| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:39
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb haar gisterenochtend nog even online gezien hoor, dus die komt vanzelf weer langs
 |
Okeej...ik ben weer een klein beetje gerust gesteld.
Moet dat meske helemaal alleen dat tapijt leggen? Zijn er geen galante heren die haar willen helpen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het klinkt verhipte aantrekkelijk,ik ga er over nadenken  |
Het is een makkelijk baantje hoor: man alleen, niet zo'n groot huis, geen tuin, weinig planten in huis en geen huisdieren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | En wat gaat heer Imre doen met zijn handen?  |
Mmmmmh.... meer met m'n armen over elkaar heen zitten, denk ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:41
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]ik denk dat Hannah: 1. moet bijkomen (...) van de pick-nick
Waren jullie zo lastig dan?
Tsja .. ze wordt ook al een beetje ouder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:43
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Hehe ik proef duidelijk aan jou dat je een huisvrouw zoekt Want alleen is ook maar alleen he en samen zijn is veel mooier Heb je die ideaale vrouw hier tussen gezien of is het nog verder kijken?
Shalom, |
Nou Anita, iemand die een beetje voor mij wil zorgen, zou wel fijn zijn. Want ik ben zelf ook erg zorgzaam en best gezellig. Ik stel ook niet van die hoge eisen qua huishoudelijke taken; het meeste kan ikzelf heel goed of misschien wel beter. Maar samen werkend gaan zulke taakjes net wat vlotter.
Het gaat mij echter primair om de hartsgesteldheid. En dan moet je vaak echt goed zoeken. Maar, ik wel iemand op het oog, die helaas niet meer op deze site staat, maar nog wel in m'n hart gegrifd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:50
|
|
|
|
Het is ook een pláátje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:50
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | | Zijn er geen galante heren die haar willen helpen? |
ehm...ik rijd niet in een (Mits hi) Galant....(of bedoelde je dat niet )
bovendien: ze is mans genoeg om dat zelf te kunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:52
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Okeej...ik ben weer een klein beetje gerust gesteld.
Moet dat meske helemaal alleen dat tapijt leggen? Zijn er geen galante heren die haar willen helpen? |
Mmmmh, nou, ik weet niet of zij zit te wachten op de galante man...
Ze heeft meer aan een stoffeerder dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:58
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het stukje bijbelgedeelte zal ik er op na moeten slaan...ben helaas niet zo heel bijbelvast en afgegaan op wat de dominee vertelde en onderbouwde, kom k dus nog op terug...
Ik heb het idee dat het me niet lukt om duidelijk te krijgen wat ik echt bedoel...jammer! Weet ook even niet hoe ik het wel goed onder woorden moet brengen Het gaat mij puur om het verstaan van God's stem. Ja, er zijn een heleboel "fakers" of demonen die je juist van de goede weg af brengen, maar daar doelde ik dus niet op. Ik geloof ook zonder meer dat Zijn weg de enige juiste is, en dat een ieder die een andere weg bewandeld de verkeerde weg volgt. Maar die heilige geest(!)...(even opzoeken nog)...het gaat mij om ons als christenen. Wij hebben de heilige geest iig wel over ons en die werkt op meer manieren dan enkel die bijbel, in mijn ervaring. Maar toch laten we ons vaak door andere mensen vertellen hoe we ons leven moeten leven i.p.v. de heilige geest te volgen. En dat terwijl we dan, gevoelsmatig, heel goed weten dat we een andere kant op moeten...volgen we toch de "wereld" zeg maar...waarom doen we dat toch, en blijven we dat ook doen?
