| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 05:41
|
|
|
|
Lied: 585 'k Geef mezelf aan U volkomen
'k Geef mezelf aan U volkomen, 'k Geef mij gans aan U o, Heer, 'k Wil alleen voor U gaan leven, 'k Leef voortaan mijzelf niet meer.
Koor: 'k Geef mijzelf aan U, Neem mij, Heiland, nu 'k Geef geheel m' aan U thans over. Neem mij, Heiland, nu.
2. 'k Geef mijzelf aan U volkomen; Aan Uw voeten kniel ik neer; Niets kan mij de wereld geven, Gij alleen maakt zalig Heer.
3. 'k Geef mijzelf aan U volkomen, Ik wil gans de Uwe zijn, Opdat elk in mij kan lezen: 'k Ben van U en Gij zijt mijn.
4. 'k Geef mezelf aan U volkomen, Heer, hier hebt gij mij geheel; Laat Uw liefde mij doorstromen, Laat Uw zegen zijn mijn deel.
5. 'k Geef mijzelf aan U volkomen, Ja, 'k gevoel het heilig vuur Zalig is 't U zo te minnen, Heiland! welk gezegend uur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 06:03
|
|
|
|
Lied: 571 O, liefde Gods oneindig groot
O, liefde Gods oneindig groot, Ver boven ons verstand Die zondaars weer een weg ontsloot Naar 't hemels Vaderland! Daartoe zond God van 's hemels troon, Tot 's mensen heil Zijn een'ge Zoon. Ja! amen, ja! Op Golgotha Vond 't mensdom weer genâ.
Koor: O, welk een vreugde, vreugde, vreugde; O welk een vreugde, een kind van God te zijn. Welzalig die zich is bewust, Dat Jezus vrede geeft en rust. Halleluja! Halleluja! Prijst God voor Zijn genâ.
2. De Heiland Zelf heeft ons geleerd, Dat d' Eng'len zijn verblijd, Als één der zondaars zich bekeert Tot 's Vaders heerlijkheid. Zingt daarom blij met d' Eng'len saâm De lof en eer van Jezus' naam; Zingt altijd meer, Zijn naam ter eer, Prijst Jezus onze Heer!
3. Wij prijzen tot in 's hemels sfeer Het Lam, dat voor ons stierf; Daar leggen w' onze kronen neer Voor Hem, die z' ons verwierf Dan klinkt met harp en cymbelklank Der zaalgen lof en blijde dank: Halleluja! Halleluja! Prijst God voor Zijn genâ.
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op zaterdag 8 mei 2010, 06:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 06:25
|
|
|
|
Lied: 569 Heer, wees mijn Gids op heel mijn levenspad
Heer, wees mijn Gids op heel mijn levenspad, Wees Gij mijn Gids. Wijs mij de weg naar Sions gouden stad, Wees Gij mijn Gids. Blijf dicht mij bij; Ga stap voor stap mij voor; Dan ben 'k gerust En veilig volg 'k Uw spoor.
2. 'k Was vroeger blind en dwaalde van het pad, Want 'k had geen Gids; Ver dwaalde ik af, totdat ik ernstig bad: Wees Gij mijn Gids", Hij heeft 't verhoord, 'k ben nu verheugd en blij, Want Jezus kwam en nu is 't licht voor mij.
3. Nu aan Zijn hand, dwaal 'k nimmer van de weg, Hij is mijn Gids. 't Zij door moeras of wel langs struik en heg Leidt mij mijn Gids. Licht, vriendelijk licht stroomt van Zijn aangezicht, 'k Houd daarom steeds mijn oog op Hem gericht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 06:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | het idee is ontstaan om een picknick te organiseren waar ook praise-liederen en gezangen bij gezongen worden. ieder kan daarbij zelf muziek instrumenten meenemen, of gewoon meezingen. is daar voldoende animo voor, dan willen we dat een andere keer regelen. vind je t een leuk plan, wil je dan even een reactie achterlaten? (ben je niet geinteresseerd in een muziekpicknick, dan hoef je dus niet te reageren ) |
Super Gaaf Op welke datum gaan de noten vallen? Is dat in Juni of Juli?
