ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 613 614 615 616 617 618 619 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 15:37

Neem aan dat jullie ook poffert lusten?

Zoja wie lusten dat?

Zo nee dan ook even doorgeven!

Want dan kan ik een aantal Pofferts maken

Wat is jullie voorkeur Poffert met rozijnen

Of Poffert zonder rozijnen?

Lieve groetjes,

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 15:37

PEACEDOVE820 schreef:
Vandaag ben ik dankbaar voor:

*Het prachtige weer
*Kostbaar te mogen zijn in Zijn ogen
* God trouw is waar mensen soms teleurstellen
*God in alles is , en groter dan elk dal....

Have a blessed day!

Waar zijn jullie vandaag dankbaar voor?

GR Peacedove

Ik heb zoveel dingen om dankbaar voor te zijn, maar speciaal vandaag...
* dat ik mijn 2 kinderen weer bij me heb!
* dat ze een geweldige week bij papa hebben gehad
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 15:38

vanavond lekker asperges Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 15:38

[quote=ANITA324]Neem aan dat jullie ook poffert lusten?

Zoja wie lusten dat?

Zo nee dan ook even doorgeven!

Want dan kan ik een aantal Pofferts maken

Wat is jullie voorkeur Poffert met rozijnen

Of Poffert zonder rozijnen?

Misschien een hele domme vraag... Wat zijn Pofferts?

En misschien.... misschien.... kan ik zaterdag tòch niet..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 15:48

ANNETTE792 schreef:

Ik kom bij jou eten!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 15:48

[quote=IMRE695]

Hierin word Poffert in klaar gemaakt :

Dat komt er zo uit te zien met rozijnen :

He wat jammer joh dat je nu niet kan komen mis je het overheerlijke poffert!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 16:15

Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 17 mei 2010, 16:18
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 16:22

KANJER134 schreef:
Je kunt wel stemmen op een christelijke partij.

Maar wat doet die voor de zwakkere medemens.
Helaas niet zoveel, terwijl je het echt anders zou verwachten.

Hoewel ik het helemaal met je eens ben, kanjer134, denk ik wel dat er kritisch naar de uitgaven gekeken zal moeten worden. Anders gaat ons land over een paar jaar dezelfde kant op als Griekenland. En dat willen we toch niet???

De kunst is het voor de politiek om daadwerkelijk schild te zijn voor de mensen die dat echt nodig hebben, en tegelijk de financiën op orde te brengen.

Laatst aangepast door
ARJAN007
op maandag 17 mei 2010, 16:22
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 16:23

[quote=ANITA324]

Àls ik kom, dan maar mèt rozijnen! Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 16:25

LEANNE226 schreef:
Ik kom bij jou eten!!!!!!

Jij wilt 200km rijden voor een bordje asperges? Geschokte, onthutste smiley
Dan moet je er wel erg dol op zijn en ben je van harte welkom hoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 16:25

ARJAN007 schreef:
Hoewel ik het helemaal met je eens ben, kanjer134, denk ik wel dat er kritisch naar de uitgaven gekeken zal moeten worden. Anders gaat ons land over een paar jaar dezelfde kant op als Griekenland. En dat willen we toch niet???

De kunst is het voor de politiek om daadwerkelijk schild te zijn voor de mensen die dat echt nodig hebben, en tegelijk de financiën op orde te brengen.

Of het geld te pakken waar het echt zit: bij mulit-nationals die praktisch vrijgesteld zijn van winstbelasting.... Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 16:57

Oké, zucht... ik geef het toe. Mannen kunnen beter tapijt leggen dan vrouwen...

Vanaf nu betreed ik mijn toilet met gesloten ogen Gefrustreerde smiley

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 17:15

[quote=KANJER134]Je kunt wel stemmen op een christelijke partij.

Vooral als je dan ook veel hoort, ook helaas in christelijke kring, armoe bestaat in Nederland niet. Ja dan leef je wel buiten de wereld. Of je wil het gewoon niet zien.

Ondernemers zijn verplicht om een percentage arbeidsgehandicapten in dienst te nemen. Maar zodra er geen sanctie tegenover staat gebeurd er dus heel weinig.

quote]

Dan moet je eerst eens de definitie van arm gaan bepalen, zijn er dan echte armen in nederland, ja natuurlijk, maar een stuk minder als nu gerekend word.

