ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5815 5816 5817 5818 5819 5820 5821 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 19:49

http://youtu.be/SXh7JR9oKVE

HALLELUJAH CHORE

Laatst aangepast door
JANE410
op maandag 2 december 2013, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 19:49

ANNETTE632 schreef:
morgen loopt mijn proefabbonement.
waarschijnlijk ga ik die niet verlengen.

wie weet tot ziens.

beste verder toegewenst, heb met plezier je bijdrage gelezen hier.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 19:51

Lachende smiley Blijft een boeiend topic om te volgen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 20:03

Christian Style

duh kopieren lukt niet Boze smiley , maar is echt lachen, na you tube, cristian style in toetsen en ha ha lachen
Naar boven

Auteur Bericht
VLINDER656

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 20:32

PETRA373 schreef:
Christian Style

duh kopieren lukt niet Boze smiley , maar is echt lachen, na you tube, cristian style in toetsen en ha ha lachen

Maar gekopieerd of niet hij is wel erg leuk
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 20:38

Maandag 2 december, Lucas 1: 8-17; Je naam is bekend.

Hoe vaak zullen Zacharias en Elisbet om een zoon gebeden hebben? De tijd om vader en moeder te worden is inmiddels voorbij. En zo lijkt hun eigen wel heel erg op dat van Israël. Een volk zonder hoop of verwachting.
Maar dan meldt God zich ineens zelf. Zacharias, die elk jaar als plattelandspriester geroepen wordt een paar weken dienst te doen in de tempel in Jeruzalem, trekt op een dag het lotnummer om het priesterlijk gebed te mogen doen bij het reukofferaltaar in de tempel. Maar als Zacharias daar dan staat en het gebed doet voor Israël, en daarbij ook de zorg om zijn eigen toekomst God voorgelegd zal hebben, staat daar ineens een engel van God rechts van het altaar. Gabriël is zijn naam, hij is een van de zeven troonengelen van God. Dat zijn engelen die heel de dag voor de troon van God staan en zijn aangezicht zien. En zoals dat in die tijd in een troonzaal toeging, gewend meteen te reageren op elke wenk van de troon, hoe klein ook.
Zacharias is diep geraakt. Begrijpelijk. Wie zou niet door de grond gaan? Wat komt die engel doen? Wat komt hij zeggen van God? Oordeel, genade? O, wat valt dat mee! De engel noemt de man bij zijn eigen naam. Zacharias is een bekende in de hemel. En de engel zegt: ‘Wees niet bang!’ als God dat tegen je zegt, adem dan op!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 21:02

Ik heb nog een ""Winterse verrassing in Dickensstijl"" gevonden!!!

www.winterfairgarderen.nl Op de Veluwe dus..

5...6....7..12...13...en 14 december...(heel veel keus dus)

Even de site bekijken...heel leuk en gezellig..

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 2 december 2013, 21:03
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 21:04

Ja is echt de moeite waard inderdaad
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 21:35

ROELANDE345 schreef:
Ja is echt de moeite waard inderdaad

In Deventer schijnt het elk jaar te zijn.....
Dit jaar ook weer in Veere...(Zeeland)

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 2 december 2013, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
PANTER225

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 21:36

of het waar is of niet maakt me weinig uit, hij heeft in elk geval een goed gevoel van eigenwaarde en dat is een prettige eigenschap
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 22:00

ff alvast stukkie kerst (sorry sint, even opschuiven)

http://m.godvine.com/Amazing-A-Capella-Group-fb-gv-4330.html
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 22:06

PETRA373 schreef:
Lachende smiley Blijft een boeiend topic om te volgen Lachende smiley

Never a dull moment. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 22:15

JOL252 schreef:
ff alvast stukkie kerst (sorry sint, even opschuiven)

http://m.godvine.com/Amazing-A-Capella-Group-fb-gv-4330.html

Ja mooi zeg
Naar boven

Auteur Bericht
ELSKE630

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 23:38

CHRISTIANMATCH schreef:
Nou vooruit Knipoog smiley

Nee, hoor. Af en toe zo'n zinnetje Fries kan geen kwaad toch? Het is een mooie taal. En voor de niet-Friezen een uitdaging om te lezen wat er staat.
Zolang hij het in niet in theologische discussies of andere verhitte gesprekken gebruikt...

