| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:17
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | Ik heb een open bakkersmand gekocht voor op zo'n transporter fiets....voor mn nicht die jarig is...pfff die dingen zijn best aan de prijs... wijn krijg ik regelmatig cadeau van een collega dus dat heb ik nog zat... |
cadeau....??? moet elke week een keer langs de shop om er weer 2 te halen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:18
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hier spreekt een ervaringsdeskundige qua muren opbouwen en afbreken .! |
Muren bouwen ?? Ik word daar zo moe van, van muren bouwen
lijnen trekken is veel makkelijker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:26
|
|
|
|
Goed zo, Jonathan ,zie je wel dat je het zonder een vrouw ook heel goed zelf kan doen? Geniet maar van je ( nu ) vrije avond! ( en...je wijn natuurlijk )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Een paar weken terug heb ik deze indrukwekkende film |
eh.....welke film
Un Amour a taire.......toch ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:28
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | eh.....welke film
Whoops... ben niet echt op mn slimst vanavond geloof ik
Un Amour a taire.......toch ??? | ja, dat is em inderdaad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:28
|
|
|
|
| GERALD265 schreef: | nou,nou! En dat in nog geen twee uur tijd! En dan in tussentijd ook nog op het forum hier!
Het viel dus wel mee, zo te zien!
|
tja..... ik kan t wel zelf ja....eigenlijk best wel hel veel ja.
Heb ik wel een vrouw nodig...wil ik wel een vrouw in mijn leven?? Dat vraag ik me al een tijdje af. En dan komen er -ja- en -nee- antwoorden.
Voor de strijk in ieder geval niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:30
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Das heeeeelemaal geweldig...zou alleen wel je picknickmand meenemen, want wij laten de bbq thuis  |
eh.... bbq past idd niet in de taxi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | tja..... ik kan t wel zelf ja....eigenlijk best wel hel veel ja.
Heb ik wel een vrouw nodig...wil ik wel een vrouw in mijn leven?? Dat vraag ik me al een tijdje af. En dan komen er -ja- en -nee- antwoorden.
Voor de strijk in ieder geval niet |
Strijk...................nee was.....................ja koken..................ja boodschappen......nee
50% ja 50% nee
tja....moeilijke keus,leef met je mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
|
Een hele stoere Cars puzzel voor de kleine van een vriendin die gister jarig was...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:31
|
|
|
|
|
The Gospel of John
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:32
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:33
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Oke, maar is die keuze er ook van beide kanten ? Soms is die keuze er van 1 kant, en wat moet je dan ? Ik vind dat je voorzichtig moet zijn in dingen die je niet zelf kent... als ik getrouwd zou zijn geweest en de ander wil er mee stoppen, heb ik dan bijvoorbeeld nog een keuze ? en wat als er een derde in het spel is ? Dus ik vraag me af of de keuze bij een echtscheiding er in bepaalde gevallen wel is... |
Nee die keuze is er in sommige gevallen niet. Alhoewel ik zelf gezegd heb.... dat de scheiding er zo spoedig mogelijk moest komen ?? Maar heb ik dan een keuze gemaakt of niet anders kunnen kiezen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Uit de krant (AD) van vandaag:
'Bijna-dood ervaring is mogelijk toch niet zo spiritueel'.
NEW YORK. De bijna-dood ervaring is mogelijk toch niet zo spiritueel als vaak wordt omschreven. Onderzoekers van de Amerikaanse George Washington University denken een biologische verklaring te hebben gevonden voor mensen die 'terugkeren uit de dood' en verslag over hun ervaringen doen als termen als: een licht gevulde, of een wegdrijven uit het eigen lichaam. Ook wordt er door uit de dood teruggekeerde patienten opvallend vaak het verschijnen van religieuze verguren gerapporteerd, zoals Jezus, Mohammed of Krishna. Uit hersenmetingen bij zeven terminale patienten is in het onderzoek gebleken dat op het moment van sterven er een uitbarsting van activiteit van wel drie minuten plaats vindt. Dit is elektrische energie, die volgens de leider van het onderzoeksteam, Dr. Lakmir Chawla, vrij zou komen als de hersens zonder zuurstof geraken. "We denken dat de bijna-doodervaring wordt veroorzaakt door deze plotselinge toename van hersenactiviteit,"aldus Dr. Lakmir Chawla. Zijn onderzoek is gebubliceerd in het toonaangevende Journal of Palliative Medicine. |
In mijn bijdrage van 6 mei verwees ik naar deze uitkomst, het is alleen merkwaardig dat mensen die een poging tot zelfdoding deden, die ervaring niet hadden. Ik heb dat Amerikaanse onderzoek nog niet gelezen. Staat daar iets in over dit gegeven? Heb je een link?
