ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5903 5904 5905 5906 5907 5908 5909 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 01:16

Tranen zijn het smeltende ijs van de ziel.

Laat je richting niet bepalen door angst,
maar door liefde en vreugde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 10:30

Ik dacht dat God wilde dat ik mensen met (financiele)problemen zou helpen maar achteraf gezien maakte het mij alleen kapot.Er is nou eenmaal een categorie mensen die alleen instinctief kunnen reageren door te schelden,vloeken,eisen en desnoods te slaan.Ik heb geleerd dat niet iedereen te helpen is en dat ik voor mijzelf moest kiezen.

Ik zoek weer verder,ik moet nog 20 jaar werken dus tijd zat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 12:50

Vandaag moeten/mogen we stemmen. Stemrecht is zo een groot goed, dat ik denk dat je het niet kunt maken om niet te gaan stemmen. Maar wat als de partijen zelf hier niet goed mee omgaan. Je kunt strategisch gaan stemmen, maar dat heeft nu juist dit kabinet opgeleverd. VVD en PvdA gingen samen, net wat de keizers nu niet wilden.

Al eerder is het me overkomen dat ik op een partij stemde, die later de meest stomme beslissingen nam, die niet in het verkiezingsprogramma genoemd waren...nee ze keken wel uit!!!

Maar ik weet het even niet meer...stemwijzer na stemwijzer.....en nog geen stap verder, terwijl het nu juist heel belangrijk is om te gaan stemmen....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 19 maart 2014, 12:51
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 13:08

Veel van de taken mbt sociale wetgeving worden overgeheveld naar de gemeenten. Een sociale of een liberale gemeente kan dan wel uitmaken. De keuze voor links of rechts is dan van belang. Nadeel van gemeenteverkiezingen is helaas dat veel mensen landelijk stemmen. Bij de gemeenteraad kun je wat mij betreft ook op personen stemmen die het goed doen, ongeacht wat de partij is waartoe ze behoren. Ik vind het niet vreemd als mensen landelijk anders stemmen dan voor de gemeente. Zaken waarbij je persoonlijk belang hebt, kunnen duidelijker meespelen.

Stem wel: democratie en rechtsstaat vormen een hoog goed. Als je het niet weet, stem dan landelijk.

Thomas, heeft gestemd.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 19 maart 2014, 13:16
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 16:42

Samen in de rij voor de stembus... jaja dochterlief mocht voor het eerst stemmen. Ze vond het heel "stoer" en "vet" en ze koos heel bewust en overwogen.

Lachende smiley met blinkend witte tanden Zo stoer zo'n dochter. Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 19 maart 2014, 16:42
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 19:56

Als je met allerlei vooroordelen en voorbehouden lid wordt van CM, dan lijkt me niet dat je er veel plezier aan zult beleven. Mensen digitaal ontmoeten kan natuurlijk wel eerder leiden tot een snel besluit dat het waarschijnlijk wel geen geschikte dame/heer is en surf je fluitend verder naar het volgende profiel. Iemand in het echt ontmoeten is natuurlijk een betere gelegenheid om er letterlijk en figuurlijk wat meer gevoel bij te krijgen.
Mensen hebben soms inderdaad misschien een rugtasje. Dat komt vanzelf wel een keer op een gepast moment ter sprake (misschien tijdens een date). Wij mensen leggen de lat bij anderen snel erg hoog, maar zelf zijn we ook niet perfect.
Gewoon onbevangen aan de slag hier zou ik zeggen en af en toe eens een klein berichtje versturen naar iemand waarvan je het profiel leukt vind.
Enne, nu je een discussie op het forum bent gestart, zul je vast zien dat je profiel al vaker wordt bekeken.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 20:07

LEANNE226 schreef:
Weet ik petra,zo bedoelde ik het ook niet.
Soms zijn mensen zo afgehard door het leven dat 'kleine" dingen geen beproeving meer zijn maar alleen de mensen om je heen nog tellen........en dan wil je zo graag tegen beter weten in alles geven om ze maar bij je te houden .........dat het zo niet werkt weet iedereen maar toch........
Soms voel ik God heel dichtbij maar soms is Hij onvindbaar.Dat Hij toch bij me was besef ik dan achteraf wel eens maar op het moment zelf had ik dat gevoel juist nodig.

ps.het is niet persoonlijk bedoeld petra,echt niet,het is maar een gedachtengang van mij,meer niet Knipoog smiley

liefs
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 20:58

PETRA373 schreef:
En wat heb je tegen hem gezegd Smiley die vol vragen zit

Dat we meer geld willen zien, om te investeren. Hij gaf daarop geen antwoord. Hij heeft hele grote handen en is heeeel lang.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 20:59

Woensdag 19 maart, Lucas 18: 31-34; Duister.