Redactie CM

ook voor een niet-fries wel te begrijpen hoor! Fries is een mooie taal!
Naar boven

Auteur Bericht
OASE302

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 00:15

ZEELAND736 schreef:
Ik heb nog een ""Winterse verrassing in Dickensstijl"" gevonden!!!

www.winterfairgarderen.nl Op de Veluwe dus..

5...6....7..12...13...en 14 december...(heel veel keus dus)

Even de site bekijken...heel leuk en gezellig..

Zeg! Een beetje m'n klandizie afpikken ..!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 05:43

ANNETTE050 schreef:
Wou dat ik even met je kon chatten, soms is het wel goed je vriend een heel klein beetje tegemoet te komen, misschien ben je al meer genezen dan je denkt.....samen met hem kan het zijn bij een bepaalde vrolijkheid, waar je zelf de ruimte hebt om stil te zijn bijvoorbeeld, juist veel genezing geven.....

Ja...ik was hem al, behoorlijk, zelfs voor een "gezond" iemand tegemoetgekomen met vanalles en nog wat.

"Gezond" staat tussen haakjes want eigenlijk is ptss een normale reactie op gebeurtenissen.

Van sommige ptss genees je niet, wel kan je tools meekrijgen om ermee te leren leven en laatjes om open te trekken. Feit is, je hebt gewoon veel meer rust nodig dan een "normaal" iemand.

Het vervelende was als je al weken, de eerste weken welteverstaan, het uit loopt te leggen, wat waarom en hoe, dat je het niet kan zien, en dat meerdere keren, dan vraag je waarom ging je over me grenzen, en dan van 'ja, ik zag het niet'.

Ja, nu las ie het, toevallig, ik laat cm bijna nooit openstaan....

Dus ja, nu afsraken gemaakt, kijk, als ik meeging naar die en die ja, dan kan ik goed overkomen mensen lachen om me, met me, goede gesprekken ed. er is niets te merken.
Tis namelijk ook niet te zien.

Dan denkt iemand al gauw van dat het wel meevalt, ja, totdat je overspannen wordt.

Bedankt voor je reactie!

Ps: Kijk, ik kan, en zou het ook niet wilen hem tegenhouden, hij heeft veel toffe vrienden. alleen ja, ik kan niet altijd mee, en als ze hier zijn niet altijd erbij zitten.
Andersom, als ik daar of daar zou willen gaan en hij kan niet zou ik ook zeggen van ik ga wel ff alleen, dat en dat is belangrijk voor je en ik kan het wel alleen, zoiets.

En, er wordt nu aan gewerkt.

Bedankt voor je reactie! Lachende smiley

Feit was als ik zei dit en dat trek ik er niet bij, wel alleen dat, dat dat niet serieus genomen werd....

Als hij zou zeggen ja tis te zwaar iemand met officeel 'ernstige psych. aandoeningen' zou ik dat helemaal begrijpen hem ook loslaten, feit is dat hij wel wou, en ook vechten en weet ik wat allemaal.....

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 3 december 2013, 05:59
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 06:47

http://fun.mivzakon.co.il/Video/entertainment/10445/10445.html

Vernuftig.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 07:49

OASE302 schreef:
Zeg! Een beetje m'n klandizie afpikken ..!

Ach weet je Oase...ook ik vind Helmond te ver...
Veel CM-ers wonen er ook niet in Zeeland...
En Zeeland is ook ""te ver""
Maar ja dat zeg ik van Epe ook....
Maar juist in het midden van het land wonen er veel...
Als je dan graag wilt...bied ik de mogelijkheden maar ff aan...
Zodoende... Knipoog smiley
Maar ik gun je een avond met veel Dickensplezier hoor!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 08:30

JOL252 schreef:
http://fun.mivzakon.co.il/Video/entertainment/10445/10445.html

Vernuftig.

