Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 11:27
|
|
|
.........en een week later:
Zeist (weeronline.nl), 20 oktober 2013 - Vanuit het zuiden trekken vandaag buien over het land. Vooral vanmiddag en vanavond kunnen die stevig uitpakken, met onweer en windstoten. Morgen wordt een bewolkte dag met in het noorden en westen kans op veel regen. Het blijft voorlopig zacht voor de tijd van het jaar. Dinsdag kan het lokaal 23 graden worden.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 20 oktober 2013, 11:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 11:36
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | ben erg blij en dankbaar , kom even vertellen , ben vorige week vrijdag 11 okt weer oma geworden , nu van een kleinzoon , en hoop in nov weer voor de 4x oma te worden  |
He Trijnie gefelicieerd geweldig zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 11:38
|
|
|
JANS221 schreef: | .........en een week later:
Zeist (weeronline.nl), 20 oktober 2013 - Vanuit het zuiden trekken vandaag buien over het land. Vooral vanmiddag en vanavond kunnen die stevig uitpakken, met onweer en windstoten. Morgen wordt een bewolkte dag met in het noorden en westen kans op veel regen. Het blijft voorlopig zacht voor de tijd van het jaar. Dinsdag kan het lokaal 23 graden worden.  |
ja haal je korte broek maar weer van zolder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 11:49
|
|
|
Ideaal strandweertje in oktober
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 12:08
|
|
|
JOSEF872 schreef: | Tja, nederig zijn en in de autoriteit van de Heer staan omdat wij een hogere geestelijke plaats hebben gekregen blijft lastig. Kijk maar naar sprekers die bijzondere tekenen verrichten en eerst nederig van hart zijn en dan later toch een stuk trots binnen laten glippen. Dat is vaak een splijtzwam. Kijk ik heb met Herman Boon momenten gezien waarin demonen aan gesproken werd in de autoriteit van christus. Als ze geen rechtmatige grond meer hebben moeten ze er uit. Dat gebeurd dan ook vaak snel. Maar als wij met de zelfde houding ons zelf weer verheffen boven broer of zus dan gaat het weer mis. Kijk maar naar de discipelen. Ze waren al bezig wie de belangrijkste was. |
Inderdaad, trots blijft voor allemaal een valkuil, voor mij in elk geval wel.
Dat verheffen is me ook niet vreemd. Het is met zoveel dingen hetzelfde. Volgens mij zei jij in het topic over vergeven, dat je vaak dacht gewonnen te hebben, maar dan was je in werkelijkheid de verliezer. Omdat je niet op Gods manier gewonnen had.
Verheffen is ook zoiets. Iets in mij zegt dat ik zal winnen als ik macht over iemand kan uitoefenen, maar zodra ik dat doe, zie ik dat ik dan juist aan het verliezen ben. Hetzelfde met alle andere vormen van kwaad, zonde of hoe je het ook noemen wilt. Ergens denk ik dat het me zal verrijken, maar als ik de balans opmaak, blijf ik uitkomen op het kruis. De enige weg om te overwinnen.
Nederigheid en autoriteit gaan heel goed samen. Ware autoriteit ligt in nederigheid (dat vertaal ik als: geheel afhankelijk van Jezus). Het boek "de laatste strijd" van Rick Joyner gaf een schitterend voorbeeld. Als Jezus iemand de "mantel vd nederigheid" omhangt, dan stijgt hij dusdanig in aanzien, dat zelfs de engelen voor hem buigen. Waarom? Omdat Jezus de enige is die een mens die mantel kan geven. Hij liet ook zien dat een Christen onmogelijk kan overwinnen zonder deze mantel. Opvallend is dus dat nederigheid en aanzien met elkaar verbonden zijn, terwijl de wereld denkt dat eer en aanzien twee verwanten zijn (kijk naar de muziekindustrie).