Instrument kan ik niet spelen maar heb wel mijn klankstem als Mezosopraan. Heb op koor gezeten maar niet zo lang hoor verder wel meer straatwerk op uit gaan zingen tja waar het hart vol van is stroomt de mond van over he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 07:48
|
|
|
|
misschien is het een idee om drie data te noemen? en dan even te kijken wie op welke datum komen kan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:04
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | nee dat wil ik dat beesie niet aandoen, ben geeeeen hondenliefhebber!  |
ik heb een duitse herder te logeren misschien lust die wel een keffertje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:16
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | 'k Ben wel benieuwd naar wat jou aansprak... Wil je je overdenking delen?  |
'k Begrijp je vraag, want eigenlijk heb ik niks gezegd hè. Je zet me wel aan 't werk , maar ik vind het soms ook lekker makkelijk om alleen te lezen. En de reacties zijn boeiend!
'k Ga vandaag voor een weekje weg, dus misschien komt er later nog een reactie. Al heb ik dan waarschijnlijk nog weinig toe te voegen.
En dan nu weer......on-topic.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:20
|
|
|
|
| PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik vind het heel jammer. Ik heb sterk de indruk dat sommige CM leden alleen maar discussies aangaan op het CM forum welke uitmonden in ruzie. Wat mij opvalt is dat als sommige CM leden iets posten zoals bijv. een prachtig christelijk lied of gedicht er dan, helaas, weinig tot niet op gereageerd wordt door andere CM leden. Het is zeker niet mijn bedoeling om andere CM leden hiermee te kwetsen. Wederom probeer ik goed uit mijn woorden te komen. Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb, want dit is zeker niet mijn bedoeling geweest. Wat ik beoog met dit bericht is om andere CM leden uit te nodigen om ook te reageren op christelijke gedichten en gebeden welke op het CM forum gepost worden.
Groeten van Paulus |
Hoi Paulus,
Fijn, dat je op CM bent! Even een tip van mij..... Probeer je verwachtingen iets minder hoog te stellen, dan ben je ook minder teleurgesteld. CM-ers zijn ook maar 'gewone' mensen. En dan kan het hier ook heel leuk en ontspannen zijn!
Ook ik lees alles, maar op alles reageren lukt gewoon niet. En aan een gedicht, heb je niet altijd iets toe te voegen.
Een hele fijne tijd op CM!
Marijan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:37
|
|
|
|
| Quote: | | Het regent en ik ga nu koffie zetten |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:38
|
|
|
|
Het regent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIEN579
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:49
|
|
|
|
is de tuin klaar hannah !! vanmiddag was er een chauffeur bij me, die zij dat je elke dag in de tuin bezig was, woonde 500m bij je van daan.
de tuin van hannah met een chaufeur bespreken???
Laatst aangepast door
|
MARTIEN579
|
op zaterdag 8 mei 2010, 09:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 10:27
|
|
|
|
| MARTIEN579 schreef: | de tuin van hannah met een chaufeur bespreken???  |
Oh gelukkig,ik dacht al dat ik de enige was die het onprettig vond klinken........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 10:36
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | ook ik ben mijn allerliefste vrouw verloren op zeer jonge leeftijd ... achterblijvend met 4, toen nog érg jonge kids ... in een perioden van een ziekbed van 4 jaar, keek ik ook wel eens in de spiegel ... en zei dan tegen mezelf ... kom op man ... je réd het ... nou mooi niet hoor ... ik ben een stoere bouwvaker, ik ken de klappen van de zweep al 35 jaar, maar speelt op zón moment totaal geen rol ... néé dan word je stil gezet ... in je hele doen en laten ... en ging finaal door de grond ... ik vind dat je dat ook mag uitstralen ... en heb dat ook gedaan ... met alle gevolgen vandien ... de gevolgen? ... helemaal super, kreeg in ons kleine dorp zóveel medeleven, kregen 80 kaarten per week en ben er van overtuigd dat je als je je éérlijk opsteld tegenover je mede mens dat je daar mega veel voor terug krijgt ... toneel spelen? ... nuuuh ... éggg niet ...dan houd je je eigen behoorlijk voor de gek ... dat moet jij ook herkennen grace ...