Animatie?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 11:05

ROADY558 schreef:
Ik wens je veel sterkte Shanita.

Ja, je zei dat in een ander topic wat nu loopt, vandaar gebruikte ik het even.

Zoiets van 'stormen zullen komen' wees maar gerust.
:)
Ach ja, van de 2 is er altijd een die netjes apart wil slapen, enzo.

En een ander die rustig met zijn dekbed zelfs bij zich, bij je komt.

Ja, dan worden mijn 4 seizoenen er een.

Ach, tis wel zo wat Jol ook, en ik zei ook zei dingen moeten groeien, ja, ook een seksuele relatie, dus wachten en dan inenen 'het hele pakket' la maar zeggen, ja, dat werkt voor geen meter, omdat het hele pakket bij de mannen vaak ook nog es bestaat wat ze eens een keer op......hebben gezien.
:(

Tuurlijk je kan misverstandjes krijgen, een bepaalde houding die je soms hebt die je juist hebt met redenen, wat een ander(dan jij en je partner) niet weet, die dan weer even een 'verkeerd' advies geeft onbedoeld, en ja hoor, dit en dat gebeud, ja, niet iemands schuld nee dat niet.
Ok, uitpraten die handel tot en met waar het scheef liep, oké, hulpverlening erbij die kunnen ook nog weleens helpen, is mijn ervaring,

En in de tussen tijd, ja 2 opties, pleite, einde aan de zaak, of, verder met die hulpverlening, want ja, ik gáf duidelijk, meerdere malen, dingen aan van te voren, ja....

En, vergeet nooit de goede kanten waarom je aanvankelijk aan de relatie begon!!!!

Ps: Maar ja, helemaal niets, wachten tot dé nacht, dan ineens alles, nee, dát is geen goed idee....ik weet niet veel en dat wel.

Maar, thanks Roady, ik vond het wel goed en ook grappig klinken: 'en wees gerust, de stormen gaan komen'. en waar.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 3 december 2013, 11:09
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 11:16

SHANITA130 schreef:
Maar, thanks Roady, ik vond het wel goed en ook grappig klinken: 'en wees gerust, de stormen gaan komen'. en waar.

Knipoog smiley

Ik heb intussen wel geleerd waar ik m'n anker moet uitzetten...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 12:05

Als je een keer, waar dan ook mee, de fout ingaat, is er altijd vergving ja, indien berouw natuurlijk.

Als een ander de fout inging en het goed bedoelde ook.

Als een ander de fout inging wel degelijk wist, en berouw heeft dan ook.

God is een god van vergeving indien berouw en ja, er is áltijd, waar dan ook mee, een nieuw begin mogelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 12:10

PETRA373 schreef:
En weet je, je denkt misschien dat je vriend van jouw verwacht dat jullie gezellig samen kerstfeest gaan vieren, probeer het hem uit te leggen, en blijf lekker met kerst thuis, met die piama, lekker eten en alleen met je vriend wat doen, zoals samen lekker thuis op de bank... wat lekkers eten, eh cadootje is misschien ook best leuk???

Als ik terug denk hoe ik de eerste jaren me er door heen sleepte: mijn kinderen wisten het moeilijk was, vonden het zelf ook moeilijk, wij hielden soort dippie dip, laat kerst voor bij zijn en alles weer normal feesten , duh gelde ook voor nieuwjaar en oudjaar, vreselijk Knipoog smiley

Maar dat samen met elkaar dippen was beetje rouwproces ook, beetje verwerken, dus hoop dat je met je vriend ook een weg kan vinden om samen door die dagen te komen

Mijn vriend doet in principe alles voor me zo'n beetje alles in zijn vermogen.

Gewoon, een onderhuids diep verdriet gevoel, wat niet weg gaat.

Wat er soms is, soms niet, wisselt mekaar af.

Dank Petra voor je stukjes, doen me zoooooo goed!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 16:01

Dank iedereen die heeft gereageerd, via forum en via mail!