Even terug naar het topic-onderwerp: Ik geloof dat er geen scheuringen zouden bestaan, als iedereen die mantel vd nederigheid zou dragen. Stel ik mijzelf de vraag: is trots dan de kern van het probleem, dus de reden waarom relaties splijten? Ik ben bang van wel. In de kern is trots de allereerste zonde, en ook de reden waarom Lucifer is gevallen van zijn heerlijke plek in de hemel. In zijn val nam hij eenderde van de engelen mee. Een gigantisch leger dus. Dit zijn wezens die allemaal van God afgetrokken zijn en nu een ander karakter hebben omdat zij Lucifer gevolgd zijn. En al deze karakters dragen bij aan het scheuren van de gemeente en van relaties in talloze vormen:
misleiding, verleiding, liegen, bedrog, aanstoot geven, roddel, kwaadsprekerij, aanzetten tot ontucht, overspel, verdraaien, etc, etc, etc. met als gevolg spanningen, onbegrip, ruzie, twist, vechten, negeren, breuk, zelfverdediging, opstand en rebellie, etc, etc.
Dus hoe zuiverder een "relatievorm" in Christus is en blijft, hoe meer eenheid er ervaren zal worden, en hoe groter de kans dat deze relatie stand zal houden.
Laten we vooral blijven bidden voor nederigheid voor onszelf en onze omgeving.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 12:30
|
|
|
ROADY558 schreef: | Ideaal strandweertje in oktober |
CM uitje van maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 12:31
|
|
|
Jij snapt het helemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 12:34
|
|
|
ROADY558 schreef: | Inderdaad, trots blijft voor allemaal een valkuil, voor mij in elk geval wel.
Dat verheffen is me ook niet vreemd. Het is met zoveel dingen hetzelfde. Volgens mij zei jij in het topic over vergeven, dat je vaak dacht gewonnen te hebben, maar dan was je in werkelijkheid de verliezer. Omdat je niet op Gods manier gewonnen had.
Verheffen is ook zoiets. Iets in mij zegt dat ik zal winnen als ik macht over iemand kan uitoefenen, maar zodra ik dat doe, zie ik dat ik dan juist aan het verliezen ben. Hetzelfde met alle andere vormen van kwaad, zonde of hoe je het ook noemen wilt. Ergens denk ik dat het me zal verrijken, maar als ik de balans opmaak, blijf ik uitkomen op het kruis. De enige weg om te overwinnen.
Nederigheid en autoriteit gaan heel goed samen. Ware autoriteit ligt in nederigheid (dat vertaal ik als: geheel afhankelijk van Jezus). Het boek "de laatste strijd" van Rick Joyner gaf een schitterend voorbeeld. Als Jezus iemand de "mantel vd nederigheid" omhangt, dan stijgt hij dusdanig in aanzien, dat zelfs de engelen voor hem buigen. Waarom? Omdat Jezus de enige is die een mens die mantel kan geven. Hij liet ook zien dat een Christen onmogelijk kan overwinnen zonder deze mantel. Opvallend is dus dat nederigheid en aanzien met elkaar verbonden zijn, terwijl de wereld denkt dat eer en aanzien twee verwanten zijn (kijk naar de muziekindustrie).
Even terug naar het topic-onderwerp: Ik geloof dat er geen scheuringen zouden bestaan, als iedereen die mantel vd nederigheid zou dragen. Stel ik mijzelf de vraag: is trots dan de kern van het probleem, dus de reden waarom relaties splijten? Ik ben bang van wel. In de kern is trots de allereerste zonde, en ook de reden waarom Lucifer is gevallen van zijn heerlijke plek in de hemel. In zijn val nam hij eenderde van de engelen mee. Een gigantisch leger dus. Dit zijn wezens die allemaal van God afgetrokken zijn en nu een ander karakter hebben omdat zij Lucifer gevolgd zijn. En al deze karakters dragen bij aan het scheuren van de gemeente en van relaties in talloze vormen:
misleiding, verleiding, liegen, bedrog, aanstoot geven, roddel, kwaadsprekerij, aanzetten tot ontucht, overspel, verdraaien, etc, etc, etc. met als gevolg spanningen, onbegrip, ruzie, twist, vechten, negeren, breuk, zelfverdediging, opstand en rebellie, etc, etc.
Dus hoe zuiverder een "relatievorm" in Christus is en blijft, hoe meer eenheid er ervaren zal worden, en hoe groter de kans dat deze relatie stand zal houden.
