| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:19
|
|
|
|
ik kan beide data, maar neem wel mijn pleegdochtertje mee; ik let wel op haar overigens......... 
is het niet handiger als ieder voor zichzelf eten én drinken meeneemt erika? anders loop jij enorm te sjouwen...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 14 juli 2010, 20:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het helemaal geen vreemde constatering. ik zeg ook helemaal niet dat je gefrustreerd bent want ik ken je verder niet. Ik bedoelde te zeggen dat je onderwerpen wel vaak over sex en de kerk en het geloof gaan..... Ik vind dat eigenlijk een heel persoonlijke zaak waar een ander niets mee te maken heeft.....kortom een privé zaak...... | We hebben het toch over homoseksualiteit? Gaat het dan ook niet over seksualieit? Of wil je liever dat gedrag maar buiten beschouwing laten? Terwijl juist dat gedrag stuitend is, vernederend en heeft m.i. niets met liefde te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:35
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik kan beide data, maar neem wel mijn pleegdochtertje mee; ik let wel op haar overigens......... 
is het niet handiger als ieder voor zichzelf eten én drinken meeneemt erika? anders loop jij enorm te sjouwen... | Geen kinderen erbij stond er toch? Ik begrijp echt niet wat kinderen te maken hebben met een datingsite. Overigens, ik wil me aanmelden, en het is niet verstandig vlees mee te laten nemen. Meestal zit het dan twee uur in de auto, je weet niet wat voor kwaliteit je dan krijgt. Ik ben daarom ook best bereid er een tientje aan mee te betalen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Geen kinderen erbij stond er toch? Ik begrijp echt niet wat kinderen te maken hebben met een datingsite. Overigens, ik wil me aanmelden, en het is niet verstandig vlees mee te laten nemen. Meestal zit het dan twee uur in de auto, je weet niet wat voor kwaliteit je dan krijgt. Ik ben daarom ook best bereid er een tientje aan mee te betalen. |
Er staat verstandiger ... Lezen chat.
Er zitten hier op cm leden die kinderen hebben chat. Je kan er niet omheen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:48
|
|
|
|
| MARGREET933 schreef: | WAAROM  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Geen kinderen erbij stond er toch? Ik begrijp echt niet wat kinderen te maken hebben met een datingsite. Overigens, ik wil me aanmelden, en het is niet verstandig vlees mee te laten nemen. Meestal zit het dan twee uur in de auto, je weet niet wat voor kwaliteit je dan krijgt. Ik ben daarom ook best bereid er een tientje aan mee te betalen. |
er stond misschien chatuliem; en ik geef vervolgens aan dat ik of samen met mijn pleegdochter kom, of iets anders gezelligs ga doen met mn kleine meisje. t wordt in ieder geval een leuke dag voor de kleine meid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:55
|
|
|
|
|
Sorry persoonlijk vind ik het zeer a-sociaal gedrag. Er is diverse keren op de site door verschillende mensen aangegeven dat we elkaar ook zonder kinderen eens willen ontmoeten. Nu kun je geen enkele activiteit meer afspreken zonder kinderen. Als je geen oppas hebt, hoef je je ook niet aan te melden. Op die manier hou je ook rekening met anderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Sorry persoonlijk vind ik het zeer a-sociaal gedrag. Er is diverse keren op de site door verschillende mensen aangegeven dat we elkaar ook zonder kinderen eens willen ontmoeten. Nu kun je geen enkele activiteit meer afspreken zonder kinderen. Als je geen oppas hebt, hoef je je ook niet aan te melden. Op die manier hou je ook rekening met anderen. |
Chatuliem, als het voor Erika geen probleem is, zie ik niet in waar je je druk om maakt. Ik zou zeggen laat dat over aan degene die het organiseert...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Sorry persoonlijk vind ik het zeer a-sociaal gedrag. Er is diverse keren op de site door verschillende mensen aangegeven dat we elkaar ook zonder kinderen eens willen ontmoeten. Nu kun je geen enkele activiteit meer afspreken zonder kinderen. Als je geen oppas hebt, hoef je je ook niet aan te melden. Op die manier hou je ook rekening met anderen. |
Organiseer dan zelf iets waar geen kinderen bij kunnen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | We hebben het toch over homoseksualiteit? Gaat het dan ook niet over seksualieit? Of wil je liever dat gedrag maar buiten beschouwing laten? Terwijl juist dat gedrag stuitend is, vernederend en heeft m.i. niets met liefde te maken. |
