Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELOF140
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 01:05
|
|
|
ik merk weinig van plannen, dus plan ik zelf maar een beetje. da's ook niet verboden. lijkt me.
en vooralsnog past daar noch een relatie, noch familie in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 01:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hadden we Hannah nog maar...die was daar een kei in....
 |
je weet maar nooit hier,soms mag je hier ook wel eens paar dagen voor nop kijken als oud lid,dus kan je hier zo maar weer mensen tegenkomen van de 'kernploeg'
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op dinsdag 18 maart 2014, 01:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 10:07
|
|
|
ROELOF140 schreef: | ik merk weinig van plannen, dus plan ik zelf maar een beetje. da's ook niet verboden. lijkt me.
en vooralsnog past daar noch een relatie, noch familie in. |
Mischien zie ik het verkeerd, je komt over als of je verbitterd bent over je vorige relatie en je familie, en dat is vast nooit Gods plan geweest voor jou. En natuurlijk is het niet verboden om zelf maar een beetje te plannen, alleen dit topic gaat toch over gods plan met je???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 10:08
|
|
|
ik ben heel eigenwijs... toch wil ik duizend mannen erbij: duh iets meer keuze .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 10:21
|
|
|
jaa, gaaf he en hij voorzag zelfs in chocolade, wetende hoeveel ik daarvan hou, petra die chocolade zit te eten achter de pc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 10:52
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik ben heel eigenwijs... toch wil ik duizend mannen erbij: duh iets meer keuze .....  |
We doen een deal, Petra. Duizend vrouwen erbij en voor het evenwicht 800 mannen, dan zeurt niemand meer. 
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 18 maart 2014, 12:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 11:17
|
|
|
THOMAS968 schreef: | We doen een deal, Petra. Duizend vrouwen erbij en voor het evenwicht 800 mannen. dan zeurt niemand meer. 
Thomas. |
....... zit er weer familie van Salomo op de site????
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 18 maart 2014, 14:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELOF140
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 11:24
|
|
|
en daar merk ik dus niks van.
kom ik toch weer terug bij mijn vorige opmerking...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 12:20
|
|
|
ROELOF140 schreef: | en daar merk ik dus niks van.
kom ik toch weer terug bij mijn vorige opmerking... |
Je komt heel eerlijk over en maakt het niet mooier dan het is. Dank je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 12:32
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik ben heel eigenwijs... toch wil ik duizend mannen erbij: duh iets meer keuze .....  |
Niets veranderlijke dan een mens Petra. Twee weken geleden zei je nog dat je het daten opgeeft.
Maar ja met 1000 mannen erbij zou ik het nog een kansje geven, je bent nog redelijk jong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 12:34
|
|
|
Er is een boek he: Vrouwen hebben chocolade nodig en er zit inderdaad een werkzaam stofje in dat voor vrouwen prettig is. De meest werkzame stof voor mij lijkt overigens het vet te zijn, ahum, maar het is wel lekker.
Thomas, proeven is bepaald nog niet altijd een beproeving
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 18 maart 2014, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 16:29
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Er is een boek he: Vrouwen hebben chocolade nodig en er zit inderdaad een werkzaam stofje in dat voor vrouwen prettig is. De meest werkzame stof voor mij lijkt overigens het vet te zijn, ahum, maar het is wel lekker.
Thomas, proeven is bepaald nog niet altijd een beproeving |
Whauw, Thomas, hoe kom ik aan dat boek?
By the way: wat hebben mannen nodig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 16:32
|
|
|
Maar het klopt Petra. Ik ben altijd tienden blijven geven, hoe hoog of laag mijn inkomsten ook waren. Ik ben nooit te kort gekomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 16:52
|
|
|
THOMAS968 schreef: | We doen een deal, Petra. Duizend vrouwen erbij en voor het evenwicht 800 mannen, dan zeurt niemand meer. 
