| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:51
|
|
|
|
Donderdag 24 juni:
ALS LEIDING UITBLIJFT!
Als IK je er toe aanspoor - handel dan, wannèèr je niet duidelijk leiding hebt, ga dan rustig verder op het pad van de plicht, dat IK voor je heb uitgestippeld. Geen vrees, geen paniek, doe rustig je dagelijkse plicht. Deze geloofshouding zal evenzeer beloond worden, als het handelen volgens MIJN directe leiding. Verblijd je over het gevoel van veiligheid, dat je bezit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:55
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Haha, de liefde van de man gaat door de maag, denk je? Maar heb toch liever dat hij het dan zelf zegt hoor.( of kookt) En telkens van hem wegkijken omdat hij weigert zn tanden te poetsen, is ook niet echt bevorderlijk voor een relatie,toch! Laat staan zoenen, Yak  |
Dus jij wijst iemand af, zelfs al is dat de lief van je leven, en de avond van te voren heeft hij heerlijke knoflook op. Terwijl jij wel merkt dat de man voor jouw is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:55
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Maar de mooie herinneringen blijven, Eva! Anders plaats je zo'n mooi gedicht niet. |
Voor mij wel mooie herinneringen, daar heb je gelijk in Marian. Niet iedereen kan dat helaas zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | op zich heeft David groot gelijk hoor... een linkse of zelfs een centrumlinkse regering zou een zeer groot drama worden voor het land. links heeft de aangeboren handicap andermans geld te herverdelen voordat het verdiend is. sinterklaasje spelen kan niet meer, er moet nu keihard GEWERKT worden om de welvaart nog enigszins te behouden in dit land. dusse... IEDEREEN de armpjes uit de mouwen!! |
En jij maar lachen en Duitsland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:57
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | | zou al blij zijn met twee woortjes per sms |
En maar wachten op dat berichtje dat maar niet komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:58
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 24 juni 2010, 23:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:59
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ditzelfde gold voor mijn ex...dus hebben ze vaderdag het weekend ervoor al gevierd... Daar staat tegenover dat uk's verjaardag voor mij vreemd zal worden omdat hij op de dag zelf bij zen papa is... hoewel ik op zich niet zo heel veel problemen heb met "gespleten huishoudens" vind ik dit altijd echt rotsituatie's  |
Jammer is dat he' Tess... Ik zou me zo kunnen voorstellen dat ook als je gescheiden bent dat je je kinderen een zo goed mogelijke situatie voor ze wilt creeeren, en juist die dagen als vaderdag, moederdag of verjaardagen, dat je dat ook met je kinderen wilt beleven... ik moet er niet aan denken dat het moederdag is, ik moeder zou zijn maar op die dag bijv. geen kontakt zou hebben met je kinderen... dat lijkt me echt zo'n rare situatie, met name voor de kids... En ja, dat lijkt me dus ook een rare situatie Tess, dat je niet bij zijn verjaardag kan zijn... sterkte !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:00
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ditzelfde gold voor mijn ex...dus hebben ze vaderdag het weekend ervoor al gevierd... Daar staat tegenover dat uk's verjaardag voor mij vreemd zal worden omdat hij op de dag zelf bij zen papa is... hoewel ik op zich niet zo heel veel problemen heb met "gespleten huishoudens" vind ik dit altijd echt rotsituatie's  |
Ja, Tes en doet ook veel pijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:03
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | idd. Jonathan... genieten van de Hemelse Vader. Vind het erg voor je dat je het op die manier moest meemaken.
Ik moest er ook aan denken... gelukkig dat (ook) ik een Hemelse Vader heb die om mij geeft. Ook al leeft mijn vader nog steeds, voor mij voelt hij niet als een 'vader'...en de behoefte tot nu toe ontbreekt om die mensen die mijn 'ouders' heten te zien... Ergens heb ik er soms nog wel verdriet om dat ik die mensen niet in mijn leven heb gehad zoals ik het zo graag gezien had... maar gelukkig wil God mijn steun en toeverlaat zijn. |
Fijn Susannah dat je GOD dan toch je Vader kunt noemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:05
|
|
|
|
| HARALD285 schreef: | | Je zou God's selectie ook kunnen vergelijken met het uitzoeken van een boek over paddenstoelen in de boekenwinkel, er zijn 100 boeken over paddenstoelen, maar je koopt dat ene boek, die andere boeken zijn niet slechter dan dat ene boek, maar jij kiest dat ene boek omdat jij dat boek wil. |
Sorry, maar deze vergelijking snap ik niet zo. Waarom zou je Gods uitverkiezing moeten vergelijken met een boek over paddestoelen????
Reageer je op mijn eerdere post; want die link ontgaat me eigenlijk.
GrZing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:05
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Vaderdag was voor mij ook geen vaderdag. t was mijn weekend niet.