Jij vindt het stuitend en vernederend en dat het niets met liefde te maken heeft........Dat mag..... Gelukkig vind het merendeel van de samenleving het acceptabel......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:03
|
|
|
|
mag ik u mededelen, heer chatuliem, koning der see-emmeraars; - dat ik me niet heb aangemeld, noch opgedrongen......... - u vertellen dat ik het heerlijk vind om met mijn meisje een groep andere alleenstaanden te ontmoeten.......... - wel oppas heb, maar hiervan geen gebruik wens te maken.... - mij niet verplicht voel om u toestemming af te smeken mee te gaan, doch dit in vriendelijk overleg regel met degene die een uitje aan het plannen is... - en mij dan ook niet zo aan stoor of het u welbehaaglijk zou zijn of niet, wanneer ik naar een barbeque ga, op dezelfde plaats als de picknick, waar uwes toch niet komt omdat u steeds aangeeft dat u een maaltijd op de bossige heide toch wel als ernstig klef ervaart???
zucht.........meanderend beekje heeft gesproken, ugh.....
een vriendelijke groet van een a-sociale hannah, die met dit bericht eens flink haar best heeft gedaan, om eens werkelijk a-sociaal uit de hoek te komen.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:06
|
|
|
|
|
Ok, dan meld ik me dus maar weer af. De activiteiten die ik nu kan bezoeken worden zienderogen minder. Maar ga uw gang met uw libelle feestjes....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:07
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mag ik u mededelen, heer chatuliem, koning der see-emmeraars; - dat ik me niet heb aangemeld, nog opgedrongen......... - u vertellen dat ik het heerlijk vind om met mijn meisje een groep andere alleenstaanden te ontmoeten.......... - wel oppas heb, maar hiervan geen gebruik wens te maken.... - mij niet verplicht voel om u toestemming af te smeken mee te gaan, doch dit in vriendelijk overleg regel met degene die een uitje aan het plannen is... - en mij dan ook niet zo aan stoor of het u welbehaaglijk zou zijn of niet, wanneer ik naar een barbeque ga, op dezelfde plaats als de picknick, waar uwes toch niet komt omdat u steeds aangeeft dat u een maaltijd op de bossige heide toch wel als ernstig klef ervaart???
zucht.........meanderend beekje heeft gesproken, ugh.....
een vriendelijke groet van een a-sociale hannah, die met dit bericht eens flink haar best heeft gedaan, om eens werkelijk a-sociaal uit de hoek te komen..... |
Slecht geluk, dat kan veel beter joh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij vindt het stuitend en vernederend en dat het niets met liefde te maken heeft........Dat mag..... Gelukkig vind het merendeel van de samenleving het acceptabel...... | Vind je echt die daad acceptabel??? Of wil je daar maar liever niet aan denken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:10
|
|
|
|
|
De laatste tijd is het voor mij mens erger je niet zowel in de chat als het forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vind je echt die daad acceptabel??? Of wil je daar maar liever niet aan denken? |
Er zijn wel meer dingen in het leven die wel goed zijn maar waar ik liever niet aan denk...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:13
|
|
|
|
hannah enigszins kennende kan ze dat vééél beter 
maar 't is een goeie poging
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ok, dan meld ik me dus maar weer af. De activiteiten die ik nu kan bezoeken worden zienderogen minder. Maar ga uw gang met uw libelle feestjes.... |
Waar gaat dit over? Gaat het wel goed met je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Er zijn wel meer dingen in het leven die wel goed zijn maar waar ik liever niet aan denk........... | Maar je verwacht wel van ons dat we dat maar klakkeloos accepteren???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:23
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Maar je verwacht wel van ons dat we dat maar klakkeloos accepteren??? |
Wie bedoel je met ons? En je begrijpt me niet Chatuliem.......... Ik moet er ook niet aan denken om bv op een 5 sterren camping te zitten maar dat veroordeel ik ook niet maar is gewoon niet mijn ding....... En zo bedoelde ik het....... Lesbisch is ook niet mijn geaardheid maar mensen zijn mij er absoluut niet minder om als ze het wel zijn..........
