ChristianMatch

Forum

Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6106 6107 6108 6109 6110 6111 6112 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 12:42

ik sla de plank hier wellicht volledig mis, omdat ik niet zo visueel ingesteld ben als vele anderen ....

maar eh, gaat deze topic over de pot en de ketel?
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 12:45

och, zelf wordt ik ook een dagje ouder Huilende smiley, smiley in tranen

en neem ik ook geen facelift Clown smiley

maar kan me voorstellen dat sommigen graag verandering (willen) zien ....

... ben wel benieuwd wat CristianMatch daarin allemaal gaat doen .... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 16:29

HEIDE062 schreef:
Tja..

Tja... Is ook best een goede tekst!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 16:41

ANTA961 schreef:
Tja... Is ook best een goede tekst!

Alleen Ja zeggen,lag wat gevoelig.

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 11 juli 2015, 16:59
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 16:58

EDY877 schreef:
ben verbaasd dat mijn score alleen maar verder daalt Smiley die vol vragen zit
de reden is dat ik steeds mails van ChristianMatch krijg en daar niet op kan reageren ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

streven naar hoge score is hierin blijkbaar zinloos. Woedende smiley

niet dat ik dat streven heb, maar het viel me gewoon even op Clown smiley

Klopt had ik ook in het begin.

Er is wel een oplossing Knipoog smiley Knipoog smiley
Oproep plaatsen of iedereen je wil mailen, maar dan blijf je wel heen en weer aan het mailen om de score te verhogen Knipoog smiley
Weet niet of je daar op zit te wachten Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:09

EDY877 schreef:
lol, het gaat er zeker niet om "onzeker zijn of verbergen", blijkbaar vind jij dat wel als iem. geen foto plaatst. maar ik had toch al mijn redenen in de topic gezet daarover, dus blijkbaar sta je voor die mening niet open, maar dat is geen probleem.

"dus blijkbaar sta je voor die mening niet open" is een aanname wat niet correct is.
Ik denk dat je wel/geen foto moet doen waar jij je het fijnst bij voelt ongeacht wat een andere hiervan denkt. Dat is jou keuze.
Net zoals het iets is van mij dat ik me afvraag wat de reden is waarom iemand geen foto plaatst en wat daar achter zit.

Ik heb het vermoeden dat je over dit onderwerp kan blijven discussiëren aangezien een ieder vanuit zijn of haar beleving hier een mening over heeft.

Dat je voorzichtig moet zijn wie je wanneer je gegevens geeft en hoe je afspreekt lijkt me zowel voor mannen als voor vrouwen een punt van aandacht. Wel bijzonder om de quote "vrouwen zijn het zwakke geslacht" terug te lezen in deze discussie. :P

Kijkend naar diverse onderzoeken is de kans op reactie met foto groter dan zonder foto. Het is alleen de vraag wat je doel is van je lidmaatschap, hoe jij er vorm aan wilt geven en waar jij je het prettigst bij voelt.
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:11

HEIDE062 schreef:
Ergens in het bovenstaande heb ik een uitspraak gedaan over dat ik eens opving;dat vrouwen zich het zwakke geslacht noemen.
Ik zei;zwakke groep.maar bedoelde te zeggen zwakke geslacht.
Dit nam ik uit mijn van horen zeggen even mee naar dit onderwerp.

'' Wil niet dit een staartje krijgt,wanneer de betekenis zijn kracht daardoor verliest of juist op een verkeerde manier bekrachtig gaat worden.''

Bijbels weet ik voor nu even,dat God een vrouw gaf aan de man..maar dat de man haar met wijsheid moet stimuleren;)
Nee dat staat er dacht ik niet.
Wel dit;Met wijsheid en verstand bij haar mag gaan liggen...pff, dat is nogal wat.?

Goed,ff recht getrokken van mijn kant:)..denk ik?..

lol, Goede poging
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:21

Op een of andere fiets,komt dit Topic niet goed van de grond.
Ik ben zelf ook niet iemand die alle verjaardagen bij gaat houden.
In de praktijk buiten CM..loop ik zelf niet alle verjaardagen af.
Wij zijn dit als groot gezin gewend van elkaar.
We laten elkaar hierin ten volle vrij.

