| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:40
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Ik bedoelde dat ik m'n naam al op de pickniklijst ingevult maar ik kan mezelf niet weer vinden |
Whoops sorry Billy! Zie inderdaad dat je een hele andere vraag gesteld had, ik ook met mijn grote mond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:44
|
|
|
|
De volgende pesrosnen hebben zich opgegeven voor de picknick:
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud) grace zou graag met iemand meerijden. Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar onder voorbehoud Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen Billy701 48 jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:46
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | En.....staar je niet blind op het persè een relatie willen krijgen. Het moet een aanvulling zijn en niet een opvulling. Ik vergeet nooit een reactie van iemand die ik kende die zei; ik ben pas gelukkig als ik een relatie heb.
FOUT!!!! Je moet in je uppie ook gelukkig zijn, je bent immers altijd met jezelf ! Zo`n opmerking maakt mij daarom altijd was angstig als mensen er zo over denken. |
Zo denk jij, zo denk ik...en ik geloof ook zeker dat die gedachte heel goed is...maar een ander kan dat toch anders zien! Sommige mensen zitten nu eenmaal echt op CM om een relatie te vinden, en dan vereist het actieve aanwezig zijn denk ik toch wel een andere aanpak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:48
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 23 juli 2010, 17:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:49
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Wat moet je doen als Christian Match een onderwerp niet wil sluiten...vragen, smeken.... .... ....  |
Misschien moeten we allemaal een mail gaan sturen? Gaat het over het homo topic, Annette? Dan ben ik voor hoor !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | De volgende pesrosnen hebben zich opgegeven voor de picknick:
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud) grace zou graag met iemand meerijden. Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar onder voorbehoud Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen Billy701 48 jaar |
THXS MUIS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:50
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | THXS MUIS |
was maar een kleine moeite.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:52
|
|
|
|
|
Of gewoon geen reacties meer plaatsen in het bewuste toppic ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Wat moet je doen als Christian Match een onderwerp niet wil sluiten...vragen, smeken.... .... ....  |
Geen idee, misschien je er bij neerleggen? Niet meer reageren zelf als je denkt dat er voldoende gezegd is? Of ieder die wil kan zijn of haar eigen bijdrages verwijderen?? Mogelijkheden genoeg
Ik vind het wel een beetje slordig dat het niet gebeurd als er duidelijk om gevraagd wordt tot 2 X aan toe door topicopener (in dit geval Jonathan).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
gewoon er niet meer reageren.. dan sluit ie zich vanzelf wel dacht ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | gewoon er niet meer reageren.. dan sluit ie zich vanzelf wel dacht ik. |
Weten jullie of een topic na bepaalde tijd vanzelf gesloten wordt of dat Chris dit moet doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:55
|
|
|
|
| MARGREET933 schreef: | "Here' des morgens hoort Gij mijn stem, des morgens leg ik het U voor, en zie uit." Psalm 5 vers 4 |
De zon is opgegaan. De Zoon is opgestaan. De nacht is voorbij, de schemer verdreven door deeerste stralen van een heldere nieuwe dag. Nieuwe hoop daagt. Hoewel onze eerdere pogingen faalden, het verleden teleurstellingen en tranen bracht en het telkens weer nacht wordt, hebben we een keuze: ons te richten op de ochtend of de nacht, het licht of het donker, de overwinningen of de mislukkingen, En het is nog altijd zo dat elke dag een nieuwe met zich meebrengt. Geloof in de ochtend, Geloof in de God van wonderen, Geloof in de God van Liefde. Geloof in de God die machtiger is dan welke teleurstelling, invallende duisternis of nacht dan ook. Dat het altijd weer ochtend wordt, is net zo zeker als het leven op aarde. Inderdaad.... het is zelfs nu al ochtend... ergens op de wereld!
