| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:48
|
|
|
|
Ja!
Ik vind Renske bijzonder!
Rens, je bent een leuke meid, met je hart op een goede plaats. Een fijne vriendin met wie je heerlijk kunt kletsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:54
|
|
|
|
|
Hoe.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:54
|
|
|
|
|
Hoe.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:55
|
|
|
|
|
is het...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:55
|
|
|
|
|
met...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:56
|
|
|
|
|
jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:56
|
|
|
|
Hmmm boek handelingen is toch erg duidelijk hierover snap de discussie niet. gods zegen voor allen Willie
Laatst aangepast door
|
WILLIE400
|
op zaterdag 19 juni 2010, 11:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:57
|
|
|
|
|
?????????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 23:57
|
|
|
|
Gelijk maar een bonus.... 
Sorry, dat was om de 500 punten
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 18 juni 2010, 23:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 00:04
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het toppunt van een positief zelfbeeld : bedenken dat je ooit het snelste zaadje bent geweest!
Thomas, die zich dat bij sommige mensen niet voor kan stellen.....  |
prachtig.
Met een vriendelijke groet. martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 00:07
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Vond deze op het internet, vind hem hier wel toepasselijk
Toen de eerste rimpels kwamen was ik in paniek, ik liet mijn face toen liften in een prijzige kliniek.
Nou, mijn man vond het fantastisch, mijn gezicht was weer elastisch.
Niks geen rimpels, niks geen vouwen, net zo glad als bij ons trouwen.
Tot mijn man zei 'het is misschien gek... maar jouw kop past niet meer bij je nek'
Ach, een kleine ingreep, ze trekken dit dus strak en geven hier een sneetje, anders krijg je daar een zak.
Nou, mijn man was heel tevreden over wat ze met me deden.
De chirurg zat met mijn borsten in z'n maag want nu zaten die volgens hem veel te laag.
Toen ze waren opgehesen, leken ze een beetje klein, maar met siliconenvulling mochten ze er best weer zijn.
Nou, ik zag mijn man ontvlammen, want ik had dus zulke prammen.
Toen op een avond na het vrijen, keek hij peinzend naar mijn dijen.
En al had ie geen duidelijke kritiek ik ging toch weer terug naar de kliniek.
Ik had trouwens ook een buikje, dus na enig overleg liet ik dat meteen ontvetten, ze zuigen dat in no-time weg.
Om tegelijkertijd mijn billen minstens zo'n stuk op te tillen.
Ik was op ieder feestje weer in tel maar zat wel heel strak in mijn vel.
Mijn man was niet meer zo op zijn gemak, want op straat riepen jongens 'ga je lekker.... ouwe zak'.
Nou, toen kocht ie een toupetje en een veel te strak korsetje.
Hij ging wandelen en trimmen en in het fitnesscentrum gymen.
En maandenlang volgde hij een rigoureus dieet, tot hij zonder reden in de sauna overleed!
Daar stond ik op het kerkhof mooi te wezen aan het graf, maar nu hij erin lag was de aardigheid eraf.
Nu laat ik de kwabben zwellen en ik zal u wat vertellen...
Dames, laat je niet verlakken, laat de boel toch rustig zakken.
Met gladgestreken nekken valt het leven niet te rekken!
Koester buik en onderkinnen, echte schoonheid zit van binnen! |
gewldig 129
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 00:32
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het gaat me niet om het feit dat ik gelijk wil hebben, het gaat me om een bepaalde denigrerende houding die je aanneemt tegenover je broeders en zusters en datgene wat ze geloven. Als ik zou zeggen, al die gezangen zijn maar van de PKN, hoe zou jij dat dan vinden? Zou dat getuigen van respect? Inderdaad, je kunt van mening verschillen over welke liederen gezongen worden, maar je kunt niet een belangrijke kerk zomaar neerzetten als dat je deed. |
Ik vind dat Chat hier gelijk in heeft want het gaat er alleen om hoe we de HEER willen loven en prijzen en voor de rest maakt het niet uit hoe je het doet ook ik kom uit een psalmen gezin ooit. En nu in de pinkstergemeente waar ik me heel thuis voel maar als ik zaterdagavond de tv aan zet en ik hoor de psalmen en de opwekkingsliederen dan is daar geen verscil in qua beleving. Met een vriendelijke groet. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 00:37
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | het stukje was maar 1 klein stukje uit een hele studie, ik zou zeggen bekijk die link maar goed.
verder de doop in de Geest is wat anders dan pinksteren toen bij de apostelen. de Geest ontvangen, wedergeboren worden dus, kan maar 1 keer. en staat los van vallen in de Geest zoals je in die meetings ziet. |
Of ik ben blond of niet maar dit snap ik even niet Met een vriendelijke groet. martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 00:51
|
|
|
|
Sjonge Sjonge wat moet ik nog een helboel leren en dan te bedenken dat ik al een leven achter de rug heb hahaha. prachtig. Met een vriendelijke groet van mij. martin
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 24 juni 2010, 10:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 01:00
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Sjonge Sjonge wat moet ik nog een helboel leren en dan te bedenken dat ik al een leven achter de rug heb hahaha. prachtig. Met een vriendelijke groet van mij. martin |
Niet nodig Martin, ze (de dames) kijken toch alleen maar naar je foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 01:03
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Vond deze op het internet, vind hem hier wel toepasselijk
Toen de eerste rimpels kwamen was ik in paniek, ik liet mijn face toen liften in een prijzige kliniek.
