Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 10:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | pfff, vandaag en morgen eet ik niets...heb te veel gegeten tijdens het weekend in Oostkapelle... ...ik moest van Visser |
Frank..... neem jij nog maar lekker een paar kroketten hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 11:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank..... neem jij nog maar lekker een paar kroketten hoor.  |
...ik heb maar 1 kroket gegeten en dat was meer dan genoeg...Ik ben al thuis hoor sinds een 0930u ongeveer...de andere sliepen nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 11:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank..... neem jij nog maar lekker een paar kroketten hoor.  |
En bedankt voor het voederen he,nu zit die jongen misselijk en gefrustreerd thuis en gaat hij zich op het forum afreageren,zitten wij er weer mee.........
Er moeten maatregelen genomen worden voor de picknicks weer beginnen
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 12 februari 2012, 11:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 14:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En bedankt voor het voederen he,nu zit die jongen misselijk en gefrustreerd thuis en gaat hij zich op het forum afreageren,zitten wij er weer mee.........
Er moeten maatregelen genomen worden voor de picknicks weer beginnen |
...ik zal jullie niet meer lastigvallen, hoor. Naar de pn's ga ik ook al niet meer want daar moet ik ook van alles eten...hoewel dat BBQ-boutje wel erg lekker was ...ondanks het feit dat ik het onder dwang moest eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 15:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zal jullie niet meer lastigvallen, hoor. Naar de pn's ga ik ook al niet meer want daar moet ik ook van alles eten...hoewel dat BBQ-boutje wel erg lekker was ...ondanks het feit dat ik het onder dwang moest eten. |
de volgende keer, Frank, M O E T je er wel helemaal 2 eten....ga je je alvast maar voorbereiden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 15:50
|
|
|
Sundagse sla
Lekker en makkelijk (bijna geen afwas) 5 verschillende soorten sla in een kom. Daar over heen 1 halve ui snipperen, daarop 2 eieren, (gekookt hard) 3 kleine tomaatjes, en 1 balletje fetta kaas (in plakjes) Een halve komkommer er overheen schaven aan plakjes (met kaas schaaf) beetje peper en zout er overheen strooien, + een scheutje azijn, effe hussele dan een paar plakjes geschaafde kaas er overheen, het geheel effe smelten in de micro wave . Dan 250 gram pp mager spek bakken, en zonder vet er overheen gooien.
Neem van mij maar aan das lekker, dat (vr)eet de koningin niet eens
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 12 februari 2012, 23:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 15:56
|
|
|
TINK100 schreef: | de volgende keer, Frank, M O E T je er wel helemaal 2 eten....ga je je alvast maar voorbereiden....  |
Ik sal je wel hellepe Tink.... Op naar de eerste picknick
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 16:30
|
|
|
Hm, hier ook sla vandaag. Een maaltijdsalade van botersla, met eitje, kipreepjes, uitjes, tomaatjes, feta en een restje pasta.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 16:34
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, hier ook sla vandaag. Een maaltijdsalade van botersla, met eitje, kipreepjes, uitjes, tomaatjes, feta en een restje pasta. |
Wat is botersla??? Ik ben niet zo'n ei-figuur...feta lust ik wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 16:45
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Sundagse sla
Lekker en makkelijk (bijna geen afwas) 5 verschillende soorten sla in een kom. Daar over heen 1 halve ui snipperen, daarop 2 eieren, (gekookt hard) 3 kleine tomaatjes, en 1 balletje fetta kaas (in plakjes) Een halve komkommer er overheen schaven aan plakjes (met kaas schaaf) beetje peper en zout er overheen strooien, + een scheutje azijn, effe hussele dan een paar plakjes geschaafde kaas er overheen, het geheel effe smelten in de micro wave . Dan 250 gram pp mager spek bakken, en zonder vet er overheen gooien.
