de Geest allemaal werkt, maar zeker ook door mensen heen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 17:40

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat je je goed moet realiseren dat de ander daar niet altijd op zit te wachten, zeker niet op een openbaar forum. En wie ben jij om dat bij de ander menen te moeten doen?

Cm is een samenraapsel(oneerbiedig gezegd) van allerlei mensen met allemaal hun eigen verhaal en geloof. Verhalen die we vaak niet kennen en dat hoeft ook niet. Er is ook geen een verhaal erger dan de ander, een ieder heeft zijn eigen leed...Geloven ook die we van elkaar niet snappen en ook niet begrijpen en daar is (kan) een forum zo waardevol voor zijn.....Om de ander te begrijpen of te luisteren naar wat de ander beleefd in zijn/haar geloof zonder elkaar prekerig te woord te willen staan. Maar het streven kan wel zijn dat we vriendelijk omzien naar de ander, de ander ook accepteren zoals hij/zij is in al zijn onvolmaaktheid. Mij lukt dat helaas ook niet altijd Knipoog smiley ben ook maar een mens......
Gisteren plaatste Jol een lied van Huub Oosterhuis op het forum, met zo'n hoopvolle tekst en zulke mooie woorden. Dat kan je bemoedigen en steunen.....en op zo'n manier kan je iemand ook tot een hand en voet zijn.....is dat dan door de Geest ingegeven? Jol kennende denkt zij van wel( vul het even in) en ik denk het komt op mijn pad........dat moet zo zijn.....

Ik ben er voorlopig weer even tussenuit, mijn gezondheid is helaas niet wat ik er van gehoopt had maar komt vast wel weer goed en kom ik weer gauw mee debatteren op het forum!

Eerlijk gezegd... Dacht ik gewoon aan deze tekst... Om een gebaar te doen.... Dat dit hoop en troost biedt is al van God denk ik dan... En of het door Hem is ingegeven... Wie weet...? Kracht wens ik je toe.. en nieuwe moed voor morgen, kom gauw weer.
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 17:54

LANFY127 schreef:
Daar ben ik het niet mee eens! Een meer Goden systeem is inderdaad niet logisch, maar kijk alleen al naar de 10 geboden! Het eerste gebod: gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben! Wat doe je daar dan mee? God zegt hier zelf dat er ook andere goden zijn! Als deze er niet waren hoefde God deze ook niet te noemen! Of te verbieden om er in te geloven! Of toch wel?

Volgens mij bedoelt God er afgoden mee, goden met een kleine ´g´ zijn afgoden en dat kan van alles zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 17:58

LANFY127 schreef:
Aan allemaal! Waarom blijven jullie structureel de oerknal en de evolutie op 1 lijn plaatsen? Dat snap ik niet! Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen! Het 1 heeft totaal niets te maken met het ander! Maar misschien is dit offtopic?!

Wetenschappers zeggen toch dat de oerknal het begin is van de evolutie?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:00

@ Willemijn

In wat er hier geschreven is over de Heilige Geest heb ik gewoon wat aangevuld. Zeker niet in de mening dat het van mij zou moeten komen, maar gewoon onderling, naar elkaar toe, zoals je zo mooi schrijft over het lied van Jol wat je raakte. Een prachtig voorbeeld van hoe de Geest werkt en dat er hier ook wel mooie dingen gebeuren op cm.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 21 augustus 2013, 19:17
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:07

LANFY127 schreef:
Ik vraag me oprecht af of je ooit weleens over de eeuwigheid hebt nagedacht! Of was dat een leuk en warm hersenspinsel voor jou?

Wat is de eeuwigheid? Volgens mij is dat de plaats waar God verblijft; daar is dus geen tijd en ruimte. Tijd en Ruimte heeft God geschapen zoals geschreven in Genesis 1. Wij mensen zijn daardoor beperkt in ons denken; wij denken in een begin en een einde, geboorte en sterfte! Bij God is er geen begin en geen eind. Als je dus afvraagt wat we in die oneinige eeuwigheid gaan doen... tja, niet te vatten! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:22

Als toerist in Portugal moet je zeker een culinaire ontdekkingstocht houden. Wereldberoemd in Portugal zijn de gegrilde sardines en laat nou het toeval zijn dat deze traktatie vanmiddag op het menu staat. Kies dan niet de restaurants langs de strandboulevard (weliswaar leuker vanwege de uitzicht op zee), want dan betaal je het dubbele, maar zoek een klein eettentje in een dwarsstraat in het centrum. De echte Portugees eet z´n gegrilde sardines van de houtskoolwarmte en op smaak gebracht met dikke korrels zout. On the side heb je een mixsalade van tomaat, sla, ui en gegrilde paprika dat je samen met de vis rijkelijk kan overgieten met olijfolie en azijn. Wat echt niet mag ontbreken is de huisgebakken brood waar je de sardine even op kan rusten. Eventueel kan je er een aardappel en olijven bij nemen. Vergeet echter niet een koele, fruitige, witte wijn (rood mag ook) in de mond te nemen. Zo één waarbij de dronk voelt alsof er een engeltje op je tong piest. Wees niet verrast als na dit hemels gerecht je een gevoel van loomheid over je heen krijgt. De warmte doet zijn werk en nodigt je graag uit voor een gezonde siesta. Schroom niet om dit ook te doen want later staat er weer een frisse duik in zee te wachten en een eventuele wandeling langs de boulevard. Luister vooral naar de stilte van de zee die je uiteindelijk zal brengen naar een oogverblindende zonsondergang! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:25

ZEELAND736 schreef:
Ik heb hier nog het ...SPOORDEELWEKEN-voordeelboekje liggen...
Je kunt het gratis krijgen...

Volop aanbiedingen en nog geldig tot 31 augustus...
Met o.a

Apenheul...trein-bus-entree>>>>>>25 euro
Corpus...op reis door je lichaam>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Madame Tussauds>>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Archeon>>>>>>>>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Omniversum>>>>>>>>>>>>>>>2e kaartje gratis
Efteling....trein-bus-entree>>>>>39 euro
Sealife en Nemo>>>>>>>>>>2e kaartje gratis

Die heb ik ook nog liggen. Dus als iemand met meerdere personen er op uit wil....
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:28

BAPPI605 schreef:
Wat is de eeuwigheid? Volgens mij is dat de plaats waar God verblijft; daar is dus geen tijd en ruimte. Tijd en Ruimte heeft God geschapen zoals geschreven in Genesis 1. Wij mensen zijn daardoor beperkt in ons denken; wij denken in een begin en een einde, geboorte en sterfte! Bij God is er geen begin en geen eind. Als je dus afvraagt wat we in die oneinige eeuwigheid gaan doen... tja, niet te vatten! Twijfelende smiley

We gaan gewoon werken straks op de nieuwe aarde en daarnaast net als hier nu je hobby`s uitoefenen. En veel zingen met elkaar en misschien wel picknicken op de hei in Ede Ha, ha
Ja, ik denk dat we allemaal een taak krijgen. Maar het feit dat je altijd sterk en gezond zult zijn Wauw
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:33

BAPPI605 schreef:
Als toerist in Portugal moet je zeker een culinaire ontdekkingstocht houden. Wereldberoemd in Portugal zijn de gegrilde sardines en laat nou het toeval zijn dat deze traktatie vanmiddag op het menu staat. Kies dan niet de restaurants langs de strandboulevard (weliswaar leuker vanwege de uitzicht op zee), want dan betaal je het dubbele, maar zoek een klein eettentje in een dwarsstraat in het centrum. De echte Portugees eet z´n gegrilde sardines van de houtskoolwarmte en op smaak gebracht met dikke korrels zout. On the side heb je een mixsalade van tomaat, sla, ui en gegrilde paprika dat je samen met de vis rijkelijk kan overgieten met olijfolie en azijn. Wat echt niet mag ontbreken is de huisgebakken brood waar je de sardine even op kan rusten. Eventueel kan je er een aardappel en olijven bij nemen. Vergeet echter niet een koele, fruitige, witte wijn (rood mag ook) in de mond te nemen. Zo één waarbij de dronk voelt alsof er een engeltje op je tong piest. Wees niet verrast als na dit hemels gerecht je een gevoel van loomheid over je heen krijgt. De warmte doet zijn werk en nodigt je graag uit voor een gezonde siesta. Schroom niet om dit ook te doen want later staat er weer een frisse duik in zee te wachten en een eventuele wandeling langs de boulevard. Luister vooral naar de stilte van de zee die je uiteindelijk zal brengen naar een oogverblindende zonsondergang! Coole smiley met zonnebril

Uit welke vakantiefolder heb je dit gej..?

Zou op slag jaloers worden. Ach misschien heb je wel heimwee Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hier iets eenvoudigs met uitzicht op druivenranken.
Naar boven

Auteur Bericht
BAPPI605

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:37

Voor een zwoele zomeravond:
Jack Johnson - In Between Dreams
Topcd!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:45

ANNETTE050 schreef:
In wat er hier geschreven is over de Heilige Geest heb ik gewoon wat aangevuld. Zeker niet in de mening dat het van mij zou moeten komen, maar gewoon onderling, naar elkaar toe, zoals je zo mooi schrijft over het lied van Jol wat je raakte. Een prachtig voorbeeld van hoe de Geest werkt en dat er hier mooie dingen gebeuren op cm.

Ik schreef net met nadruk dat ik het niet ervaarde van de geest, je hebt me niet goed begrepen dan. Jol ervaarde dat ook niet zo terwijl ik dat dacht.
Ook vind ik niet dat cm uitblinkt door mooie dingen, het is hier net het echte leven met zijn ups and downs. En zeker onderling tussen mensen laten verhoudingen-net als in het echte leven- weleens te wensen over. Ik heb moeite met het beeld dat cm een site is met christenen en dat daar alleen maar mooie dingen gebeuren, dat is geen realistisch beeld maar een droombeeld. Vertrouw op God maar zet je fiets op slot is mijn motto altijd!
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOVH807

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 19:46

ik heb beide zien gebeuren. De een kreeg een relatie met een niet gelovige jongen en die komen nu samen in de kerk, zijn getrouwd en krijgen een kind.

Haar zus kreeg ook een relatie met een niet gelovige jongen. Hij scheidde van zijn vrouw, kwam niet mee naar de kerk. Kreeg een kind met haar buiten het huwelijk, gingen samenwonen, maar zij leeft ondertussen weer bij haar ouders en hij bij zijn (ex-)vrouw.

Nou geloof ik wel dat een gelovige vrouw eerder een niet gelovige man in de kerk krijgt, dan andersom.
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 20:28

Als je veel van iemand houdt, heb je het gevoel dat alle hindernissen genomen kunnen worden. Ook een verschil in geloof of wel/geen geloof. Uit ervaring kan ik nu zeggen dat je iemand niet snel verandert. Ik geloof nog steeds dat voor God alles mogelijk is, maar zelf kun je iemand niet laten geloven. En samenleven met iemand die niet gelooft kan denk ik wel, maar is wel erg moeilijk.
Naar boven

Auteur Bericht
DAVIDVDE498

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 21:24

Het Christendom is authentiek.
Omdat er een woord in voorkomt, wat in geen ander geloof terug komt.

Dat is het woord: Genade

In elk ander geloof moet jij de eeuwigheid verdienen en dan weet je het nog niet zeker.

Het Christendom is authentiek om zijn genade.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 21:37

De kerkverlating is de laatste tientallen jaren erg groot geweest. Veel mensen konden zich ook niet meer vinden in de standpunten, cultuur en omgangsvormen in de kerk. Hoewel het niet automatisch een keuze voor ongeloof inhoudt, doet zich dat na een tijd wel vaak voor. Niet iedere gelovige zal een gelovige partner vinden en dan kan het tijdens de relatie ook nog veranderen. Het lijkt me het beste om naar een manier te zoeken om ermee om te gaan. Gelovig is niet genoeg, de kerkelijke gewoonten en opvattingen moeten je ook liggen. Ik krijg het spaans benauwd bij de angstcultuur in de Gereformeerde Gemeente of de Hersteld Hervormde Kerk en een ander zal zijn geluk daar juist zoeken, om maar eens wat te noemen.

CM is typisch een site voor het zoeken van een gelovige partner maar daarmee ben je er dus nog niet. En als je een niet-gelovige partner vindt dan is het ook nogal wat om het om die reden niet door te zetten.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 21 augustus 2013, 22:36
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 23:16

YVONNE734 schreef:
Ben benieuwd of hier ook mensen zijn die dit nu meemaken of die dit hebben meegemaakt

Kan. Ja hoor. Als de gelovige respect heeft voor je geloof, dat wel natuurlijk.
Kan zelfs erg goed gaan dan. Meegemaakt, daarom weet ik dat.

Ik denk wel, dat je dan wel op moet passen dat je niet téveel over je geloof hebt. Ook uit respect dat partner dus niet gelooft.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 00:06
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 23:34

Toch zou ik geen relatie aangaan met een niet gelovige partner.
Ik wil datgene wat het allerbelangrijkst is in mn leven wel met mn partner kunnen delen en samen beleven
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 23:48

ROELANDE345 schreef:
Ik wil datgene wat het allerbelangrijkst is in mn leven wel met mn partner kunnen delen en samen beleven

Ik zal er zelf ook niet naar zoeken, nooit gedaan trouwens. Ook gelovigen kunnen zo'n gedrag hebben dat zou je niet beter weten zou je denken dat ze gelovig zijn....

En andersom trouwens...

Zie Romeinen 2 vers 14,15b...
Wanneer toch heidenen, die de wet niet hebben, van nature doen wat de wet gebiedt, dan zijn dezen, ofschoon zonder wet, zichzelf tot wet; 15 immers, zij tonen, dat het werk der wet in hun harten geschreven is...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 00:27
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 23:52

ROELANDE345 schreef:

Ja...daar denk ik hetzelfde over...!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 00:02

Het klinkt heerlijk Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5710 5711 5712 5713 5714 5715 5716 ... 6194 Volgende
Pagina 5713 van 6194