groetjes inka |
Nee, Inka, zo ik het bij mij helemaal niet gegaan. Als er iets is wat ik niet gedaan heb is mezelf of anderen voor de gek gehouden. Ik heb helemaal geen toneel gespeeld, en ben juist heel erg open in mijn beleving geweest. Eerlijk gezegd werd ik soms ook wel kriegel van alle cliche -opmerkingen die er rondom een verwerkingsproces rondgaan. Nee, het heeft meer te maken met goed voor mezelf willen blijven zorgen, en overleven, elke dag opnieuw. Maar niet op een schijnheilige manier. Ook ik heb buitengewoon veel lieve, betrokken, kaarten, mails,brieven,gedichten ontvangen van heel erg veel mensen, ook die waar ik het niet van verwacht zou hebben. Wat dat betreft ben ik een heel gezegend mens. Maar mensen voor de gek houden vanwege mijn gedrag, nee, ik denk dat het gevoel bij mij dieper ging. Ik ben iemand waar je het aan kan zien als ik niet echt oprecht ben, ik kan soms nog blozen...... Maar niettemin, ik hoef me niet te verdedigen he, ik snap wel helemaal jouw punt hoor. Liefs, Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 10:48
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | ook ik ben mijn allerliefste vrouw verloren op zeer jonge leeftijd ... achterblijvend met 4, toen nog érg jonge kids ... in een perioden van een ziekbed van 4 jaar, keek ik ook wel eens in de spiegel ... en zei dan tegen mezelf ... kom op man ... je réd het ... nou mooi niet hoor ... ik ben een stoere bouwvaker, ik ken de klappen van de zweep al 35 jaar, maar speelt op zón moment totaal geen rol ... néé dan word je stil gezet ... in je hele doen en laten ... en ging finaal door de grond ... ik vind dat je dat ook mag uitstralen ... en heb dat ook gedaan ... met alle gevolgen vandien ... de gevolgen? ... helemaal super, kreeg in ons kleine dorp zóveel medeleven, kregen 80 kaarten per week en ben er van overtuigd dat je als je je éérlijk opsteld tegenover je mede mens dat je daar mega veel voor terug krijgt ... toneel spelen? ... nuuuh ... éggg niet ...dan houd je je eigen behoorlijk voor de gek ... dat moet jij ook herkennen grace ...