Hier op CM heb ik wel is mijn gedachte rond de verjaardagen laten gaan.
En kwam op de gedachte om 1 dag in te voeren om alle verjaardagen nogmaals te gaan/kunnen? gedenken...nee...gedenken klinkt te zwaar;)

Om gewoon die dag even te delen onder het Motto;ik ben jaren geweest.
Natuurlijk moet hier over een schets gemaakt worden.
Want anders lopen mensen die dag misschien mis.

Mocht dit op 01 Januari '16 int nieuwe jaar plaats vinden,dan zijn er misschien enkele die net op 01 Januari '16 jaren waren.
En het gaat dus echt over alle verjaardagen in 2015

Misschien is er iemand die hier op wil verder breien.want klopt dit..en wanneer dit klopt..hoe verder?
Ik wil niet alleen lachen om dit voorstel...maar zie jullie na de gemaakte Topic,die gemaakt word door de door mij aangewezen persoon gewoon op DV.02 Januari 2016

(je lacht ook wat af hier)

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 11 juli 2015, 17:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:22

PETRA824 schreef:
Vandaag liep ik in de jumbo, overal om me heen hoorde ik piepjes
piepjes van mensen die boodschappen scannen, waarmee ze na de scan kassa kunnen gaan
Harstikke handig, hartstikke leuk, maar ineens werd ik me akelig bewust
in de eindtijd???
Lopen me kleinkinderen soms met een chip in hun hand met het nummer van het beest en gaan ze daarmee boodschappen halen? ( effe scannen , tadaa van je bankrekening af?)
de techniek is zo dichtbij.....
Bijzonder eigenlijk de openbaringen, geschreven in een tijd, waarin de mensen eigenlijk niet konden bedenken die techniek en mogelijkheden.

gelukkig is er ook geschreven in d bijbel over Gods volk die het manna in de woestijn kreeg. God die zo zijn volk voedde
Ik denk dat dat ook in d eindtijd weer gaat gebeuren, wanneer de mensen alleen kunnen kopen met het nr. van het beest....

Heftig als je je het voorstelt, heb je het nr, niet kun je niks kopen.... puur vertrouwen op God voor de cristenen dan, dat God zal verzien via andere wegen

De wetenschap is al vrij ver inderdaad van de RFID chip. Er gaan zelfs geluiden dat ze de toekomstige generatie willen chippen. Tot dusver word in Nederland deze discussie buiten de media gehouden. (zeer opvallend) Interessant is om de discussies hierover te lezen in verslagen van de Tweede Kamer.

Ook als je kijkt in de huidige films, hoe vaak komt zoiets als de RFID chip niet terug in de moderne films, reclames en dergelijke. Subtiele beïnvloeding zodat wanneer het geïntroduceerd word mensen in een rij staan. Eng om te zien hoe ver ze er mee zijn en dat er al mensen zijn die de chip hebben.

God is een God die voorziet en wat er ook gebeurd ons leven is in Zijn handen en Hij is in controle. Mooi je voorbeeld van het Manna!

Alleen vind ik het zelf wel belangrijk om de ontwikkelingen te volgen zodat ik niet naïef mee ga in dingen waar ik verre van moet blijven.
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:46

Ik vraag me af in hoeverre mensen letten op spellingscontrole, hoofdletters, punten, alinea's en enters wanneer ze hun profiel invullen.

En hoe het kan dat niet elke vraag is ingevuld (bij mij krijg ik dan een melding dat dit niet correct is) maar alle informatie onder één vraag beantwoorden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:49

ANTA961 schreef:
Ik vond het laatst vooral verbazend dat toen ik jarig was er veel meer mensen op mijn profiel hadden gekeken en niemand blijkbaar bedacht had om dan ook even gefeliciteerd te zeggen... Dan kun je een keer iets anders zeggen dan 'hoi'....

Klopt, ik was ook in juni jarig en was daar ook zeer verbaasd over.
0 berichten maar wel heel veel kijkers
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 18:21

Ik vraag me af in hoeverre mensen letten op spellingscontrole, hoofdletters, punten, alinea's en enters wanneer ze hun profiel invullen.

En hoe het kan dat niet elke vraag is ingevuld (bij mij krijg ik dan een melding dat dit niet correct is) maar alle informatie onder één vraag beantwoorden.