Gelukkig kon ik wel genieten van mijn Vader in de hemel. Gelukkig kan ik nog steeds mijn eigen vader bezoeken. Gelukkig mag ik wel weten dat ik vader van 2 lieve kids ben. |
En die kids houden van jou Jonathan en hebben echt wel aan je gedacht die dag
Fijn hè, als je je eigen vader nog hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:08
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | jac 1
26 Indien iemand meent godsdienstig te zijn en daarbij zijn tong niet in toom houdt, maar zijn hart misleidt, diens godsdienst is waardeloos |
mijn tip David is: Denk ff na voor je weer dit soort dingen hier neerzet... en anders... blader ff terug naar wat ik eerder schreef...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:10
|
|
|
|
Mijn ideale man is niet de perfecte man, maar een man waar ik lekker mee kan kletsen, lol mee kan hebben, serieus mee kan zijn, mee kan lachen, mee kan huilen, mee kan delen en waar ik mezelf kan zijn...  En misschien wel het belangrijkste, waar je elkaar aanvoelt in het geloof, waar je elkaar begrijpt, waar je ook in kunt delen...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 24 juni 2010, 23:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLORA809
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:16
|
|
|
|
Geweldig al die prietpraat, ik heb hartelijk gelachen om jullie verhalen.
Toen mijn zoon een jaar of drie of vier was vroeg hij aan oma een spekje. Oma: maar zoveel snoep is niet goed voor je tanden! Antwoord: maar wel voor mijn tong!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Iedereen heeft een eigen referentiekader. Dat wordt gevormd door opvoeding, geloof, opleiding, vriendenclub, werk, collega's, etc etc. Dat houd dus in dat wat voor jou normaal is, bij een ander als afwijkend gedrag word gezien, en vice versa.
Sommige mensen kopen standaard bij een Zeeman, Wibra, C&A of kringloopwinkel. Er zijn echter ook mensen voor wie het normaal is dat de kleding uit de duurdere winkels, bijv. PC Hoofdstraat komt. De ene vrouw zal nooit zonder een make-up de deur uitgaan, de ander gebruikt nooit make-up of parfum.
Daar heb je het als nieuwe man in haar leven maar mee te doen.... onzin dus om gelijk te verwachten dat ze aan jouw standaard moet voldoen, omdat dat het enige ware "normaal" is.
Dit even als verduidelijking op mijn opmerking die er, geloof me, niet geplaatst was om jou af te katten.  |
Pieter, er is ook nog een middenweg tussen de Wibra en de PC Hoofdstraat... bijv. H & M, niet duur, kwaliteit en toch leuke betaalbare kleding... leuke, mooie, hippe kleding hoeft niet duur te zijn wat mij betreft... !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:25
|
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]Wat ontzettend mooi, Marianne...dank je wel! Ik ben blij te mogen zeggen dat ik inmiddels definitief besloten heb om mij inderdaad te laten dopen... Heb ook al contact opgenomen met de kerk en 31 Oktober is de grote dag Ik ga dit lied zeker onthouden, heel waardevol!
Voor Uw Liefde Heer Jezus, dank U wel .... gefeliciteerd Tess.
http://www.youtube.com/watch?v=o9am_DU8EFw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:32
|
|
|
|
Eentje niet van een kind maar van een volwassene en al van heel veel jaren geleden:
Oom van me was een keer ergens gaan eten met m'n vader. Afijn, voor allebei een lekkere biefstuk . Alleen de een was beduidend groter dan de ander. M'n vader zegt: Bertus , pak jij maar eerst. Ome Bertus pakt de grootste. Zegt mn vader : Bertus , als je eerst pakt moet je wel een beetje bescheiden zijn he. Bertus zegt daarop , maar welke zou jij dan gepakt hebben als je eerst mocht. Ja, de kleinste natuurlijk, waarop bertus zegt : ja , dat wist ik wel daarom pak ik deze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:36
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Sorry, maar deze vergelijking snap ik niet zo. Waarom zou je Gods uitverkiezing moeten vergelijken met een boek over paddestoelen????
Reageer je op mijn eerdere post; want die link ontgaat me eigenlijk.
GrZing |
Het was meer een ander soort vergelijking van God's selectie waarbij de persoonlijke verantwoordelijkheid van de mens er niet toe doet. Het gaat daarbij ook niet waar de boeken over gaan, het gaat om de keuze. Dat is wat belangrijk is in God's selectie, de keuze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:37
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | nee hannah morgen,vrijdag dus  |
oke, dacht ook dat het vandaag al was geweest... als het weer net zo goed is als vandaag... houden jullie 't wel droog... Mij is het tever... en bovendien werk ik morgenochtend, maar wens jullie allen succes !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANID014
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 01:14
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Pieter, er is ook nog een middenweg tussen de Wibra en de PC Hoofdstraat... bijv. H & M, niet duur, kwaliteit en toch leuke betaalbare kleding... leuke, mooie, hippe kleding hoeft niet duur te zijn wat mij betreft... !  |
Op het gevaar af dat we een beetje ‘off topic’ gaan wil ik toch even reageren op die kleding. Ieder draagt kleding waarvan hij/zij vindt dat dat bij hem/haar past. Dit is onafhankelijk van duur of goedkoop – maar het is natuurlijk wel afhankelijk van je eigen financiële plaatje! Ik draag kleding van b.v. Basler, Frankwalder, Delmod,Betty Banly of Gerry Weber en Mc Gregor; daar hoeft toch geen ander mee te zitten want dat betaal ik toch zelf en ik voel me daar prettig bij. ( En ook in dit soort zaken houden ze elk seizoen uitverkoop!).
