| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:17
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | we schrijven nu al enige tijd wat dingen in t onderwerp ..... de perfecte man en of de perfecte vrouw.
maar nu het volgende:
van welke dingen knap jij direct af? Welke dingen zijn echt van die dingen waarom jij niet met die ander zou kunnen omgaan?
(en dat scheten laten en boeren hoeven jullie niet neer te zetten.....staat er alvast) |
van scheten en boeren heb ik een stuk minder last als van gebrek aan diepgang en humor.
De grootste afknapper is voor mij zodra hij zegt dat hij een ict-er is
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op donderdag 24 juni 2010, 16:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:20
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Vroem....vroem..... morgen TT assen toe
lekker caravan opzetten , tv en digitenne installeren, en voetbal kijken op de TT camping. Vrijdag training kijken, bbq-en en s avonds en s nachts naar de nacht van Assen...... tot errug laat. Zaterdag de races en dan tent en caravan weer opruimen....pffff weer bbq-en..... en dan terug naar t westen.
daar kijk ik naar uit |
hahahahaha die Jonathan!! dan komt het kind zijn weer in je boven??? De sfeer schijnt waanzinnig goed te zijn, al zit je ook 3 dagen onder het plastic...zoals de meeste jaren. Dus dit jaar ga je het treffen ...met ikkweetniethoeveelnederlanders.... uhhhh..zelf ook in het bezit van zo"n racemonster?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:24
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | tja dat weet ik niet maar de glazen die ze vrijdag kreeg dronk ze braaf leeg  |
tja..rens..
Dan heb je er zicht op he? Heeft ze waarschijnlijk geen tijd gehad, om het in de struiken te kieperen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:32
|
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud)
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 22 heren en 3 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:36
|
|
|
|
| ESTHNA266 schreef: | Hoi hoi
Het lijkt mij leuk om mee te gaan met beide kids (2 en bijna 5 jaar) Maar wat is de bedoeling? Alleen eten/drinken meenemen voor jezelf of iets meenemen en alles bij elkaar leggen (op z'n amerikaans) dat iedereen van iedereen kan eten? En is er een specifieker adres. Voor de tomtom...(sorry heb geen puf om 32 pagina's vol berichten door te lezen)
Groetjes Esther |
hoi Esthna, leuk dat je ook meegaat. eten en drinken is als volgt: ieder voor zich (en evt. kids), je hoeft dus niet méér mee te nemen dan je zelf (en je kids) op kan qua eten en drinken.
het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel beter bekend als 'juffrouw Tok' Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
verzamelen is daar tot 12 uur. daarna steekt de hele meute de weg over en loopt langs de schaapskooi, over het zandpad de Ginkelse hei op. na plm. 1.5km (naar het schijnt) vind je aan de linkerhand een bos(je) met een grasveld eronder. en daar speelt het zich allemaal af.
wees wellekom!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:36
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | ook geen blouses ?  |
Nope! Sowieso draag ik weinig blouses, maar dan nog...alleen als een kledingstuk echt echt echt heeeeeeeeel erg gekreukeld is en ik het aan moet...nou ja, vooruit dan maar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:39
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | | Hoe ging het met dinsdag avond met de huiskring? |
Dat was heel gezellig, lekker relaxed!  Maar wel heul laat thuis...
Thanks!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | succes met zn allen vandaag!! |
even bij de les blijven, juffie!
ik begrijp dat het er van bovenaf de kast heel anders uitziet, maar het is toch echt morgen pas.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 24 juni 2010, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:36
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | Persoonlijk stoor ik me aan het tuttige gedoe. Ik bedoel er mee, het overdreven opmaken en honderden euro's besteden om met de laatste mode mee gaan. Ik wil er niet mee zeggen dat ze zich niet mag opmaken en in versleten (wat in sommige gevallen mode is) kleding lopen. Ze mag van mij best opmaken en er netjes en verzorgt uitzien.
Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Dus niet overdrijven met kleding en make-up. |
en jij bepaald wat normaal is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:37
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Helemaal mee eens Jonathan,ik wil er nog 2 dingen aan toevoegen: Jaloezie en claimend gedrag |
ja, dat zijn idd. dingen waar ik het al gauw voor gezien houd... Sommige dingen zijn bij mij al zo vanzelfsprekend not done dat ik er niet eens meer over nadenk of dat een afknapper is...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 24 juni 2010, 17:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:42
|
|
|
|
Ok dus de buggy mee is ook geen overbodige luxe...Ook wel weer handig voor alle spullen... Heb de gegevens gelijk in de navigatie gezet..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:46
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | Ik wil nog even inhaken over de discussie over het taalgebruik, en daarna gaan we weer on topic ondergetekende omschrijven (sorry kon het niet laten haha).
Vloeken en platvloers taalgebruik hoort niet thuis in het leven van een christen, en hoort dus niet thuis op een christelijk forum of christelijke chatbox! Het feit dat we niet perfect zijn en ons daar niet altijd aan weten te houden, geeft ons geen vrijbrief om dan maar de van alles te gaan posten! Ik mag toch veronderstellen dat onze regels bekend zijn. |
Volgens mij was het niet bedoeld als een vloek, maar gebruiken ze in het westen gewoon wat hardere taal... dat is wat ik ervan begrepen heb... (en ook ik kon het niet laten om dit nog ff toe te voegen... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:56
|
|
|
|
| ESTHNA266 schreef: | Ok dus de buggy mee is ook geen overbodige luxe...Ook wel weer handig voor alle spullen... Heb de gegevens gelijk in de navigatie gezet.. |
gelukkig ligt er een geasfalteerd fietspad langs het zandpad, scheelt een hoop ploegwerk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:57
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Vaderdag was voor mij ook geen vaderdag. t was mijn weekend niet.
Gelukkig kon ik wel genieten van mijn Vader in de hemel. Gelukkig kan ik nog steeds mijn eigen vader bezoeken. Gelukkig mag ik wel weten dat ik vader van 2 lieve kids ben. |
idd. Jonathan... genieten van de Hemelse Vader. Vind het erg voor je dat je het op die manier moest meemaken.
Ik moest er ook aan denken... gelukkig dat (ook) ik een Hemelse Vader heb die om mij geeft. Ook al leeft mijn vader nog steeds, voor mij voelt hij niet als een 'vader'...en de behoefte tot nu toe ontbreekt om die mensen die mijn 'ouders' heten te zien... Ergens heb ik er soms nog wel verdriet om dat ik die mensen niet in mijn leven heb gehad zoals ik het zo graag gezien had... maar gelukkig wil God mijn steun en toeverlaat zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:13
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en jij bepaald wat normaal is?
 |
Wél wanneer het gaat om wat hij zelf aantrekkelijk vind of niet, lijkt me...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:16
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Vaderdag was voor mij ook geen vaderdag. t was mijn weekend niet.
Gelukkig kon ik wel genieten van mijn Vader in de hemel. Gelukkig kan ik nog steeds mijn eigen vader bezoeken. Gelukkig mag ik wel weten dat ik vader van 2 lieve kids ben. |
Ditzelfde gold voor mijn ex...dus hebben ze vaderdag het weekend ervoor al gevierd... Daar staat tegenover dat uk's verjaardag voor mij vreemd zal worden omdat hij op de dag zelf bij zen papa is... hoewel ik op zich niet zo heel veel problemen heb met "gespleten huishoudens" vind ik dit altijd echt rotsituatie's
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:19
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Volgens mij was het niet bedoeld als een vloek, maar gebruiken ze in het westen gewoon wat hardere taal... dat is wat ik ervan begrepen heb... (en ook ik kon het niet laten om dit nog ff toe te voegen... ) |
Neemt niet weg dat meerderen aangegeven hebben het taalgebruik te grof te vinden, en daar mag m.i. best rekening mee gehouden worden. Niet iedereen op CM is westerling, en zo "laid back" qua taalgebruik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:53
|
|
|
|
CM heeft een meerkeuzevraag: Kinderwens? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is wat vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.