Nou, mijn man vond het fantastisch, mijn gezicht was weer elastisch.
Niks geen rimpels, niks geen vouwen, net zo glad als bij ons trouwen.
Tot mijn man zei 'het is misschien gek... maar jouw kop past niet meer bij je nek'
Ach, een kleine ingreep, ze trekken dit dus strak en geven hier een sneetje, anders krijg je daar een zak.
Nou, mijn man was heel tevreden over wat ze met me deden.
De chirurg zat met mijn borsten in z'n maag want nu zaten die volgens hem veel te laag.
Toen ze waren opgehesen, leken ze een beetje klein, maar met siliconenvulling mochten ze er best weer zijn.
Nou, ik zag mijn man ontvlammen, want ik had dus zulke prammen.
Toen op een avond na het vrijen, keek hij peinzend naar mijn dijen.
En al had ie geen duidelijke kritiek ik ging toch weer terug naar de kliniek.
Ik had trouwens ook een buikje, dus na enig overleg liet ik dat meteen ontvetten, ze zuigen dat in no-time weg.
Om tegelijkertijd mijn billen minstens zo'n stuk op te tillen.
Ik was op ieder feestje weer in tel maar zat wel heel strak in mijn vel.
Mijn man was niet meer zo op zijn gemak, want op straat riepen jongens 'ga je lekker.... ouwe zak'.
Nou, toen kocht ie een toupetje en een veel te strak korsetje.
Hij ging wandelen en trimmen en in het fitnesscentrum gymen.
En maandenlang volgde hij een rigoureus dieet, tot hij zonder reden in de sauna overleed!
Daar stond ik op het kerkhof mooi te wezen aan het graf, maar nu hij erin lag was de aardigheid eraf.
Nu laat ik de kwabben zwellen en ik zal u wat vertellen...
Dames, laat je niet verlakken, laat de boel toch rustig zakken.
Met gladgestreken nekken valt het leven niet te rekken!
Koester buik en onderkinnen, echte schoonheid zit van binnen! |
Daarom zijn die foto's bij je profiel dus zo belangrijk ......
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 19 juni 2010, 01:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 01:17
|
|
|
|
Ben net terug van een paar daagjes weg en daar komt me toch een strijke aan...........................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HOPE331
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 01:23
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | De ideale man [snip]
|
Wat een ordinaire tekst, grapje moet kunnen maar ik snap persoonlijk niet dat je hier als christen nou echt lol om hebt.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 01:29
|
|
|
|
|
En weer effe bijgelezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 01:49
|
|
|
|
Hoi Zinga, ik heb ff wat voor je opgezocht in de psalmen (vertaling NBV)
het woord mij komt 510 keer voor het woord mijn komt 521 keer voor het woord ons komt 115 keer voor en het woord ik komt 586 keer voor
Maar sommige opwekking liederen daar heb ik ook niet zoveel mee. Een voorbeeld, een zin gaat als volgt: "Heer, weest welkom in ons midden" .... Dan zing ik niet mee, want als de Heer er niet is, welke reden zou ik dan hebben om daar te zijn ?? Het is toch de Here God die ons nodigt en niet andersom ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 03:31
|
|
|
|
De promotiefilm is alleen niet te zien, althans via mijn computer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 07:32
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | De ideale man [snip]
|
Geweldig
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 08:38
|
|
|
|
Volgens mij heeft je voorkeur voor een lied vooral te maken met een stukje beleving, maar dat is al eerder gezegd. En dat vind ik heel belangrijk, omdat zingen een van de manieren is om in contact te komen met God. De psalmen zijn daar een duidelijk voorbeeld van. In mijn gemeente zijn we gewend om vooral psalmen te zingen, helaas ook nog niet-ritmisch. Ik mis regelmatig dat stukje beleving, wat ik wel heel jammer en ook wel een gemis vind. ‘k Heb meerdere keren aangegeven bij de Kerkenraad, dat ik het graag anders zou zien. ‘k Zou nog veel liever zien, dat er ook ruimte komt voor andere liederen. ‘k Weet dat er meer mensen zijn die er zo over denken, maar dat zal tijd nodig hebben. Verder voel ik me (nog) teveel thuis in de gemeente, om een andere gemeente te gaan zoeken.
