| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:44
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Liefde is een luxe die je je pas kunt veroorloven als al je vijanden zijn uitgeschakeld. Tot die tijd is iedereen van wie je houdt een gijzelaar die je moed ondermijnt en je beoordelingsvermogen aantast. -Orson Scott Card- |
Goed gepikt Mario
Maar blijf em een beetje raar vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:46
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Oh...ik dacht dat je het dit keer gewoon es kort en krachtig wilde houden  |
dat deed ik ook met een heel speciale reden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:46
|
|
|
|
het word kouder. moet ik blij zijn of niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:47
|
|
|
|
Aangezien het een nieuw gebruik is geworden om bij de activiteiten de kinderen te betrekken, heb ik een vraag: Wat vinden de kinderen ervan? Weten ze dat je op CM zit en hoe reageren ze daar op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Aangezien het een nieuw gebruik is geworden om bij de activiteiten de kinderen te betrekken, heb ik een vraag: Wat vinden de kinderen ervan? Weten ze dat je op CM zit en hoe reageren ze daar op? |
Denk dat mijn kid nog een beetje te klein is om dat te begrijpen... Maar hou er zeker wel rekening mee, sla hem niet continu met nieuwe "vrienden" om de oren hoor! Hij is wat dat betreft best flexibel, zo lang er maar terug gekletst word tegen em vind hij het wel best
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:50
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | dat deed ik ook met een heel speciale reden..... |
Ehhh...je vond een boerrrrrr iets te asociaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het word kouder. moet ik blij zijn of niet? |
Kijk es goed naar binnen, Mars...wat is het eerste gevoel dat overheerst? En...hoe voel je je daarbij? 
Soms nog best handig zo'n therapieverleden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:57
|
|
|
|
| MOTORMUIS997 schreef: | Misschien kun je het combineren?!  |
Hey Motormuis, ga je ook gezellig mee wokken? Misschien kun jij ook eerst naar het strand en daarna aansluiten in Veenendaal, gezellig!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:57
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Nee, dat wordt te duur, moet ook op mijn centen letten he'  |
Dagje strand is niet zo duur hoor Suus, ga je daarna je geld uitgeven aan de wokker, dichtbij voor je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:59
|
|
|
|
Ik ben bijna toe aan het boek; te druk om niet te bidden en bevrijd van banden ( zijn onderweg van bol)wie kent deze boeken en wat zijn je ervaringen?
Top of flop?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:00
|
|
|
|
Bedankt lieve mensen, ik houd jullie morgen op de hoogte! En ik hoop echt dat Mara mee terug naar huis mag, kan dr nog niet missen hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:01
|
|
|
|
Woensdag 21 Juli; Hebr. 6:13-20: Een leven lang kamperen.
Ik (de schrijver, red), hoop ooit op wereldreis te gaan. Rugzakje op, maandenlang rondreizen door exotische streken, dat lijkt me heerlijk. Maar vertrekken en dan nooit meer naar huis, dat trekt me veel minder aan. En een leven lang kamperen? Afschuwelijk! En dat is nu precies wat Abraham en Sara doen. Zoals we in week 1 al gelezen hebben, vertrekken ze in het land dat God hun wijzen zou en keren ze niet meer terug. Ze worden 'vreemdelingen en gast'. Waarom? Omdat God het hun opdraagt. Ze krijgen ook een belofte van Hem: ze zullen zijn zegen ontvangen en ontelbaar veel nakomelingen krijgen. Hun levensreis is niet gemakkelijk: hongersnood, oorlog, jarenlang wachten. En hoewel Abraham eem vriend van God is (Jac. 2:23), is zijn gedrag zeker niet altijd prijzenswaardig. Maar God bewijst zijn trouw. Abraham en Sara krijgen een wonder-kind. Isaak is een 'tussenstation' dat een glimpje laat zien van Gods einddoel, van zijn heilsplan met de mensen. Als christenen zijn we nog altijd op reis, net als Abraham en Sara dat indertijd waren. Ons einddoel? Het hemelse vaderland. Onderweg gaan we nog steeds de fout in, maar kunnen vergeving vragen en krijgen. We mogen tijdens de reis genieten van allerlei zegeningen, van de 'tussenstations' die God hier met ons bereikt. We ontvangen nu al Gods vriendschap, door de Heilige Geest. Tegelijkertijd kijken we reikhalzend uit naar wat komen gaat. Niet meer kamperen, daar zijn we thuis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:03
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Bedankt lieve mensen, ik houd jullie morgen op de hoogte! En ik hoop echt dat Mara mee terug naar huis mag, kan dr nog niet missen hoor!! |
Mijn ouders hadden een kat die zo heette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:04
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Dagje strand is niet zo duur hoor Suus, ga je daarna je geld uitgeven aan de wokker, dichtbij voor je! |
Simonshaven is niet naast de deur he' haha...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:06
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Simonshaven is niet naast de deur he' haha...  |
Eggg woalll
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:07
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Simonshaven is niet naast de deur he' haha...  |
Weet ik maar had het over de wok dus......niet mokken maar lekker wokken Suus !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:07
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Beste Chatuliem.
Ik lees eigenlijk altijd al je reacties, soms ben je scherp, soms sla je de plank mis, soms heb je een heel goede kijk. Maar wat mij toch echt soms verwondert is dat als de vragen de andere kant opgaan je geen antwoorden geeft.
Zo ook in je reactie naar mij toe, die misschien wel heel veel vragen en vertwijfeling bij iemand kan oproepen. Iemand die denkt te staan...kan door dergelijke dingen vallen.
Mij krijg je hierdoor niet van mijn stuk hoor, en ik vraag mij ook echt niet af, of alles wat je schrijft op mij van toepassing is.
Maar ik lees zo vaak, vragen van mensen aan jou, over reacties die je hebt gegeven. Maar die beantwoorden gebeurt niet. Waarom is dat? Waarom ontwijk je een volgend stuk communicatie?
Ik heb je ook vragen gesteld over je reactie... ik wacht met geduld en belangstelling je antwoorden af.
Bij deze nogmaals mijn vragen/opmerkingen:
1. wat is er mis met anderen het naar hun zin maken 2. ja ik loop mijzelf wel eens voorbij, is een zwakker punt van mij 3. wat mijn echte motieven zijn....lees mijn berichten, vraag en ontdek 4. wat zijn mijn verlangens......vraag en ontdek 5. wat is er mis met ruzies sussen? er zijn soms standpunten die haaks op elkaar staan, en ik luister naar beiden, denk er over na, zoals alle dingen in mijn leven. Dat vormt mijn denken, van alle kanten bekijken, overwegen, raadplegen en dan mijn mening/zienswijze. 6. of men mij werkelijk kent...ik denk dat er zeker wel zijn die mij kennen, die de moeite genomen hebben. En als je het wilt weten ...zoek het uit, ga een gesprek aan, neem de tijd, en tijd heb je dan nodig hoor, ben een denker, filosoof, gevoelig, ruim denkend, luisterend 7. te sociaal, ach dat weet ik niet of ik dat ben....en als het zo is, wat dan nog denk ik dan 8. doe ik mijzelf te kort?....misschien wel, maar zo ben ik |
Eerlijk gezegd was het niet mijn bedoeling je zo van slag te brengen. Wat betreft je vragen: er is niks mis aan anderen naar de zin te maken, zolang het niet ten koste gaat van jezelf. Het kan juist heel positief werken, maar zolang je wel je zelf kunt blijven. Je kunt jezelf verliezen in een poging iedereen het naar de zin te maken. Daarom was mijn vraag wie ben jezelf en ben je niet bang dat dit een valkuil voor je is> Dit was meer een vraag dan een veroordeling. Sorry als je er een veroordeling in ziet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:10
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Weet ik maar had het over de wok dus......niet mokken maar lekker wokken Suus ! |
aaah oke, maar dan moet ik toch kiezen he'... lastig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
Over off topic gesproken , bbq topic word er niet echt overzichtelijker op als je er een ander uitje doorheen gaat gooien. Misschien handig elk uitstapje even binnen het eigen topic te houden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Eggg woalll  |
hahaha die Tess...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | iets rijven = ................... |
De tuun anrieven. Of vuulte kapn. = Onkruid wieden
Rijven= De tuin aanharken.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 21 juli 2010, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd was het niet mijn bedoeling je zo van slag te brengen. Wat betreft je vragen: er is niks mis aan anderen naar de zin te maken, zolang het niet ten koste gaat van jezelf. Het kan juist heel positief werken, maar zolang je wel je zelf kunt blijven. Je kunt jezelf verliezen in een poging iedereen het naar de zin te maken. Daarom was mijn vraag wie ben jezelf en ben je niet bang dat dit een valkuil voor je is> Dit was meer een vraag dan een veroordeling. Sorry als je er een veroordeling in ziet. |
Volgens mij had Jonathan al aangegeven dat je hem dus niet van zen stuk gebracht hebt! Ik ken Jonathan niet zo heel goed, maar denk dat je toch echt volledig de plank mis slaat met je woorden, Chat...Volgens mij is de balans best goed bij hem. Ik vraag me eigenlijk ook af wat dit te maken heeft met het topic en waarom je zoiets op een forum zet?! Kun je deze dingen niet beter via een mail bespreken? Dan zou het namelijk best eens heel goed zo kunnen zijn dat je daar zelf ook achter komt....
