Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 10:09
|
|
|
Zo te zien kan Anna dan dus ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 10:10
|
|
|
IRIZXX484 schreef: | Het ligt er maar aan of ik kom. Komen er ook een beetje leuke mannen? Het liefst onder de 30 met een beetje een strak lichaam. |
Ha ha, volgens mij meer holbewoners op de heide daar en mannen van rond mijn leeftijd die met een buikje zich vol eten met vlees van d e barbecue, maar er hoeft natuurlijk maar 1 tje er tussen te zitten van jouw wensen en dan maakt het, het heel romantisch op de heide met zo iemand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 10:18
|
|
|
aaaghhhh dat stukje van die paus
sommigge mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 11:03
|
|
|
ha ha ha, ik krijg een mail van iemand waar ik zo om moet lachen dat ik hem effe deel: iemand stuurt me, niet aan bliksem inslagen d enken he, met die paus
nee, doe het deze keer niet, heb me les geleerd.....de ervaring heeft me beter gemaakt, denk het niet.
Alhoewel het wel menselijk is om te denken: eh God waarom liet u de bliksem niet inslaan op die paus????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IRIZXX484
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 11:08
|
|
|
Reactie volledig verwijderd
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 30 mei 2014, 14:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 11:40
|
|
|
IRIZXX484 schreef: | Het ligt er maar aan of ik kom. Komen er ook een beetje leuke mannen? Het liefst onder de 30 met een beetje een strak lichaam. |
Is dit een grapje? Een voorkeur of discriminatie??? Begrijp je nu ook waarom zo weinig mannen zich durven opgeven voor een door CM-uitje?
Het is zo in de maatschappij geregeld dat vrouwen meestal het 'slachtoffer' zijn. Maar er zijn mannen die ook van gezelligheid houden zonder 'meer' te willen. Maar als men op een manier reageert zoals jij nu doet gaan vele mannen zich terughouden. Dit ervaar ik al jaren en op meerdere sites. Het is echt een matriachale wereld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 12:02
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Volgens mij was er alleen nog maar plaats voor mannen dat ik laatst in een mail las... kan het verkeerd hebben hoor maar dat is vaak zo met activiteiten van cm dat de mannen altijd ehhhhh soort van drempelvrees lijken te hebben  |
Er is nog genoeg plek voor vrouwen hoor.
Het klopt dat de mannen altijd iets meer tijd nodig hebben om zich op te geven (en de vrouwen vervolgens op een wachtlijst terecht komen). Maar het komt eigenlijk altijd goed.
Van harte welkom dus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 12:09
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Er is nog genoeg plek voor vrouwen hoor.
Het klopt dat de mannen altijd iets meer tijd nodig hebben om zich op te geven (en de vrouwen vervolgens op een wachtlijst terecht komen). Maar het komt eigenlijk altijd goed.
Van harte welkom dus! |
Owwwwwww foutje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IRIZXX484
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 14:24
|
|
|
FFT360 schreef: | Is dit een grapje? Een voorkeur of discriminatie??? Begrijp je nu ook waarom zo weinig mannen zich durven opgeven voor een door CM-uitje?
Het is zo in de maatschappij geregeld dat vrouwen meestal het 'slachtoffer' zijn. Maar er zijn mannen die ook van gezelligheid houden zonder 'meer' te willen. Maar als men op een manier reageert zoals jij nu doet gaan vele mannen zich terughouden. Dit ervaar ik al jaren en op meerdere sites. Het is echt een matriachale wereld. |
Het is natuurlijk een beetje gechargeerd, maar ik denk dat ik niets geks zeg wanneer ik het leuk zou vinden als er een man met een beetje een lekker strak lijf rondloopt. Het hoeft geen supermodel te zijn of iets dergelijks, maar sommige mannen gooien er ook wel echt met de pet naar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 14:34
|
|
|
FFT360 schreef: | Is dit een grapje? Een voorkeur of discriminatie??? Begrijp je nu ook waarom zo weinig mannen zich durven opgeven voor een door CM-uitje?