Ps. 5 - 4
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:56
|
|
|
|
| MARGREET933 schreef: | De zon is opgegaan. De Zoon is opgestaan. De nacht is voorbij, de schemer verdreven door deeerste stralen van een heldere nieuwe dag. Nieuwe hoop daagt. Hoewel onze eerdere pogingen faalden, het verleden teleurstellingen en tranen bracht en het telkens weer nacht wordt, hebben we een keuze: ons te richten op de ochtend of de nacht, het licht of het donker, de overwinningen of de mislukkingen, En het is nog altijd zo dat elke dag een nieuwe met zich meebrengt. Geloof in de ochtend, Geloof in de God van wonderen, Geloof in de God van Liefde. Geloof in de God die machtiger is dan welke teleurstelling, invallende duisternis of nacht dan ook. Dat het altijd weer ochtend wordt, is net zo zeker als het leven op aarde. Inderdaad.... het is zelfs nu al ochtend... ergens op de wereld!
Ps. 5 - 4 |
Mooi Margreet, tel je zegeningen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:57
|
|
|
|
CM heeft gemiddeld 2500 leden, er zijn er hooguit gemiddeld 15 a 20 die op het forum actief schrijven. Laat nu eens de helft van de niet-schrijvende leden wel het forum lezen...
Verwacht jij nou echt dat CM omdat 2 of 3 mensen er om vragen, dan een compleet topic gaat sluiten???? Hoe dom ben je dan???
Naast dom is het tevens arrogant om eerst een stukje neer te zetten waar de schrijver m/v nogmaals de eigen standpunten uiteen zet, concludeerd dat "alles" nu wel gezegd is en CM verzoekt om zo snel mogelijk een slotje te plaatsen...
Het is heel simpel, na 3 maanden word ieder topic gesloten. Wil je de aandacht van een topic afhalen, reageer er dan niet meer, open nieuwe topics en hou die actief. Als er geen nieuwe reacties komen verzakt ieder topic al snel in de vergetelheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Geen idee, misschien je er bij neerleggen? Niet meer reageren zelf als je denkt dat er voldoende gezegd is? Of ieder die wil kan zijn of haar eigen bijdrages verwijderen?? Mogelijkheden genoeg
Ik vind het wel een beetje slordig dat het niet gebeurd als er duidelijk om gevraagd wordt tot 2 X aan toe door topicopener (in dit geval Jonathan).
 | Mijn advies is, gewoon niet meer op reageren, bloedt het vanzelf dood. Een topic afsluiten vind ik ook iets vreemds hebben. Dan lijkt het alsof er een sanctie op gelegd wordt. Terwijl mensen toch altijd de vrijheid mogen blijven hebben om te reageren. Iedereeen krijgt de gelegenheid zijn zegje te doen, waarom zou je dan iets willen afsluiten? Ik zie het eerder als negatief als een topic zomaar wordt afgesloten, want je weet nooit wie er nieuw is. Als je geen zin hebt om te reageren, doe het dan niet. Maar blijf anderen wel de gelegenheid geven te reageren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | was maar een kleine moeite. |
Maris, is het een idee dat jij vanaf nu de lijst gaat bijhouden/ wijzigen? ik zie nl. veel fout gaan nu..
het aanbod van Marcowaal (39 ) 2 plaatsen in auto vanaf Sliedrecht is nl ook weg. ook mijn 'onder voorbehoud' is verdwenen...
tis maar een ideetje hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
|
|
|
[.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 23 juli 2010, 17:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:59
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Mijn advies is, gewoon niet meer op reageren, bloedt het vanzelf dood. Een topic afsluiten vind ik ook iets vreemds hebben. Dan lijkt het alsof er een sanctie op gelegd wordt. Terwijl mensen toch altijd de vrijheid mogen blijven hebben om te reageren. Iedereen krijgt de gelegenheid zijn zegje te doen, waarom zou je dan iets willen afsluiten? Ik zie het eerder als negatief als een topic zomaar wordt afgesloten, want je weet nooit wie er nieuw is. Als je geen zin hebt om te reageren, doe het dan niet. Maar blijf anderen wel de gelegenheid geven te reageren. |
Hmmm.....ook wel een mooi standpunt! Je hebt er idd vaak geen idee van hoeveel mensen er mee lezen! Tnx
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:59
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: |  |
Hoi Carin
Ga jij NIEUWE foto's maken? je bent Goed bezig hoor.
lief's, van mij uit Heerhugowaard. en een Warme groet, met veel VLINDERS in mijn Tuin.
