| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Euh..tsja..als je die dan perse wilt hebben, okee dan.
Voor mij een voorbeeld van te ver doorschieten in begip hebben voor een ander.Ik heb geen moeite met een homo, t is een mens net als jij en ik, we hebben allemaal onze eigen zondes en tekortkomingen, maar voor mij heeft de gay-pride totaal niets te maken met het accepteren van homo's. Ik zie het meer als een belediging voor de homo's die wel op een normale manier proberen te leven en de moeilijkheden die ze daarbij tegen komen. Juist door zulke dingen krijg je de reakties zoals hier op het forum, rare denkbeelden en vooroordelen over homo's. Ik ga toch ook niet halfnaakt op happy-to-be-hetrofeestje lopen?(bestaat zoiets eigenlijk?)
Maar daar mag jij gelukkig je eigen mening over hebben, en ik wens je een fijne dag toe |
Ik geef je wel gelijk hoor Anette maar weet je, ik ben er nog nooit geweest,heb ook zeker geen goed gevoel bij dat oversekste gedoe daar maar ik ga met christelijke vrienden en ontmoet daar andere christen homo`s. En zeker niet om te provoceren ( blijf een plattelandsmeisje) maar om eens te kijken wat zo`n gaypride inhoud. En ook al ben ik prohomo , mijn gevoel en mening over levensstijlen blijven wel scherp hoor. Deze discussie`s voer ik dan ook regelmatig privé. En eerlijk is eerlijk, ik was het zo zat al die belachelijk laag bij de grondse reactie`s dat ik het er puur uit opstandigheid neergezet heb,niet slim ik weet het! Dus maak je vooral geen zorgen om mij, nuchterheid is en blijft mijn 2e naam!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 14:21
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik geef je wel gelijk hoor Anette maar weet je, ik ben er nog nooit geweest,heb ook zeker geen goed gevoel bij dat oversekste gedoe daar maar ik ga met christelijke vrienden en ontmoet daar andere christen homo`s. En zeker niet om te provoceren ( blijf een plattelandsmeisje) maar om eens te kijken wat zo`n gaypride inhoud. En ook al ben ik prohomo , mijn gevoel en mening over levensstijlen blijven wel scherp hoor. Deze discussie`s voer ik dan ook regelmatig privé. En eerlijk is eerlijk, ik was het zo zat al die belachelijk laag bij de grondse reactie`s dat ik het er puur uit opstandigheid neergezet heb,niet slim ik weet het! Dus maak je vooral geen zorgen om mij, nuchterheid is en blijft mijn 2e naam! |
Onderzoekt alles en behoud het goede he. ik ben niet pro-homo maar ook zeker niet anti homo, als ik dit topic zo lees schijnt dat eigenlijk niet te kunnen? Als je niet pro bent moet je wel anti zijn en andersom, maar zo zwart/wit is het niet. En het gedrag wat ik afkeur op de gay-pride keur ik net zo goed af bij hetro's.
