| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:41
|
|
|
|
Een tip: Liefd kan blind zijn veroorzaken. Dus pas op...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:42
|
|
|
|
Zoiets?
Hijs wel een beutje groot! 
En eigenlijk ook geen kikker, maar zou zo je prins kunnen zijn
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 28 mei 2010, 19:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:44
|
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]Ik zal morgen vast beginnen met verzamelen, kun je kiezen 
toch maar eens proberen Hannah? heb vorige week voor het eerst kikkerbillen geproefd..enne...tis aan te raden!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op vrijdag 28 mei 2010, 19:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:45
|
|
|
|
|
iedere keer dezelfde discussie wordt wat vermoeiend......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:50
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zoiets?
Hijs wel een beutje groot! 
En eigenlijk ook geen kikker, maar zou zo je prins kunnen zijn |
je meent het!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:51
|
|
|
|
hahahahahaha ik kom niet meer bij...... de eerste is wel een leukertje hoor, maar ehm, is niet zo groot he? de ander is wel een forse kikker, maar ehhhhh........ nee, hannah..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:53
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hahahahahaha ik kom niet meer bij...... de eerste is wel een leukertje hoor, maar ehm, is niet zo groot he? de ander is wel een forse kikker, maar ehhhhh........ nee, hannah..  |
zn trompet is niet naar verhouding bedoel je Hannah?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:54
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:55
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hahahahahaha ik kom niet meer bij...... de eerste is wel een leukertje hoor, maar ehm, is niet zo groot he? de ander is wel een forse kikker, maar ehhhhh........ nee, hannah..  |
Eerste, ander Heb dan wel ff met verschillende plaatjes zitten stoeien maar tis er toch maar één geworden hoor... Bedoel je nou dat je er dan toch liever meer dan één hebt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:02
|
|
|
|
ik kan er kort over zijn ;jemoet bevrijdt worden van de calvinistische leer/dogmatiek. en losgesneden zijn /worden vn je voorgeslacht. je kunt plaatsvervangend schuld beleiden van je vvoorgeslacht;noem het maar wat je wel wet op voor God en snijdt ht los of verwerp het in Jezus Naam uit je. Maak een keuze ;om God te willen dienen.en Hem alleen en geen andere goden. doe dit gebed tot je helemaal vrij bent.zet je wil vrij in Jjezus Naam.en zet je wil op Hem(alsje dat wil)vraag Hemje te helpen,en te vullen met Zijn Heilige Geest.die zalje helpen!! er staat wordt vervuld met de Heilige Geest.en door die Heilige Geestin jou ben je overwinnaar. en elke keer als die aanklachten blijven na je belijdnis dan stuur je die wegin Jjezus Naam. zo heeft HIj het geleerd aan de disipelen.en ons. er staat:WORDT vernieuwd in uw denken. en mijn volkgaat ten onder aan gebrek aan kennis.dus neem deze kennis aan.luister voortaan naar wat de H Geest je ingeeft en doe dat. en als je dat niet weet hoe ed ga dan naar kerken/ gemeenten/mensen die je dat welkunnen leren. lees een goed boek over wie God is.oefen jezelf in op God gerich te zijn ,maar jeverstaat Hem door de Geest. j en ook je kunt jezelf niet echt veranderen;dat kan God wel.het een samenwerkinng van jou wil;breng die bij God enHij doet wat jij niet kan. maar HIj wil dat je met Hemeen relatie heebt dus met Hem praat en vraaagt.niet denken dat je het zelf moet doen of het zelf willeen doen.want datis trots en het lukt je niet. en lees romeinen maar als je de wet wilvolbrenngen door de wet te gehoorzamen dan valje ook onder het oordeel vn die wet;maar als je in de genade willeven van Zijn olbrachte werk voor ons,dan vaal je onder de genade bevrijding. zo hoop dat jullie de blijde boodschap zullen gaan zien, in Zijn Naam. zo is er dan geen veroordeling voor hen die in Christus Jezus zijn. en ook tegen mezelf zegik ;LEEF en vergeef je zelf. Gods zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
Kikkers zijn helaas niet op de heide te vinden. Of juffrouw tok moet in haar achtertuin een vijver hebben waarin ze kunnen zwemmen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 28 mei 2010, 20:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het is heel jammer, dat een kleine opmerking van mijn kant tot zoveel ophef leidt. Het gedicht sneeuwt hierdoor helemaal onder. Spelfouten zijn hier legio en als ik bij alle fouten zo zou reageren hebben jullie recht van spreken... Dit gedicht echter is zo mooi, dat het gewoon storend werkt. Dus mijn voorstel is om nu niet meer zo te zaniken op het commentaar, maar het gewoon te laten verbeteren. Einde discussie  |
Stuur dan de volgende keer mij gewoon persoonlijk een mail, dan corrigeer ik het gewoon, niemand die er zeurt. En ik bedank je voor je opmerkzame geest.
Als je een reactie op t forum plaatst..... krijg je reactie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:06
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Mijn leven, mijn ketting Stenen, naast elkaar geregen, de stenen glimmen, zijn dof, hebben scherpe randjes of zijn glad. het is mijn leven gevat in een rij die nog niet af is
ik draag 'm elke dag het hoort bij mij, het ís mij, het is mijn kostbaarste bezit.
ooit glipte de ketting uit mijn handen en één van de mooiste stenen brak als versteend stond ik daar, mijn leven liep niet meer door
onder een dikke laag stof heb ik de ketting later weer opgepakt die ene steen, de breuk in mijn leven heb ik geprobeerd te lijmen. nu draag ik de ketting weer, met de beschadigde steen!
steeds als ik die ene steen zag voelde ik het verdriet het verdriet van de breuk, de onzekerheid of ik 'm ooit weer zonder verdriet naar het verleden door mijn handen kon laten glijden..
mijn ketting is weer te dragen met gelijmde breuken met een vredig gevoel kan ik de stenen door mijn handen laten gaan God is goed!
Marieke |
mooi marieke !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:09
|
|
|
|
Word er nu hier ook al gediscussieerd over de doop?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:13
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Een knuf voor Pieter649, omdat hij er weer is het de set weer compleet maakt. |
ik ben ontroerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:18
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Je moet het natuurlijk wel weten te doseren... Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed  |
maar valt dat onder hoofd- of bijzaken? nuttige informatie of totaal zinloos?
Pieter, die alles van je wil weten, zelfs je pincode
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:25
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Hoe Pieter ooit aan de vrouw gekomen is... Volgens mij heeft hier ook zijn handen blauw zitten typen in de chatbox, voordat Annette voor hem viel, maar dit terzijde.
|
Nee hoor, daar gingen in een klein jaartje tijd heel veel etentjes, uitstapjes, vele gezellige avondjes op de bank en het verwerken van een scheiding aan vooraf, niks virtueels, gewoon in real life. De eerste afspraak was er binnen een paar weekjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:29
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | wat is het kenmerk van een christen?? is het niet dat hij/zij tot Gods eer wil leven en te doen wat Hij wil dat we doen?
Ik vraag me af hoe dan een oprechte christen zonder slag of stoot kan accepteren dat er andere religieuse feestdagen zijn, daar God zegt dat er geen andere goden naast Hem zijn, en dat Hij afgodendienst haat. |
Als christen sta je gewoon in de wereld en heb je je ook als een mens te gedragen. Het probleem is dat Nederland als een christelijk land gezien word. Het spijt mij, maar dat is het feitelijk nooit geweest. De 80-jarige oorlog ging meer over de 10e penning dan om godsdenstvrijheid. Persoonlijk vind ik in deze discussie vreemd dat de gemiddelde christen niet dankbaar is voor de chr. feestdagen die er wel zijn. Wees blij met wat je hebt en laat een ander ook zijn feestje hebben. Wat is nou intoleranter? een moslim of een christen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:34
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | i.v.m. de links waar Hannah het over had lijkt het me beter om alleen te reageren in het oude topic. Anders ff in overleg met Hannah graag, want zij is toch degene die de picknick organiseert... Allemaal bedankt voor jullie medewerking ! |
welke medewerking??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | welke medewerking??  |
ooooh, hij is er weer..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:44
|
|
|
|