Dit is wel een van de redenen dat ik, samen met anderen uit de gemeente, in een commissie zit dit geregeld een sing-in organiseert. En dan zingen we vooral Opwekkingsliederen. Verder bezoek ik ook regelmatig gospel-concerten, dat heb ik – als aanvulling – wel nodig.
Wat betreft de psalmen, ik vind het vreemd als iemand zegt er helemaal niks mee te hebben. Jammer ook! Maar gelukkig zijn er ook Opwekkingsliederen gebaseerd op de psalmen, dus wie weet zing je ze onbewust dan toch nog. Veel psalmen (en gezangen) hebben zo’n diepe en rijke inhoud, als ik bijv. denk aan bepaalde psalmen van David. Ik kan daar echt door bemoedigd en geraakt worden. ‘k Moet zeggen dat er ook psalmen zijn, die ik – qua inhoud/tekst – moeilijk mee kan zingen. Wie moeite heeft met de oude berijming (is m.i. niet de beste vertaling) en melodie, moet eens luisteren naar Psalmen voor nu of naar de Sons of Korah. Dan kunnen ze weer voor je gaan leven!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 19 juni 2010, 09:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 08:41
|
|
|
|
'k Heb vandaag een familiedag, dus voetbal kijken zit er weer niet in.
Veel kijkplezier allemaal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 08:46
|
|
|
|
| RIANNE544 schreef: | Nieuwsgierig Voor welke organisatie zet jij je in? Het is inderdaad super gaaf om met deze doelgroep vakantie te vieren.  |
Daar ben ik ook benieuwd naar, Liesbeth! Ik ga zelf wel eens met de organisatie 'Op weg met de ander'. Dat gaat uit van de Vrouwenvereniging van de PKN (Gereformeerde Bond). Zij organiseren vakantieweken voor verstandelijk gehandicapten, maar ook voor lichamelijk gehandicapten. Het zijn inderdaad geweldige weken, 't kan zeker verslavend zijn!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 19 juni 2010, 08:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 08:48
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 09:00
|
|
|
|
Ik heb een pobleem met mjn pc. Als ik heel traag typ dan komen alle letters te voorschijn. Typ ik het normale tempo, dan vergeet de pc een hoop letters te tonen.
Wie weet waar dit aan ligt?
rnkenotsbod
Daar moes staan:
Dronken toetsenbord?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 09:13
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoi Zinga, ik heb ff wat voor je opgezocht in de psalmen (vertaling NBV)
het woord mij komt 510 keer voor het woord mijn komt 521 keer voor het woord ons komt 115 keer voor en het woord ik komt 586 keer voor
Maar sommige opwekking liederen daar heb ik ook niet zoveel mee. Een voorbeeld, een zin gaat als volgt: "Heer, weest welkom in ons midden" .... Dan zing ik niet mee, want als de Heer er niet is, welke reden zou ik dan hebben om daar te zijn ?? Het is toch de Here God die ons nodigt en niet andersom ??  |
Wow Cross... dat heb je snel gedaan!!
Ik zie ook wel es een lied voorbij komen waarin iets staat dat ik niet kan meezingen (van welke bundel dan ook) maar dat is geen reden om dan maar gelijk de hele bundel af te kraken, toch?
Bij de zin die jij aanhaalt kan ik me voorstellen dat deze zin is voortgekomen uit de belofte van Jezus: "Waar 2 of 3 in Mijn Naam vergaderd zijn ben Ik in hun midden". Ik heb er dan geen probleem mee om Hem ook daadwerkelijk welkom te heten. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Het is denk ik belangrijk dat je bewust bent van wat je zingt; dat je niet alleen met je mond zingt, maar ook met je hart. En ja; dan kun je idd wel eens wat tegenkomen dat je wenkbrauwen doet fronsen. Maar ik lig daar niet zo wakker van.
Ga je nu ook de Opwekkingsbundel screenen Welke 'bundel' is nu meer 'ik-gericht'? Moeten we nu David uit de Psalmen schrappen? (Retorisch bedoeld want ik ben dol op de Psalmen. Ben van plan David daar persoonlijk voor te bedanken! Later....
Gezegende Sjabbat!
GrZing!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zaterdag 19 juni 2010, 09:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 09:17
|
|
|
|
| Quote: | Mooie quote;
Het toppunt van een positief zelfbeeld : bedenken dat je ooit het snelste zaadje bent geweest! |
Toch krijg ik met dit soort uitspraken altijd meteen de neiging om te vragen: "Zegt dat dan iets over mij, of vooral over de kwaliteit van de rest van het zaad?"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 09:19
|
|
|
|
| FLORA809 schreef: | Hi Tess,
wat een geweldig stukje heb je geplaatst zeg, de uitleg is heel duidelijk een uitnodigend. Zou het niet de Heer zijn die jou in al die dingen leidt? En gelijk tot zegen bent voor anderen? veel liefs, Flora |
Ik hoop het van wel Flora, sterker nog...ik dénk het ook Bedankt voor alle lieve reacties, ik ga van de week maar es contact opnemen met de kerk!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |