Auteur |
Bericht |
|
BEN829
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 10:07
|
|
|
Ik zou willen zeggen; welkom Thuis pelgrims! Of na een lange omweg weer de weg gevonden, ik wordt blij van de gedachte dat wij gegrepen willen zijn door de Geest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 10:36
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En dan logeren bij echte h*lbew*ners, op de heide?  |
ik zag gisteren nog eentje hard over de hei hollen in Ede.....ik hoorde hem nog roepen......Anna waar ben jij.......!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOMEAGAIN970
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 10:40
|
|
|
JOL252 schreef: | De vrucht van de geest ontwikkelt zich niet alleen door luisteren maar ook door het in de praktijk te brengen. Het is geen passief proces maar een actief proces van samenwerking met Hem. Gods genade is niet afhankelijk van ons luisteren en werkt sowieso. "Hij laat zijn zon immers opgaan over goede en slechte mensen en laat het regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen". |
Gods genade, gods liefde, gods leiding
Werk in uitvoering
Voorbij alle discussies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 11:33
|
|
|
HOMEAGAIN970 schreef: | Werk in uitvoering
|
Wil je delen hoe jij het een en ander in de praktijk brengt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 12:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | nee hotel met bubbelbad op mijn kamer  |
Ook fijn!!  Wie weet passeert de ideale h*lbew*ner je dan wel tijdens een wandelingetje op de hei.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 12:40
|
|
|
Fijne vakantie, dames!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 13:08
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Fijne vakantie, dames!!  |
Thanks!
De denktank komt nog maar nauwelijks op gang en moet helemaal omschakelen van werk- naar vakantiestand.
Ik ga op reis en ik neem mee...
allereerst mijzelf.
Dan nog wat tassies auto volgelaje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 14:25
|
|
|
Ik vraag het me eigenlijk al veel langer af dan vandaag en het moet er maar eens uit: Waarom zetten veel mannen van boven een bepaalde leeftijd op hun profiel dat ze er jonger uitzien dan ze zijn? Ik kan er geen zinnig antwoord op bedenken? Vinden ze het erg dat ze ouder worden is het de midlifecrisis, willen ze een jongere vrouw?
Ik ben 53 en zo zie ik ook eruit, nou en?
Graag eerst een reactie van de mannen die dat ook in hun profiel hebben staan
(en natuurlijk vinden wij vrouwen het wel leuk als een man zegt dat we er nog goed uitzien (nog net te lezen zonder leesbril))
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 19 juni 2014, 14:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOMEAGAIN970
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 15:48
|
|
|
ROADY558 schreef: | Wil je delen hoe jij het een en ander in de praktijk brengt? |
Roady,
Heel kort gezegt
Mijn leven in de praktijk is getuige van mijn relatie met Abba Vader, Jezus Christus, Heilige Geest.
Zo kwam ik in gods leiding het boekje: hoe vind ik Gods wil ? tegen.
Hierin beschrijft zac poonen over een afhankelijk leven in de heilige geest.
Deze woorden raaktje mij:
Hoewel het grootste voorrecht van ieder kind van God is dat hij of zij Gods stem mag verstaan (hebr 8:11) blijkt het voor velen moeilijk om in alle dingen van het leven Gods wil te (leren) kennen. Toch is dit onderwerp van zulk een enorm belang !. Aan het einde van onze weg hier op aarde, eens als we voor Gods troon staan, zal zijn vraag niet zijn hoeveel we voor Hem gedaan hebben......niet wat we allemaal bereikt hebben - maar er zal slechts één vraag van belang zijn: hebben wij Zijn wil gedaan en alleen het werk volbracht wat Hij ons te doen heeft gegeven (in zijn wil) hier op aarde (vgl. joh 17:4) Dit boekje wil daarin een hulp zijn.
Roady, deze keuze was voor mij een belangrijke stap in geloof
Door deze keuze kon ik beter afstemmen met de stem van God
Zou elke gelovige dit boekje willen aanraken.
