| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 10:30
|
|
|
|
|
Willie, ik hoop dat je een mooi moment mag beleven vandaag! Laat het een krachtmoment zijn voor de toekomst, welke je kunt gebruiken op momenten dat je het moeilijk hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 10:36
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | goed Marieke, onderzoeken. Het partijprogramma vermeldt het volgende: Ehnische registratie van iedereen, inclusief de vermelding "Antiliaan". Wat is nu het grote verschil met de andere registraties, dat het hier gaat om welk ras je bent. En dan gaan we idd de kant op van rassenleer. Op mijn paspoort zou dan komen te staan blanke. Op een ander: neger. |
Er is al even aan gerefereerd, maar wat is het verschil met nu? Als er op je paspoort staat dat je geboren bent op de Antillen, dan is deze registratie die nu wordt voorgesteld door de PVV er toch al?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 10:40
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | zelf op de scholen vragen ze naar geboorteland van ouders van de kinderen... en de Wet Samen was ook daarvoor...en die was NIET ingesteld door de pvv.... |
Het is inderdaad al jaren praktijk om op allerlei manieren mensen positief te discrimineren om zo juist te voorkomen dat er veel klasseverschil zou kunnen ontstaan tussen zwart en wit en rood en geel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 10:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het gaat ervan uit dat het onderwijs waardenvrij zou moeten zijn. Dit is echter totaal niet het geval. En het is alleen maar goed, dat we in NL de gelegenheid hebben om de kinderen volgens onze waarden op te voeden. Onderwijs is per definitie het doorgeven van waarden en normen. Want hoe denk je dat geschiedenisles of aardrijkskunde waardenvrij gegeven kan worden? We geven automatisch onze kijk op het koningshuis door of onze kijk op de aarde.......... En wat denk je van biologielessen? Of, onze kijk op seksualtieit? Het is m.i. heel noodzakelijk niet alleen de lichamelijke aspecten centraal te stellen, maar ook andere aspecten hiervoor te benaderen... Als er geen christelijk onderwijs meer zal zijn, zal de waarde hiermee verloren gaan. |
Die waarde blijft nog steeds bestaan als we thuis het christelijke sausje blijven opdienen! De thuisplek is bij uitstek de plek om waarden en normen door te geven. School is meer de plek waar je leert dat er ook andere waardenpatronen bestaan.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 13 juni 2010, 10:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 11:15
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | In de laatste zin van de door Jonathan aangehaalde woorden staat mijns inziens een kernboodschap die voor élke relatie geldt:
JONATHAN890 schreef: Onvoorwaardelijke liefde houdt in dat je een ander liefhebt die niet aan alle voorwaarden voldoet.
En ja, een dergelijke liefde moet groeien, wat begint bij het zijn van een kennis, vervolgens kan doorgroeien naar vriendschap en dan mogelijk naar een partnerrelatie. Deze laatste stap moet inderdaad niet persé bij voorbaat al de inzet zijn, anders loop je zeker de kans iets moois voorbij te lopen... |
Toch vind ik dit een heel moeilijk gezegde:
Ik ben een beetje grieperig dus misschien trek ik het me te veel aan, maar dit gaat niet lukken! Je kunt iemand nog zo lief hebben, als mens zijnde zul je altijd tegen dingen aanlopen. Als ik dit soort dingen lees krijg ik altijd ineens weer het idee gefaald te hebben, want blijkbaar heb ik dus toch niet hard genoeg mijn best gedaan om mijn huwelijk te behouden... We zijn allemaal verschillend, nooit zullen we iemand vinden die exact als ons is...(en das denk maar goed ook)...en daarom is het gewoon een kwestie van geven en nemen. Want onvoorwaardelijk van iemand houden betekent inderdaad ook je eigen grenzen aangeven, eerlijk en rechtvaardig zijn. Maar een partner reageert daar niet altijd op zoals de bedoeling zou zijn...en dan? Onvoorwaardelijk liefhebben is één ding, maar het in de praktijk goed tot uiting brengen een andere...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 13 juni 2010, 11:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 11:17