groetjes inka |
Ten eerste denk ik dat het heel persoonsafhankelijk is hoe je met pijn in je leven omgaat... Daar ga ik verder niet op in, want dan raken we te ver bij het onderwerp vandaan... Ten tweede vind ik het woord toneelspel niet helemaal juist in deze... Het klinkt misschien wat vreemd, maar ik heb het recht om bepaalde mensen niet te laten delen in mijn pijn. In een tijd waarin het pad voor mij erg nauw was, ging ik bijzonder graag naar het werk. Gewoon omdat ik dan wel weg moest zetten wat me in gedachten zo bezighield en me zoveel pijn deed. Mijn luikjes gingen dicht, zo noemde ik dat voor mezelf. Dat was een vorm van overleven. Thuis en bij vrienden waren de luikjes open hoor, maar wat was het fijn dat ze ook regelmatig dicht waren! Gewoon m'n werk doen, zonder steeds vragen van collega's 'hoe gaat het nu met je'. Hiermee hield ik mezelf heus niet voor de gek, maar het was meer een vorm van 'ik probeer door te gaan met het leven'. Juist het door blijven gaan met 'doen' bood me houvast.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 10:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het regent.  |
Hier ook maar de tuin wordt er zo mooi frisgroen van!De hosta staat al vol in het blad,de varens ontvouwen net hun blaadjes,de kastanjebloesem bloeit........en ik zit lekker met een kopje koffie bij de tuindeuren te kijken naar de merels die een nestje hebben in de rozenstruik,heerlijk toch?! Fijn weekend Maris!(en de rest)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:15
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | | ik heb het recht om bepaalde mensen niet te laten delen in mijn pijn. |
Dat is inderdaad het volste recht van een mens. Dit betekent niet meteen toneelspel of oneerlijk zijn, maar jezelf beschermen. De intensiteit/diepte van contact is mee bepalend voor het al dan niet delen van bepaalde zaken. En ja, natuurlijk speelt een stukje persoonlijkheid bij jezelf ook een belangrijke rol.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:21
|
|
|
|
Bedankt Marianne,
voor dit prachtige bemoedigende gedicht. Je hebt je tijdens het schrijven heel mooi laten leiden door de Heilige geest en door Onze Lieve Heer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:29
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Dan wordt het toch de blijf-levenervaring? We leven immers nu al!  |
Ik zou zeggen, lees Openbaringen 21:8, waarin sprake is van een tweede dood. Dus, dan is er ook zoiets als een tweede leven. Een soort doorstart. Want we dienen eerst te sterven voordat we opnieuw levend gemaakt kunnen worden. Zowel letterlijk, als ook overdrachtelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:31
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ooit weleens bij stil gestaan dat de "satan" beelden kan laten zien alsof de "trinity" geloof de waarheid is? Hij komt als een engel des lichts.
De Here Jezus zegt: "laat de doden hun doden begraven, volg Mij".
Mijn vrouw ligt ten ruste, totdat de Heer komt dan gaat zij voor. Het zinnebeeld van een "hiernamaals"  |
Een beetje vaag verhaal. "Satan" tussen aanhalingstekens. Geen waarde hechten aan de Drieëenheid (welke kerken zijn dat ook al weer? ) en ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is bij deze gedachtenwisseling. Verklaar je nader. En laat zien waar je staat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:33
|
|
|
|
Beste CM leden,
ik vraag mij het volgende af:
Er worden op CM vaak nick namen gebruikt bij het profiel. Dus verzonnen namen die er in het echt niet zijn. Nu respecteer ik degene op CM die zo'n nick name gebruiken. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het fijner om de voornamen van CM leden te zien. Ik zelf noem mij op CM Paulus, maar ik heet gewoon Paul. Wellicht had ik mijzelf ook gewoon Paul kunnen noemen op CM, besef ik me nu pas. Ik hoop dat ik met dit bericht niemand gekwetst hebt, want dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vroeg me gewoon af wat jullie vinden van nick names op CM.
Groeten van Paul
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het regent.  |
Dat dènk je maar. In werkelijkheid hebben we een wat vochtige droogteperiode.
Imre, die gaarne filosofisch is over het weder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:38
|
|
|
|
[quote=DIKKIE717]
Geef die chauffeur dan zo'n leuke koe mee voor in haar (achter-)tuin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:39
|
|
|
|
Beste CM leden,
vinden jullie het ook zo moeilijk om dagelijks alleen op jullie kamer een Lofprijzing te houden? Ik zat tot ongeveer 1 jaar geleden bij een charismatische gebedsgroep. Deze is er nu helaas niet meer. Ik merk dat ik het wekelijks samen bidden en lofprijzen met andere christenen heel erg mis. Ik zoek eigenlijk een groepje christelijke gelovigen welke veel Amerikaanse Praise and Worship liederen zingt.
Zitten jullie bij een wekelijkse Gebedsgroep? Wat doen jullie dan zoal op zo'n Gebedsgroeps avond?