Tot zover even
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 16:20
|
|
|
http://youtu.be/o5uvsEs79hM
Ik zag dat Thomas dit liedje ook al had geplaatst hierboven, en van 'jou' 'u' had gemaakt. ;)
Gewoon toeval dat ik dit liedje erop zette, zag erna, net, pas dat wat Thomas had geplaatst.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 21 juni 2014, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER678
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 17:48
|
|
|
HOMEAGAIN970 schreef: | Zou elke gelovige dit boekje willen aanraken. |
Zucht, konden we gehoorzaamheid maar uit een boekje leren.
Ik heb vandaag net een stuk gelezen van Thomas a Kempis. De navolging van Christus. Ook een aanrader.
Leren luisteren, ja, zo belangrijk. Betekent discipline en ruimte creeren in mijn gedachtenstroom. Hmm, en voor ik het weet zit ik midden in esotherie, het ontdekken van een waarheid die ver boven mij uitstijgt, een waarheid die mij een maakt met Christus.
Wat ik daarin ook ontdek is dat dit leven de ultieme leerschool is, en dat geen enkele ontmoeting, ook hier op deze site, toevallig is. Iedere ontmoeting draagt ergens de stem van Hem in zich mee. Soms zonder dat een persoon christen is. God spreekt door Zijn schepping, op zo veel manieren. Wow, adembenemend! Dat is ook thuiskomen in deze schepping, in het nu. Juist in het nu, in Zijn Koninkrijk.
Laatst aangepast door
|
ZOEKER678
|
op donderdag 19 juni 2014, 18:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOMEAGAIN970
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 17:50
|
|
|
HOMEAGAIN970 schreef: | Ben net nieuw hier
Home again
Voor mij is Home Again echt thuiskomen.
Jezus zei, ben in deze wereld maar niet van deze wereld
Ben nog in deze wereld maar ben nu wel geroepen om naar huis te gaan.
Eindelijk, mijn echte thuis, verbonden met mijn heilige jezus christus.
Heilige Jezus die het volbracht, de geestelijke verbinding herstelde voor mij.
Weer een heilig kind zijn van Abba vader
Holy holy holy
Wat is jou Home Again ? |
Nav een bericht van Redactie ChristianMatch
Dit topic is een puur geestelijke beleving, ben niet ernstig ziek of zo.
Het is mijn weg nu zo kort en bondig mogelijk beschreven
Verlang gewoon om naar huis te gaan.
Mijn geestelijke thuis
Voorbij deze wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER678
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 17:57
|
|
|
HOMEAGAIN970 schreef: | Zijn maar weinig mensen in deze wereld die echt kunnen luisteren. Luisteren is geen eenvoudige zaak |
O ja, HomeAgain,
Leren luisteren naar Hem (en dan ook DOEN wat Hij vraagt) is net de essentie van dit leven. Daar is opnieuw moeten worden geboorten.
En dat pad gaat God met ieder van Zijn kinderen op eigen wijze.
Oordeel niet over anderen (balk/splinter). Dit is wat bij mij wel erg aanmatigend overkwam in jouw reacties.
Ik heb ook 45 jaar (ok, 28 jaar vanaf mijn 17e) lang gedacht dat ik Gods stem al verstond, voordat Hij rechtstreeks tegen me ging praten. En dan is het nog zo fragiel (was dit wel van Hem, of toch van mezelf?). En ik weet dat er nog veel meer mogelijk is. Dat is leven, dat is groeien in geloof. Gelukkig is God geduldig! Wow.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOMEAGAIN970
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 18:17
|
|
|
ZOEKER678 schreef: | O ja, HomeAgain,
Leren luisteren naar Hem (en dan ook DOEN wat Hij vraagt) is net de essentie van dit leven. Daar is opnieuw moeten worden geboorten.
En dat pad gaat God met ieder van Zijn kinderen op eigen wijze.
Oordeel niet over anderen (balk/splinter). Dit is wat bij mij wel erg aanmatigend overkwam in jouw reacties.
Ik heb ook 45 jaar (ok, 28 jaar vanaf mijn 17e) lang gedacht dat ik Gods stem al verstond, voordat Hij rechtstreeks tegen me ging praten. En dan is het nog zo fragiel (was dit wel van Hem, of toch van mezelf?). En ik weet dat er nog veel meer mogelijk is. Dat is leven, dat is groeien in geloof. Gelukkig is God geduldig! Wow. |
Dank je zoeker voor jou reacties
Waardeer jou openheid, geloof dat openheid ons uiteindelijk meer vrijmaakt
We mogen geloven dat Abba vader ons beschermd zoals een ouder zijn of haar kinderen beschermd.
