| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 08:57
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | oeps tess moet ik je ff komen troosten..met een bosje bloemen die zelf niet hebben wil  |
Wattan?  Ik kan er toch niks aan doen dat Carin der vakantie bijna voorbij is 
Enneh...die bloemen heb k al van een ander gehad...als k op jou moet wachten
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 24 juli 2010, 09:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 09:05
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=VojyZW6O3I8 There will come a day!!
Zou de hemel er ongeveer zo uitzien??
It's not easy trying to understand How the world can be so cold, stealing the souls of man Cloudy skies rain down on all your dreams You wrestle with the fear and doubt Sometimes it's hard but you gotta believe
Chorus: There's a better place, where our Father waits And every tear He'll wipe away The darkness will be gone,the weak shall be strong Hold on to your faith There will come a day, there will come a day
Wars are raging, lives are scattered Innocence is lost, and hopes are shattered The old are forgotten, the children are forsaken In this world we're living in Is there anything sacred?
Chorus: There's a better place, where our Father waits And every tear He'll wipe away The darkness will be gone,the weak shall be strong Hold on to your faith There will come a day, there will come a day There will come a day, there will come a day
The song will ring out, down those golden streets The voices of earth with the angels will sing Hallelujah Every knee will bow, sin will have no trace In the glory of His amazing grace Every knee will bow, sin will have no trace In the glory of His amazing grace There will come a day, there will come a day Oooh there will come a day I know there's coming a day, coming a day
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 24 juli 2010, 09:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 09:43
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | I'm so HAPPY !!!!!!
mijn werk zit erop......geen wekker meer, geen telefoon van klanten, geen verplichtingen, geen projecten, geen verantwoordingsgevoel
maar.....
lekker vakantie - tijd !!!!! Nog een aantal dagen lekker afkicken van het werk en dan..... YEAH......griekenland...ik kom eraan.....strand, zon, zee, cultuur....maar vooral RUST.
Van mijn werk naar huis lekker meegeblerd met the HAPPY SONG van DELIRIOUS?
http://www.youtube.com/watch?v=8x6iquFe19A |
Geniet ervan Jonathan! En neem heerlijk afstand, niet alleen in kilometers maar ook in je hoofd!
Enne, ik moet nog twee weken maar zie ook naar dat gevoel uit van even niets moeten....... en heerlijk vakantie vieren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 09:43
|
|
|
|
Heb wel zin, misschien kom ik ook o.v.b  ik kan niet, auto nog niet klaar..mischien achter in de middag. .in iedergeval iedereen een prettige dag
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op donderdag 29 juli 2010, 15:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:09
|
|
|
|
De voorlopige deelnemers:
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud} Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)(grace zou graag met iemand meerijden.) Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick Johanna598
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar
Grace met 2 kinderen zoekt vervoer. Lucas zoekt vervoer. Mariska zoekt vervoer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:10
|
|
|
|
we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud} Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)(grace zou graag met iemand meerijden.)Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska zoekt nog vervoer naar de picknick johanna598 48 jaar
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar onder voorbehoud
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 24 juli 2010, 12:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:12
|
|
|
|
Ik ben al op vakanyie geweest. In een bungalowtje in Drente. Met mijn jongste 2 zonen en nog wat familie. Was heerlijk Maar ja nu wacht de was en het gras en maandag weer werken back to normal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:13
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Ik ben al op vakanyie geweest. In een bungalowtje in Drente. Met mijn jongste 2 zonen en nog wat familie. Was heerlijk Maar ja nu wacht de was en het gras en maandag weer werken back to normal |
o jij ook al; erg he? ik zit nog even met een bak koffie moed te verzamelen eigenlijk......... ben je ook gisteren teruggekomen ziva?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:21
|
|
|
|
|
Zet mij ook nog maar op de lijst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:23
|
|
|
|
|
ik ben benieuwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | o jij ook al; erg he? ik zit nog even met een bak koffie moed te verzamelen eigenlijk......... ben je ook gisteren teruggekomen ziva? |
Ja gister zit hier nog te niksen maar zal toch zo aan de slag moeten er is zat te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:29
|
|
|
|
Zoek een link bij een gevoel,het is niet moeilijk maar kan wel leuks naar voren brengen onder ons.