Wellicht is het een idee om op het CM forum een lijst te plaatsen met alle interkerkelijke Gebedsgroepen in Nederland. Kortom plaatsen war verschillende christelijke gelovigen samen bidden
Groeten van Paul
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:42
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Je zegt: soms moet je jezelf wegcijferen. Dat klinkt als tegen wil en dank, ondanks jezelf. Waarom moet je je zelf op dat moment wegcijferen? Is dat wel zo verstandig; leef je dan werkelijk conform de regel: ''heb je naaste lief zoals je zelf?" Word de ander er beter van dat je je zelf wegcijfert? Is dat de boodschap in die situatie die je wilt afgeven? Is dat wegcijferen op dat moment wel zo goed voor je naaste? Leef je dan goed voor als christen? Help je daar de ander mee of vind je het nodig jezelf weg te cijferen? |
Even dit vooraf...ik ben niet altijd even goed in het verwoorden van wat ik voel..ik lees in dit topic echt prachtig geformuleerde reakties. Ik doe mn best maar schrijven(al weet ik dat de inhoud belangrijker is dan de formulering) is niet mn sterkste kant
Waarom moet je je zelf op dat moment wegcijferen? Is dat wel zo verstandig; leef je dan werkelijk conform de regel: ''heb je naaste lief zoals je zelf?" In mijn geval kon het niet anders, toen ik erachter kwam dat mijn huwelijk gebaseerd was op een leugen en de basis hiervan compleet weggeslagen was, moest ik door! Mijn jongste zoon was nog maar 2 weken oud en mijn wereld stortte in. Dan heb je geen keus, het is overleven omdat je het nog niet KAN delen met een ander. Op dat moment ben je jezelf helemaal kwijt, is er ongeloof, pijn je voelt jezelf zoooo klein en waardeloos! Ik ging door...moest door voor mijn kinderen. Maar ondertussen kun je je ook niet verschuilen voor de tsunami die je al je zekerheden en vertrouwen wegvaagd. Dus ga je achter je masker verwerken, huilen, schreeuwen...tot het moment dat je er klaar voor bent om te delen..
Wat ik hiermee bedoel eigenlijk is dat je niet altijd de keus hebt óm jezelf weg te cijferen of niet..ik had die keus niet, ik moest/wilde dat voor de kinderen! Dat zijn mijn 'naasten' die ik meer liefheb dan wie dan ook op deze aarde!
Even een klein stukje uit mijn blog..Met een masker op stap
Dagen van te voren al kriebels, ik naar de stad? Tussen zoveel mensen? Krijg ik wel aanspraak van anderen? Ga ik me verloren voelen?
'savonds na het eten, de kids in bad...snel douchen en toen begon het...wat moet ik aan? Kast open, hangers schuiven...uiteindelijk een stapel op mijn bed met afgekeurde kleding... De wijzers tikten door, dus toch maar wat uit de stapel getrokken, make-up op mn gezicht...
als laatste zoeken naar het juiste masker, 2 grote stapels om door te werken.. de vrolijke moeder, de leuke vriendin, de blije vrijwilligster, uiteindelijk kwam ik de juiste tegen, de zelfverzekerde vrouw...
nu maar hopen dat ie de hele avond goed bleef zitten, dat er geen barsten in zouden komen!
Raar verhaal misschien, maar het is wel zoals het is, ik ben afgelopen jaren veranderd in een onzekere vrouw, die weinig eigendunk heeft, die het gevoel heeft niet goed genoeg te zijn in haar relatie, niet te voldoen aan de daarvoor gestelde eisen. Niet sterk genoeg om het gezin bij elkaar te houden voor de kinderen, zodat ook zij nu te maken krijgen met onzekere tijden en moeilijkheden in kinderjaren die eigenlijk vooral leuk, vrolijk en gelukkig hadden moeten zijn!
Voor mij ligt er veel werk in de toekomst, en dan vooral aan mezelf. Ik moet weer degene worden die ik was...een vrolijke vrouw vol zelfvertrouwen die het gevoel heeft dat ze alles aankan!