Het is zo in de maatschappij geregeld dat vrouwen meestal het 'slachtoffer' zijn. Maar er zijn mannen die ook van gezelligheid houden zonder 'meer' te willen. Maar als men op een manier reageert zoals jij nu doet gaan vele mannen zich terughouden. Dit ervaar ik al jaren en op meerdere sites. Het is echt een matriachale wereld. |
Fantastisch F...laat je stem maar horen... Ik ben er nog nooit geweest, maar heb heel goed begrepen dat we dit uitje moeten zien als een gezellig samenzijn...Het heet gewoon ""picknick"" Heerlijk genieten van de natuur en met elkaar kennismaken...praten...en niet er van uitgaan dat het een ""dating-bijeenkomst is"" Vloeit er iets uit voort...PRIMA en heel leuk...maar de gedachte is als jaren...ALS HET MAAR GEZELLIG IS!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 15:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Fantastisch F...laat je stem maar horen... Ik ben er nog nooit geweest, maar heb heel goed begrepen dat we dit uitje moeten zien als een gezellig samenzijn...Het heet gewoon ""picknick"" Heerlijk genieten van de natuur en met elkaar kennismaken...praten...en niet er van uitgaan dat het een ""dating-bijeenkomst is"" Vloeit er iets uit voort...PRIMA en heel leuk...maar de gedachte is als jaren...ALS HET MAAR GEZELLIG IS!!!! |
Ja. Precies, dat is de tendens al jaren geweest. Gewoon gezellig samen jezelf zijn.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 30 mei 2014, 15:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 15:32
|
|
|
Ik denk dat er in ieders leven momenten zijn dat je probeert de dingen die je pijn hebben gedaan en verdriet om dit los te laten. Ik denk zelf dat je iets kan loslaten als je dit een plekje hebt gegeven. Plek geven is het parkeren en dit kan als je de negatieve emoties hebt verwerkt en doorleeft zodat je dit kan parkeren. Ik vind dit een prachtig gedicht en wilde dit delen, geeft precies weer hoe je kan loslaten.
Loslaten. Loslaten wat je lief en dierbaar is, loslaten naar wie je hart uitging. Je doet het niet ineens. Het is als het gaan van een lange weg. Een weg, geplaveid met herinneringen, de beelden van weleer, en met emoties diep en scherp Al gaande ga je stap voor stap zien, hoe het was, echt was Je leert te zien voorbij de buitenkant, je ziet verborgen patroon het hoe, waarom Je ziet wat de ander toen bewoog. je ziet wat je toen in het verleden, niet kon zien Omdat je er nog midden in stond, deel was van het geheel Maar nu bij elke stap de afstand groeit, nu ga je zien, begrijpen en aanvaarden. Zo groeit het inzicht in wat het was. En pas wanneer je alles hebt gezien, doorvoeld, wanneer je hebt begrepen hoe het was, echt was. wanneer de tranen zijn gegaan, pas dan eindelijk, kun je de deur van het verleden sluiten en ben je vrij en open voor wat, zolang al naar je toe wil komen Toekomst opent zich, en jij je kunt het onbevangen laten komen. Eindelijk open, echt open.
Gr Marenth.
Laatst aangepast door
|
MARENTH030
|
op vrijdag 30 mei 2014, 15:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANET811
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 16:36
|
|
|
THAARE760 schreef: | Wat een lange lijst al zeg! Super ..........echt heel erg zin in....  |
Zet mij er dan ook nog maar bij. Lijkt me leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 16:40
|
|
|
Ik heb een luxe-probleem! Ik heb een dagkaart voor de trein van iemand gekregen die één dezer zaterdagen opgemaakt moet worden. En nou zijn er zoveel plaatsen die ik (weer) wil bezoeken en ik kan niet kiezen!!!!! Enkele mogelijkheden: Leeuwarden, Nijmegen, Amersfoort, Enkhuizen, Amsterdam, Leiden, Den-Haag, 's-Hertogenbosch, .., .., .., ..,
Tips?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 16:56
|
|
|
Om te voorkomen dat er een discussie ontstaat over wel of geen strakke lijven bij de barbecue houden we het hier maar even bij.
Justme hoort graag data van iedereen.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 30 mei 2014, 17:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 17:10
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ik heb een luxe-probleem! Ik heb een dagkaart voor de trein van iemand gekregen die één dezer zaterdagen opgemaakt moet worden. En nou zijn er zoveel plaatsen die ik (weer) wil bezoeken en ik kan niet kiezen!!!!! Enkele mogelijkheden: Leeuwarden, Nijmegen, Amersfoort, Enkhuizen, Amsterdam, Leiden, Den-Haag, 's-Hertogenbosch, .., .., .., ..,
Tips? |
Ah Leiden is heel gezellig :) rondvaartje, musea, hofjes-trip ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 30 mei 2014, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 17:28
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ik heb een luxe-probleem! Ik heb een dagkaart voor de trein van iemand gekregen die één dezer zaterdagen opgemaakt moet worden. En nou zijn er zoveel plaatsen die ik (weer) wil bezoeken en ik kan niet kiezen!!!!! Enkele mogelijkheden: Leeuwarden, Nijmegen, Amersfoort, Enkhuizen, Amsterdam, Leiden, Den-Haag, 's-Hertogenbosch, .., .., .., ..,
Tips? |
Hoeven is ook interessant. Je rijdt dan met de trein tot in Etten leur neemt dan een bus of taxi naar Hoeven en dan kan de AH en Etos bezoeken en als je braaf bent mag je bij mij koffie of thee komen drinken... ...lijkt je dat wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 18:13