Pff...ik hoop dat het duidelijk is, weet het ff niet beter te verwoorden
 |
De heilige geest komt in ons wonen als we jezus aannemen,als we erkennen dat we zondaars zijn en dat we het zonder God niet redden,dat we Hem nodig hebben in ons leven. met behulp van de Heilige Geest ga je de dingen die in de bijbel staan Gods woord(die Hij geschreven heeft om ons te leiden) beter begrijpen.. Daarom is het zo belangrijk dat we als christen dicht bij de Bron/de bijbel blijven.dat we daaruit halen wat gods wil is.. Juist omdat de wereld zo aan ons trekt. Als chtisten zijn we niet meer van deze wereld maar we leven wel in deze wereld met al zijn valkuilen die soms o zo mooi overkomen. Het is juist belangrijk dat we alles wat er gezegd wordt toetsen in zijn woord en de tijd te nemen om te luisteren naar zijn antwoord.je kan je ook afvragen wat zou jezus doen !! al is dat misschien niet altijd datgene wat wij graag zouden willen horen. Natuurlijk kan je altijd mensen om advies vragen,maar neem de eindbeslissing samen met God. uiteindelijk moet jij de beslissing nemen...het is jou leven en jou keuze,wat het ook is. Jij moet voor jezelf weten dat je naar eer en geweten de juiste keuze maakt.Als je dan toch een verkeerde keus maakt dan zal God dat gebruiken zodat we er lering uit kunnen trekken,want tenslotte heeft Hij een plan met jou/ons leven. En Het is inderdaad niet altijd even makkelijk en soms hebben we het inderdaad vaak te druk met allerlei andere dingen om echt rustig de tijd te nemen voor God..en om zijn woord te bestuderen.. Ik heb daarzelf ook vaak moeite mee hoor,je staat hierin echt niet alleen!!! maar ik heb wel geleerd door schade en schande dat als je dicht bij God blijft wandelen de kans dat je toch weer met de wereld mee gaat kleiner is.
grtjs Miekjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:05
|
|
|
|
]
ps:je blijft dit doen omdat je als Christen ook mens bent!!!!! al is ons streven om steeds meer op Hem te gaan lijken,dit gaat me vallen,opstaan en er lering uittrekken..
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op maandag 24 mei 2010, 13:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:13
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.
Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.
Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit.
Mijn aanbod:
gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.
Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.
 |
Mijne dames en heren (M/V), Naar aanleiding van uw behoefte aan Een poetsvrouw zoals geadverteerd in__cm_____________ van_24-mei-2010____________deel ik u mede dat ik op korte termijn leverbaar ben. Technische gegevens: -M/V-Leeftijd:____49________jaar -Geschoold/ongeschoold/omgeschoold -Gemotiveerd/ongemotiveerd/gedemotiveerd -Energieverbruik:_ca. 100 kcal./uur (afh. van bezigheden) -Met/zonder gebruiksaanwijzing Wilt u meer weten over dit product, bel of Schrijf naar:
nr. 129 van deze site
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op maandag 24 mei 2010, 14:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik heb begrepen dat er geen picknick plaatsvind op 3 juli. |
dat heb je dan verkeerd begrepen mariska; want marieke en ik gaan naaar de zelfde lokatie op dezelfde tijd, op drie juli!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:16
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Waar is onze Hannah toch?
Ik heb na vrijdag niets meer van haar gehoord.
Jullie hebben haar toch niet op die grote stille heide gelaten?
Ik zit er wel mee hoor, ze heeft zo goed haar best gedaan om alles netjes te organiseren, en nu is ze spoorloos verdwenen.  |
kijk, dat hoor ik nou graag; ze mist me al na "nog geen etmaal"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:17
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik denk dat Hannah: 1. moet bijkomen (...) van de pick-nick 2. druk bezig is op haar zoldertje...ik hoorde namelijk iets van 'tapijt leggen'?
ze loopt vast niet in 7 sloten tegelijk. ze komt vanzelf wel weer langswaaien. |
ze zat gewoon in de kerk hoor............haha t is pinksterfeest he? en nu rap in de auto naar mn ouders...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:18
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb haar gisterenochtend nog even online gezien hoor, dus die komt vanzelf weer langs
 |
bedankt voor je foto's tess en ik verwacht jou ook hoor, 3 juli, en kayleigh hoopt dat je kleine er ook weer is!! dus schakel je taxi effies in als je wilt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:19
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Okeej...ik ben weer een klein beetje gerust gesteld.