wat zit je haar anders hannah!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:46
|
|
|
|

Deze is Hannah al tegen gekomen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 28 mei 2010, 20:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:47
|
|
|
|

groetjes, Marieke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:57
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Lieve allemaal.
Heel erg bedankt voor al jullie felicitaties in verband met mijn verjaardag!!!
Groetjes Mary |
Gefeliciteerd Mary!!!!!!!!
Nu ben je lekker ouder dan ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:01
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Kinderen...die weten pas wat het is om echt te léven  |
nou volgens mij weet lielie ook nog wat t leven is.
als ik het zo lees zie ik het helemaal voor me. 2 mensen...en één nog klein, de ander al een jonge vrouw....genietend van mekaar. Daar gaat het leven toch om??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:06
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | nou volgens mij weet lielie ook nog wat t leven is.
als ik het zo lees zie ik het helemaal voor me. 2 mensen...en één nog klein, de ander al een jonge vrouw....genietend van mekaar. Daar gaat het leven toch om?? |
Heeeerlijk! Misschien moet ik in mijn aanstaande vrije weekendje ook weer es gewoon gaan klimmen en klauteren in de speeltuin
Zou k erg veel bekijks trekken, denk je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:10
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Grmbl de grmbl de grmbl.
Sta je vroeg op omdat er werklui om ca 8.15 op de stoep kunnen staan, komen ze niet.
Allen waren weggegeroepen voor een ernstige klus.
En ik heb maar 1,5 uur geslapen vannacht  |
joh, doe je XXL middagdutje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|