Jezus neemt zijn twaalf leerlingen apart. Zoiets doe je meestal als je vertrouwelijk wilt praten en je vrienden wilt laten delen in je zorg, je aanvechting of wat dan ook. Jezus is daarop geen uitzondering. Hij vertelt opnieuw van zijn missie naar Jeruzalem en hoe. Hij verwacht daar ontvangen te worden, miskend en gedood. Maar op de derde dag – altijd en overal de dag van de grote wending – zal Hij opstaan.
De discipelen weten er absoluut geen raad mee. Maar liefst drie keer horen we, dat ze van Jezus’ ontboezeming niets begrijpen. Zijn woord is hen duister, in de zin van: verborgen en geheimnisvol. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Want: hoe kan het Koninkrijk van God komen als Jezus gedood wordt? Houdt dan niet alles op? En hoe zou dat bij God kunnen gebeuren?
Zo eindigt de vergadering in klein comité. Donker en deprimerend stil. Niemand die iets durft te zeggen over eigen moeite, angst, boosheid, ongeloof, duisternis.
Maar de dingen hoeven niet donker te blijven. Jezus wil ook ons apart nemen. Spreek je eens helemaal tegen Hem uit en luister naar Hem. Op de derde dag zal Hij opstaan….
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 22:21

stempotloden van het merk Samsom weggehaald uit stembureaus!

Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 01:23

MARIO216 schreef:
Dat we meer geld willen zien, om te investeren. Hij gaf daarop geen antwoord. Hij heeft hele grote handen en is heeeel lang.

En hij is dus ook een beetje doof(zoals meerdere ministers)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 06:07

Van harte gefeliciteerd, Jol, maak er een mooie dag van!

Laatst aangepast door
JANS221
op donderdag 20 maart 2014, 06:51
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 10:15

Hartelijk Gefeliciteerd Jol en wens je een gezellige dag.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 11:48

Er komt een nieuw album van Johnny Cash uit met de titel: Out among the stars.

In 2012 zijn de opnames herontdekt. Het zijn gloednieuwe Cash songs

Ik ben wel fan van Johnny Cash
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 14:20

Alle goeds toegewenst...Jol....
Een hele fijne dag...(nu of later) met hen die je lief en dierbaar zijn!!!

Ineke
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 14:22

JANE410 schreef:
Er komt een nieuw album van Johnny Cash uit met de titel: Out among the stars.

In 2012 zijn de opnames herontdekt. Het zijn gloednieuwe Cash songs

Ik ben wel fan van Johnny Cash

Leuk bericht Jane...heb nog veel lp''s van hem...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 14:24

LEANNE226 schreef:
Weet ik petra,zo bedoelde ik het ook niet.
Soms zijn mensen zo afgehard door het leven dat 'kleine" dingen geen beproeving meer zijn maar alleen de mensen om je heen nog tellen........en dan wil je zo graag tegen beter weten in alles geven om ze maar bij je te houden .........dat het zo niet werkt weet iedereen maar toch........
Soms voel ik God heel dichtbij maar soms is Hij onvindbaar.Dat Hij toch bij me was besef ik dan achteraf wel eens maar op het moment zelf had ik dat gevoel juist nodig.

ps.het is niet persoonlijk bedoeld petra,echt niet,het is maar een gedachtengang van mij,meer niet Knipoog smiley

Zo vergaat het mij ook vaak...(helaas???)
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 15:29

ZEELAND736 schreef:
Leuk bericht Jane...heb nog veel lp''s van hem...

Heb je ook nog een pickup dan?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 18:28

Omdat de lente net begonnen is.................

http://www.youtube.com/watch?v=aFHPRi0ZeXE

Vivaldi – The four seasons – Spring (Allegro-Largo-Allegro)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 18:41

JANE410 schreef:
Heb je ook nog een pickup dan?

YES!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 20:04

gefeliciteerd Jol, een fijn jaar toegewenst
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 20:54

Donderdag 20 maart, Lucas 18: 35-45; Jezus staat stil.

Dit is een van de mooiste zinnen uit het evangelie. Jezus staat stil en wacht op een bedelaar. In de buurt van bedelaars versnel je doorgaans juist je pas, want anders heb je er zo tien achter je aan. Zo doet iedereen dat in Jeruzalem en zo doet iedereen dat op het centraal station van Amsterdam of Rotterdam. Als iemand achter je zegt: ‘Meneer, mag ik u iets vragen? loop je snel door. Want je bent niet gek.
Jezus echter staat stil. Hij wacht. Op de blinde bedelaar Bar-Timeüs. Die heeft iets opgevangen van Jezus en schreeuwt om zijn aandacht en ontferming. Blijkbaar zo hard dat mensen voorop hem wel kunnen schieten en hem dat ook heel duidelijk zeggen. Maar Bar-Timeüs blijft roepen. En Jezus staat stil. Dat is een heel mooi moment. ‘Wat kan Ik voor je doen?’ vraagt Jezus ontroerend simpel. ‘Heer, dat ik weer kan zien!’
Jezus raakt hem aan. Je geloof heeft je behouden, zegt Jezus. Ineens omspoelt een zee van licht de bedelaar. Hij stamelt God lof. En in het licht volgt hij Jezus op de weg.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 21:50

God ... Liefde! Kracht! Begrijpt je helemaal en houdt je vast!
Onwankelbaar!

http://youtu.be/ri5XocxGyT8

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 20 maart 2014, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 21:58

Soms is het er weer...flash back....ik zit voor mijn schildersezel...in mijn trillende handen de brief van de dominee...als ik me niet bekeer zal ik niet gered worden....alleen zaligheid in de Vrijgemaakt Gereformeerde Kerk (art. 31).....soms is dat moment er even weer...

maar ik ging schilderen....kleuren...uitbarstend.... daardoorheen de woorden.... Forgiven...Forgiven...Forgiven....

http://youtu.be/UxW2FIY7xlE

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 20 maart 2014, 22:37
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 07:57

Het was gisteren een zonovergoten dag en met recht een eerste lentedag. Dat geeft een extra tintje aan een verjaardag, evenals de felicitaties via mail en forum. Dankjewel allemaal.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 08:38

Wat is Gods plan met ons ? Interessante vraag. Een erg mooi boek hierover is geschreven door Rick Warren : The Purpose Driven Life. In het Engels, maar als je dat een beetje beheerst, goed leesbaar. Over het doel in je leven, wat Gods plan met jou is en hoe je daar achter kunt komen. Het is geschreven in 40 hoofdstukken voor dagelijkse overdenking. Een aanrader !
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 10:26

ANNETTE050 schreef:
Soms is het er weer...flash back....ik zit voor mijn schildersezel...in mijn trillende handen de brief van de dominee...als ik me niet bekeer zal ik niet gered worden....alleen zaligheid in de Vrijgemaakt Gereformeerde Kerk (art. 31).....soms is dat moment er even weer...

maar ik ging schilderen....kleuren...uitbarstend.... daardoorheen de woorden.... Forgiven...Forgiven...Forgiven....

http://youtu.be/UxW2FIY7xlE

Vergeet en lees de woorden dan maar...die er OOK in voor komen...

A S K....H I M....!!!
Want het is OOK voor jouw!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 10:28

ANNETTE050 schreef:
God ... Liefde! Kracht! Begrijpt je helemaal en houdt je vast!
Onwankelbaar!

http://youtu.be/ri5XocxGyT8

PRACHTIG!!!

Voor mij...deze sombere morgen...kracht om door te gaan...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 11:51

Gods plan: so wie so wil hij graag een relatie met ons, met ons omgaan, als een vader met zijn kinderen.

brengt me op de vraag hoe vaak zoeken wij God? maken we tijd voor hem?

In een ander topic lees ik over mensen die God niet voelen op bepaalde momenten in hun leven, dan vraag ik me af, hoe veel tijd breng je met God door?
Ben je je bewust dat God bij je is? Of ben je ooit heel verbaasd als je later in de hemel Jezus tegen komt en hij bv zegt, ik zag je toen zitten onder die boom? net zoals die ene discipel die geroepen werd en zeer verbaasd volgens mij was , dat Jezus hem had zien zitten onder een boom en zei:
Rabbi, Gij zijt de zoon van God, Gij zijt de koning van israel. Jezus antwoordde en zeide tot hem: omdat ik tot u gezegd heb: Ik zag u onder de vijgeboom, gelooft gij? Lucas 1-49 het begint met de vraag aan Jezus: vanwaar kent gij mij??? en Jezus zegt: ik zag u onder de vijgeboom.