MARGARETHA 20 JULI 2010.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:00
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Maris, is het een idee dat jij vanaf nu de lijst gaat bijhouden/ wijzigen? ik zie nl. veel fout gaan nu..
het aanbod van Marcowaal (39 ) 2 plaatsen in auto vanaf Sliedrecht is nl ook weg. ook mijn 'onder voorbehoud' is verdwenen...
tis maar een ideetje hoor!!  |
zal het effe verbeteren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | CM heeft gemiddeld 2500 leden, er zijn er hooguit gemiddeld 15 a 20 die op het forum actief schrijven. Laat nu eens de helft van de niet-schrijvende leden wel het forum lezen...
Verwacht jij nou echt dat CM omdat 2 of 3 mensen er om vragen, dan een compleet topic gaat sluiten???? Hoe dom ben je dan???
Naast dom is het tevens arrogant om eerst een stukje neer te zetten waar de schrijver m/v nogmaals de eigen standpunten uiteen zet, concludeerd dat "alles" nu wel gezegd is en CM verzoekt om zo snel mogelijk een slotje te plaatsen...
Het is heel simpel, na 3 maanden word ieder topic gesloten. Wil je de aandacht van een topic afhalen, reageer er dan niet meer, open nieuwe topics en hou die actief. Als er geen nieuwe reacties komen verzakt ieder topic al snel in de vergetelheid. |
Naast dat ik het nu vetgedrukte stukje in je bijdrage gewoon lomp vind, toont het zeker geen intelligentie om zoiets op die manier neer te zetten...soms verbaas je me Pieter en niet positief bedoel ik dan.
Daarnaast heb jij meer dan 600 postings en Annette net 20....ik bedoel maar, vragen mag hier toch?? Zeker als je hier nog niet zo lang rondhuppelt!!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op dinsdag 20 juli 2010, 16:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
de volgende personen hebben zich opgegeven:
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud} Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)(grace zou graag met iemand meerijden.) Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 20 juli 2010, 16:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | CM heeft gemiddeld 2500 leden, er zijn er hooguit gemiddeld 15 a 20 die op het forum actief schrijven. Laat nu eens de helft van de niet-schrijvende leden wel het forum lezen...
Het is heel simpel, na 3 maanden word ieder topic gesloten. Wil je de aandacht van een topic afhalen, reageer er dan niet meer, open nieuwe topics en hou die actief. Als er geen nieuwe reacties komen verzakt ieder topic al snel in de vergetelheid. |
ook een optie........ gewoon hier verder gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:03
|
|
|
|
Hallo Luitjes,

Het was bijzonder mooi om ons daar te vertoeven samen met mn zusje. We zaten in een appartement aan zee in de haven van Breskens. 1e dag was boodschapjes halen en bankhangen lekker chillen. 2e dag zijn we naar visserijmuseum te Breskens geweest en bij Hoofdplaat De Goede van schappenhouderij waarvan 44 soorten over de hele wereld daar te bezichtigen heel mooi hoor om te zien. 3e dag Vlissingen gezien en langs Antwerpen gereden. 4e dag naar de tuinen van kasteel geweest in België en schoppen in Sluis. 5e dag een lui- uitslaap dagje 6e dag naar de kerk en op uitnodging op visite in Groede 7e dag Dorp in Breskens gekeken en tegen de avond koffers ingepakt. 8e dag Rechtsom keert gemaakt even tussendoor naar Amersfoort wat wandllampen opgehaald voor mijn huisje want dat gaat ook door.