En Henk, hoe wil of kun je iets ervaren zonder hersenactiviteit? Het is met spirituele zaken niet anders....
Thomas, nieuwsgierig.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 2 juni 2010, 21:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:35
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Tess, dit stuk is niet om te veroordelen maar om te weten om een nieuw begin te kunnen maken met God samen.  Ook ik heb mijn aandeel gehad in mijn huwelijk. Ik wenste dat ik deze kennis al had voor mijn huwelijk. |
Ik zag het ook zeker niet als veroordeling hoor...maar waren even de eerste gedachten die in me opkwamen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:38
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nee die keuze is er in sommige gevallen niet. Alhoewel ik zelf gezegd heb.... dat de scheiding er zo spoedig mogelijk moest komen ?? Maar heb ik dan een keuze gemaakt of niet anders kunnen kiezen ? |
Ik denk dat je altijd een keuze hebt, maar dat het soms heel sterk kan voelen alsof dat niet zo is... soms betekent die keuze namelijk kiezen voor een weg die je, om wat voor reden dan ook, liever niet in zou slaan. Maar uiteindelijk is het altijd aan jou (en mij, iedereen) om te besluiten welke keuze het word
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:39
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | Een hele stoere Cars puzzel voor de kleine van een vriendin die gister jarig was... |
Een fles Joustra Beerenburger voor mijn neef die mijn buitenboordmotor heeft gemaakt.
Wat mijn ogen zien, maken mijn handen kapot 
Thomas, geen knutselsmurf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | De HEER is warlijk opgestaan . Want zo kan ik dat zelf zeggen de dokters hadden 2 jaar geleden bij mij longkanker ontdekt en daar ik ook nog een ICD in mn lijf heb was het moeilijk om mij te opereren alleen gemo en bestraling maar daar wilde ik niets van weten want ik ga er van uit dat de HEER je dagen geteld heeft en dat je niets extra.s krijgt en doordit hebben ze me toch geopereerd en was ik anderhalf jaar schoon en een 2 maanden gelden kreeg ik te horen dat het doorzette en dat was net na dat ik geboekt had voor israël maar ik ben toch gegaan en toen ik in Jeruzalem liep werd ik aangehouden door een JJ Jood (mesiaanse jodin) en die begon zo midden opstraat met me te bidden terwijl niemand iets gezegt had tegen deze vrouw dat ik was diepontroert en heel veel inpect op mij gemaakt en toen ik weer thuis was en weer naar het ziekehuis moest kreeg ik te horen dat mn longkanker stil stond en daarom mag ik zeggen dat de HEER waarlijk leeft en gebeden verhoord En ik moet zeggen dat Israël ook wel verslavend werkt want ik wil in september weer gaan met de HEER want ik mag zeggen dat ik van HEM hou . Met een vriendelijke groet van mij. Martin |
Ontzettend mooi om te lezen, geweldig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nee die keuze is er in sommige gevallen niet. Alhoewel ik zelf gezegd heb.... dat de scheiding er zo spoedig mogelijk moest komen ?? Maar heb ik dan een keuze gemaakt of niet anders kunnen kiezen ? |
je had ook je huwelijk kunnen uitzitten en je kruis kunnen dragen, had God geen bedoeling met je beproeving? zelf was ik daarmee bezig tot ik eruit gezet werd ( op de mooiste dag van mn leven!! ) daarmee veel tijd, geld en goed humeur verspild, dus of het wijs was...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:45
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | nieuwe cd van U2 ???? heb ik wat gemist??....ik luister tegenwoordig te veel Delirious denk ik, dan denk ik niet zo aan U2 |
Ik had hem al gereserveerd, ligt vrijdag in de winkel (en hopelijk bij mij op de deurmat.... Titel U2, 360 At The Rose Bowl, het is trouwens een Dvd ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | eh.... bbq past idd niet in de taxi |
Niet! ...was zo enthousiast geworden van de verstrooidheid van Carin dat ik in alle enthousiasme de staalborstel uit de kast getrokken had en de BBQ schoon ben gaan maken...en nu zeg je dus dat het voor niets is?