Het is niet altijd makkelijk om open te zijn omdat niet iedereen er mee kan omgaan.
Oprecht delen waardeerd onze vader
Een ieder heeft zijn eigen weg te gaan, in jezus heilige naam
Jezus maakte mij vrij
Door alles heen
Dank u vader dat u jezus zond om mij vrij te maken
Laatst aangepast door
|
HOMEAGAIN970
|
op donderdag 19 juni 2014, 18:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 18:54
|
|
|
Wij zelf kunnen helemaal niets bewerkstelligen in onze Zaligmaking, echt niets. Ook het doen van Zijn Wil op zich niet. Het enige wat Jezus graag wil vinden op aarde is geloof! Dat is wat Hij Zich afvraagt, zal Hij geloof vinden als Hij terugkomt. Geloof waarin? In de Kracht van het Offer van Jezus Christus. Daaruit komt een persoonlijke relatie met Jezus voort.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 19 juni 2014, 22:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 19:30
|
|
|
HOMEAGAIN970 schreef: | Nav een bericht van Redactie ChristianMatch
Dit topic is een puur geestelijke beleving, ben niet ernstig ziek of zo.
Het is mijn weg nu zo kort en bondig mogelijk beschreven
Verlang gewoon om naar huis te gaan.
Mijn geestelijke thuis
Voorbij deze wereld |
Heel even concreet. Misschien mis ik gewoon het invoelen hierin maar je wekt de suggestie dat je klaar bent met dit leven en je richting het leven na dit leven wilt gaan met of zonder daadwerkelijke actie. Dat is voor mij in ieder geval onduidelijk, je blijft vaag in je beschrijving waardoor (laat ik voor mezelf spreken) ik niet goed weet of je nu met naar huis gaan een thuiskomen bij God hier op aarde bedoelt of een thuiskomen in de eeuwigheid voorbij deze aardse horizon. Dat maakt dat ik het idee heb dat we zo'n beetje langs elkaar heen praten.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 19 juni 2014, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 19:42
|
|
|
Homeagain, ik heb weinig met datgene wat je hier neerschrijft, ik sta liever met twee benen op de grond. Daarentegen vind ik plaatje van de duif op je profiel weer erg mooi! Dat zegt mij meer dan je woorden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 19:49
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik vraag het me eigenlijk al veel langer af dan vandaag en het moet er maar eens uit: Waarom zetten veel mannen van boven een bepaalde leeftijd op hun profiel dat ze er jonger uitzien dan ze zijn? Ik kan er geen zinnig antwoord op bedenken? Vinden ze het erg dat ze ouder worden is het de midlifecrisis, willen ze een jongere vrouw?
Ik ben 53 en zo zie ik ook eruit, nou en?
Graag eerst een reactie van de mannen die dat ook in hun profiel hebben staan
(en natuurlijk vinden wij vrouwen het wel leuk als een man zegt dat we er nog goed uitzien (nog net te lezen zonder leesbril)) |
Hahaha, erger nog, deze mannen mailen mij dan om te zeggen dat ze ook nog jeugdig zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 19:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hahaha, erger nog, deze mannen mailen mij dan om te zeggen dat ze ook nog jeugdig zijn  |
Nóg erger...ze zijn ouder dan ze in hun profiel aangeven en zeggen dat ze er jonger uitzien....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 19 juni 2014, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 20:37
|
|
|
Woensdag 18 juni, Genesis 26: 1-6; Verdrag of verbond.