|
|
|
FFT360 schreef: | Hoeven is ook interessant. Je rijdt dan met de trein tot in Etten leur neemt dan een bus of taxi naar Hoeven en dan kan de AH en Etos bezoeken en als je braaf bent mag je bij mij koffie of thee komen drinken... ...lijkt je dat wat? |
Nou, de Ginkelse hei op de Veluwe slaat echt alles....heerlijk uitwaaien op de hei in de zon, genieten van de ongerepte natuur in de bossen, picknickje, even kijken bij de Schaapskooi en als afsluiting heerlijk eten bij Juffrouw Tok...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 30 mei 2014, 18:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 18:43
|
|
|
Tips? |
Maastricht of Groningen dan maak je er maximaal gebruik van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 18:53
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Zo te zien kan Anna dan dus ook  | Inderdaad. Gelukkig kun jij Anna-iaans lezen Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 18:56
|
|
|
Ook mannen die bang zijn voor kippenpootjes welkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 19:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ook mannen die bang zijn voor kippenpootjes welkom  |
...ik vertel je nooit meer wat...baai de wee...als ik me niet vergis dan is de aanstookster van die gloeiende hete kippendingetjes morgen een bruid. Ik zit er al een hele dag aan te denken want ik (en M) waren uitgenodigd op het hun huwelijk.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 30 mei 2014, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 19:52
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Nou, de Ginkelse hei op de Veluwe slaat echt alles....heerlijk uitwaaien op de hei in de zon, genieten van de ongerepte natuur in de bossen, picknickje, even kijken bij de Schaapskooi en als afsluiting heerlijk eten bij Juffrouw Tok... |
...ik ben dikwijls op de heide geweest (ik werd er zelfs tijdens mijn legerdienst gedropt wegens een zoveelste verjaardag van Market Garden) maar heb je er nog nooit gezien terwijl ik dat wel graag wilde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 21:02
|
|
|
Donderdag 29 mei, Kolossenzen 1: 13-23; Jezus voor alles.
Op religieus en levensbeschouwelijk gebied kun je in onze tijd ontzettend veel lezen en horen. In Kolosse was dat niet anders. Daar had je in Paules’ tijd veel diepzinnige geesten. Diepzinniger dan enig Bijbelschrijver. Velen dachten geboeid na over het ontstaan van de wereld en over wat voor machten van engelen en goddelijke krachten daar allemaal achter schuil gingen. Epafras zal Paules erover verteld hebben. Voor Paules is dit de belangrijkste reden deze brief te schrijven. Al snel, zo merk je, is hij bij zijn thema. Dat is: alleen Jezus Christus. God heeft ons verlost uit de macht van de duisternis en overgezet in het Koninkrijk van de Zoon van de liefde. Daarmee is alles gezegd. Want Christus is niet alleen het Hoofd van zijn kerk, maar ook het Hoofd van heel de schepping van God. Houd daarom op met al die quasi-diepzinnigheid en new age-achtige filosofie. Alles is van den beginne gemaakt met het oog op Jezus Christus, de Gekruisigde die God opwekte en alle macht gaf in de hemel en op aarde. Niets kan ons scheiden van Hem. ‘Rust mijn ziel, uw God is Koning / heel de wereld zijn gebied.’
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 21:03
|
|
|
Vrijdag 30 mei, Kolossenzen 1: 24- 2:3; Jezus alleen.
Mensen zijn heel nieuwsgierige wezens. Alles willen wij weten. Daar is op zichzelf niets mis mee, als je je grenzen maar kent. God blijft een ontoegankelijk geheimenis, slechts te kennen door zijn genadige toewending in Jezus zijn Zoon. In Kolosse, en ook even verderop in de stad Laodicea, meende echter menigeen dat je veel dichter bij God kwam door middel van wijsheid, kennis, verheldering en verlichting dan door geloof in Jezus Christus. Paules moet daar niets van hebben. Volgens hem is dat allemaal vals licht. Licht van beneden, niet van boven. Met hart en ziel gaat hij er tegenin. Hij is ervan overtuigd dat God het geheimenis van zijn Wezen en bedoelen voor alle mensen wereldwijd heeft willen tonen in Jezus Christus alleen. In Hem zijn alle schatten van wijsheid en kennis verborgen, slechts toegankelijk voor wie Christus gelovig toelaat en lief krijgt. Alle schatten van wijsheid en kennis… Dat betekent dus: ken je Jezus Christus, dan heeft geen enkel boek nog een laatste geheim en geen enkele aanvechting nog een laatste angst. Geen enkele vraag heeft nog een laatste angst. Geen enkele vraag heeft nog een laatste niet weg te nemen beklemming. Wie Christus kent, weet wat leven is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGRID978
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 21:34
|
|
|
Wat mij nu bezighoudt is de vraag welke rubriek ik hier kan kiezen om mezelf voor te stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 21:53
|
|
|
INGRID978 schreef: | Wat mij nu bezighoudt is de vraag welke rubriek ik hier kan kiezen om mezelf voor te stellen. |
Je profiel op deze site is al een goede start
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THAARE760
|
|