Sjonguhjonguh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:51
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | welkom terug
Is er geen afkick cursus van CM?  |
Zelfs als ze een relatie hebben of getrouwd zijn, blijven ze komen .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:53
|
|
|
|
Bitterheid tegenover vergeving.
Vergeving dient om een gevangene te bevrijden en nadien te beseffen dat u die gevangene was.
Wij worden opgeroepen genadig te zijn, net zoals onze Hemelse Vader genadig is (Lukas 6 : 36) en anderen te vergeven zoals wij ook zelf zijn vergeven.
Vraag God dat Hij de mensen die je moet vergeven in gedachten brengt door het volgende gebed hardop uit te spreken:
Lieve Hemelse Vader. Ik dank U voor de rijkdom van uw vriendelijkheid, verdraagzaamheid en geduld tegenover mij. Uw liefde heeft mij tot bekering gebracht. Ik belijd dat ik niet hetzelfde geduld en diezelfde liefde heb betoond tegenover anderen die mij pijn hebben gedaan of mij hebben beledigd. Ik heb bitterheid en wraak tegenover hen gekoesterd. Breng alstublieft alle mensen in mijn gedachten die ik niet heb vergeven, opdat ik dat nu zou kunnen doen. In de naam van Jezus. Amen.
Maak op een afzonderlijk blad een lijst van de namen die je herinnert. Stel op dit moment niet de vraag of je hen al dan niet moet vergeven. Vaak nemen wij ook onszelf dingen kwalijk en straffen wij onszelf omwille van verkeerde keuzes die wij in het verleden maakten. Schrijf op het einde van de lijst 'mezelf', indien je ook jezelf moet vergeven. Jezelf vergeven is het aanvaarden van de waarheid dat God je in Christus al vergaf. Indien God jou vergeeft, kunt je ook jezelf vergeven.
Neem enkele minuten om te bedenken wat vergeving is en wat het niet is. Vergeven is niet vergeten. Mensen die proberen alles wat hen aangedaan werd te vergeten, merken dat zij dat niet kunnen. Wanneer God zegt dat Hij onze zonden niet meer gedenkt, zegt Hij dat Hij ons verleden niet tegen ons zal gebruiken.
Vergeten is op lange termijn een bijproduct van vergeving, maar het is nooit een middel om te vergeven.
Stel niet uit om anderen die je kwetsten te vergeven in de hoop dat de pijn weg zal gaan. Pas nadat je koos om iemand te vergeven, zal Christus je wonden genezen. Wij genezen niet om te vergeven; wij vergeven om te genezen.
Vergeven is een keuze, een wilsbesluit.
Omdat God wil dat je vergeeft, is het iets wat je kunt doen. Sommige mensen koesteren boosheid om daardoor zichzelf tegen toekomstig misbruik te beschermen. Het enige dat ze daardoor doen is zichzelf kwetsen. Anderen willen wraak. De bijbel leert: "Mij komt de wraak toe, Ik zal het vergelden spreekt de Heer".