|
|
|
|
Zolang je nog ademt, is het nooit te laat om die dromen alsnog na te jagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 11:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het gaat ervan uit dat het onderwijs waardenvrij zou moeten zijn. Dit is echter totaal niet het geval. En het is alleen maar goed, dat we in NL de gelegenheid hebben om de kinderen volgens onze waarden op te voeden. Onderwijs is per definitie het doorgeven van waarden en normen. Want hoe denk je dat geschiedenisles of aardrijkskunde waardenvrij gegeven kan worden? We geven automatisch onze kijk op het koningshuis door of onze kijk op de aarde.......... En wat denk je van biologielessen? Of, onze kijk op seksualtieit? Het is m.i. heel noodzakelijk niet alleen de lichamelijke aspecten centraal te stellen, maar ook andere aspecten hiervoor te benaderen... Als er geen christelijk onderwijs meer zal zijn, zal de waarde hiermee verloren gaan. |
Het onderwijs hoeft niet waardenvrij te zijn, maar ik denk dat je dat meer moet zien als de waarden en normen van Nederland, niet de waarden en normen van een religie, ook al zijn die in Nederland misschien grotendeels op de bijbel gebaseerd.
Ik geloof overigens ook niet dat ik op de christelijke school waar ik ging een ander soort biologieles kreeg dan op de openbare school waar mn vriendinnetje zat. Onderwijs draait volgens mij voornamelijk om de feiten, niet om onze kijk op dingen. je krijgt toch ook hetzelfde eindexamen op een christelijke school dan op een openbare school?
Waar het verschil volgens mij het meest in zit zijn de omgangsvormen op scholen. Waar de leraar op de openbare school bij de voornaam genoemt werd moesten wij netjes meneer en mevrouw zeggen. Ook het gedrag van leerlingen onder elkaar werd streng in de gaten gehouden. Verder werd de dag geopend met gebed en hadden we wekelijks een uurtje godsdienstles.....maar of ik daar nou zoveel van opgestoken heb Mijn mbo heb ik op een openbare school gedaan, daar werden de leraren dan ook bij de voornaam genoemt en hield godsdienstles in dat je uitleg kreeg over de verschillende religie's in Nederland.
Mijn eigen kinderen gaan ook niet naar een christelijke school. We hebben hier een Katholieke dorpsschool, wil ik ze daar niet op hebben dan moeten ze 15 km verderop naar een openbare school. Dat laatste belemmert de kinderen in hun sociale leven hier op dorp, want alle andere kinderen gaan wel naar de dorpsschool. Dus heb ik gekozen voor de dorpsschool. Goed onderwijs, das het belangrijkste, en dan aan ons thuis de taak uit te leggen waarom wij dingen anders zien dan de Katholieken. Ook normen en waarden leer je volgens mij voornamelijk gewoon thuis,al ver voor je naar school gaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 12:11
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Toch vind ik dit een heel moeilijk gezegde:
Ik ben een beetje grieperig dus misschien trek ik het me te veel aan, maar dit gaat niet lukken! Je kunt iemand nog zo lief hebben, als mens zijnde zul je altijd tegen dingen aanlopen. Als ik dit soort dingen lees krijg ik altijd ineens weer het idee gefaald te hebben, want blijkbaar heb ik dus toch niet hard genoeg mijn best gedaan om mijn huwelijk te behouden... We zijn allemaal verschillend, nooit zullen we iemand vinden die exact als ons is...(en das denk maar goed ook)...en daarom is het gewoon een kwestie van geven en nemen. Want onvoorwaardelijk van iemand houden betekent inderdaad ook je eigen grenzen aangeven, eerlijk en rechtvaardig zijn. Maar een partner reageert daar niet altijd op zoals de bedoeling zou zijn...en dan? Onvoorwaardelijk liefhebben is één ding, maar het in de praktijk goed tot uiting brengen een andere... |
Voel je alsjeblieft niet schuldig Tess,want dat is niet nodig! Van je kind houd je onvoorwaardelijk maar voor een partner moet zoiets groeien.Als de een blijft nemen en niet geeft dan is die onvoorw. liefde er gewoonweg niet. Ik geloof niet zo in het opbouwen van een relatie zoals Henk het zegt,het kan,maar ik denk dat het uitzonderingen zijn.In mijn relatie is het enorm belangrijk gebleken dat we ook elkaars beste vrienden waren en dat blijft zelfs in de ergste huwelijksstormen overeind staan.