Waar ik overigens echt direct en helemaal op afknap is: - Te laat komen op afspraak zonder even een klein berichtje van hoe of wat. - Stinkende adem door drank, tabak, knoflook e.d. . - Geheel onverzorgd voorkomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:08
|
|
|
|
Terwijl de meeste leden van cm nu nog op 1 oor liggen, ben ik allang op. De zon schijnt vollop, en hopelijk blijft hij/zij dat de hele dag doen. Over ca 1 uur ben ik al weg. Bepakt en bezakt. Het goede humeur neemt de meeste plaats in in mijn tas. Ik hoef alleen de hond nog even uitgebreid uit te laten. De hond gaat dus ook mee. De katten laat ik wel thuis, die vermaken zich zelf maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:21
|
|
|
|
| GERALD265 schreef: | Ik moet eerlijk zeggen, dat ik nooit over deze vraag nagedacht heb. Het lijkt me zo vanzelfsprekend, dat het hier gaat om een kinderwens in een nieuwe relatie!  |
Lijkt mij ook logisch! Anders was de vraagstelling toch heel anders geweest; Had je kinderen gehad willen hebben?
(En voor mij is het meer dan een open deur dat God bepaalt of je wel of geen kinderen mag krijgen.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:25
|
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]
Wat een ontzettend fijn bericht Tessybear! Een zegen van boven! God zij dank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:27
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dus jij wijst iemand af, zelfs al is dat de lief van je leven, en de avond van te voren heeft hij heerlijke knoflook op. Terwijl jij wel merkt dat de man voor jouw is. |
Hey..even goed lezen wat ik er neergezet heb! Onverzorgd GEBIT,voor de rest moet je maar ff teruglezen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:32
|
|
|
|
Heel veel succes vandaag! Wat super voor je , Grace. dat je zoveel hulp hebt en dat je vanavond met een voldaan gevoel je tuin in kijkt ( hoop ik ).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:34
|
|
|
|
| HARALD285 schreef: | Het was meer een ander soort vergelijking van God's selectie waarbij de persoonlijke verantwoordelijkheid van de mens er niet toe doet. Het gaat daarbij ook niet waar de boeken over gaan, het gaat om de keuze. Dat is wat belangrijk is in God's selectie, de keuze. |
Ja, dat begrijp ik. Maar de bijbelse voorbeelden laten nu juist heel duidelijk wèl de menselijke verantwoordelijkheid zien. Die mag je toch niet zomaar aan de kant schuiven?
Voor mij gaat de bijbel boven alles....
GrZing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:42
|
|
|
|
De perfecte man...
... heeft een plaatsje in de trein voor mij vrijgehouden in de ochtendspits; ... haalt met een breeede glimlach zijn tas, laptop en rugzak van de stoel naast hem af; ... heeft een station eerder al een cappucino voor mij gehaald; ... zit aan het gangpad en houdt de linkerkant van mijn krantje vast; ... heeft geen ochtendhumeur en wenst mij een stralende dag toe; ... maakt mij wakker als ik de trein uitmoet...
GrZing!
Oh ja; hij is óók knap en gespierd en stoer en....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:43
|
|
|
|
Goeiemorgen!!!!!!
Het wordt een straaaaaaaaaaaalende dag probeer te genieten........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:43
|
|
|
|
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat
ja zeggen ze ik heb nog kinderen en mn broers en zussen en mn vader moeder buren
oke oke
maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan
alleen
wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten
ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen nee prima zo
maar stilletjes toch alleen
nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo maar toch op cm want alleen is wel stil
hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn om welke reden we dan ook alleen zijn
ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart
ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug je wil je verhaal wel eens kwijt wat je ook niet tegen iedereeen verteld even een luisterend oor soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs weer alleen alleen alleen ja maar ik heb cm lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand ja oke is wel gezellig soms maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen en dan weer alleen alleen allen
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op vrijdag 25 juni 2010, 07:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:55
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | De perfecte man...
... heeft een plaatsje in de trein voor mij vrijgehouden in de ochtendspits; ... haalt met een breeede glimlach zijn tas, laptop en rugzak van de stoel naast hem af; ... heeft een station eerder al een cappucino voor mij gehaald; ... zit aan het gangpad en houdt de linkerkant van mijn krantje vast; ... heeft geen ochtendhumeur en wenst mij een stralende dag toe; ... maakt mij wakker als ik de trein uitmoet...
GrZing!
Oh ja; hij is óók knap en gespierd en stoer en....  |
Als je hem vind, vraag dan even of hij ook een broer heeft?
|
|
| Naar boven |
|
|