Voel me(echt dus :)al een stuk beter, eigenlijk zelfs gewoon weer goed!

En, dit is niet de 1ste keer dat ik gebed vroeg en me daarna goed voelde, en ook dingen oploste en goed werden, waarmee ik wil zeggen gebed helpt, men wordt niet altijd beter maar/en men kan leren omgaan met dingen.

Ben zowaar gelukkig, het 'God laat alles ten goede meewerken voor degene die Hem liefhebben', ja, dat ervaar ik :)

En ja, het idee dat medechristenen aan me denken, ook al reageren ze niet.

Me Topic heb ik voor de helft pas gelezen, ja ik lees namelijk heel nauwkeurig ;), en ook ff snel een keer.
De reacties waren zo waardevol, bedankt!

En ja, ik wil alleen reageren weloverdacht en niet even zomaar daar zijn de reacties te waardevol voor.

Dus dat doe ik later, als ik meer tijd heb, ja, werk slokt ook tijd op, merk ik.

Zegens en Zoo Bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 16:05

[quote=SHANITA130]Bijbelteksten.

Ik kreeg deze op mijn hart. (of, deze schoot me te binnen), Kan beide.

De geestelijke wapenrusting

10 Voorts, weest krachtig in de Here en in de sterkte zijner macht. 11 Doet de wapenrusting Gods aan, om te kunnen standhouden tegen de verleidingen des duivels; 12 want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten. 13 Neemt daarom de wapenrusting Gods, om weerstand te kunnen bieden in de boze dag en om, uw taak geheel vervuld hebbende, stand te houden. 14 Stelt u dan op, uw lendenen omgord met de waarheid, bekleed met het pantser der gerechtigheid, 15 de voeten geschoeid met de bereidvaardigheid van het evangelie des vredes; 16 neemt bij dit alles het schild des geloofs ter hand, waarmede gij al de brandende pijlen van de boze zult kunnen doven; 17 en neemt de helm des heils aan en het zwaard des Geestes, dat is het woord van God. 18 En bidt daarbij met aanhoudend bidden en smeken bij elke gelegenheid in de Geest, daartoe wakende met alle volharding en smeking voor alle heiligen; 19 ook voor mij, dat mij bij het openen van mijn mond het woord geschonken worde, om vrijmoedig het geheimenis van het evangelie bekend te maken, 20 waarvoor ik een gezant ben in ketenen. Dan zal ik daartoe vrijmoedig kunnen optreden, zoals ik behoor te spreken.

Ja, ik werd weer even hierbij bepaald.

TVP
Naar boven

Auteur Bericht
VLINDER656

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 16:19

SHANITA130 schreef:
Dank iedereen die heeft gereageerd, via forum en via mail!

Voel me(echt dus :)al een stuk beter, eigenlijk zelfs gewoon weer goed!

En, dit is niet de 1ste keer dat ik gebed vroeg en me daarna goed voelde, en ook dingen oploste en goed werden, waarmee ik wil zeggen gebed helpt, men wordt niet altijd beter maar/en men kan leren omgaan met dingen.

Ben zowaar gelukkig, het 'God laat alles ten goede meewerken voor degene die Hem liefhebben', ja, dat ervaar ik :)

En ja, het idee dat medechristenen aan me denken, ook al reageren ze niet.

Me Topic heb ik voor de helft pas gelezen, ja ik lees namelijk heel nauwkeurig ;), en ook ff snel een keer.
De reacties waren zo waardevol, bedankt!

En ja, ik wil alleen reageren weloverdacht en niet even zomaar daar zijn de reacties te waardevol voor.

Dus dat doe ik later, als ik meer tijd heb, ja, werk slokt ook tijd op, merk ik.

Zegens en Zoo Bedankt!

Fijn dat je je gedragen weet door alle gebeden. Het doet altijd goed te weten dat mensen voor je bidden is mijn ervaring ook. Ik hoop voor je dat je dit vast kunt houden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 20:21

Dinsdag 3 december, Lucas 1: 13-14 en 1 Samuël 1: 1-18; Je gebed is verhoord.