Moet dat meske helemaal alleen dat tapijt leggen? Zijn er geen galante heren die haar willen helpen? |
madam is nogal onafhankelijk.... hihi, maar er kwam nog een stoffeerder langs op de picknick die me van tips heeft voorzien; dus komt tijd, komt tapijt!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:29
|
|
|
|

Wie ik ben in Christus
Belijdenis van Gods Woord
Ik ben een kind van God; God is mijn geestelijke Vader. (Romeinen 8:14,15; Galaten 3:26, 4:6; Johannes 1:12) Ik ben een nieuwe schepping; het oude is voorbij gegaan en het nieuwe is gekomen. (2Korintiërs 5:17) Ik ben in Christus. (Efeziërs 1:1-4; Galaten 3:26,28) Ik ben een erfgenaam van de Vader en een mede-erfgenaam van Christus. (Galaten 4:6,7; Romeinen 8:17) Ik ben verzoend met God en een ambassadeur van verzoening voor Hem. (2Korintiërs 5:18,19) Ik ben een heilige. (Efeziërs 1:1; 1Kor. 1:2; Filipp.1:1; Koloss. 1:2) Ik ben Gods maaksel, geschapen in Christus voor goede werken. (Efez. 2:10) Ik ben een huisgenoot van God. (Efeziërs 2:19; Filippenzen 3:20) Ik ben één met de Heer en één geest met Hem. (1Korintiërs 6:17) Ik ben een deel van Gods lichaam. (1Korintiërs 12:27) Ik ben een tempel van de Heilige Geest. (1Korintiërs 3:16; 6:19) Ik ben een vriend van Jezus. (Johannes 15:15) Ik ben een slaaf van rechtvaardigheid. (Romeinen 6:18) Ik ben de rechtvaardige van God in Christus. (2Korintiërs 5:21) Ik ben gebonden aan God. (Romeinen 6:22) Ik ben aangewezen en uitgekozen door Christus om vrucht te dragen. (Joh. 15:16) Ik ben een gevangene van Christus. (Efeziërs 3:1; 4:1) Ik ben rechtvaardig en heilig. (Efeziërs 4:24) Ik ben verborgen met Jezus in God. (Kolossenzen 3:3) Ik ben het zout van de aarde. (Matthéüs 5:13) Ik ben het licht van de wereld. (Matthéüs 5:14) Ik ben een deel van de ware wijnstok. (Johannes 15:1,2) Ik ben een verschijning van het leven van Christus. (Kolossenzen 3:4) Ik ben uitgekozen door God, heilig en zeer geliefd. (Kolossenzen 3:12; 1Tessalonicenzen 1:4) Ik ben een kind van het licht. (1Tessalonicenzen 5:5) Ik ben een deelgenoot van een hemelse roeping. (Hebreeën 3:1) Ik ben meer dan overwinnaar door Christus. (Romeinen 8:37) Ik ben een deelgenoot van alles van Christus. (Hebreeën 3:14) Ik ben een levende steen, die gebouwd wordt in Christus als een geestelijk huis. (1Petrus 2:5) Ik ben door God uitgekozen, een koninklijke priester, deel van een heilige natie. (1 Petrus 2:9) Ik ben de vijand van de duivel. (1Petrus 5:8) Ik ben opnieuw geboren door de Geest van God. (Johannes 3:3-6) Ik ben een bijwoner op en vreemdeling van deze wereld. (1Petrus 2:11) Ik ben gezegend met elke geestelijke zegen in de hemelse gewesten. (Efez. 1:3) Ik ben gekocht met het bloed van het Lam. (Openbaringen 5:9)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:35
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Het is een makkelijk baantje hoor: man alleen, niet zo'n groot huis, geen tuin, weinig planten in huis en geen huisdieren.  |
Ik zet direkt mijn ruime woning met grote tuin in de verkoop,stuur de kinderen uit logeren en maak mijn dieren panklaar........ik kom dr aan!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | kijk, dat hoor ik nou graag; ze mist me al na "nog geen etmaal"  |
Gelukkig... ze ister weer...ons Hannake 
mn kleine smurfzusje.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 24 mei 2010, 13:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | madam is nogal onafhankelijk.... hihi, maar er kwam nog een stoffeerder langs op de picknick die me van tips heeft voorzien; dus komt tijd, komt tapijt!!!  |
We hebben eigenlijk helemaal geen vent nodig war Hannah? Ze lopen alleen maar in de weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | madam is nogal onafhankelijk.... hihi, maar er kwam nog een stoffeerder langs op de picknick die me van tips heeft voorzien; dus komt tijd, komt tapijt!!!  |
Je wordt echt niet direkt afhankelijk als je een keertje ja zegt hoor,met teveel koppigheid heb je alleen jezelf te pakken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 14:34
|
|
|
|
OEFFF!!! 3 steekvlammen, 1 kortsluiting en 3 stekkers verder... Hij doet ut weer!! Bijna was mijn contact met de digitale buitenwereld in rook opgegaan.