En dan denk ik aan mozes,
Mozes wandelde de hele dag samen met God, volgde de wolk, maakte een tent buiten de legerplaats om hem iedere dag t e ontmoeten, tijd met hem door te brengen. En toen was `jezus nog niet aan het kruis gegaan voor ons, sinds `jezus aan het kruis gestorven is, kunnen we allemaal via `jezus tot God naderen.
maar hoe vaak maken we daar gebruik van? 1 keer in de week op zondag in de kerk, of zoeken wij hem ook dagelijks zoals mozes?
En leren wij zoals mozes dagelijks met god door het leven te wandelen?
Mozes wist dat God bij hem was ,
en dan denk ik aan het volk wat Mozes volgde en dat niet zo door had, ging morren, waar is God nu? het begint al als ze net uit Egypte weg trekken en voor de zee staan, achter hun aan komt een enorm leger van egypte
exodus:14-10
toen werden de israelieten zeer bevreesd en schreeuwden tot de here.en zij zeiden tot mozes: waren er soms geen graven in egypte, dat gij ons hebt meegenomen in de woestijn? wat hebt gij ons aangedaan door ons uit egypte te leiden?

Ondanks al de wonderen van te voren,en de wolk die voor hun uitging
zagen ze maar 1 ding volgens mij: het leger wat hun achterna kwam, angst overheerste, men keek maar na 1 ding d enk ik, na het leger en voelde zich denk ik verlaten van God .
maar mozes zeide tot het volk: vrees niet , houdt stand, dan zult gij de verlossing des heren zien. Mozes keek niet na de omstandigheden, had een relatie met God, kon hem al ene beetje beter, vertrouwde hem, hij was niet bang voor het leger. voelde zich niet van god effe verlaten

en hoe vaak hebben wij dit in ons leven? Er zijn klote omstandigheden, we zijn net zoals het volk wat mozes achterna ging, denken dat God ons verlaten heeft? voelen hem niet?
kennen hem niet goed genoeg om hem te blijven vertrouwen. kijken alleen vooral na het gevaar. en zeggen dan: waar is god???
Mozes deed het anders: zag het gevaar, hoe kon hij niet bang zijn??? Hij wist gewoon God is met mij, ook al lijkt het effe van niet, misschien voelde het voor hem ook wel effe van ehhhhh, ik voel God niet zo dichtbij, voel het leger eerder dichterbij, maar hij wist, god is er bij. of hij nu nog een wolk zag of niet op dat moment.

Enfin wat gedachten van me.....zelf heb iik ook vaak God zitten zoeken, maar inmiddels is em relatie steeds meer gegroeid, en denk terug aan de brand, akelig geluid van vuur waar ik wakker mee werd, drie kinderen in me huis onderhand, maar inmiddels wist ik God is erbij, er was geen angst, ik w as relaxed. en zo,n ervaring brengt me dan weer op mozes bv, zo iets moet hij ook gevoeld hebben daar bij de zee met een enorm leger achter hem en geen kant uit kunnende.
ha ha net zoals twee kinderen van me die sliepen, eentje geloofde, als ratten in de val, vlammen langs hun bedden. Nee mijn gelovige zoon was niet bang, God maakte hem wakker en leidde hem en zijn broertje door het vuur.
en hoeveel mensen zijn zich dat bewust, dat God veel dichter bij ons is dan we denken, ook al voelt het soms niet zo???
Ook al verliezen we soms geliefden? toen mijn kleindochtertje dood ging, ook God was er toen bij, hij liet het merken door het wonder wat hij deed met het medaillon wat ongeschonden door het vuur ging.

Wij mesnen zijn veelste veel zoals het volk wat mozes volgde, gaan gauw morren als het effe tegen zit: waar is God nu??? ik voel hem niet....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 11:55

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 11:51 Reageer met quote Bewerk dit bericht

Gods plan: so wie so wil hij graag een relatie met ons, met ons omgaan, als een vader met zijn kinderen.

brengt me op de vraag hoe vaak zoeken wij God? maken we tijd voor hem?