En ik stop maar met deze discussie want het is trekken aan een dood paard.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik merk de laate tijd weer dat de sfeer op het forum en de chat weer naar vroeger gaat. mensen worden weer beledigd, omdat hun mening net niet iets anders is dan die van anderen. er worden termen gebruikt die kwetsend kunnen overkomen.
bemoedig elkaar....
en durf eens een keer te zeggen dat je fout zat en zeg sorry.. |
begin er eerst zelf mee,mariska en wees een VOORBEELD voor een ieder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:29
|
|
|
|
|
ja griff hannah haar leeftijd moet er bij anders denke ze dat hannah nog maar net in de 20 is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:30
|
|
|
|
| MARGREET933 schreef: | | begin er eerst zelf mee,mariska en wees een VOORBEELD voor een ieder |
iets met de pot verwijt de ketel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:33
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Denk je dat je dat gaat lukken dan? |
In het Engels is ie mooier...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik merk de laate tijd weer dat de sfeer op het forum en de chat weer naar vroeger gaat. mensen worden weer beledigd, omdat hun mening net niet iets anders is dan die van anderen. er worden termen gebruikt die kwetsend kunnen overkomen.
bemoedig elkaar....
en durf eens een keer te zeggen dat je fout zat en zeg sorry.. |
wees jij dan de wijste en begin daar zelf maar eens mee. en niet zo gauw de NIEUW komer's blokkeren, maar verwelkomen, het spijt mij =jammer dat ik je niet meer prive kan chatten, jij weet toch zo goed hoe het moet???? o.a b.v de KINDERDOOP
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:39
|
|
|
|
| MARGREET933 schreef: | | wees jij dan de wijste en begin daar zelf maar eens mee. en niet zo gauw de NIEUW komer's blokkeren, maar verwelkomen, het spijt mij =jammer dat ik je niet meer prive kan chatten, jij weet toch zo goed hoe het moet???? o.a b.v de KINDERDOOP |
(dit wil niet zeggen dat jij het bij het rechte eind heb)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:40
|
|
|
|
hallo erika leuk idee die bbq bij deze meld ik me aan:
grace585
kom mensen zet je op de lijst en laten we een gezelligge avond hebben met elkaar
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
(dit wil niet zeggen dat jij het bij het rechte eind heb) |
Dames, dames, dit onderwerp ging over aardig doen tegen elkaar toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:42
|
|
|
|
| MARGREET933 schreef: | | wees jij dan de wijste en begin daar zelf maar eens mee. en niet zo gauw de NIEUW komer's blokkeren, maar verwelkomen, het spijt mij =jammer dat ik je niet meer prive kan chatten, jij weet toch zo goed hoe het moet???? o.a b.v de KINDERDOOP |
waarom moet altijd de ander ermee beginnen en niet jijzelf?
verbeter de wereld, begin bij jezelf.
met alle respect: het begint mij op te vallen dat zolang men het met leden van de pinxter-richting eens is, er niets aan de hand is, maar o wee, als je van mening of inzicht verschilt (inderdaad, over b.v. de kinderdoop. LAAT IEDEREEN DAAR TOCH ZIJN MENING OVER HEBBEN, dring die van jou niet aan anderen op. je zou bij mij overigens ook aan het verkeerde adres zijn)...
en nee: 'overdopen' is naar mijn mening niet nodig. ik vond het dan ook belachelijk toen mijn zus zich liet (over-)dopen. want: wat voegt het toe aan je geloofsleven???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:47
|
|
|
|
Erica....bij leven en welzijn hoop ik weldegelijk aanwezig te zijn....alles onder voorbehoud...enneh....als ik een chauffeur vind die me van Eden Centraal zou willen afhalen (en liefst ook weer daar afzetten) Heb er zin in!
|
|
| Naar boven |
|
|