Laat God deze personen aanpakken. Laat hem of haar los, want zo lang je weigert iemand te vergeven, bent je aan die persoon gebonden. Je bent nog steeds aan je verleden geketend, gebonden door je bitterheid. Door te vergeven laat je de andere persoon los, maar hij of zij is daardoor nog niet van God losgekomen. Je moet vertrouwen dat God die persoon fair en rechtvaardig zal behandelen, iets wat je niet zelf kunt doen. "Maar je begrijpt niet hoe die persoon mij heeft gekwetst!" Geen enkel mens kent de pijn van een ander.... maar Jezus kent die wel. Hij leert ons anderen, omwille van onszelf, te vergeven. Totdat je je bitterheid en haat loslaat, blijft die persoon je kwetsen. Niemand kan je verleden herstellen, maar je kunt er wel vrij van zijn. Door te vergeven ontvangt je bevrijding van je verleden en van hen die je misbruikten. Vergeving dient om een gevangene te bevrijden en nadien te beseffen dat jij die gevangene was.
Vergeving is instemmen om te leven met de gevolgen van de zonde van een ander. Wij leven allen met de gevolgen van de zonde van een ander. De enige keuze die je hebt is of je dat wilt doen in gebondenheid of bitterheid of in de vrijheid van vergeving. Het kruis zorgt ervoor dat vergeving wettelijk en moreel juist is. Jezus is eens voor al onze zonden gestorven. Wij moeten vergeven zoals Christus ons heeft vergeven. Hij deed dit door de gevolgen van onze zonden op zich te nemen. God heeft "Hem die geen zonde gekend heeft, voor ons tot zonde gemaakt, opdat wij zouden worden gerechtigheid Gods in Hem". Wacht niet tot de ander je om vergeving vraagt. Bedenk dat Jezus niet wachtte om hen die Hem kruisigden te vergeven totdat zij vergeving vroegen. Zelfs terwijl ze Hem uitscholden en naar Hem schreeuwden bad hij: Vader vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen".
Vergeving komt uit je hart. Laat God toe de pijnlijke herinneringen naar boven te brengen en erken hoe je je voelt tegenover hen die jou kwetsten. Indien je vergeving de kern van je emoties niet raakt zal zij onvolledig zijn. Te vaak zijn wij bang voor pijn en begraven wij deze emoties diep in ons. Laat God die gekwetste emoties aan de oppervlakte brengen, zodat Hij ze kan genezen.
Vergeving is ervoor kiezen om iemands zonde niet meer tegen hem of haar te gebruiken. Bittere mensen rakelen de dingen uit het verleden op tegenover hen die hen hebben gekwetst. Zij willen dat anderen zich even beroerd voelen als zij zelf. Maar het verleden moeten wij loslaten en wij moeten kiezen om elke wraakgedachte te verwerpen. Dit betekent niet dat je de zonde verder ondergaat. God tolereert de zonde niet, en dus moeten wij dat ook niet doen. Je moet geestelijke grenzen stellen die verder misbruik tegengaan. Neem stelling tegen de zonde en toon tegelijkertijd genade en vergeving voor hen die jou kwetsten.
Vergeving kan niet wachten tot je in de stemming bent om te vergeven. Je zal nooit in de stemming zijn. Maak de moeilijke keuze om te vergeven, ook al voel je daar niets voor. Als je kiest om te vergeven, zal satan op dat gebied macht over je verliezen en zal God je beschadigde emoties genezen.
Begin met de eerste persoon op je lijst, kies ervoor hem of haar te vergeven voor elke pijnlijke herinnering die in je gedachten komt. Blijf bij deze persoon staan totdat je er zeker van bent dat alle pijn, die je herinnert die deze persoon je berokkende, is afgehandeld. Werk op dezelfde wijze de lijst verder af.
Naarmate je mensen begint te vergeven, brengt God je misschien pijnlijke herinneringen aan de oppervlakte, zodat je ze eens en voor altijd onder ogen kunt zien en hen loslaten. Probeer geen excuses te bedenken voor het gedrag van de dader, zelfs indien het gaat om iemand waarmee je heel vertrouwd bent.