En of het niet slim is zoiets te plaatsen......k vond het eigenlijk wel grappig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 14:31
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Het blijven mannen Marieke, die kunnen geen 2 dingen tegelijk! vanaf nu zal ik alleen maar vrienden maken,denk ik | Weet je wat zo vreemd is Carin. Mannen vinden het niet erg als je ze een beetje kleineert. Want elke aandacht wordt als positief ervaren. Dus lucht maar je hart en je zult merken dat de mannen aan je voeten zullen vallen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 14:43
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zal ik een keer iets schokkends neerzetten hier ( tenminste ik verwacht dat jullie het schokkend gaan vinden) Ik ga naar de Gay Parade in Amsterdam en ...heb er zin in!! Kom nu maar op met jullie veroordelende reactie`s, mijn enige reactie zal zijn dat er ook een Christenboot mee zal varen waarin de mannen gewoon hun kleren aan zullen houden ( zooo jammer ) | Je hoeft dan niet bang te zijn dat kerels achter je aan zitten. Hier wordt ook pcies het probleem aangegeven. De homoscene zal nooit de gayparade afschaffen, omdat dat pervers gedrag bij de scene hoort. Jullie zelf maken de uitzondering, dat er homo's zijn die er niet blij mee zijn. Maar helaas is er ook een groot deel die het initiatief wel steunt. Wat is nu echte homofilie, uitleven van de seksuele driften of aangeboren of is het juist beide? En daarom valt het m.i. niet te rijmen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Je hoeft dan niet bang te zijn dat kerels achter je aan zitten. Hier wordt ook pcies het probleem aangegeven. De homoscene zal nooit de gayparade afschaffen, omdat dat pervers gedrag bij de scene hoort. Jullie zelf maken de uitzondering, dat er homo's zijn die er niet blij mee zijn. Maar helaas is er ook een groot deel die het initiatief wel steunt. Wat is nu echte homofilie, uitleven van de seksuele driften of aangeboren of is het juist beide? En daarom valt het m.i. niet te rijmen. |
Dit vind ik nu weer een uiterst onaardig en kwetsend stuk....... Pervers gedrag wat bij de scene hoort......schrijf gewoon dat je er tegen bent en noem het niet pervers........ En hier worden mensen nu boos over, dit soort uitlatingen...... Enne Chatuliem, probeer eens niet alles te zeggen/schrijven wat je denkt......., jij wordt ook boos als mensen dat over jou doen.......... En je kan vinden wat je wilt over homo's maar praat in ieder geval fatsoenlijk over ze......... Ik hou mijn kinderen altijd voor: er is een heel verschil tussen fatsoenlijk doen of aardig doen........Maar fatsoenlijk moet je doen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 juli 2010, 15:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:11
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |  |
Wat= precies je ? mariska en wees DUIDELIJKER?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:14
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: |  |
Ja, dan moet zij wel even omschrijven wat precies haar vraag is?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:22
|
|
|
|
| MARGREET933 schreef: | 
:- 

DIT IS VOOR MIJ _______________ALLEEN MAAR POSITIEF!!!!!!! Denkwerk
[u][i][b] |
[u]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:35
|
|
|
|
Ik peinig mijn hersens... heb er de halve nacht niet van geslapen. Maar ik geef het op. Dis te ingewikkeld voor mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:36
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Goed plan, ik ben voor voorbehoedsmiddelen maar mijn mening was al bekend eerder in dit topic. Wat is jouw mening hierover? |
Ik ben ervoor. Als je kids wil dan probeer je het zonder. Heb je zin in vrijen met je partner dan gebruik je wel voorbehoedsmiddelen. Simpel toch of wil iemand mij doen geloven dat je alleen gemeenschap met elkaar hebt om kinderen te willen? Kom op zeg. Doe gewoon dan doe je al gek genoeg. Maak het niet moeilijker dan het al is, dacht men maar zoals een kind(vrije vertaling van God)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:45
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zou teveel olie op de juiste plaatsen onder "doping"verstaan gaan worden dan? Blijft een mooi gezicht hè, die mannen die proberen de top te halen, heeft haast iets levenslesachtigs! |
Jaaah... die benen hé...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:46
|
|
|
|
"Laat zo uw licht schijnen voor de mensen..."
u, komt een grote kamer binnen die verstoken is van elke vorm van licht. u haalt een doosje lucifers uit uw zak en strijkt er een aan. Het licht priemt door de duisternis. Het werpt een zweem in de kamer. Hoewel licht altijd sterker is dan duisternis, aarzelt u misschien om uw licht te laten schijnen. Waarom bent u zo terughoudend om een lucifer aan te steken? Zou u zich, met de kans op de overwinning zo duidelijk aan uw kant, juist niet aange-moed-igd moeten voelen om voor wat licht te zorgen? Waarom hebt u de neiging uw lamp onder de korenmaat te verbergen? Hoeveel duisternis heeft nog steeds ruim baan omdat u het licht, dat God u heeft gegeven, verbergt? Laat uw licht elke dag schijnen... door een glimlach, een kaartje, een bemoedigend woord.
