| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 11:57
|
|
|
|
ik kijk uit naar zaterdag
met 6 pubers van 13 (jongens) naar slagharen
gelukkig wordt het mooi weer en hebben ze er bankjes ik denk dat ik me wel ga vermaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:00
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | wat denk je zelf¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  |
ik ben zo volgzaam als euh............................... een stronteigenwijze olifant ofzo 
alleen heb ik niet dat postuur
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op woensdag 23 juni 2010, 12:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:13
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | nou dat is opzich goed gelukt maar wat heeft het uiteindelijk opgeleverd? een aansteker maar die was van jezelf maar vooruit ondanks dat je qua kleur uit de toom viel verder paste je er best tussen je was aan het eind net zo vaag als de rest (op mij na dan ) |
a.oke,het was mijn eigen aansteker maar wie het kleine niet eert...... (dr viel geen geld uit ) b.het was niet knalroze het was ORANJE!!!!eg woar...... c.ik was adrem en helder als altijd,ik paste me slechts aan bij het niveau der voetballers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:14
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | ik kijk uit naar zaterdag
met 6 pubers van 13 (jongens) naar slagharen
gelukkig wordt het mooi weer en hebben ze er bankjes ik denk dat ik me wel ga vermaken  |
Neem een lekkere vette hap en stap in de achtbaan,geloof me,dan maak je je heeeeeeeeeelemaal niet meer druk om die pubers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:20
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/handen] [/url]
heren denken jullie ook aan werkhandschoenen of moet ik die nog halen ???  |
ja die moet ik wel mee hebben, want stel je voor dat mijn gemanicuurde nageltjes kapot gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:33
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Wat een ontzettend leuk en herkenbaar verhaal, Miek...en leuk verwoord! 
Persoonlijk ben ik lid van CM om gewoon algemene contacten op te doen... maar waar ik in eerste instantie liever eerst een poosje mailde alvorens echt persoonlijk contact aan te gaan, heb ik inmiddels geleerd dat je nog zo veel over iemand te weten kunt komen op die manier, iemand écht leren kennen doe je toch gewoon in persoon...en waarom ook niet? Take it easy, relax...als je wat vaker "tijd met elkaar doorbrengt" leer je al snel genoeg of het goed genoeg klikt om een vriendschap aan te gaan. Zo niet, no hard feelings, toch? Als je maar gewoon eerlijk bent, lijkt me...  |
Helemaal juist Tess! Ik ben nogal een koppig persoontje......nou ja,nogal?vreeeeeeeeeeeselijk koppig Ik kom over als een heel zelfstandige dame die zich zonder hulp prima redt,is ook zo maar dat is mijn overlevingsmodus,daar prik je niet zomaar doorheen om de echte Leanne te ontdekken.De heren op CM zijn zacht(zeer goede eigenschap) maar niet doortastend genoeg voor mij(of ik heb ze nog niet ontdekt).Pas in het echt leer je mij kennen als je een beetje je best doet.......
(dit lijkt wel een contactadvertentie,dat was niet de bedoeling! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | a.oke,het was mijn eigen aansteker maar wie het kleine niet eert...... (dr viel geen geld uit ) b.het was niet knalroze het was ORANJE!!!!eg woar...... c.ik was adrem en helder als altijd,ik paste me slechts aan bij het niveau der voetballers  |
a. tja als het geld was geweest was ik wel ff gaan graaien b. tijd voor hans anders c. sure dream on ik heb me braaf geprobeerd aan te passen aan jouw niveau maar dat was zo laag dat het zelfs voor mij niet haalbaar was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:38
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Neem een lekkere vette hap en stap in de achtbaan,geloof me,dan maak je je heeeeeeeeeelemaal niet meer druk om die pubers  |
ik ben heeeeeeel stoer maar in een achtbaan................................ nee dank u
ik durf niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Helemaal juist Tess! Ik ben nogal een koppig persoontje......nou ja,nogal?vreeeeeeeeeeeselijk koppig Ik kom over als een heel zelfstandige dame die zich zonder hulp prima redt,is ook zo maar dat is mijn overlevingsmodus,daar prik je niet zomaar doorheen om de echte Leanne te ontdekken.De heren op CM zijn zacht(zeer goede eigenschap) maar niet doortastend genoeg voor mij(of ik heb ze nog niet ontdekt).Pas in het echt leer je mij kennen als je een beetje je best doet.......