Die maskers gaan over een poosje één voor één de container in, het zal moeilijk zijn om afscheid te nemen van iets van je een veilig gevoel geeft, wat je door moeilijke tijden heen geholpen heeft. Maar als ik mezelf terug wil vinden zal het moeten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 11:57
|
|
|
|
Beste CM leden,
onderstaand lied is gepost op het CM forum met alleen de weblink bij mooiste liedjes. Ik heb naar dit geloofs lied geluisterd. Ik vind het zo'n ontzettend mooi lied. Ik dacht: Dit lied moet niet zomaar ergens op het CM forum staan, waar niet echt er kennis gemaakt kan worden met dit prachtige lied. De songtekst is nergens op het internet te vinden. Ik heb al luisternde naar dit prachtige geloofs lied de tekst overgeschreven, zie hieronder: Ik ben heel benieuwd of dit lied jullie ook ten diepst raakt.\
Onderstaand lied is te beluisteren via:
http://www.youtube.com/watch?v=89cLxCrdraE&feature=related
Steun maar op Mij - Herman Boon
Steun maar op Mij, Leun maar op Mij Vertrouw me maar, Mijn kind Ik hou van jou Onbetaalbaar ben jij!
Steun maar op Mij, Leun maar op Mij Vertrouw me maar, Mijn kind Ik hou van jou Je bent zo kostbaar voor Mij!
Als veen parel in Mijn Ogen, Zo ben jij, Mijn lieve kind, Er is niemand, nee niemand Die jou liever vindt Dan ik Jouw Hemelse Vader
Steun maar op Mij, Leun maar op Mij Vertrouw me maar, Mijn kind Ik hou van jou Onbetaalbaar ben jij!
Steun maar op Mij, Leun maar op Mij Vertrouw me maar, Mijn kind Ik hou van jou Je bent zo kostbaar voor Mij!
Als je eens beseffen kon, Hoeveel Ik van je hou, Mijn Allerliefste Zoon, Gaf Ik in ruil voor jou! Ja, ik jouw Hemelse Vader!
Steun maar op Mij!
Groeten van Paul
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 12:06
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Dat dènk je maar. In werkelijkheid hebben we een wat vochtige droogteperiode.
Imre, die gaarne filosofisch is over het weder. |
| Quote: | | Het zal wel weer zijn he Imre |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 12:17
|
|
|
|
Beste CM leden,
ik kwam na het zoeken naar een lied over in mijn gedachten op een lied over psychiatrische stress stoornis.
Het is werkelijk een prachtig lied. Ik heb er helaas geen lyrics van, maar ze zijn wel verwerkt in het filmpje op You Tube.
In mijn gedachten PTSS Nieuw
Te beluisteren via:
http://www.youtube.com/watch?v=0XW4jW8ovgw
Ik zou het mooi vinden om dagelijks te bidden voor mensen die een post traumatisch stress . Ik besef me nu pas hoe erg een post traumatische stress stoornis is. Deze kan bijv. ontstaan na het ondergaan van een abortus, maar ook na bijv. de vermeende aanslag op het koningshuis vorig jaar met Koninginnedag en zoals met de Doden herdenking dit jaar, maar ook oudere mensen die de verschrikkingen van de Tweede Wereld Oorlog hebben meegemaakt. Deze mensen rekenen op ons Gebed, en hebben alle steun van ons nodig! Laten we bidden dat God de wonden mag helen en verzachten en mag genezen waar mogelijk bij alle mensen die dagelijks te leven hebben met een post traumatische stress stoornis.
Hoe is dit voor jullie? Hebben jullie wel eens gebeden voor deze mensen? Wat vinden jullie van het lied: in mijn gedachten?
Groeten van Paul
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 12:19
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: |  |
We hebben gelukkig altijd weer in dit land. Ook als het on-weer is. Of beestenweer. Of hondenweer. Of helemaal geen weer.
Vandaag is het typisch geen vlees noch vis qua weer.
Misschien wel goed visweer.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|