= JULI 2010------------------------------Kracht voor elke dag!!!!
Laatst aangepast door
|
MARGREET933
|
op zondag 18 juli 2010, 23:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLEURENPR976
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:59
|
|
|
|
[quote=CARIN303]Zal ik een keer iets schokkends neerzetten hier ( tenminste ik verwacht dat jullie het schokkend gaan vinden) Ik ga naar de Gay Parade in Amsterdam en ...heb er zin in!! Kom nu maar op met jullie veroordelende reactie`s, mijn enige reactie zal zijn dat er ook een Christenboot mee zal varen waarin de mannen gewoon hun kleren aan zullen houden ( zooo jammer )[/quote
Vast en zeker kan ik ook met jullie mee, lijkt me helemaal top! Stel voor dat we een eigen boot organiseren en dat heb ik zo voor elkaar in Amsterdam. Een naam voor de boot heb ik ook al, we noemen die boot "DE CHATULIEM" en dat lijkt me in deze een heel geschikte naam . Wie weet komt de naamdrager zelf ook nog wel aan boord en staat ie binnen de kortste keren pervers te dansen in zijn leren lichtgevende roze string. Tot ziens allemaal op [b]"DE CHATULIEM" [i]Voel je welkom!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:25
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=z3VfqJMrBaw
The lord keep You and bless You van John Rutter,zo verschrikkelijk mooi,zucht!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op zondag 18 juli 2010, 16:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:42
|
|
|
|
Eh...met prohomo bedoel ik dat het okay is zoals je bent! Weet je welke tekst ik vorig jaar kreeg via een landelijke dag van Contrario;
Ho-Bi-He God vind jou okè!
Elke mens is waardevol en niemand, echt he-le-maal niemand kiest ervoor om anders te zijn dan anderen. Neemt niet weg dat ,als je homo bent ,je er later blij mee kunt zijn omdat je jezelf kunt zijn, open en eerlijk over jouw geaardheid en weet je, dat is zo mooi als mensen dat kunnen zeggen; het is goed zoals ik ben ( en nee,dan heb ik het natuurlijk niet over het kruis dat een ieder van ons heeft gekregen in dit leven!)Allemaal hebben wij een doorn in ons vlees en alleen God kan ons helpen hiermee te leven maar dat neemt niet weg dat we anderen daar bij nodig hebben en hoe fijn is het als dat je mede broers en zussen kunnen zijn! Dus lieve homo broers en zussen, kom uit de kast, en zit niet bij de pakken neer als je negatieve reactie`s krijgt. Kijk maar eens naar de reactie`s op dit forum, altijd zullen er mensen zijn die een oordeel over je hebben maar ook altijd en ik bedoel dus ALTIJD zullen er mensen zijn die er voor jou willen zijn, *om te luisteren *samen te bidden *je helpen op weg te gaan *er voor je te zijn.