Ik ben zelf bijstandsmoeder geweest. Nee ,vetpot was het niet maar rondkomen lukte wel. Mag je dan zeggen dat je arm bent? Nee ik vind van niet.

In mijn ogen is het een kwestie van keuzes maken, door goed op mn uitgeven te letten lukte het me om een klein autootje te rijden, aan de andere kant kon ik minder geld aan andere dingen uitgeven. Ik had geen huisdieren, kocht geen dure kleding voor mezelf en de kinderen, gingen we niet zo heel vaak een dagje weg en ook qua boodschappen geen echte luxe. Ik had ook zonder auto kunnen leven en mn boodschappen bij de AH kunnen doen ipv bij de Aldi, dat is een keuze die je zelfmaakt.

En mensen die wel echt arm zijn, hoe komt dat dan? Bij vele van hen komt ook dat weer door verkeerde keuzes maken. En wie rommel maakt moet het ook zelf opruimen toch? Leer mensen weer eens met een budget omgaan voor het mis gaat, ipv achteraf hun problemen op te ruimen.

En natuurlijk is er altijd een klein groepje die echt buiten hun schuld om in de problemen zitten, en ja, die moet je helpen.
Maar dat is wel een stuk betaalbaarder dan iedereen die zichzelf nu arm noemt te moeten helpen.

Jij wilt werkgevers gaan straffen omdat ze geen mensen met een arbeidsbeperking in dienst nemen. Zou het niet beter zijn ze te belonen als ze het wel doen ipv te straffen? En de werknemer met beperking ook belonen en ze zo aanmoedigen werk te zoeken?

Verder lijkt het me logisch dat je met zn alle de lasten draagt, natuurlijk mogen de sterkste schouders wat meer dragen maar ook de minder sterke horen hun bijdrage te leveren, je kan niet 1 groep op laten draaien voor het tekort.
We zitten met een recessie, hoe verzin je het dan om loonsverhoging te gaan vragen? En als je het niet krijgt gaan we staken, hoeveel schelen we nu eigenlijk met Griekenland? Ook hier is het: het moet opgelost worden maar ik hoef daar niet aan mee te betalen.

Maar christelijke partij of onchristelijke partij, ik vind het heel moeilijk waarop te stemmen. Van de stemwijzers krijg ik ook nog eens het advies op de pvv te stemmen Geschokte, onthutste smiley , maar dat leek me nou niet zo'n goed plan. Gelukkig nog 3 weken om er over na te denken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA472

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 17:34

Ik heb een keer een leuk experiment gedaan. Ik stond als proef een tijdje op een (christelijke) datingsite, met vermeld dat ik arts ben. Heb daar nauwelijks reakties gekregen op mijn profiel.
Na dat proefabonnement heb ik tijd niet op de site gestaan. Na een paar maanden nam ik opnieuw een proefabonnenment, met precies hetzelfde profiel als eerder. Met 1 verschil: er stond niet in dat ik arts ben, maar dat ik in de gezondheidszorg werk (wat gewoon waar is natuurlijk).
Resultaat: VEEL meer reakties.

Ik heb absoluut het idee dat een vrouw met een hoog opleidingsniveau mannen kan afschrikken. Ikzelf zou wel graag een man met HBO/uni willen, maar uiteindelijk hangt het gewoon van de persoon af. Een universitaire man kan heel dom overkomen, terwijl er heel slimme MBO'ers zijn. Ik mag het graag per individu bekijken.

Groetjes, Jessica
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 17:41

ZINGA672 schreef:
Oké, zucht... ik geef het toe. Mannen kunnen beter tapijt leggen dan vrouwen...

Vanaf nu betreed ik mijn toilet met gesloten ogen Gefrustreerde smiley

GrZ!