We vergeten op cm wel eens dat er volop goede huwelijken zijn,ik denk dat we dat beter als richtlijn kunnen houden dan alle negatieve ervaringen die we hier horen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 12:46
|
|
|
|
Hoi Werner en Marianne, Bij deze wil ik me ook opgeven voor de wandeling de 27ste, samen met een vriendin. Zien we elkaar dan, groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 12:51
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Toch vind ik dit een heel moeilijk gezegde:
Ik ben een beetje grieperig dus misschien trek ik het me te veel aan, maar dit gaat niet lukken! Je kunt iemand nog zo lief hebben, als mens zijnde zul je altijd tegen dingen aanlopen. Als ik dit soort dingen lees krijg ik altijd ineens weer het idee gefaald te hebben, want blijkbaar heb ik dus toch niet hard genoeg mijn best gedaan om mijn huwelijk te behouden... We zijn allemaal verschillend, nooit zullen we iemand vinden die exact als ons is...(en das denk maar goed ook)...en daarom is het gewoon een kwestie van geven en nemen. Want onvoorwaardelijk van iemand houden betekent inderdaad ook je eigen grenzen aangeven, eerlijk en rechtvaardig zijn. Maar een partner reageert daar niet altijd op zoals de bedoeling zou zijn...en dan? Onvoorwaardelijk liefhebben is één ding, maar het in de praktijk goed tot uiting brengen een andere... |
Iemand liefhebben die niet aan alle voorwaarden voldoet betekent niet dat je persé alles in iemand moet accepteren. En dus ook niet dat je jezelf meteen als tekortkomend moet zien. Want ja, eigen grenzen zijn ook van belang om te beschermen, ook in onvoorwaardelijke liefde. Onvoorwaardelijke liefde moet namelijk wel wederzijds zijn om werkelijk tot uiting te komen...en daar schort het veelal aan in de intermenselijke relaties.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:02
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | van wie heb je dat gehoord?? uit heeeeeel betrouwbare bron zeker?
ik begin een beetje het idee te krijgen dat je wel heeel veel zin hebt in een feessie, onder het motto: van een bruiloft komt een bruiloft  |
Hij wil je uit de weg hebben Jolan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:10
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik las het topic Zelfbeeld deel 5
daarin stond het volgende stukje:
Tegenwoordig heb je van die datingsites en datingorganisaties die je helpen om iemand te vinden die helemaal bij je past en met wie je dan een date kunt maken. Hebben jullie die in Nederland ook? Weet je wat zij in hoofdzaak zeggen? Je kunt iemand vinden bij wie je helemaal past. Je kunt iemand vinden die precies zoals jij is. Nou, dat is een wat beangstigende gedachte! Je kunt iemand vinden die houdt waarvan jij houdt. Jij houdt van pizza, zij houdt ook van pizza. Jij haat katten, zij haat katten. Je kunt iemand vinden net als jij.
Maar dat is niet de wil van God! Heel zelden geeft God je iemand die precies bij je past. Waarom? Omdat Hij je haat en eigenlijk niet wil dat jij gelukkig bent? Nee. Hij heeft een hoger doel. De Heere brengt vaak twee mensen bij elkaar die niet helemaal bij elkaar passen. En vaak zorgt Hij ervoor dat ze dat niet helemaal beseffen tot ze getrouwd zijn. Het lijkt wel of Hij hen verblindt. En als je eenmaal bent getrouwd, trekt Hij de blinddoeken weg. En dan roep je uit: ‘Wat heb ik gedaan!’ God verlangt ernaar dat jij meer op Zijn Zoon Jezus gaat lijken.