(dit lijkt wel een contactadvertentie,dat was niet de bedoeling! ) | stiekem toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:40
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | a. tja als het geld was geweest was ik wel ff gaan graaien b. tijd voor hans anders c. sure dream on ik heb me braaf geprobeerd aan te passen aan jouw niveau maar dat was zo laag dat het zelfs voor mij niet haalbaar was  |
a. b.ik ben kleurendoof! c.ik drink nooit wijn,ik drink nooit wijn,ik drink nooit wijn..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:41
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | stiekem toch?  |
valt het op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:42
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | a. b.ik ben kleurendoof! c.ik drink nooit wijn,ik drink nooit wijn,ik drink nooit wijn.......... |
a. zou je wel willen he b. echt? c. je dronk veel wijn, je dronk veel wijn, je dronk veel wijn.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 13:13
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | a. zou je wel willen he b. echt? c. je dronk veel wijn, je dronk veel wijn, je dronk veel wijn.............  |
a.tuurlijk niet b.wat zeg je?Rood? c.nu ben ik volslagen kansloos op CM..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 14:04
|
|
|
|
pvv+vvd+?
als het maar rechts is, weg met de linkse naieve hippies!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 14:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | En daarschiet in mijn ogen de predestinatieleer de bocht uit. Want zoals je dat nu voorstelt gaat in tegen het godsbeeld waar de bijbel over spreekt. Nl dat er geen aanzien des persoons is en dat God iedereen even lief heeft. En dat voor iedereen de verlossing geldt, niet voor enkelen waarbij Hij aandringt. Toen Hij Adam en Eva in het paradijs toeliet, gaf Hij hun de keuze en verantwoordelijkheid. Of was het ook zijn wil dat ze niet naar Hem luisterden? Als de keuze niet bestaat voor de mens, bestaat dan wel de verantwoordelijkheid? En als de verantwoordelijkheid niet bestaat, heeft het dan wel enige zin niet te zondigen? Want niet de genade, maar onze uitverkiezing zorgt ervoor dat we bij God horen. En wat we ook doen of laten, maakt niet zoveel uit, want we horen toch wel bij God. En we zijn toch wel behouden. |
Dus God wist niet van tevoren dat de mens zou vallen? en Jezus was een backup plan, een plan b?
Als ik je zo zie typen chat, vraag ik me af of paulus het hier niet tegen jou heeft:
rom 9:
13 gelijk geschreven staat: Jakob heb Ik liefgehad, maar Esau heb Ik gehaat. 14 Wat zullen wij dan zeggen: Zou er onrechtvaardigheid zijn bij God? Volstrekt niet! 15 Want Hij zegt tot Mozes: Over wie Ik Mij ontferm, zal Ik Mij ontfermen, en jegens wie Ik barmhartig ben, zal Ik barmhartig zijn. 16 Het hangt dus niet daarvan af, of iemand wil, dan wel of iemand loopt, maar van God, die Zich ontfermt. 17 Want het schriftwoord zegt tot Farao: Daartoe heb Ik u doen opstaan, opdat Ik in u mijn kracht zou tonen en mijn naam verbreid zou worden over de gehele aarde. 18 Hij ontfermt Zich dus over wie Hij wil en Hij verhardt wie Hij wil. 19 Gij zult nu tot mij zeggen: Wat heeft Hij dan nog aan te merken? Want wie wederstaat zijn wil? 20 Maar gij, o mens! wie zijt gij, dat gij God zoudt tegenspreken? Zal het geboetseerde soms tot zijn boetseerder zeggen: Waarom hebt gij mij zo gemaakt? 21 Of heeft de pottebakker niet de vrije beschikking over het leem om uit dezelfde klomp het ene voorwerp te vervaardigen tot eervol, het andere tot alledaags gebruik? 22 En als God nu, zijn toorn willende tonen en zijn kracht bekend maken, de voorwerpen des toorns, die ten verderve toebereid waren, met veel lankmoedigheid verdragen heeft – 23 juist om de rijkdom zijner heerlijkheid bekend te maken over de voorwerpen van ontferming, die Hij tot heerlijkheid heeft voorbereid?