Voor de volledigheid zou het goed zijn een optie toe te voegen in de trant van:
Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:
Nee, maar als je zelf kinderen hebt, is dat geen bezwaar.
Nee, maar jouw kinderen zijn welkom (staat zo op CP)
mvrgr,
Thomas, die bij deze vraag geen rekening houdt met een eventuele invloed op linc-scores.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 25 juni 2010, 01:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:59
|
|
|
|
hallo CM ers
binnenkort zal er weer gestart worden met een aantal schuurpraise avonden in de buurt van Hoogeveen. dit zijn super gezellige avonden die plaatsvinden in een grote schuur op het gezellige platte land. en ze zijn echt super vandaar ook deze oproep en uitnodiging
De volgende optredens zijn gepland:
11 JULI: DAAN KROEZE (kan ik helaas zelf niet) 18 JULI: THE COUNTRYTRAILBAND 8 AUGUSTUS: GERALD TROOST 15 AUGUSTUS: JOH.DE HEER AVOND=> HOMECOMING MET VELE MUZIKANTEN
PLAATS: VERLENGDE HOOGEVEENSE VAART 156 7917 TG GEESBRUG VOOR MEER INFORMATIE:06-30091122/ 0524-291845 en de site
http://www.schuurpraise.nl/
TIJD: 19:00 UUR
EN DE KOFFIE STAAT NA AFLOOP KLAAR!!
het is echt een geweldig samenzijn met allerlei mensen uit verschillende kergenootschappen. deze avonden worden nu al jaren georganiseerd en het bezoekersaantal neemt alleen maar toe
Dus lijkt het je wat? je bent van harte uitgenodigd, neem vrienden,vriendinnen,kinderen (er is volop speelruimte voor kinderen) familie collega's mee. op bovengenoemde telefoonnummers kun je meer info krijgen.
of mail mij gerust als je vragen hebt.....
PS: als je komt, wil je dan zelf een stoel meenemen?
als je mee wil, mag je je ook opgeven bij mij dan kunnen we ergens afspreken en als groep heen gaan
bij opgave even vermelden welke avond(en) je mee zou willen..
groetjes Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE866
|
op zondag 4 juli 2010, 21:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:09
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | benieuwd wat voor lekkkers er gekookt wordt.................................. zet hier je maaltijd en/of evt. recepten neer..............................
Vandaag eten we heelijke spinaziestmpot met Italiaanse gehaktstaafjes en vla toe  |
Wij hebben net Ierse lunch gegeten. zo noemen we het omdat we het de 1e keer in Ierland aten tijdens de lunch Je bakt voor iedereen een kipfiletje of kippenbout dan stokbroodjes afbakken. sla, komkommer tomaat en mayonaise en zout en peper oop tafel zetten. Stukje stokbrood afsnijden en daar dan van alles opknutselen. Is heel lekker het knoeit wel fatsoenlijk eten kun je er niet mee. maar ja wij eten graag wild
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en jij bepaald wat normaal is?