Wat maakt Jezus zo uniek? Over welke dingen zingen wij? We zingen over Zijn genade, Zijn barmhartigheid en Zijn onvoorwaardelijke liefde. Hier is iets heel belangrijk: Wil jij zijn zoals Jezus? Dan moet ook jij vol van genade zijn, vol van barmhartigheid en vol van onvoorwaardelijke liefde. Barmhartigheid is dat je iemand niet geeft wat hij verdient. Iemand behandelt je vervelend, maar je doet het niet terug. Genade is dat je een ander geeft wat hij niet verdient. Onvoorwaardelijke liefde houdt in dat je een ander liefhebt die niet aan alle voorwaarden voldoet. |
Kanttekening bij het begrip onvoorwaardelijke liefde. Onvoorwaardelijke liefde betekent volgens mij niet dat je alles maar toestaat van een ander en over je heen laat lopen.
God zelf heeft een voorwaarde gesteld om Hem en Zijn liefde te mogen leren kennen, namelijk: geloven in Zijn Zoon Jezus Christus en Hem gehoorzaam te zijn. Hoe lief God deze wereld ook heeft: er zullen mensen verloren gaan omdat ze Hem niet geloven. God stelt voorwaarden aan de mens die een liefdesrelatie met Hem wil.
Jezus draagt ons wel op om zelfs onze vijanden lief te hebben en te zegenen wie ons vervloeken. Maar met hen heb je een andere relatie dan met een vriend of een partner. De huwelijksrelatie wordt vergeleken met de band die Jezus heeft met Zijn bruid. Hij heeft alles voor haar over, maar Hij stelt ook eisen aan Zijn bruid en die zijn te vinden in de bijbel.
GrZing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hij wil je uit de weg hebben Jolan  |
zodat jij ook eindelijk een kansie bij hem krijgt lean?
als er ooit een bruiloft komt, dan komen jullie dus samen zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:40
|
|
|
|
Prachtige vissen hoor does
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:41
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | zodat jij ook eindelijk een kansie bij hem krijgt lean?
als er ooit een bruiloft komt, dan komen jullie dus samen zeker?  |
Ik heb gewoon zin in een feestje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:44
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Geweldig trouwens, jouw foto bij je profiel! Daar valt iedere man op. Ik vind het trouwens ook een schatje.  |
Goed he , vers van het web geplukt kan niemand meer zeggen dat ik geen foto heb sta der nog mooi op ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 14:13
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | [/b]Kanttekening bij het begrip onvoorwaardelijke liefde. Onvoorwaardelijke liefde betekent volgens mij niet dat je alles maar toestaat van een ander en over je heen laat lopen.
God zelf heeft een voorwaarde gesteld om Hem en Zijn liefde te mogen leren kennen, namelijk: geloven in Zijn Zoon Jezus Christus en Hem gehoorzaam te zijn. Hoe lief God deze wereld ook heeft: er zullen mensen verloren gaan omdat ze Hem niet geloven. God stelt voorwaarden aan de mens die een liefdesrelatie met Hem wil.
Jezus draagt ons wel op om zelfs onze vijanden lief te hebben en te zegenen wie ons vervloeken. Maar met hen heb je een andere relatie dan met een vriend of een partner. De huwelijksrelatie wordt vergeleken met de band die Jezus heeft met Zijn bruid. Hij heeft alles voor haar over, maar Hij stelt ook eisen aan Zijn bruid en die zijn te vinden in de bijbel.
GrZing |
helemaal met je eens zinga; maar dat betekend wel dat God mensen al liefheeft, al kan die liefde pas tot uiting komen wanneer bij de mens die voorwaarden/geloof terug te vinden zijn in je leven.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 13 juni 2010, 14:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 14:54
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | de eerste date....