In een ander topic lees ik over mensen die God niet voelen op bepaalde momenten in hun leven, dan vraag ik me af, hoe veel tijd breng je met God door?
Ben je je bewust dat God bij je is? Of ben je ooit heel verbaasd als je later in de hemel Jezus tegen komt en hij bv zegt, ik zag je toen zitten onder die boom? net zoals die ene discipel die geroepen werd en zeer verbaasd volgens mij was , dat Jezus hem had zien zitten onder een boom en zei:
Rabbi, Gij zijt de zoon van God, Gij zijt de koning van israel. Jezus antwoordde en zeide tot hem: omdat ik tot u gezegd heb: Ik zag u onder de vijgeboom, gelooft gij? Lucas 1-49 het begint met de vraag aan Jezus: vanwaar kent gij mij??? en Jezus zegt: ik zag u onder de vijgeboom.

En dan denk ik aan mozes,
Mozes wandelde de hele dag samen met God, volgde de wolk, maakte een tent buiten de legerplaats om hem iedere dag t e ontmoeten, tijd met hem door te brengen. En toen was `jezus nog niet aan het kruis gegaan voor ons, sinds `jezus aan het kruis gestorven is, kunnen we allemaal via `jezus tot God naderen.
maar hoe vaak maken we daar gebruik van? 1 keer in de week op zondag in de kerk, of zoeken wij hem ook dagelijks zoals mozes?
En leren wij zoals mozes dagelijks met god door het leven te wandelen?
Mozes wist dat God bij hem was ,
en dan denk ik aan het volk wat Mozes volgde en dat niet zo door had, ging morren, waar is God nu? het begint al als ze net uit Egypte weg trekken en voor de zee staan, achter hun aan komt een enorm leger van egypte
exodus:14-10
toen werden de israelieten zeer bevreesd en schreeuwden tot de here.en zij zeiden tot mozes: waren er soms geen graven in egypte, dat gij ons hebt meegenomen in de woestijn? wat hebt gij ons aangedaan door ons uit egypte te leiden?

Ondanks al de wonderen van te voren,en de wolk die voor hun uitging
zagen ze maar 1 ding volgens mij: het leger wat hun achterna kwam, angst overheerste, men keek maar na 1 ding d enk ik, na het leger en voelde zich denk ik verlaten van God .
maar mozes zeide tot het volk: vrees niet , houdt stand, dan zult gij de verlossing des heren zien. Mozes keek niet na de omstandigheden, had een relatie met God, kon hem al ene beetje beter, vertrouwde hem, hij was niet bang voor het leger. voelde zich niet van god effe verlaten

en hoe vaak hebben wij dit in ons leven? Er zijn klote omstandigheden, we zijn net zoals het volk wat mozes achterna ging, denken dat God ons verlaten heeft? voelen hem niet?
kennen hem niet goed genoeg om hem te blijven vertrouwen. kijken alleen vooral na het gevaar. en zeggen dan: waar is god???
Mozes deed het anders: zag het gevaar, hoe kon hij niet bang zijn??? Hij wist gewoon God is met mij, ook al lijkt het effe van niet, misschien voelde het voor hem ook wel effe van ehhhhh, ik voel God niet zo dichtbij, voel het leger eerder dichterbij, maar hij wist, god is er bij. of hij nu nog een wolk zag of niet op dat moment.

Enfin wat gedachten van me.....zelf heb iik ook vaak God zitten zoeken, maar inmiddels is em relatie steeds meer gegroeid, en denk terug aan de brand, akelig geluid van vuur waar ik wakker mee werd, drie kinderen in me huis onderhand, maar inmiddels wist ik God is erbij, er was geen angst, ik w as relaxed. en zo,n ervaring brengt me dan weer op mozes bv, zo iets moet hij ook gevoeld hebben daar bij de zee met een enorm leger achter hem en geen kant uit kunnende.
ha ha net zoals twee kinderen van me die sliepen, eentje geloofde, als ratten in de val, vlammen langs hun bedden. Nee mijn gelovige zoon was niet bang, God maakte hem wakker en leidde hem en zijn broertje door het vuur.
en hoeveel mensen zijn zich dat bewust, dat God veel dichter bij ons is dan we denken, ook al voelt het soms niet zo???
Ook al verliezen we soms geliefden? toen mijn kleindochtertje dood ging, ook God was er toen bij, hij liet het merken door het wonder wat hij deed met het medaillon wat ongeschonden door het vuur ging.

Wij mesnen zijn veelste veel zoals het volk wat mozes volgde, gaan gauw morren als het effe tegen zit: waar is God nu??? ik voel hem niet....

had hem geschreven, maar plaats hem toch ook op dit topic, past het stuk ook wel bij....voor de mensen die soms denken waar is god nu???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5903 5904 5905 5906 5907 5908 5909 ... 6194 Volgende
Pagina 5906 van 6194