Thomas. |
Slechte deal, gewoon alleen 1000 mannen erbij. En ach Jane... De lente enzo.... Ha ha oké als ik 50 ben , en nog niet THE one heb gevonden, geef ik het misschien wel echt op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 16:55
|
|
|
IESJE369 schreef: | Whauw, Thomas, hoe kom ik aan dat boek?
By the way: wat hebben mannen nodig? |
Volgens mij wc papier Dat zijn de basis behoeften voor een man...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:16
|
|
|
Andijvie met bèchamelsaus uit de diepvries, nooit gegeten dus ben benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | Slechte deal, gewoon alleen 1000 mannen erbij. En ach Jane... De lente enzo.... Ha ha oké als ik 50 ben, en nog niet THE one heb gevonden, geef ik het misschien wel echt op.  |
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 18 maart 2014, 17:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:23
|
|
|
Beproevingen genoeg hier,hét kankergen woekert door mijn schoonfamilie en maakt vele slachtoffers......... Ik heb er mijn hele hebben en houden voor over om dat gen kwijt te raken(mijn kinderen weten al bijna zeker dat ze kanker zullen krijgen),maar of het helpt dat ik alles in het collectezakje gooi?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:24
|
|
|
PETRA373 schreef: | Slechte deal, gewoon alleen 1000 mannen erbij. En ach Jane... De lente enzo.... Ha ha oké als ik 50 ben , en nog niet THE one heb gevonden, geef ik het misschien wel echt op.  |
Ik heb geen 1000 mannen voor je,alleen mijzelf..........maar dan heb je ook wat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:33
|
|
|
Ik heb momenteel een hok vol pubers van 15 t/m 20 jaar dus hier staat oma's pan op het vuur voor een stamppot met gehaktballen........5 kilo aardappelen en 2 kilo andijvie zullen binnen 30 minuten verdwenen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 18:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Beproevingen genoeg hier,hét kankergen woekert door mijn schoonfamilie en maakt vele slachtoffers......... Ik heb er mijn hele hebben en houden voor over om dat gen kwijt te raken(mijn kinderen weten al bijna zeker dat ze kanker zullen krijgen),maar of het helpt dat ik alles in het collectezakje gooi? |
Nee Leanne, dat helpt niet. God beloont ons ook niet als wij maar geld geven. Je krijgt niet meer als je veel geeft. En niets tekort komen is niet het logische gevolg van het geven van je tienden, zelfs niet van alles geven wat je hebt. God eist ook nergens van ons dat wij nu een tiende deel van ons inkomen zouden moeten weggeven. Het weggeven van je tienden kan je een goed gevoel geven, maar je krijgt echt geen streepje voor bij God. Daarmee wil ik niet zeggen dat geven voor je naaste ver weg of dichtbij niet goed is, integendeel.
Leanne, fijn dat je even terug bent en heel veel sterkte toegewenst.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 18 maart 2014, 18:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FOPKJE837
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 19:11
|
|
|
Geniet van het leven, de zon en de wind. Geniet van het leven als Gods kind!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 19:19
|
|
|
Don't dream your life, live your dreams.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 18 maart 2014, 22:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 20:13
|
|
|
Dinsdag 18 maart, Lucas 18: 26-34; Wat levert het op?