 |
Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:38
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | | Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij. |
Ik begrijp je standpunt, maar vind er helemaal niets mis mee, dat je je mooi wil maken voor iemand waar je graag mee samen wil zijn. Als ik voor mezelf spreek, ik voel mezelf prettig als ik er verzorgd en leuk uitzie, ook zonder speciale reden, en die binnenkant ontdekken komt vanzelf wel, lijkt mij. Dat heeft tijd nodig. Liefs, Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:39
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | | Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij. |
Ik begrijp je standpunt, maar vind er helemaal niets mis mee, dat je je mooi wil maken voor iemand waar je graag mee samen wil zijn. Als ik voor mezelf spreek, ik voel mezelf prettig als ik er verzorgd en leuk uitzie, ook zonder speciale reden, en die binnenkant ontdekken komt vanzelf wel, lijkt mij. Dat heeft tijd nodig. Liefs, Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als niemand in staat is God te weerstaan, vraag je je af waarom Hij niet bij iedereen aandringt. Of Hij dringt wel bij iedereen aan, wat ik geloof en de mens wijst Hem af en gaat zijn eigen weg. |
Dat is dus wat Harald en ik ook geloven als je goed leest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:54
|
|
|
|
Iedereen heeft een eigen referentiekader. Dat wordt gevormd door opvoeding, geloof, opleiding, vriendenclub, werk, collega's, etc etc. Dat houd dus in dat wat voor jou normaal is, bij een ander als afwijkend gedrag word gezien, en vice versa.
Sommige mensen kopen standaard bij een Zeeman, Wibra, C&A of kringloopwinkel. Er zijn echter ook mensen voor wie het normaal is dat de kleding uit de duurdere winkels, bijv. PC Hoofdstraat komt. De ene vrouw zal nooit zonder een make-up de deur uitgaan, de ander gebruikt nooit make-up of parfum.
Daar heb je het als nieuwe man in haar leven maar mee te doen.... onzin dus om gelijk te verwachten dat ze aan jouw standaard moet voldoen, omdat dat het enige ware "normaal" is.
Dit even als verduidelijking op mijn opmerking die er, geloof me, niet geplaatst was om jou af te katten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Zodra de term uitverkiezing selectie gaat betekenen gaat het de mist in vind ik. Want dan gaat het in tegen het godsbeeld waar de bijbel verder over spreekt. |
Toch is er sprake van selectie bij God. Denk aan de bokken en de geiten, de dwaze en wijze maagden, twee die op het land zijn waarvan er 1 weggenomen wordt etc etc.
De selectie vindt plaats op basis van Gods genade, niet zozeer vanwege individuele klasse van de spelers. Het is dus Gods kwaliteit die bovenaan staat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:03
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | CM heeft een meerkeuzevraag: Zou je nog kinderen willen? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is me te vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.
Ik zou graag een optie toegevoegd zien in de trant van:
Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:
Nee, maar als je kinderen hebt, is dat geen bezwaar.
mvrgr,
Thomas |
Tja, maar als je dan echt duidelijkheid wil, moet je nog meer opties geven, zoals bijv:
nee, en als jij al kinderen hebt, haak ik bij deze af. nee, maar als jij al kinderen hebt, kunnen die wellicht bij je ex gaan wonen?
volledigheid gaat voor alles Thomas, en de waarheid is soms hard, maar beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald
mvrgr.
Pieter die sinds n poosje stiefpapa mag zijn en in het najaar de ooievaar verwacht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:06
|
|
|
|
dus als ik t goed begrijp kunnen we beter ons taalgebruik aanpassen aan het zwaarste kruidje-roer-me-niet op de site?
kanonne... mag ik wel 2 wachters voor mn lippen zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:26
|
|
|
|
@CHAT, er staan universele en algemene principes in rom 8, niet alleen over israel, daar gaat het meer specifiek over in rom 11. en dit stuk postte ik men een bedoeling, in de contex van mijn inleiding en andere teksten.
jij leest meer tussen de regels door en vaart op eigen compas, qua beleving en interpretatie, ie je niet echt inhoudelijk reageren of Bijbelse weerlegging geven, dus ik hou op met deze discussie.
no hard feelings broer, wens je het beste, maar qua topic is dit een doodlopende weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:29
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dus als ik t goed begrijp kunnen we beter ons taalgebruik aanpassen aan het zwaarste kruidje-roer-me-niet op de site?
kanonne... mag ik wel 2 wachters voor mn lippen zetten  |
of gewoon een slot erop
|
|
| Naar boven |
|
|