Nee, ik zeg t nièt. Ik zeg ut NIET!
Maar ik mag van mezelf niet meer aan de stekkers van de pc komen....
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 14:50
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | bedankt voor je foto's tess en ik verwacht jou ook hoor, 3 juli, en kayleigh hoopt dat je kleine er ook weer is!! dus schakel je taxi effies in als je wilt?  |
Okee, komt ie:
TAXXXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
En nu maar hopen dat ie me voor 3 juli hoort gillen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 24 mei 2010, 14:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 15:22
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Okee, komt ie:
TAXXXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
En nu maar hopen dat ie me voor 3 juli hoort gillen
 |
Ik zal je even helpen Tess! TAAAXXXIIIII!!!! Kan ik dan misschien ook meerijden taxi?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 15:24
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Ik zal je even helpen Tess! TAAAXXXIIIII!!!! Kan ik dan misschien ook meerijden taxi?  |
gaat taxi wel?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 24 mei 2010, 15:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 16:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | dat heb je dan verkeerd begrepen mariska; want marieke en ik gaan naaar de zelfde lokatie op dezelfde tijd, op drie juli!! |
Ik was vannacht effe op de chat en daar werd het verteld. Het had te maken met de singelsdag en nog iets.
Maar 3 juli komt voor mij het beste uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 16:12
|
|
|
|
Ik ken de stad Jeruzalem en 't volk van Israël vanuit een hoog en heilig Woord, een goddelijk bevel, waardoor ik hen, zo lang ik leef, bemin en al mijn liefde geef.
Wanneer een vijand hen benard ervaar ik dat met pijn. Dan bid ik Hem, Die was en is of Hij opnieuw wil zijn hun God zoals in Mozes` tijd, Die hen behoedt en verder leidt.
Geef manna uit de hemel, Heer en vlees in de woestijn. Sla water uit de harde rots en wil hun Veldheer zijn, Die al hun vijanden verjaagt, als nergens hulp of redding daagt.
Van uit een hoog en heilig Woord, weet ik, dat dit gebeurt, dat in de straten van Uw stad, Uw volk straks niet meer treurt. Hoor Israël, beidt toch Zijn tijd, dan zegent Hij u wereldwijd.
Co Hart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 16:20
|
|
|
|
Oud en nog maar weinig ziende, weet hij dat het onverdiende hem ten deel valt als hij sterft. Dat na alle tegenslagen, hij om niet Gods welbehagen en een eeuwig leven erft.
Ook al heeft hij veel verloren, hij is wel opnieuw geboren en neemt waar wat nog niet is. Vrijheid, ruisende fonteinen, geen ommuring, open pleinen, eenheid, nergens ergernis.
Vroom en kwetsbaar in zijn wezen. Wie gelooft kan er in lezen: Gods gekenden gaan hun gang, lijken wel van weinig waarde, maar zijn wel het zout der aarde, sprakeloos nog lofgezang.
Co Hart
|
|
| Naar boven |
|
|