Laten we vooral blijven bidden voor nederigheid voor onszelf en onze omgeving. |
Okay... Ik hoor hier telkens het woord nederigheid terugkomen. Klinkt goed bijbels (of modern gezegd: het "bekt" lekker want klinkt zeer bijbels gewenst) voor velen maar heeft voor sommigen onder ons ook diverse associaties. Misschien kunnen we dan eens definiëren wat nederigheid is. Wat is nederigheid naar de ander toe, naar God toe, naar situaties toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 12:46
|
|
|
Lijkt me een uitstekende vraag. Doe jij de aftrap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 13:32
|
|
|
ROADY558 schreef: | Lijkt me een uitstekende vraag. Doe jij de aftrap? |
Ja hoor, ik voelde 'm al aankomen.
Misschien onderscheiding.
Laat ik dan maar onder woorden brengen wat ik bij dat woord denk, zoals het in de gristelijke kringen gebruikt wordt.
Ik heb de idee dat je bijna niet kunt zeggen: ik ben trots op mezelf zonder daarbij (zowat dwangmatig want men mocht je eens verkeerd begrijpen) gelijk te noemen dat God hiermee heeft te maken. Want we hebben toch alles door en uit en in Hem verkregen? Heb je identiteit? Ja natuurlijk, maar wel erbij zeggen: in Christus.
Ik denk dat God mateloos TROTS is als Hij Zijn kind hoort zeggen dat die een goed zelfgevoel, een groot eigen bewustzijn en zelfvertrouwen heeft. Tenminste, als ik dat bemerk bij mijn kinderen vind ik dat fantastisch en daarbij hoop ik dat mijn benadering in de opvoeding en leven hierbij aan bijgedragen heeft.
Als we het dan toch ook over gaven hebben... Zoals dat wordt genoemd "de gave van bemoediging" (noem het gewoon: positief/troost/etc. naar anderen toe) is 1 van de moeilijkste om toe te passen weet je dat? Moet je eens raden waarom dat zo is....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 20 oktober 2013, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 13:53
|
|
|
Deze morgen even klein gemaakt door aanwezigheid van iets moois in mijn hart. Wat is het mooi en voorrecht om lid te zijn van een gemeente en er mede christenen zijn die voor je klaar staan. Help is on the way en dus een gemeend GOD ZIJ DANK, dat is toch om gewoon super blij bij te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSEF872
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 14:33
|
|
|
John 13:3-5 stond Hij, wetende, dat de Vader Hem alles in handen had gegeven en dat Hij van God uitgegaan was en tot God heenging, van de maaltijd op, en Hij legde zijn klederen af en nam een linnen doek en omgordde Zich daarmede. Daarna deed Hij water in het bekken en begon de voeten der discipelen te wassen, en af te drogen met de doek, waarmede Hij omgord was.
Als ik weet wie ik ben in Christus kan ik op de juiste manier mijn mede mens dienen. De ander uitnemender achten dan mijzelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 14:35
|
|
|
Ik denk dat jullie het niet gemerkt hebben, maar ik zit de laatste tijd niet helemaal lekker in mn vel. Ik ben ook naar de dokter geweest en die heeft niks kunnen vinden.. dus ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze me onderzocht. Ik moet de resultaten nog afwachten, maar de dokter verwacht dat ik last heb van Cenosillicafobie.. het is wat moeilijk om het goed uit te leggen. Maar anders moet je het even op internet opzoeken.. ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen, want het is nog niet bekend hoe lang dit zal gaan duren..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 14:42
|
|
|
Zondag 20 oktober, Hebreeën 2: 5-18; We zien nog geen luister.