HEIDE:
Ik kom zelf nog uit de tijd van de letter bakken.
En ben daardoor waarschijnlijk zuiniger geworden.
De spellingscontroleur op mijn pc heb ik wat onenigheid mee.
Maar gelukkig weten we beiden onze plek hierin.

Over het profiel invullen,heb ik zelf deze ervaring op gedaan.
De eerste vraag die over het persoonlijke geloven gaat..moet worden ingevuld.
Bij alle andere vragen,mag je zelf zien hoe daar mee omgaat.
Waarschijnlijk gaat of doe je dan toch iets wat een blijvend probleempje veroorzaakt.
Ook dit onderwerp zal gerust in de vragenhoek op CM onder de aandacht zijn geweest.
Naar boven

Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 19:53

wel grappig, dat mensen concluderen dat ze op je profiel kijken omdat ze je naam daar zien staan .... Smiley die vol vragen zit

dit was mij niet eens opgevallen en let daar ook verder niet op en verder:

ik ben hier nieuw en klik soms te snel ergens op en zit ik soms op een profiel van weet ik veel wie, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was .... Huilende smiley, smiley in tranen

bijv. in forum kun je meteen op laatste reactie klikken (op de naam van die persoon), terwijl als je dat doet op het prikbord, dan kom je in iemands profiel terecht .... soms wel wat verwarrend, vind ik .... miss ook een suggestie aan redactie om ns naar te kijken en/of evt. te veranderen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 19:56

JOJO155 schreef:

ik meld mij als schuldige hieraan Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:02

JOJO155 schreef:
Klopt had ik ook in het begin.

Er is wel een oplossing Knipoog smiley Knipoog smiley
Oproep plaatsen of iedereen je wil mailen, maar dan blijf je wel heen en weer aan het mailen om de score te verhogen Knipoog smiley
Weet niet of je daar op zit te wachten Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Dank voor je suggestie als oplossing. Ik denk dat ik me toch maar niet ga storen aan die score van % beantwoorden.

Wel ga ik 'ns op zoek naar degene die hier 100% in scoort. Of miss leuk idee dat ChristianMatch die persoon een gratis abonnement aanbiedt Clown smiley Knipoog smiley

dus als je mijn naam ziet in je profiel, dan weet je waar ik naar gekeken heb .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRAJ719

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:11

JOJO155 schreef:
Klopt, ik was ook in juni jarig en was daar ook zeer verbaasd over.
0 berichten maar wel heel veel kijkers

Wel erg dat niemand gefeliciteerd heeft. Moet zeggen dat ik het soms ook doe. Op het profiel van de jarige kijken en niet feliciteren. Ik heb een poosje terug wel mensen gefeliciteerd maar als je dat bij iedereen doet dan blijf je bezig. Maar het is wel irritant als niemand een felicitatie achter laat.
Net als het tig keer op een profiel kijken en geen reactie achterlaten of niet reageren op een bericht.
Maar ja wat is er aan te doen. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.
Naar boven

Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:16

GERALD965 schreef:
Beste mensen,

Al enige tijd heb ik een lidmaatschap op Christian Match.
Wat mij opvalt bij profielen, is dat toch veel mensen op zoek zijn naar een nieuwe relatie. Nu is dit natuurlijk een datingsite, waar je dit misschien ook kan verwachten.

Wat mij echter bezighoudt is, waarom mensen niet eerst kiezen om een leuke vriendschap op te bouwen met iemand? Vriendschap lijkt mij een heel mooi uitgangspunt om te zien wat er eventueel uit voort kan groeien.

In mijn profiel heb ik geschreven, dat ik op zoek ben naar vriendschap. Natuurlijk zou ik het ook leuk vinden om een leuke nieuwe partner te vinden, maar voor mij zou dat niet werken zonder eerst een leuk vriendschappelijk contact met iemand op te bouwen.
Zelf heb ik gemerkt, dat het contact daardoor meer ontspannen is.

Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Gerald

kben het helemaal met je eens. Alhoewel men vroeger uitgehuwelijkt werd door pa en/of ma of je had een verstandshuwelijk en de liefde kwam later wel (of niet). Ik ken wel een paar verhalen van liefde op het eerste gezicht en zelfs daarop na paar dagen al meteen getrouwd, maar ik ben ook zeker voorstander elkaar eerst maar ns heel goed leren kennen. Voor mannen is dat meestal geen probleem - sommige vrouwen hebben vaak wel een tijdsdruk als ze kinderen willen, maar ja, die vrouwen moeten dan ook maar wat meer initiatief nemen, denk ik dan.
Van de andere kant ... tot in hoeverre kun je iemand goed genoeg kennen .... sommige mensen veranderen ook in de tijd door ervaringen.
Al met al geeft de florerende luxemogelijkheden van deze tijd niet altijd de beste keuzes ....
Uiteindelijk blijft het hoe dan ook toch een avontuurlijke en spannende tijd tussen 2 mensen met hun keuzes en reacties op elkaar ....
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRAJ719

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:27

PETRA824 schreef:
piepjes van mensen die boodschappen scannen, waarmee ze na de scan kassa kunnen gaan
in de eindtijd???
Lopen me kleinkinderen soms met een chip in hun hand met het nummer van het beest en gaan ze daarmee boodschappen halen? ( effe scannen , tadaa van je bankrekening af?)
Bijzonder eigenlijk de openbaringen, geschreven in een tijd, waarin de mensen eigenlijk niet konden bedenken die techniek en mogelijkheden.

gelukkig is er ook geschreven in d bijbel over Gods volk die het manna in de woestijn kreeg. God die zo zijn volk voedde
Ik denk dat dat ook in d eindtijd weer gaat gebeuren, wanneer de mensen alleen kunnen kopen met het nr. van het beest....

Heftig als je je het voorstelt, heb je het nr, niet kun je niks kopen.... puur vertrouwen op God voor de cristenen dan, dat God zal verzien via andere wegen

Ik denk dat het dichterbij is dan wij denken. We hebben nog geen chip geinplanteerd, maar wat te denken van een pas waarmee je ook contactloos kan betalen. Die wordt zomaar naar ons toe gestuurd ter vervanging van de vorige pas. Niemand vraagt erom. Zonder pas kun je niet betalen. En nu mag je nog kiezen of je contactloos betaalt, maar wie zegt dat die keuze blijft.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:28

link score?

Jullie springen van de hak op de tak.
Hebben ze het opeens over voetbal?

Oh ik las verkeerd,sorry!

Geen idee wat het allemaal inhoud.
Ik zie hier ook overal cijfers staan?!
Nu ben ik niet echt een persoon van punten sparen
Bij de kassa maak ik daardoor altijd wel iemand blij;)

Edy,ik wens jou natuurlijk succes met jou onderzoek.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:48

Wat ik wel vandaag ontdekte,dat er opeens een naam van iemand op m'n profiel kwam te staan.
Ik zat achter in m'n stoel...een naam zo dichtbij?;)
Ook de spellingscontroleur kon de plotseling verschenen naam niet weg krijgen.
ff later zei ik: ach laat maar staan ook..er kan ommers niks gebeuren;)

Dat wilde ik toch nog even kwijt op de valreep:))

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 11 juli 2015, 21:02
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 21:33

Wat mij aangaat..
Ik denk dat ik toch nog heel ouderwets ben
Of beter gezegd..de man moet beginnen met kijken;)
Daarna mag of moet of wil..(ben ff de volgorde kwijt)...de vrouw de rest doen...
nee zo niet!!
Waarom eigenlijk ouderwets,
en wie gaf deze gedachte eens door?..

Is het bijbels te onderbouwen?
Waarom, nam ik klakkeloos die gedachte aan van oma of opa..vader of moeder..vriend of vriendin?..
Ik zeg het met respect,voor die dit op die manier willen of wilde doorgeven.

Toch blijft dit gevoel bij mij ergens hangen.
En weet ik tot op vandaag niet wat ik hier mee aan moet.

Het hangt een beetje samen met het kijken op profielen.
en het reageren,of wat hier wordt beleefd.

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 11 juli 2015, 21:40
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 21:42

Echt he, dacht ik ook al, word me gewoon weer toegewezen, mij word niks gevraagd.
Wanneer we allemaal een chip hebben, kan d e overheid ons ook volgen in al ons doen.

Gelukkig zijn er ook getuigenissen van cristenen, die ineens onzichtbaar waren voor hun vijanden en getuigenissen van mensen die manna uit de hemel kregen,
Corrie ten Boom was onzichtbaar voor fouileerders tijdens controle bij ravensburg, zo smokkelde ze een bijbeltje mee
Soldaten getuigden tijdje terug van manna, wat hun enorm veel kracht gaf.
cristenen die bijbels over grenzen hebben gesmokkeld hebben getuigd dat de bijbels onzichtbaar waren
gevangen in Noord Korea hebben getuigd van een zelfde wonder als bij paulus, een engel die gewoon d e deur opendeed en de bewakers sliepen...

Ik denk als die tijd eenmaal zo ver is er heel veel dingen gebeuren die we kunnen toevoegen aan het boek handelingen.

Maar moeilijk... stel je voor je bent voortaan verplicht alles via pinpas te betalen, oké pinpas vervangen voor chip
met het nr van het beest...
en je weet dan kan ik niks meer kopen of verkopen.....
ook geen medicijnen voor je kinderen...
Jee ik heb een dochter die kan niet leven zonder medicijnen
Dan komt het er effe op aan, vertrouwen op Gods woord of maar toch die chip....

Voor ons denk ik heel moeilijk... sommige mensen in gesloten, vervolgden landen maken een soort van die keuze al, kiezen voor God. Ondanks ze hun leven kunnen verliezen
Wij, de meeste van ons in het rijke westen, ja ik ook, i love mijn comfortabele leven.. en houd van de jumbo 5 minuten van me huis...

De vraag zelf , wat als ik voor een keuze kom te staan, blijven leven, jezus verloochenen of het kost me mijn leven???
Ik weet niet wat ik zal doen, ben er wel van overtuigd als ik voor Jezus kies, jezus voor me gaat staan, net zoals bij stefanus... hij werd gestenigd, keek omhoog en zag jezus staan... hij zat niet langs de troon van God ofzo, nee jezus stond daar op hem te wachten...
En toch zal ik als cristen het juiste kiezen??? wanneer vervolging mijn weg opkomt? of wanneer ik niet meer na de Jumbo kan omdat ik een bepaalde chip niet meer heb??

Ik kan die vraag niet beantwoorden ondanks ik leef dankzij jezus... zonder hem had ik de brand in me huis niet overleefd.
en ondanks ik echt tijden heb gehad, geen geld, 7 kinderen te eten moest geven en God toch voorzag...
Naar boven

Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 21:45

HEIDE062 schreef:
Wat mij aangaat..
Ik denk dat ik toch nog heel ouderwets ben
Of beter gezegd..de man moet beginnen met kijken;)
Daarna mag of moet of wil..(ben ff de volgorde kwijt)...de vrouw de rest doen...
nee zo niet!!
Waarom eigenlijk ouderwets,
en wie gaf deze gedachte eens door?..

Is het bijbels te onderbouwen?
Waarom, nam ik klakkeloos die gedachte aan van oma of opa..vader of moeder..vriend of vriendin?..
Ik zeg het met respect,voor die dit op die manier willen of wilde doorgeven.

Toch blijft dit gevoel bij mij ergens hangen.
En weet ik tot op vandaag niet wat ik hier mee aan moet.

Het hangt een beetje samen met het kijken op profielen.
en het reageren,of wat hier wordt beleefd.

Zo zal ieder wel zijn eigen ideeen daarover hebben en waarom ook niet, het is tenslotte iets tussen 2 mensen .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 21:59

PETRA824 schreef:
Echt he, dacht ik ook al, word me gewoon weer toegewezen, mij word niks gevraagd.
Wanneer we allemaal een chip hebben, kan d e overheid ons ook volgen in al ons doen.

Gelukkig zijn er ook getuigenissen van cristenen, die ineens onzichtbaar waren voor hun vijanden en getuigenissen van mensen die manna uit de hemel kregen,
Corrie ten Boom was onzichtbaar voor fouileerders tijdens controle bij ravensburg, zo smokkelde ze een bijbeltje mee
Soldaten getuigden tijdje terug van manna, wat hun enorm veel kracht gaf.
cristenen die bijbels over grenzen hebben gesmokkeld hebben getuigd dat de bijbels onzichtbaar waren
gevangen in Noord Korea hebben getuigd van een zelfde wonder als bij paulus, een engel die gewoon d e deur opendeed en de bewakers sliepen...