Zinga!!! Verraste, verbaasde smiley Nooit toegeven dat we de mannen niet kunnen missen! Clown smiley

(normale mensen hebben tegels in hun toilet maar als er nooit een man komt is tapijt niet zo erg......)
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 18:25

ANNETTE792 schreef:

MMMM... Kwijlende smiley waren ze bij jou net zo lekker als bij mij ?????
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 18:36

Broccolie met Aardappels en overheerlijke zelfgemaakte Gehaktbal Kwijlende smiley

Als Toetje: Roomijs met Slagroom Coole smiley met zonnebril

Jaja traktatie mijn broer is jarig !!!

Vanavond lekkere Taart eten jammie Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:03

ANNA472 schreef:
Ik heb een keer een leuk experiment gedaan. Ik stond als proef een tijdje op een (christelijke) datingsite, met vermeld dat ik arts ben. Heb daar nauwelijks reakties gekregen op mijn profiel.
Na dat proefabonnement heb ik tijd niet op de site gestaan. Na een paar maanden nam ik opnieuw een proefabonnenment, met precies hetzelfde profiel als eerder. Met 1 verschil: er stond niet in dat ik arts ben, maar dat ik in de gezondheidszorg werk (wat gewoon waar is natuurlijk).

Ik heb absoluut het idee dat een vrouw met een hoog opleidingsniveau mannen kan afschrikken. Ikzelf zou wel graag een man met HBO/uni willen, maar uiteindelijk hangt het gewoon van de persoon af. Een universitaire man kan heel dom overkomen, terwijl er heel slimme MBO'ers zijn. Ik mag het graag per individu bekijken.

Groetjes, Jessica

Het zegt wel iets over onze samenleving: Mannen met weinig en vrouwen met veel opleiding, komen moeilijk aan de bak. Ben je tussen de vijftig en zestig dan is het nog lastiger. Het is niet alleen een idee van je, het is aangetoond. Ik gaf al eerder in het draadje hier iets over aan.

Toch succes Knipoog smiley

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 mei 2010, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:12

friet met kip met appelmoes en...

alweer lekkere rum-rozijnen-ijs toe!
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:16

LEANNE226 schreef:
Zinga!!! Verraste, verbaasde smiley Nooit toegeven dat we de mannen niet kunnen missen! Clown smiley

(normale mensen hebben tegels in hun toilet maar als er nooit een man komt is tapijt niet zo erg......)

Zinga is gewoon slim: die laat het een man doen! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:33

THOMAS968 schreef:
Het zegt wel iets over onze samenleving: Mannen met weinig en vrouwen met veel opleiding, komen moeilijk aan de bak. Ben je tussen de vijftig en zestig dan is het nog lastiger. Het is niet alleen een idee van je, het is aangetoond. Ik ga al eerder in het draadje hier iets over aan.

Toch succes Knipoog smiley

Thomas

Heb ik even mazzel dat ik geen universiteit heb en nog geen 50 ben.Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:35

IMRE695 schreef:
Zelf gemaakt? Kwijlende smiley

natuurlijk maak ik mijn salades zelf Kwijlende smiley
en ook eigengemaakte dressing Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:42

[quote=ANITA324]

wij kennem het hier helemaal niet anita
,dus kunnen we ook niet zeggen of we het al dan niet lekker vinden
maar ik ben wel iemand die best iets nieuws wil proeven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:43

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vraag mij het volgende af:

Er worden op CM vaak nick namen gebruikt bij het profiel.
Dus verzonnen namen die er in het echt niet zijn.
Nu respecteer ik degene op CM die zo'n nick name gebruiken.
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het fijner om de voornamen van CM leden te zien.
Ik zelf noem mij op CM Paulus, maar ik heet gewoon Paul.
Wellicht had ik mijzelf ook gewoon Paul kunnen noemen op CM, besef ik me nu pas.
Ik hoop dat ik met dit bericht niemand gekwetst hebt, want dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vroeg me gewoon af wat jullie vinden van nick names op CM.

Groeten van Paul

Omdat mijn naam direct herkenbaar is (qua spelling) voor bekenden, heb ik gekozen voor een nickname. Daar is een heel klein beetje in terug te vinden van m'n echte naam. Zeker nu ik weet dat het forum toegankelijk is voor iedereen, moet ik er niet aan denken dat bekende mensen (die geen lid zijn) al mijn stukjes op het forum zouden lezen. Twijfelende smiley Het zal niet gauw gebeuren, maar toch... Als ik een algemenere naam gehad zou hebben, zou ik misschien wel m'n eigen naam gebruikt hebben. Verder doe ik er niet geheimzinnig over, want als ik mail met mensen geef ik vrij snel m'n echte naam.

Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:48

vandaag ben ik dankbaar dat
de school weer begonnen is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:48

ANNA472 schreef:

Groetjes, Jessica

Leuk experiment, en dat zal voor redelijk wat mannen gelden wat je zegt, dat vrouwen met een hoog opleidingsniveau mannen afschrikt.
Ik denk dat het voor een ieder (M/V) gewoonlijk beter de open vragen zouden gaan lezen, daar haal je veel meer uit over een individu dan de meerkeuzevragen.

Harald (die vrouwen met betere opleiding, hoger salaris, dikkere auto niet afschrikwekkend vind Geschokte, onthutste smiley )

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 20:03

MARIJAN072 schreef:
Omdat mijn naam direct herkenbaar is (qua spelling) voor bekenden, heb ik gekozen voor een nickname. Daar is een heel klein beetje in terug te vinden van m'n echte naam. Zeker nu ik weet dat het forum toegankelijk is voor iedereen, moet ik er niet aan denken dat bekende mensen (die geen lid zijn) al mijn stukjes op het forum zouden lezen. Twijfelende smiley Het zal niet gauw gebeuren, maar toch... Als ik een algemenere naam gehad zou hebben, zou ik misschien wel m'n eigen naam gebruikt hebben. Verder doe ik er niet geheimzinnig over, want als ik mail met mensen geef ik vrij snel m'n echte naam.

Marijan

Ik heet wel Thomas, maar gezien het feit dat iedereen buiten het forum de bijdragen kan lezen, voel ik me geremd aan de discussie op het forum bij te dragen. Ik vind dat deze mogelijkheid echt moet verdwijnen en vind het beschamend dat dit blijft omdat het oud-leden zou aantrekken. De discussie is voor leden onderling en niet voor anderen. Helemaal fout is dat dat niet vermeld is en dat veel leden het niet weten ook. Nogmaals het doet me aarzelen om bij te dragen. Mijn schrijfstijl is herkenbaar voor velen in mijn omgeving.

Thomas, die een voorstander is van een CM dat privacy garandeert, wat ook door CM is beloofd.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 mei 2010, 20:03
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 20:11

THOMAS968 schreef:
Ik heet wel Thomas, maar gezien het feit dat iedereen buiten het forum de bijdragen kan lezen, voel ik me geremd aan de discussie op het forum bij te dragen. Ik vind dat deze mogelijkheid echt moet verdwijnen en vind het beschamend dat dit blijft omdat het oud-leden zou aantrekken. De discussie is voor leden onderling en niet voor anderen. Helemaal fout is dat dat niet vermeld is en dat veel leden het niet weten ook. Nogmaals het doet me aarzelen om bij te dragen. Mijn schrijfstijl is herkenbaar voor velen in mijn omgeving.

Thomas, die een voorstander is van een CM dat privacy garandeert, wat ook door CM is beloofd.

Dat ben ik helemaal met je eens, Thomas! Ik begrijp heel goed dat je je geremd kunt voelen. Als ik terug denk aan sommige stukjes die ik schreef, krijg ik er bijna spijt van. De leeftijd staat er notabene ook nog bij! Misschien mail ik Chris er nog een keer over, want ik wist dit dus ook echt niet. Ik ben nu wel extra blij met m'n nickname.

Marijan, die zich aansluit bij de woorden van Thomas w.b. de beloofde privacy.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 17 mei 2010, 20:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 20:18

LEANNE226 schreef:

Ik heb tegels en vinyl liggen.
Vind de kleur tegels niet mooi.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 20:21

MARIJAN072 schreef:
Heb ik even mazzel dat ik geen universiteit heb en nog geen 50 ben.Knipoog smiley Lachende smiley

Ach Marian,

Het is statistiek en zegt niks over individuele gevallen. En je weet het: er zijn leugens, grove leugens en statistieken.

Thomas, who knows how to lie with statistics.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 613 614 615 616 617 618 619 ... 6194 Volgende
Pagina 616 van 6194