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 21 juli 2010, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:14
|
|
|
|
| WADRIAAN370 schreef: | | Ik ben wadriaan 370 mijn echte naam is Willy en ik heb Lenette ook gezien een klein stukje en ik vond ze super ik kijk er naar uit ik hoor wel waar en wanneer |
Erg leuk dat je meegaat Willy, de datum hebben we vastgesteld op zaterdag 17 februari 2011. Meer informatie krijg je via dit topic!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:15
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Erg leuk dat je meegaat Willy, de datum hebben we vastgesteld op zaterdag 17 februari 2011. Meer informatie krijg je via dit topic! |
19 Februari, Carin...de 19e
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 21 juli 2010, 22:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:19
|
|
|
|
| MOTORMUIS997 schreef: | LEUK!!! Alleen, de wok in Veenendaal vind ik zelf niet errug geweldig...! Die in Elst is 10x zo lekker...! Dus..... |
echt niet Veenendaal is veel beter en veel uitgebreider
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:21
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | 19 Februari, Carin...de 19e  |
Nee, ik wordt NIET vergeetachtig, helemaal niet Ik zei toch al , het is 19 februari 2011
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:21
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Denk je niet dat ik dat vanuit mijn hart zou doen dan ? Of begrijp ik je daar niet ? |
Denk wel dat je dat zou doen, mijn ervaring was, de Bijbel werd open gedaan, wij waren met een groepje van 3, ik sprak wat het geloof met me deed, de Bijbel zegt niet veel bij straatevangelie, je moet het laagdrempelig houden. En het is waar wat Paulus hier zegt, bied ze een luisterend oor, wel eens moeilijk hoor, omdat jezelf zo vol zit van alles en het uit wilt delen die blijdschap. Weet je, probeer het, ga ervoor als jij denkt dat het goed voor je is. Je groeit alleen maar verder in geloof.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 21 juli 2010, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij had Jonathan al aangegeven dat je hem dus niet van zen stuk gebracht hebt! Ik ken Jonathan niet zo heel goed, maar denk dat je toch echt volledig de plank mis slaat met je woorden, Chat...Volgens mij is de balans best goed bij hem. Ik vraag me eigenlijk ook af wat dit te maken heeft met het topic en waarom je zoiets op een forum zet?! Kun je deze dingen niet beter via een mail bespreken? Dan zou het namelijk best eens heel goed zo kunnen zijn dat je daar zelf ook achter komt.... | Ben ik met je eens, maar de vragen werden herhaald, dus ik dacht dat ik dan maar op het forum moest beantwoorden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ben ik met je eens, maar de vragen werden herhaald, dus ik dacht dat ik dan maar op het forum moest beantwoorden. |
Ja, en die vragen waren n.a.v. je eerdere reactie...die m.i. al beter buiten het forum om had kunnen gaan aangezien het weinig met het topic te maken had...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:24
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Denk je niet dat ik dat vanuit mijn hart zou doen dan ? Of begrijp ik je daar niet ? | Ik denk sowieso niet dat je alleen moet gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|