Neem van mij maar aan das lekker, dat vreet de koningin niet eens  |
Ik mis hierbij de frietjes. Dan is het voor mij helemaal af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 17:00
|
|
|
Neem van mij maar aan das lekker, dat vreet de koningin niet eens
Ik eet meestal lekker en vreet niet.......wat een taalgebruik......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 17:16
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Sundagse sla
Neem van mij maar aan das lekker, dat vreet de koningin niet eens  |
Feta is toch altijd in plakken en bolletjes mozarella? (niet dat het uitmaakt, beiden zijn lekker door de sla )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS636
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 18:08
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Feta is toch altijd in plakken en bolletjes mozarella? (niet dat het uitmaakt, beiden zijn lekker door de sla ) |
Ik heb zonet patat gegeten en 2 kaas souflees. Was zelfgemaakte patat. Het was heel lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:16
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Feta is toch altijd in plakken en bolletjes mozarella? (niet dat het uitmaakt, beiden zijn lekker door de sla ) |
Tja en sla altijd in een zakkie je denk toch niet dat een kaasfabriek alles in plakkies maakt of in kleine blokkies. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat: De geiten in het grootte duitsland al zo zijn gemanipuleerd dat ze bij het melken meteen maar blokkies geven spekkies zullen bij jullie ook al wel ergens aan een boom groeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Neem van mij maar aan das lekker, dat vreet de koningin niet eens
Ik eet meestal lekker en vreet niet.......wat een taalgebruik......  |
Uwe miskende koninklijke hooghartigheden daar gelaten, neemt u mij niet kwalijk, ik wist niet dat uwe konklijke hooghartigheid ook neuzelaars top[c,s aandeed. mijn nederige excuses voor het taal gebruik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Uwe miskende koninklijke hooghartigheden daar gelaten, neemt u mij niet kwalijk, ik wist niet dat uwe konklijke hooghartigheid ook neuzelaars top[c,s aandeed. mijn nederige excuses voor het taal gebruik  |
Ach, het zijn gewone fatsoennormen hoor om het over eten te hebben ipv .........brrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 23:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, het zijn gewone fatsoennormen hoor om het over eten te hebben ipv .........brrrr |
Oh dus toch de stille vennoot van het moderatie team van cm Voor de rest heeft u niets met eten althans wat er hier gegeten wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | pfff, vandaag en morgen eet ik niets...heb te veel gegeten tijdens het weekend in Oostkapelle... ...ik moest van Visser |
Vandààr dat de radijsschaal zo snel leeg was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:25
|
|
|
Verse ertwensoep staat al op me te wachten... Alleen maar aanschuiven... Hèèrlijk gevoel is dat soms
Tijd geleden dat ik het gegeten heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:47
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vandààr dat de radijsschaal zo snel leeg was...  |
...er waren zenkele zaken waarvan ik zelfs de kans nog niet kreeg om eens te proeven. Ik heb zelfs geen radijsje gezien laat staan gegeten...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 13 februari 2012, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:55
|
|
|
Broccoli met aardappels en een beenhammetje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:33
|
|
|
Nieuw nieuw nieuw
Javaanse kip met rijst
Ik ben benieuwd of die lekker is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoeft ook helemaal niet hoor, je eigen te bewijzen aan mij deze ezel stoot zich niet aan een steen  |
Was ik ook al niet van plan. Maar soms kun je veronderstellingen beter voor zijn, heeft de ervaring op CM inmiddels wel geleerd, vandaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 15:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nieuw nieuw nieuw
Javaanse kip met rijst
Ik ben benieuwd of die lekker is  |
Moet je anders eens aan Annette vragen. Zij houdt zich nu bezig met kipologie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 16:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Moet je anders eens aan Annette vragen. Zij houdt zich nu bezig met kipologie...  |
Hey, mijn kippies worden niet opgegeten he! Ik eet enkel andermans kip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:42
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Was ik ook al niet van plan. Maar soms kun je veronderstellingen beter voor zijn, heeft de ervaring op CM inmiddels wel geleerd, vandaar!  |
Tja uwe grijze materie is nog niet aangetast, de mijne vertoont door zwaar gebruik al enige schroei vlekjes Door haperingen in mijn systeem, kunnen wel eens wat volkse letteren verschijnen, die dan weer een correctie krijgen van 1 lid van het moderatie team die danwel weer niet van volkse etens houd. Dus laat staan van volkse spreekwoordelijke gezegdes als wat de boer(in) niet kent vreet hij/ze niet vandaag dan ook eigen gemaakte boeren groentesoep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 13:28
|
|
|
Ik ga toch maar weer iets met rijst eten. Het is een evengoed dikmaker als aardappelen of pasta maar dat eet ik het liefste. Natuurlijk geen rijst zonder groenten en vis... ...ongeacht de eventuele kiewen die ik er van krijgen volgens een of andere meid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 17:40