Wat deze engel komt zeggen is puur evangelie. Zacharias, wees niet bang! Zacharias, je gebed is verhoord! God zelf is onderweg! Met zijn heil en zijn Heiland. En bij dit reddend komen van God is ook jouw leven betrokken. Jouw leven ish onvruchtbaar? Jullie hebben geen toekomst of verwachting van God?
Wacht, want juist daar zet God in. Zoals Hij dat al heel vaak deed in de geschiedenis van Israël en in het leven van mensen voor wie elke verwachting leek afgesneden. Abram bijvoorbeeld. Of Hanna, de moeder van Samuël. In heel de Bijbel is dat een terugkerend refrein. Waar mensen alleen maar muren zien, slaat God ineens een bres. Waar mensen voor hun eigen gevoel aan het eind zijn, begint Hij pas echt goed. Je vrouw Elisabet zal een zoon krijgen. Johannes zal hij heten. Een heel bijzondere jongen zal hij zijn. Want als een tweede Elia zal hij de mensen rijp maken om de Redder van God met een ootmoedig hart tegemoet te gaan. Daarom zal er bij velen vreugde en blijdschap zijn. Zacharias, laat als eerste jouw hart daar vol van raken!
Je gebed is verhoort! In de komst van God in het Kind van Betlehem verhoort God al onze gebeden. Want nu zijn we nergens meer alleen in deze wereld vol angsten en pijn.

God is met ons des avonds en des morgens,
is zeker met ons elke nieuwe dag.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 20:35

Lif isn’t it about waiting for the storm to pass, it’s learning to dance in the rain.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 21:43

SHANITA130 schreef:
Ja, je zei dat in een ander topic wat nu loopt, vandaar gebruikte ik het even.

Zoiets van 'stormen zullen komen' wees maar gerust.
:)
Ach ja, van de 2 is er altijd een die netjes apart wil slapen, enzo.

En een ander die rustig met zijn dekbed zelfs bij zich, bij je komt.

Ja, dan worden mijn 4 seizoenen er een.

Ach, tis wel zo wat Jol ook, en ik zei ook zei dingen moeten groeien, ja, ook een seksuele relatie, dus wachten en dan inenen 'het hele pakket' la maar zeggen, ja, dat werkt voor geen meter, omdat het hele pakket bij de mannen vaak ook nog es bestaat wat ze eens een keer op......hebben gezien.
:(

Tuurlijk je kan misverstandjes krijgen, een bepaalde houding die je soms hebt die je juist hebt met redenen, wat een ander(dan jij en je partner) niet weet, die dan weer even een 'verkeerd' advies geeft onbedoeld, en ja hoor, dit en dat gebeud, ja, niet iemands schuld nee dat niet.
Ok, uitpraten die handel tot en met waar het scheef liep, oké, hulpverlening erbij die kunnen ook nog weleens helpen, is mijn ervaring,

En in de tussen tijd, ja 2 opties, pleite, einde aan de zaak, of, verder met die hulpverlening, want ja, ik gáf duidelijk, meerdere malen, dingen aan van te voren, ja....

En, vergeet nooit de goede kanten waarom je aanvankelijk aan de relatie begon!!!!

Ps: Maar ja, helemaal niets, wachten tot dé nacht, dan ineens alles, nee, dát is geen goed idee....ik weet niet veel en dat wel.

Dit zijn wel heel veel kreten Knipoog smiley
Volgende keer graag gewoon één kreet per keer.

Moderator CM
Naar boven

Auteur Bericht
ELSKE842

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 december 2013, 22:05

Hoe is het gebruik van de chatbox? Als ik er kijk, echoot het er, want dan ben ik de enige bezoeker, of er zijn er nog 1 of 2, maar van wie geen reactie .... wat stilletjes, dus; of ben ik er op de verkeerde momenten?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5815 5816 5817 5818 5819 5820 5821 ... 6194 Volgende
Pagina 5818 van 6194