Het zit Isaak niet mee. Evenals zijn vader Abraham krijgt hij met hongersnood te maken. Bij de put Lachai-Roi is geen grassprietje meer te vinden. Waar kan hij heen met zijn schapen? Abraham week indertijd snel uit richting Egypte en dus zoekt ook Isaak het die kant op. Onderweg passeert hij echter het land Gerar – Abimelech – sloot Abraham indertijd een vriendschapsverdrag. Zou dat verdrag ook voor Isaak gelden? Wat zal hij doen? Gerar, of meteen op zeker spelen en dus naar Egypte gaan? Ineens spreekt God zelf hem aan. Hij zegt: Isaak, ga niet naar Egypte maar blijf in Gerar, want Ik zal met je zijn… Mijn verbond met jou geldt in elk geval. ’t Verbond met Abraham mijn vrind, bevestig Ik van kind tot kind! Blijf slechts trouw in mijn spoor, net als Abraham en je zult niets te kort komen. En dus blijft Isaak in Gerar. Niet omdat koning Abimelech hem nog iets verplicht is, maar omdat Gód hem zijn belofte geeft en zijn verbond bevestigt. In Gerar was de hongersnood waarschijnlijk nog heel voelbaar. In Egypte niet. Toch blijft Isaak in Gerar. Liever met God krap zitten dan zonder God als een speer rijk worden. Dat heeft Isaak goed begrepen.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op donderdag 19 juni 2014, 20:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 20:37
|
|
|
Donderdag 19 juni, Marcus 10: 13-27; Omarming.
Gisteren hoorden we, dat God Isaak aansprak en als het ware omarmde met de trouw en die liefde van zijn verbond. ’t Verbond met Abraham zijn vrind bevestigt Hij van kind tot kind. Van Jezus hoorden we, dat Hij de kinderen ook letterlijk omarmt, voordat Hij hen zegent. Een gebaar vol warme ontferming. Tussen die kinderen zitten hele kleintjes, maar ook al wat grotere kinderen. Hij leg hen zegenend de handen op en zegt tegen hen: de Heer is met je! Zoals een vader of moeder dat wel doet, als hij of zij met een klein kind ’s avonds bij het slapen gaan bidt. En elk kind weet dan: ook mij heeft Jezus lief! Waarom? Omdat kinderen nog zo lief zijn? Nee, daarom niet. Ook die kleintjes liggen ‘onder hetzelfde oordeel’ als wij, en die grotere kinderen zijn al helemaal geen engelen. Het zijn tenslotte ook kinderen van ons. en toch: Jezus wordt heel boos op grote op grote mensen die de kinderen bij hem weg willen houden. Om genade te ontvangen moet je juist iets hebben van een kind. Erbarmen is als een warme arm van God om je heen. Armen waarin je je met je kinderen voor altijd veilig weet. ‘In zijn arm zal Hij de lammeren vergaderen!’ Voor wie wel eens een kind uit handen moest geven, is dat een geweldige troost. En hun ouders ook niet. Dat is nu echt genade van God!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 20:56
|
|
|
toppunt bij mij was de 67 jarige man, die op me reageerde toen ik 48 was. In zijn mail zoiets schreef dat hij nog heel jeugdig was en sexie... eeeghhh
Maar wat zullen de mannen van ons vrouwen vinden?? van onze reacties Ontdek je een man waarvan je denkt, die lijkt me best wel leuk, mail je wat en wat mail je dan, soms denk ik achteraf...shit kon ik verzonden mails maar effe terug halen...
ha ha misschien wil ik het wel niet weten wat mannen van mijn mijn mails vinden maar aan de andere kant, bv zo,n 67 jarige man die me mailde en dat ik dacht eh gets, die was wel eerlijk, gaf meteen eerlijk aan waar het bij hem om ging.
en duh als een man mijn mails niet leuk vinden, dan niet, ben zoals ik ben. (helaas wel een kei in stomme mails na lueke mannen sturen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 20:58
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Nóg erger...ze zijn ouder dan ze in hun profiel aangeven en zeggen dat ze er jonger uitzien....  |
Nog erger daten met een man en dan ontdekken in het echt is hij zeker 10 jaar ouder als het geen 15 jaar was nee de foto was niet recent, maar leeftijd is toch niet belangrijk zei hij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 21:04
|
|
|
JOL252 schreef: | Yeah!!! Net laatste uurtje gewerkt en de komende ruim drie weken vrij! |
Die heb je wel verdiend, geniet ervan en de rest die vakantie heeft ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 21:53
|
|
|
aan het wandelen... dan ruik ik iets lekkers... een geur die ik niet ken... zalige geur..... ik kijk omhoog een boom vol bloemen.. zoete geur.....
ik kan weer ruiken.. en dat is wel weer jaren geleden.. dat viel verleden week ook al op.. de geur van gedroogde gras.... en nu van de bloemen....
heerlijk om dit weer te ervaren... hier wordt ik blij ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 22:35
|
|
|
Soms moet je van iemand afscheid nemen om te voorkomen dat je afscheid neemt van jezelf.