|
ik dacht al, marieke, wat ziet leo toch in mariek.... maar nu snap ik het eindelijk, wat ik fout doe; gewoon zorgen dat er niets te zien valt!! had je me niet eerder zo wijs kunnen maken, joh!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLORA809
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 15:42
|
|
|
|
Gefeliciteerd Willie, een dag van grote vreugde! groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 16:16
|
|
|
|
Over dit onderwerp is ook een boek uitgekomen onlangs ;
Geloven in seks - juist als je nog niet getrouwd bent
Wil je uit seks halen wat erin zit, dan moet je daarin bewuste keuzes maken: zó wil ik het wel en zó wil ik het niet. Dat je van seks kunt genieten, juist als je je geloof erbij betrekt, ontdek je in dit boek.
Geloven en seks, gaat dat samen? Ja. Dit uitdagende boek laat zien dat we kunnen genieten van seks, juist omdat we ons geloof erbij betrekken. Uit de inhoudsopgave: 'Wat is seks?', 'God & seks', 'Blij met je lijf', 'Trouwen en trouw zijn', 'Seksualiteit in je verkeringstijd' en 'Seks "in je eentje"'. 'Geloven in seks' biedt veel praktische informatie en duidelijke bijbelse richtlijnen, gecombineerd met de nodige humor (o.a. door de cartoons van Paul Haring). Prijs: € 14,90 Auteur: Tiemen Westerduin en Ilonka Terlouw ISBN: 9789023924661 Aantal pagina's: 168 Uitvoering: Paperback Doelgroep: jongeren en jongvolwassenen Bron; www.hgbj.nl
Dit boek is op de EO jongerendag van 5 juni jl. besproken , de doelgroep zijn de jongeren dus maar ik denk dat het ook een aanrader voor ons is te lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 16:21
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ben ik niet met je eens carin; ik heb graag een idee van degene waar ik mee in gesprek ben..... vooral als het gesprek wat persoonlijker wordt..... ik begrijp de reactie van geholi dus erg goed; ik heb ook graag een plaatje bij het geheel....
fijne zondag allen!
. |
Hoi Hannah,
Ik begrijp jou reactie hoor, reageerde net wat explosief hierop maar dat komt doordat ik het soms zoooo zat ben afgerekend en beoordeeld te worden door de foto op mn profiel. Ik ben toch meer dan een virtueel plaatje, het gaat toch zeker om mn binnenkant?? Dat moest ik vanochtend gewoon even kwijt. En natuurlijk vind ook ik het fijn als je je een beetje een beeld kunt vormen hoe iemand eruit ziet, al is dat zeker niet allesbepalend!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 17:07
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | duo penotti;pas maar op dat ze je niet op een boterham smeren  |
gelukkig ben ik niet zo makkelijk smeerbaar maar wie weet wordt ik morgen wakker tussen twee broodjes mijn zoon is nl gek op duo penotti
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 17:09
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Haha, gelukkig niet aan ELKE man hoor maris! |
aan welke man dan wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 17:11
|
|
|
|
dikke knuf voor jolan vooruit willie ook 1 voor jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 17:43
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Heb je er ook al over nagedacht dat de PVV dat niet in zn eentje kan? En dat juist dit soort dingen ervoor zorgen dat veel partijen hun vraagtekens hebben bij samenwerken met de pvv? Kan dit uberhaupt met de grondwet, waarin iedereen gelijk is?