Ik denk als die tijd eenmaal zo ver is er heel veel dingen gebeuren die we kunnen toevoegen aan het boek handelingen.

Maar moeilijk... stel je voor je bent voortaan verplicht alles via pinpas te betalen, oké pinpas vervangen voor chip
met het nr van het beest...
en je weet dan kan ik niks meer kopen of verkopen.....
ook geen medicijnen voor je kinderen...
Jee ik heb een dochter die kan niet leven zonder medicijnen
Dan komt het er effe op aan, vertrouwen op Gods woord of maar toch die chip....

Voor ons denk ik heel moeilijk... sommige mensen in gesloten, vervolgden landen maken een soort van die keuze al, kiezen voor God. Ondanks ze hun leven kunnen verliezen
Wij, de meeste van ons in het rijke westen, ja ik ook, i love mijn comfortabele leven.. en houd van de jumbo 5 minuten van me huis...

De vraag zelf , wat als ik voor een keuze kom te staan, blijven leven, jezus verloochenen of het kost me mijn leven???
Ik weet niet wat ik zal doen, ben er wel van overtuigd als ik voor Jezus kies, jezus voor me gaat staan, net zoals bij stefanus... hij werd gestenigd, keek omhoog en zag jezus staan... hij zat niet langs de troon van God ofzo, nee jezus stond daar op hem te wachten...
En toch zal ik als cristen het juiste kiezen??? wanneer vervolging mijn weg opkomt? of wanneer ik niet meer na de Jumbo kan omdat ik een bepaalde chip niet meer heb??

Ik kan die vraag niet beantwoorden ondanks ik leef dankzij jezus... zonder hem had ik de brand in me huis niet overleefd.
en ondanks ik echt tijden heb gehad, geen geld, 7 kinderen te eten moest geven en God toch voorzag...

Bedankt voor het delen..
Naar boven

Auteur Bericht
LAUWIES855

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 22:06

PETRA824 schreef:
in de eindtijd???

Wat is er mis met een chip in je arm? Ik zou het wel handig vinden, geen gedoe meer met pasjes en lange wachtrijen voor de kassa. En wie zegt dat dit het 'teken van het beest' is? Ik maak me er niet druk om. De techniek verandert en als mens moet je maar mee veranderen of achterop raken. Dat is je eigen keuze. Maar te pas en on te pas roepen dat de duivel achter alles zit vind ik gewoon middeleeuwse bankmakerij. Angst voor technologische vooruitgang is gewoon nergens voor nodig.
Wanneer het teken van het beest wordt ingevoerd zal je zeker weten van wie dat afkomstig is. Dan bestaat daar geen twijfel meer over..
Naar boven

Auteur Bericht
EDY877

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 22:21

LAUWIES855 schreef:
Wat is er mis met een chip in je arm? Ik zou het wel handig vinden, geen gedoe meer met pasjes en lange wachtrijen voor de kassa. En wie zegt dat dit het 'teken van het beest' is? Ik maak me er niet druk om. De techniek verandert en als mens moet je maar mee veranderen of achterop raken. Dat is je eigen keuze. Maar te pas en on te pas roepen dat de duivel achter alles zit vind ik gewoon middeleeuwse bankmakerij. Angst voor technologische vooruitgang is gewoon nergens voor nodig.
Wanneer het teken van het beest wordt ingevoerd zal je zeker weten van wie dat afkomstig is. Dan bestaat daar geen twijfel meer over..

idd erg handig zo'n chip in je arm ... en waarom ook niet?
ik lees dat idd ook niet in de bijbel dat dat het teken van het beest is, lol.

kdenk nog even terug dat ze met de komst van de televisie ook nog dachten dat het een "kastje van de duivel was" Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 22:26

Weetje heide, ineens snap ik beter waarom sommigge cristenen in vervolgde landen voor ons bidden.

in eerste instantie dacht ik, ehh, wij moeten nu net voor hun bidden..
en ze bidden voor ons??