Petrus is duidelijk onder de indruk. Alleen door alles prijs te geven en Jezus radicaal te volgen, kun je het Koninkrijk van God binnen gaan, zo begrijpt hij. Spontaan, namens heel de groep, zegt hij: Maar dat, Here, hebben wij toch gedaan? Toe U ons riep, toen lieten we al het onze los. Ons werk, onze collega’s, ons huis, tot op zekere hoogte zelfs ons gezin en familie. En nu, wat levert dit op? Levert het wel iets op? Jezus is ineens heel duidelijk. Plechtig belooft Hij twee dingen. Punt 1: wie om Christus wil zijn huis, zijn baan zijn familie of vrienden moet opgeven, hoeft niet bang te zijn de rest van zijn leven totaal eenzaam de wereld door te moeten. Je ontvangt van Godswege rijkelijk terug. Daar mag je Jezus op aanspreken. Voor jou en je gezin wordt gezorgd. En punt 2: voor wie het Koninkrijk binnen ging, smekend als een tollenaar, afhankelijk als een kind op de arm van z’n moeder of alles prijzengevend als die vissersman uit Galilea, blijft God eeuwig zorg hebben. Ook daar mag je Jezus op aanspreken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 21:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Beproevingen genoeg hier,hét kankergen woekert door mijn schoonfamilie en maakt vele slachtoffers......... Ik heb er mijn hele hebben en houden voor over om dat gen kwijt te raken(mijn kinderen weten al bijna zeker dat ze kanker zullen krijgen),maar of het helpt dat ik alles in het collectezakje gooi? |
Weetje leanne, ik heb echt niet overal een antwoord op! schreef hier alleen een stukje getuigenis, Als God tegen me zegt dat ik moet geven, dan doe ik dat, vaak heb ik me laatste geld ook aan zwervers gegeven, de eerste keer dat ik dacht dat God tegen me zei, geef die man je geld, hij heeft het nodig, dacht ik, maar God, ik moet daar nog zoveel dagen mee eten met de kinderen? Toch gaf ik en God voorzag op allerlei manieren . toen ik een half jaar geleden bijna financieel er aan onder doorging door wat financiële tegenslagen , daarbij de inboedel verzekering had laten lopen en ik buiten op de stoep zat te kijken hoe de brandweer me huis in ging, me hele inboedel bijna verloor, voelde ik god heel dicht bij me en hijzelf zei me, maak je geen zorgen! ik Zorg voor je, geef je wat je nodig hebt, nu een half jaar later, heb ik geen dreigende deurwaarders meer, me hele huis en inboedel op orde, nog nooit zo,'n mooi huis gehad sinds me scheiding en etc geweldige ervaring gehad hoe god op allerlei manieren voorzag in de dingen die ik en me kinderen nodig hadden. En zo zat ik afgelopen zondag in de kerk bij de collecte, god ik heb nog maar drie euro vijftig tot donderdag........ En wel schreef gewoon heel blij en dankbaar een stukje getuigenis hoe God weer voor me zorgde.
nergens zeg ik bv. dat als je je geld in de collecte zak doet, dat je geen kanker krijgt. sterkte ermee trouwens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 21:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag minister Asscher van sociale zaken gesproken en een hand gegeven. |
En wat heb je tegen hem gezegd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 23:23
|
|
|
PETRA373 schreef: | nergens zeg ik bv. dat als je je geld in de collecte zak doet, dat je geen kanker krijgt. sterkte ermee trouwens. |
Weet ik petra,zo bedoelde ik het ook niet. Soms zijn mensen zo afgehard door het leven dat 'kleine" dingen geen beproeving meer zijn maar alleen de mensen om je heen nog tellen........en dan wil je zo graag tegen beter weten in alles geven om ze maar bij je te houden .........dat het zo niet werkt weet iedereen maar toch........ Soms voel ik God heel dichtbij maar soms is Hij onvindbaar.Dat Hij toch bij me was besef ik dan achteraf wel eens maar op het moment zelf had ik dat gevoel juist nodig.
ps.het is niet persoonlijk bedoeld petra,echt niet,het is maar een gedachtengang van mij,meer niet
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 18 maart 2014, 23:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 23:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weet ik petra,zo bedoelde ik het ook niet. Soms zijn mensen zo afgehard door het leven dat 'kleine" dingen geen beproeving meer zijn maar alleen de mensen om je heen nog tellen........en dan wil je zo graag tegen beter weten in alles geven om ze maar bij je te houden .........dat het zo niet werkt weet iedereen maar toch........ Soms voel ik God heel dichtbij maar soms is Hij onvindbaar.Dat Hij toch bij me was besef ik dan achteraf wel eens maar op het moment zelf had ik dat gevoel juist nodig. |
Hugs
|
|
Naar boven |
|
|