Weer een hoop paniek om niks in nederland momenteel geloof ik, ongelooflijk hoe men elkaar gek kan maken. |
Moet ik daarom dan maar alles goed gaan vinden omdat een partij dit toch niet in zijn eentje zou kunnen ? Bovendien is er een kans dat PVV samen met VVD en CDA in de regering komt te zitten, dus zo gek vind ik het niet om er over na te denken. Waar het hier om gaat is dat er gekeken wordt naar etnische afkomst in plaats van waar het ze eigenlijk om gaat, namelijk de criminaliteit die volgens hun het hoogst is onder de etnische bevolking.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 17:59
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Marieke, dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeel je profiel gaan lezen, wat een werk zeg! Plaatjes kijken gaat veel sneller. En wie bedenkt er nou dat een vrouw die zwanger op een foto staat ook nog wel eens echt zwanger kan zijn en een relatie kan hebben, das echt heel vreemd toch? Ik heb er een poosje op gelet, gemiddeld duurde het 6 minuten voordat er opeens geroepen werd: he, jij bent getrouwd! Duurde dus 6 minuten voordat de plaatjeskijkers eens verder gingen lezen(en ik heb in mn rijtje foto's zelfs mn trouwfoto staan!)
Eigenlijk kan ik de fotoloze dames best aanraden een foto te plaatsen, levert je nog eens een goeie lachbui op Maar als ik toen ik lid werd geweten had wat ik nu weet had ik zelf toen ook gekozen om geen foto bij mn profiel te zetten. |
hmmm, wat een werk om je profiel eens door te lezen ? nou, als dat al teveel is... pfff... foto's zegt ook niet alles, al is 't een 1ste indruk... Ik heb er ook wel eens een opmerking over gekregen van een man, die mijn profiel te lang vond en zich stoorde aan mijn ... (puntjes)... pfff... nou dan niet... zijn probleem... maar dan mist ie wel een erg leuke vrouw.... Beetje minder lui mag van mij wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:07
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hmmm, wat een werk om je profiel eens door te lezen ? nou, als dat al teveel is... pfff... foto's zegt ook niet alles, al is 't een 1ste indruk... Ik heb er ook wel eens een opmerking over gekregen van een man, die mijn profiel te lang vond en zich stoorde aan mijn ... (puntjes)... pfff... nou dan niet... zijn probleem... maar dan mist ie wel een erg leuke vrouw.... Beetje minder lui mag van mij wel...  |
..............................................................................
Ofwel ben het helemaal met je eens...mensen die géén leestekens gebruiken, das pas vervelend, kom je iedere keer adem tekort
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:07
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hoi Geholic,
Als ik nu weer een profiel zou aanmaken zou ik bewust GEEN foto plaatsen. Omdat ik zo vaak nu wordt beoordeeld op mn uiterlijk en sommige reactie`s werkelijk nergens over gaan. Laten we het maar over iemand zn innerlijk gaan hebben. En je kunt in je eigen profiel toch juist jezelf omschrijven en meer vertellen over wat je bezig houd dan dat iemand alleen maar afgaat op hoe je op het plaatje staat?
Dus,kom op foto vrienden.......delete je foto en laat onze mede CMers afgaan op de inhoud  |
Dat ben ik met je eens Carin, ik weet ook niet goed wat ik moet met een mailtje over mijn uiterlijk... ik bedank netjes, maar tot nu toe merk ik dat er verder maar weinig geschreven wordt... mailtjes uitwisselen over mijn uiterlijk vind ik saai worden... hoe goed het misschien ook bedoeld is... maar kan er zo weinig mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:10
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Dat ben ik met je eens Carin, ik weet ook niet goed wat ik moet met een mailtje over mijn uiterlijk... ik bedank netjes, maar tot nu toe merk ik dat er verder maar weinig geschreven wordt... mailtjes uitwisselen over mijn uiterlijk vind ik saai worden... hoe goed het misschien ook bedoeld is... maar kan er zo weinig mee. |
* Je hebt zulke stralende ogen... * Je hebt een ontwapenende lach... * Je hebt tenminste iets om vast te houden...
Een kleine greep uit de "complimenten" die k wel eens krijg... weet je wat k dan zeg?!
"Als je de buitenkant al zo mooi vind, dan zul je je echt verwonderen over de binnenkant"
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 13 juni 2010, 18:17
|
|
| Naar boven |
|
|