Zeg niet: "Heer, help me alstublieft te vergeven." Hij helpt je al en hij zal in het hele proces bij je zijn. Zeg niet: "Heer, ik wil vergeven." Want zo omzeilt je de moeilijke beslissing die je moet nemen. Zeg""Heer ik kies om deze mensen alles wat zij mij aandeden, te vergeven."
Bid voor elke pijnlijke herinnering die God je openbaart voor elke persoon hardop:
Heer, ik kies om (naam persoon) te vergeven voor (wat hij/zij deed of naliet te doen), waardoor ik (deel de pijnlijke gevoelens zoals verwerping, vuil, waardeloos, minderwaardig etc.) voelde.
Wanneer je elke persoon hebt vergeven voor elke pijnlijke herinnering, bid dan als volgt:
Heer Jezus, ik kies om geen rancune te koesteren. Ik doe afstand van mijn recht om wraak te nemen en vraag U om mijn beschadigde emoties te genezen. Dank U dat U mij bevrijdt van de gebondenheid van mijn bitterheid. Ik vraag U nu om hen die mij hebben gekwetst te zegenen. In de naam van Jezus. Amen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:53
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Niet! ...was zo enthousiast geworden van de verstrooidheid van Carin dat ik in alle enthousiasme de staalborstel uit de kast getrokken had en de BBQ schoon ben gaan maken...en nu zeg je dus dat het voor niets is?
Sjonguhjonguh  |
dan organiseer je gewoon een bbq bij jou thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:54
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | dan organiseer je gewoon een bbq bij jou thuis  |
Das goed, maar mag ik dan jouw tuin lenen want ik kan hier op dat balkonnetje natuurlijk lang niet al die leuke CM-ers kwijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:56
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Das goed, maar mag ik dan jouw tuin lenen want ik kan hier op dat balkonnetje natuurlijk lang niet al die leuke CM-ers kwijt  |
Ja kunnen we doen...een breng je eigen spullen mee bbq bij mij in de tuin
as zaterdag is t mooi weer !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | je had ook je huwelijk kunnen uitzitten en je kruis kunnen dragen, had God geen bedoeling met je beproeving? zelf was ik daarmee bezig tot ik eruit gezet werd ( op de mooiste dag van mn leven!! ) daarmee veel tijd, geld en goed humeur verspild, dus of het wijs was...  |
in bepaalde gevallen is er geen reden meer om je dat af te vragen, als dat een van de weinige redenen is waarom je er mee zou mogen stoppen
dan is t geen kruis meer dragen lijkt mij , wat je aan t doen bent, maar jezelf martelen
en nee....volgens mij heeft God niet van dat soort beproevingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:00
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ja kunnen we doen...een breng je eigen spullen mee bbq bij mij in de tuin
as zaterdag is t mooi weer !! |
Hear yee, Hear yee!
Komende Zaterdag bbq bij Jonathan in de tuin...iedereen zen eigen spullen meenemen...én bbq. Ik heb een verjaardag en ik las bij Jonathan iets over vissen, dus niet vergeten de deur achter je te sluiten!
Zoiets?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:02
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Als een ander zijn mening zegt... oordelen, meningen en kritiek bij je neerlegt.
Als een ander die het oppervlakkig ziet.. je kwetst in je hart, maar hij weet dat niet?
Als de ander je afwijst door de keuzes die je maakt krijg je weer een trap na..wordt je weer diep geraakt.
moet je het dan allemaal vertellen? de meningen van anderen proberen bij te stellen?
of leg je weer een steen op de muur die je bouwt zodat je de anderen steeds minder vertrouwd?
Mooi stoer meisje xxx roos
het is een strijd, maar wil ik die wel winnen? of toch maar niet aan verdediging beginnen...
het laatste daar kies ik voor want ik moet uiteindelijk met mezelf en voor de kinderen door!
er is er Één die precies weet wat ik voel als ik huil die onvoorwaardelijk van mij houdt en me ziet als ik me verschuil
die meehuilt met mijn onmacht en verdriet en me laat weten, wat een ander ook zegt, Ik verlaat je niet! |
|
|
| Naar boven |
|
|