Totaal: 1500 KM auto gereden voor 1 weekje vakantie
Nu lekker even bijkomen want morgen middag is de dag dat ik de sleutels van mijn huisje krijg. Dus druk druk druk huisje schoon maken en misschien tegen het weekend of volgende week op mezelf. Wens jullie verder een mooie vakantie toe voor die nog gaan want volgende week moet ik weer werken. Tja je kan niet altijd vakantie hebben he er moet ook geld in het laadje komen he.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:05
|
|
|
|
|
Welkom terug Anita, je hebt er mooi weer bij gehad!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:22
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zijn al met zeker 1 persoon Cross....dat ben jij |
Was jij niet degene die vroeg om een datum en daarop gelijk antwoorde met TOP ik ben van de partij !!!
Maar blijkbaar is er weinig animo voor, dus bij deze;
Vrijdag 23 juli, terrasje Harderwijk
Gaat niet door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:27
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Was jij niet degene die vroeg om een datum en daarop gelijk antwoorde met TOP ik ben van de partij !!!Maar blijkbaar is er weinig animo voor, dus bij deze;
Vrijdag 23 juli, terrasje Harderwijk
Gaat niet door |
Je hebt gelijk Cross maar daarna hoorde ik dat een veteraan die avond terug komt uit het oorlogsgebied waardoor ik er waarschijnlijk niet bij kan zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:34
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Je hebt gelijk Cross maar daarna hoorde ik dat een veteraan die avond terug komt uit het oorlogsgebied waardoor ik er waarschijnlijk niet bij kan zijn. |
Ik weet wat je schreef, en zoals je al aangeeft, waarschijnlijk kun je er niet bij zijn.....
Zo zijn er nog een aantal mensen waarvan ik ook niet weet of ze wel of niet komen.
Voor mij dus reden genoeg om de avond te annuleren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:39
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik weet wat je schreef, en zoals je al aangeeft, waarschijnlijk kun je er niet bij zijn.....
Zo zijn er nog een aantal mensen waarvan ik ook niet weet of ze wel of niet komen.
Voor mij dus reden genoeg om de avond te annuleren. |
Volgende keer beter Crossie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 17:06
|
|
|
|
Beste CM leden,
ik vond onderstaand lied geschreven door Joh. de Zwart heel mooi.
'k Wil de Uwe zijn
1. Jezus, 'k geef U nu mijn hart, 'k wil de Uwe zijn. Neem mij thans zoals ik ben, maak mij schoon en rein. Kneed mij naar Uw wil, o Heer maak iets moois van mij; dan zal ik terug U geven, mijn door U geheiligd leven, 'k wil de Uwe zijn. (2x)
2. Jezus, Gij behoedt mijn weg, 'k wil de Uwe zijn, liefde schenken door Uw Licht, kostbaarder dan wijn. Stort Uw Geest van Liefde uit, vul mij tot Uw eer. Neem mijn hart, dat is mijn bede, maak er woning, Vorst van Vrede, 'k wil de Uwe zijn,(2x)
3. Jezus, mijn verlangen is, 'k wil de Uwe zijn, Lam van God, U zij de eer op 't eeuwig feestfestijn. Vol van liefde is Uw Hart, Gij zag naar mij om. Heer, mijn Redder, ik zal U danken met snarenspel en jubelklanken, 'k wil de Uwe zijn. (2x)
4. Jezus, Koning, Bruidegom, 'k wil de Uwe zijn, al zo lang wacht hier Uw bruid, kom, Heer Jezus, kom. Wonderbaar geheimenis, diepste liefdesgrond, Bruidegom, zo rein en teder, ik kniel aan Uw voeten neder, 'k wil de Uwe zijn, kom Heer Jezus kom, 'k wil de Uwe zijn.
Dit lied is lied is te beluisteren op de muziek cassette Kom naar de Bron. Deze is uitgegeven rond 1997 door de K.C.V.
Deze muziek cassette is helaas niet meer verkrijgbaar. Ik ben voornemens het lied Jezus, ik geef U nu mijn hart om te zetten op Mp3 en op You Tube te zetten
Ik ben benieuwd wat jullie van deze liedtekst vinden.
Groeten van Paulus
|
|
| Naar boven |
|
|