Ook toen God jou schiep zei Hij; Het is zeer goed
en voor meer informatie en steun;
www.contrario.nl
www.regenboogforum.nl
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op zondag 18 juli 2010, 18:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:44
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Jaaah... die benen hé...  |
Hihi,ja maar ben jij ook blij dat je niet meer ziet? Ik bedoel dan dat het er waarschijnlijk mega stom uitziet dat er maar een helft van die benen bruin is en de rest wit .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:44
|
|
|
|
Leg zelf eens uit wat je hiermee bedoelt Margreet.Ik zie veel smileys,de lachende begrijp ik wel maar de slapende???Wat zie je daar voor positiviteit in?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Weet je wat zo vreemd is Carin. Mannen vinden het niet erg als je ze een beetje kleineert. Want elke aandacht wordt als positief ervaren. Dus lucht maar je hart en je zult merken dat de mannen aan je voeten zullen vallen!!! |
Kleineert? oh zo noemen jullie dat wij vrouwen noemen dat de waarheid . Maar nu snap ik eindelijk waarin ik zo vaak struikel de laatste tijd Ga toch eens staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:46
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ik peinig mijn hersens... heb er de halve nacht niet van geslapen. Maar ik geef het op. Dis te ingewikkeld voor mij  |
Ik sluit mij hierbij aan. Maar ben ook niet bovenmate slim helaas . Margreet, kun jij ons hiermee helpen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:46
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Was die zoen voor Imre ,nou zal al die mailtjes naar mn CM vrienden terug moeten roepen dus, dacht dat die voor ons allemaal waren Die Imre is maar een bofkont, ik vind dat tie nu maar weer CMer moet gaan worden! |
Baal maar niet,het was er eentje zonder passie maar op vriendschappelijke basis,op die andere moet ik zuinig zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:48
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Baal maar niet,het was er eentje zonder passie maar op vriendschappelijke basis,op die andere moet ik zuinig zijn  |
Ach...wat jammer nou, de onverbeterlijke koppelaar kwam in mij naar boven! Maar Imre.....als ik de reactie`s zo eens goed lees wordt je hier wel gemist hoor, ik ken je niet maar misschien moet je toch eens overwegen om weer bij de club te komen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Weet je wat zo vreemd is Carin. Mannen vinden het niet erg als je ze een beetje kleineert. Want elke aandacht wordt als positief ervaren. Dus lucht maar je hart en je zult merken dat de mannen aan je voeten zullen vallen!!! |
Naaaaaaaaaaaaaah dus niet mijn charmes maar mijn grote mond doet de knietjes van de heren knikken.........weer wat geleerd Ik zal voortaan onaardig doen(and we're back on topic! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:58
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Mannen vinden het niet erg als je ze een beetje kleineert. |
ik hoop dat je voor jezelf spreekt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:06
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | Ik ben ervoor. Als je kids wil dan probeer je het zonder. Heb je zin in vrijen met je partner dan gebruik je wel voorbehoedsmiddelen. Simpel toch of wil iemand mij doen geloven dat je alleen gemeenschap met elkaar hebt om kinderen te willen? Kom op zeg. Doe gewoon dan doe je al gek genoeg. Maak het niet moeilijker dan het al is, dacht men maar zoals een kind(vrije vertaling van God) |
.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op woensdag 9 februari 2011, 09:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:08
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Naaaaaaaaaaaaaah dus niet mijn charmes maar mijn grote mond doet de knietjes van de heren knikken.........weer wat geleerd Ik zal voortaan onaardig doen(and we're back on topic! ) |
ik dacht al , waarom zit mn mailbox steeds zo vol?? Nu weet ik de oplossing!!! Goeie tip damessssssssss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:08
|
|
|
|
vakantiebeleving van een Japanner:
een japanner heeft maar 2 weken (zoiets) vakantie per jaar. dus wat doen ze: ze gaan ergens naartoe, in dit geval Brussel/België/Europa, scheuren kris-kras door Brussel/België/Europa en fotograferen zich helemaal drie slagen in de rondte, tot ze weer naar huis gaan. thuis aangekomen, gaan ze eens kijken wat ze nou werkelijk gefotografeerd hebben en waar ze geweest zijn.
als dat geen vakantie is...?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:11
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | ik dacht al , waarom zit mn mailbox steeds zo vol?? Nu weet ik de oplossing!!! Goeie tip damessssssssss
 |
nou, dan hoef ik er niet aan te beginnen om mailtjes naar je te sturen. 'k word toch afgekat
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 18 juli 2010, 17:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:11
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ach....ik voel een vrijwillige taxi chauffeur aankomen. Dat mag hoor Daniel maar je mag niet mee naar binnen of mee eten. En nu blijkt wel eens weer dat vrouwen een veel leukere humor hebben dan mannen  | Taxichauffeur aan me hoela en wie zegt uberhaut dat ik een auto heb en dan maar geen humor leven doe ik toch wel
|
|
| Naar boven |
|
|