maar weet je ,ik denk dat sommige door hebben we dezelfde vijand hebben, en hun leven midden soms , een verhaal toegevoegd aan handelingen, stefanussen... paulussen, etc..
en ik denk dat ze het koninkrijk van God veel meer ervaren als de gemiddelde westerling, hun leven midden in de strijd...
Wij leven ook midden in de strijd, alleen zijn wij hier in een valkuil getrapt van ons comfortabele leventje.. waar alles om geld draait.... etc... en de meesten blind leven rustig hun comfortabele leventje en denken we hebben God niet nodig.

gaan pas bidden zoals ik, je met zeven kinderen in shit situatie beland en denkt help...

en vervolgens geloven we, maar wat als het er op aan komt
Smiley die vol vragen zit

we slapen misschien wel inderdaad veel van ons zoals die maagden... waar jij over schreef.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 22:44

LAUWIES855 schreef:

Er is inderdaad niks mis met de technologische vooruitgang of een chip.
Waar ik alleen aan zit te denken, wat nu als daar het teken van het beest op komt... ooit???
En waar ik aan zat te denken over openbaringen, de technologie is al zover om openbaringen uit te laten komen.

bv hoe kan d e hele wereld toekijken naar de twee getuigen?
openbaringen 11-9 en uit de volken en stammen en natieen zijn er....je zou denken d e hele wereld kijkt , in ieder geval heel wat meer mensen dan alleen de inwoners van die stad. Hoe via you tube ofzo ?

of wereld nieuws... en dat wil niet zeggen ik de tv of computer duivels vind ofzo
alleen we hebben de techniek.

toen de bijbel werd geschreven, hadden we die techniek nog niet...
toen dachten mensen misschien??? iedereen die het teken heeft ka n niet verkopen of kopen???

nu , nu we pinpas kennen lijkt het dichterbij die mogelijkheid, een wereld waar niemand iets kan kopen of verkopen zonder het teken.

en ik vroeg me af.. jee hoe zal dat zijn, om in die tijd te leven??? etc etc... en ik vroeg me af.. wie weet maken mijn klein of achter kleinkinderen het nog mee???
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:08

Hier in dit Topic mogen we allemaal onze nood of aanvechting tonen.
God spreekt niet voor niets dat die tijd een zeer benauwde tijd zal zijn.
Ik als mens kan mede door mijn aard en karakter deze dingen tegemoet zien..ja geheel anders dan mijn buurman er naar kijkt.

Ondanks hoe ik er ook naar kijkt..
Zegt God dat het een benauwde tijd zal worden.
Velen dingen die te wachten staan,mogen onze aandacht niet te veel gaan beheersen in die zin, dat alleen de vragen rond het kopen en verkopen,een teken dragen...ons alleen nog maar in beslag gaan nemen.
Nee,God zegt niet..ohoh dit had ik niet voorzien?!...

God spreekt mij eerder vandaag persoonlijk toe met de woorden;Waakt

Want,Zo HIJ heeft geholpen en door geholpen..zo zal Hij er ook zijn in de ure van Hem te moeten verloochenen of anders.

De wederpartijder zaait onrust

hij zal niet ophouden Gods kind met rust te laten..dag en nacht..bestormt hij vaak de ziel..en spreekt leugens uit.
En mocht hij gelijk hebben..zo doet hij Gods kind de goede richting op doen vluchten..ja,tot in de armen van God in Zijn Zoon tot Vader gemaakt.

Laat ondanks de dingen die aanstaande zijn..mijn ogen op Hem zijn.
Want met het hoofd omhoog,weet ik,beleef ik..daar is Hij die mij vanaf eeuwigheid lief had.
En daarom ook nooit meer los laat.

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 11 juli 2015, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO155

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:11

HEIDE062 schreef:
Wat ik wel vandaag ontdekte,dat er opeens een naam van iemand op m'n profiel kwam te staan.
Ik zat achter in m'n stoel...een naam zo dichtbij?;)
Ook de spellingscontroleur kon de plotseling verschenen naam niet weg krijgen.
ff later zei ik: ach laat maar staan ook..er kan ommers niks gebeuren;)

Dat wilde ik toch nog even kwijt op de valreep:))

Aangezien we toch al van hak op de tak sprongen Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6106 6107 6108 6109 6110 6111 6112 ... 6194 Volgende
Pagina 6109 van 6194