Anoniem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOMEAGAIN970
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 23:07
|
|
|
JOL252 schreef: | Heel even concreet. Misschien mis ik gewoon het invoelen hierin maar je wekt de suggestie dat je klaar bent met dit leven en je richting het leven na dit leven wilt gaan met of zonder daadwerkelijke actie. Dat is voor mij in ieder geval onduidelijk, je blijft vaag in je beschrijving waardoor (laat ik voor mezelf spreken) ik niet goed weet of je nu met naar huis gaan een thuiskomen bij God hier op aarde bedoelt of een thuiskomen in de eeuwigheid voorbij deze aardse horizon. Dat maakt dat ik het idee heb dat we zo'n beetje langs elkaar heen praten. |
Jol, voor jou is het misschien vaag allemaal, voor mij is het helder nu.
Maar even concreet dan zover dat mogelijk is.
Mijn echte leven is een geestelijke beleving.
Zoals jezus zei , ben in deze wereld maar niet van deze wereld.
Dat is nu precies mijn gevoel.
Uw koninkrijk kome is afstemming met mijn oorspronkelijke wereld voordat ik naar deze wereld kwam.
Heel simpel, ga gewoon naar huis, daar waar ik ooit vandaan kwam.
Verlang weer terug naar mijn oorspronkelijke thuis, familie te zijn.
Eigenlijk een heel normaal menselijk gevoel, naar huis gaan.
Mijn verblijf deze aarde is maar tijdelijk geweest, er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Voel mij ook niet vrij in deze wereld, Abba vader weet dat.
Overal die discussies, strijd, gedoe, etc
Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk, en Abba vader ook.
Jezus bevrijdde mij uit deze afscheiding, en thuis is er helemaal geen afscheiding. Daar is echte vrijheid voor mij.
Jezus hoeft mij niet meer te redden dat heeft die al gedaan.
Jezus komt voor mij ook niet terug, ga wel naar hem toe.
Voor mijn hemelse vader is het een zegen dat ik eindelijk weer thuiskom
Dus kan niet zeggen hoelang nog hier, Abba vader knows.
Het is nu de kunst om klaar te zijn om echt te gaan.
Fly like an Eagle
Laatst aangepast door
|
HOMEAGAIN970
|
op donderdag 19 juni 2014, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOMEAGAIN970
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 23:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Heel even concreet. Misschien mis ik gewoon het invoelen hierin maar je wekt de suggestie dat je klaar bent met dit leven en je richting het leven na dit leven wilt gaan met of zonder daadwerkelijke actie. Dat is voor mij in ieder geval onduidelijk, je blijft vaag in je beschrijving waardoor (laat ik voor mezelf spreken) ik niet goed weet of je nu met naar huis gaan een thuiskomen bij God hier op aarde bedoelt of een thuiskomen in de eeuwigheid voorbij deze aardse horizon. Dat maakt dat ik het idee heb dat we zo'n beetje langs elkaar heen praten. |
Jol,
In een virtuele wereld als cm blijft het lastig om echt af te stemmen.
In woorden vindt vaak niet de juiste geestelijk afstemming plaats, dat is mijn inmiddels wel duidelijk.
Een ieder interpreteerd alles vanuit zijn eigen kader, bril, proces
Het is meer afstemming waar staat iemand geestelijk en leest hij of zij geestelijk mijn woorden.
Een aantal mannen hebben er blijkbaar wel meer feeling mee
Kan niet teveel afzakken naar een ieder om het begrijpelijk te maken
Begrijpen is iets van het denken niet van de geest
De kracht van luisteren draagt meer vrucht in de geest
Laatst aangepast door
|
HOMEAGAIN970
|
op donderdag 19 juni 2014, 23:41
|
|
Naar boven |