EN HOE DUIDELIJK IS DIT NIET?:
29 Want die Hij tevoren gekend heeft, heeft Hij ook tevoren bestemd tot gelijkvormigheid aan het beeld zijns Zoons, opdat Hij de eerstgeborene zou zijn onder vele broederen; 30 en die Hij tevoren bestemd heeft, dezen heeft Hij ook geroepen; en die Hij geroepen heeft, dezen heeft Hij ook gerechtvaardigd; en die Hij gerechtvaardigd heeft, dezen heeft Hij ook verheerlijkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 14:29
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | hehe wordt er ook één wakker dat je daar nu pas achterkomt verbaast me wel een beetje ik had je toch hoger ingeschat marijan  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 16:03
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ja die moet ik wel mee hebben, want stel je voor dat mijn gemanicuurde nageltjes kapot gaan...  |
Zal ik een nagelvijl en nagellak meenemen grif? Ik heb alleen rood. Trek wel een bijpassend shirt aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 16:49
|
|
|
|
Ik herken het wel wat je zegt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 17:06
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Helemaal juist Tess! Ik ben nogal een koppig persoontje......nou ja,nogal?vreeeeeeeeeeeselijk koppig Ik kom over als een heel zelfstandige dame die zich zonder hulp prima redt,is ook zo maar dat is mijn overlevingsmodus,daar prik je niet zomaar doorheen om de echte Leanne te ontdekken.De heren op CM zijn zacht(zeer goede eigenschap) maar niet doortastend genoeg voor mij(of ik heb ze nog niet ontdekt).Pas in het echt leer je mij kennen als je een beetje je best doet.......
(dit lijkt wel een contactadvertentie,dat was niet de bedoeling! ) |
It takes time to do a good thing!
Een echt goeie kerel brengt dat geduld ook wel op hoor meis... 
(Jaja, kom maar op mannen...met het commentaar)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 17:24
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | It takes time to do a good thing!
Een echt goeie kerel brengt dat geduld ook wel op hoor meis... 
|
Ik weet het,ik kreeg vandaag weer bloemen (ik kan het ook niet helpen dames!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 17:54
|
|
|
|
Een slimme muis blijft in de vakantie thuis.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 23 juni 2010, 17:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 18:51
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | | zou al blij zijn met twee woortjes per sms |
er zullen veel lotgenoten zo hebben gezeten als jij, Brazeevel. Wat een veelzeggende zin. Ik hoop voor jou dat het beter word. Haal alles uit de kast wat je kunt om de beste vader te zijn die je kunt zijn; in gebed, in woorden en daden. Bid om wijsheid en inspiratie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:05
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | | zou al blij zijn met twee woortjes per sms |
Vaderdag was voor mij ook geen vaderdag. t was mijn weekend niet.
Gelukkig kon ik wel genieten van mijn Vader in de hemel. Gelukkig kan ik nog steeds mijn eigen vader bezoeken. Gelukkig mag ik wel weten dat ik vader van 2 lieve kids ben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:21
|
|
|
|
| Quote: | het zand is besteld dus donderdag hebben de kids even een zandbak voor de deur 
|
Wat ontzettend goed Grace ,dat je zoveel hulp hebt gekregen!
Heel veel succes morgen , het weer beloofd prachtig te worden! Fijne dag alvast!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:25
|
|
|
|
Liefde is: accepteren dat ze een vrouw is en anders denkt en voelt dan een man.
Thomas: andersom zou ook mooi zijn....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:32
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | openb 21 : 1 Ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Want de eerste hemel en de eerste aarde zijn voorbij, en de zee is er niet meer. 2 Toen zag ik de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, uit de hemel neerdalen, bij God vandaan. Ze was als een bruid die zich mooi heeft gemaakt voor haar man en hem opwacht. 3 Ik hoorde een luide stem vanaf de troon, die uitriep: ‘Gods woonplaats is onder de mensen, hij zal bij hen wonen. Zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal als hun God bij hen zijn. 4 Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen. Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij.’ 5 Hij die op de troon zat zei: ‘Alles maak ik nieuw!’ |
Heb onmiddellijk dat opwekkingslied in mn hoofd ( of kwam het uit het Liedboek )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:37
|
|
|
|
Dit las ik op het internet ;
Als elk zoentje een bloemetje zou zijn Dan zou jouw smoeltje een volkstuintje zijn.
Lief hè
*auteur onbekend *
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:47
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | het zand is besteld dus donderdag hebben de kids even een zandbak voor de deur  |
hopelijk blijft er voor vrijdag nog wat over...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:51
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Vaderdag was voor mij ook geen vaderdag. t was mijn weekend niet.
Gelukkig kon ik wel genieten van mijn Vader in de hemel. Gelukkig kan ik nog steeds mijn eigen vader bezoeken. Gelukkig mag ik wel weten dat ik vader van 2 lieve kids ben. |
Jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 20:11
|
|
|
|
Sjonge wat een weertje... 
Zal ik mijn winterkleding opbergen of is dat weer te voorbarig??
|
|
| Naar boven |
|
|