Maar is Jezus van Nazaret werkelijk Gods redding verschenen? Heeft Hij alle macht in hemel en op aarde? Nu zien wij dat nog niet, zegt de schrijver. Daarmee raakt hij een gevoelig punt. Met onze ogen zien ook wij nog lang niet wat wij met ons hart geloven. Integendeel. Het heeft er vaak alle schijn van dat nog steeds de machten van angst en dood en slavernij ons in hun greep houden. Dat lijkt niet voor Jezus’ koningschap te pleiten. Nee. Maar vergeet niet: aan Jezus’ gekroond worden met eer en heerlijkheid ging een weg van diepe vernedering vooraf. Ver onder de engelen. Niets minder dan kruis, verlating, doodslijden! Jezus kwam naar ons toe om de machten die ons beangstigen te onttronen. Maar dat kostte Hem wel zijn leven. In het volgen van Hem zal ook voor ons wel regelmatig kruis en vervolging de kop opsteken. Dat kan bijna niets anders. Maar we zijn nooit alleen. Priesterlijk staat Jezus ons bij en kent onze aanvechtingen. Vooralsnog zien we Jezus alleen nog maar in lijden en doodstrijd. Om ons en voor ons. Vreemde luister. We zien Hem nog niet regeren in volle glorie. Ja, dat vraagt van ons veel geloof en volharding. Zijn glorie zal een keer zichtbaar worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSEF872
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 14:45
|
|
|
REGINA565 schreef: | En als je dan je blik richt op de Heer, wat ervaar je dan, Josef? Daar ben ik echt benieuwd naar! Ik hoop dat je op deze topic nog iets wil delen van de werking van de Heilige Geest in jouw leven : ) |
De Heilige Geest is altijd aan het werk. Ik weet dat Hij juist op de momenten dat ik in de rust ben tot mij wil spreken. Zie het als iets wat tussen een fluisterstem en een gedachte zit. Ik weet dan bijna zeker dat het de HG is. Soms als ik twijfel bid ik om bevestiging. Maar de HG geeft ook het verlangen om het Woord te lezen. Of soms hoor ik in de geest een lied. Het wil helpen als je kan bidden in de geest.(spreken in nieuwe talen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 14:57
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Ik denk dat jullie het niet gemerkt hebben, maar ik zit de laatste tijd niet helemaal lekker in mn vel. Ik ben ook naar de dokter geweest en die heeft niks kunnen vinden.. dus ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze me onderzocht. Ik moet de resultaten nog afwachten, maar de dokter verwacht dat ik last heb van Cenosillicafobie.. het is wat moeilijk om het goed uit te leggen. Maar anders moet je het even op internet opzoeken.. ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen, want het is nog niet bekend hoe lang dit zal gaan duren.. |
Mag je dan elke avond op kosten van de zorgverzekering naar de kroeg??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 14:58
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | ben erg blij en dankbaar , kom even vertellen , ben vorige week vrijdag 11 okt weer oma geworden , nu van een kleinzoon , en hoop in nov weer voor de 4x oma te worden  |
Heey..super Trijn!!
Lekker genieten maar......gefeliciteerd hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 15:12
|
|
|
PIETER619 schreef: | Deze morgen even klein gemaakt door aanwezigheid van iets moois in mijn hart. Wat is het mooi en voorrecht om lid te zijn van een gemeente en er mede christenen zijn die voor je klaar staan. Help is on the way en dus een gemeend GOD ZIJ DANK, dat is toch om gewoon super blij bij te zijn. |
Geweldig dat je je zo gedragen mag voelen in je gemeente Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 15:30
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | hallo , ben even terug voor 3 dagen , probeer wat leven in de brouwerij te brengen  |
He Trijnie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Welcome back. Ik ben een maandje geweest, nog 2 dagen en dan ga ik er weer vandoor.
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 15:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee hoor Natas...ik begreep dat het een foutje was... Schreeuwen deed ik niet ... Ik heb alleen een akelige gewoonte om uitroeptekens achter zinnen te zetten.. Vanaf vandaag neem ik het initiatief.....(om nog een beetje ontopic te blijven) dat ik daar op ga letten en niet meer ga doen...
 |
Het is je vergeven,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 15:45
|
|
|
[quote=ROELANDE345]Mag je dan elke avond op kosten van de zorgverzekering naar de kroeg??
Als dat zou kunnen zet ik hier een uitnodiging !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 16:24
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Ik denk dat jullie het niet gemerkt hebben, maar ik zit de laatste tijd niet helemaal lekker in mn vel. Ik ben ook naar de dokter geweest en die heeft niks kunnen vinden.. dus ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze me onderzocht. Ik moet de resultaten nog afwachten, maar de dokter verwacht dat ik last heb van Cenosillicafobie.. het is wat moeilijk om het goed uit te leggen. Maar anders moet je het even op internet opzoeken.. ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen, want het is nog niet bekend hoe lang dit zal gaan duren.. |
misschien dat dit wat helpt http://www.biernet.nl/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 16:41
|
|
|
JOSEF872 schreef: | De Heilige Geest is altijd aan het werk. Ik weet dat Hij juist op de momenten dat ik in de rust ben tot mij wil spreken. Zie het als iets wat tussen een fluisterstem en een gedachte zit. Ik weet dan bijna zeker dat het de HG is. Soms als ik twijfel bid ik om bevestiging. Maar de HG geeft ook het verlangen om het Woord te lezen. Of soms hoor ik in de geest een lied. Het wil helpen als je kan bidden in de geest.(spreken in nieuwe talen) |
ja heel herkenbaar; Ik heb eens een poosje de Geest uitgedaagd om als Hij het dan zo belangrijk vond dat ik stille tijd hield hij me maar elke morgen op tijd wakker moest maken. Wat promt ook gebeurde. elke morgen werd ik ongeveer een half uur voor dat ik op moest staan wakker. Mooi op tijd om stille tijd te houden en geen wekker meer nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 16:47
|
|
|
Prachtig, ontroerend en heel erg goed!!!
Thanks!
En ook erg waar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 16:51
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja hoor, ik voelde 'm al aankomen.
Misschien onderscheiding.
Laat ik dan maar onder woorden brengen wat ik bij dat woord denk, zoals het in de christelijke kringen gebruikt wordt.
Ik heb de idee dat je bijna niet kunt zeggen: ik ben trots op mezelf zonder daarbij (zowat dwangmatig want men mocht je eens verkeerd begrijpen) gelijk te noemen dat God hiermee heeft te maken. Want we hebben toch alles door en uit en in Hem verkregen? Heb je identiteit? Ja natuurlijk, maar wel erbij zeggen: in Christus.
Ik denk dat God mateloos TROTS is als Hij Zijn kind hoort zeggen dat die een goed zelfgevoel, een groot eigen bewustzijn en zelfvertrouwen heeft. Tenminste, als ik dat bemerk bij mijn kinderen vind ik dat fantastisch en daarbij hoop ik dat mijn benadering in de opvoeding en leven hierbij aan bijgedragen heeft.
Als we het dan toch ook over gaven hebben... Zoals dat wordt genoemd "de gave van bemoediging" (noem het gewoon: positief/troost/etc. naar anderen toe) is 1 van de moeilijkste om toe te passen weet je dat? Moet je eens raden waarom dat zo is.... |
Ik denk dat jij het over een ander soort trots hebt dan ik. Ook laat je niet echt zien wat jij verstaat onder nederigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 16:54
|
|
|
JOSEF872 schreef: | Als ik weet wie ik ben in Christus kan ik op de juiste manier mijn mede mens dienen. De ander uitnemender achten dan mijzelf! |
Ja zo zie ik het ook. Ik zou er nog aan willen toevoegen, dat nederigheid is: het juiste zicht op Christus hebben en weten dat ik zonder Hem niets kan doen. Dat wetende laat weinig ruimte over voor trots.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 17:22
|
|
|
Nou, als je het mij vraagt wordt het niet veel meer met die gaven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 17:44
|
|
|
Zou op zich jammer zijn er zijn natuurlijk nog meer gaven van de Geest dan hier besproken, nml de gave van: wijsheid overdragen van kennis geloof kracht om te genezen kracht om wonderen te doen profeteren, boodschappen van God doorgeven onderscheid maken in wat wel en niet van de Geest afkomstig is klanktaal uitleg van klanktaal De lijst is hier nog niet helemaal compleet; in bijvoorbeeld Rom. 12:6-8 vind je nog andere gaven, zoals bijstand verlenen, troosten, liefdadigheid verlenen Een belangrijk kenmerk van de meeste gaven is dat ze 'bovennatuurlijk' zijn, ze gaan het verstand te boven. Wonderen, profetieën, genezingen, klanktaal: dat zijn allemaal dingen die voor veel mensen onverklaarbaar zijn. En het zijn genade gaven wil niet zeggen dat de mens niet zelf in actie moet komen. Je zult zelf actief mee moeten werken aan deze gave uitingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 20 oktober 2013, 17:48