Zet je link met je verhaaltje erbij en deel het met iedereen. Kan een gevoelskwestie zijn of gewoon humor hebben.
Daarbij zijn natuurlijk weer reacties welkom om zo de tent draaiende te houden.
Lieve groet aan alle
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:29
|
|
|
|
Effe afwachten of er zich nog meer mensen aanmelden. anders wordt het meer een date dan iets anders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:34
|
|
|
|
Vergeving is iets wat vertrouwen nodig heeft. Als je niet kan vertrouwen dat de ander werkelijk jouw vergeving accepteert Als je niet weet of de ander niet weer de dingen doet die jou pijn heeft gedaan. Als je in je hart niet echt vergeving kan geven.
Vergeving gaat ver.
http://www.youtube.com/watch?v=0TTgPH8E3EU&feature=player_embedded
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Wattan?  Ik kan er toch niks aan doen dat Carin der vakantie bijna voorbij is 
Best jammer dat je er niets aan kan doen, ha dik vast verlenging van je gekregen,toch?
Enneh...die bloemen heb k al van een ander gehad...als k op jou moet wachten  |
Hoe doe je dat? Geniet er maar van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:41
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Zoek een link bij een gevoel,het is niet moeilijk maar kan wel leuks naar voren brengen onder ons.
Zet je link met je verhaaltje erbij en deel het met iedereen. Kan een gevoelskwestie zijn of gewoon humor hebben.
Daarbij zijn natuurlijk weer reacties welkom om zo de tent draaiende te houden.
Lieve groet aan alle |
Waarschijnlijk niet wat je verwacht maar ik geef deze link: http://www.longtransplantatie.nl/ Mijn man heeft na zijn dood 5 personen kunnen helpen met zijn organen en dat is zo'n goed gevoel,zelfs na je dood nog kunnen geven! Op bovenstaande site kun je de verhalen van de mensen achter de transplantaties lezen,dat doet je meer dan wat statistieken,heftig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:41
|
|
|
|
Ik ben gezegend met 2 super dominees. Zijn toegewijd in preek en toepassing, beide een heel andere stijl van preken maar dat vind ik juist zo mooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:43
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik ben gezegend met 2 super dominees. Zijn toegewijd in preek en toepassing, beide een heel andere stijl van preken maar dat vind ik juist zo mooi. |
hahaha......ik ben geen dominee....
ik bedoel dat je over degene voor je wat moet schrijven...
iets aardigs dan !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:43
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Ja gister zit hier nog te niksen maar zal toch zo aan de slag moeten er is zat te doen  |
We gaan dus alle 3 ( Hannah/ Zivaatje en ondergetekende ) met frisse tegenzin maandag weer aan het werk! Maar wel uitgerust, meiden als we nou even aan elkaar denken maandag is die dag zo om
En...we hebben vandaag nog VRIJ en morgen nog VRIJ , heerlijk !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:45
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hahaha......ik ben geen dominee....
ik bedoel dat je over degene voor je wat moet schrijven...
iets aardigs dan !!! |
Whoops, maar dat topic bestaat al hoor Je wordt ouder papa, geef het maar toe.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:47
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ga zo naar de kapper. Bekijk m'n foto dus nog maarres goed...
 |
Ik kom ook net terug van de kapper met een heel ander kapsel dan ik gedacht had. Maar ben er wel blij mee hoor, is alleen een beetje hip!
Zal , als ik iemand kan strikken, later een foto van plaatsen, kun je zelf oordelen of het wat is !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:56
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:57
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Whoops, maar dat topic bestaat al hoor Je wordt ouder papa, geef het maar toe..... |
ja elke dag een dagje erbij.....
waar is dat topic dan? ik zie het nooit
enne...je moest iets aardigs schrijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:58
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 11:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | voor mij is de vakantie voorbij. maandag weer heel hard in het huis aan de gang gaan, wat kan stof snel groeien in 3 weken. ik begin wel bij de zolder. |
inderdaad...zo maak je je huis schoon. je veegt alles van boven naar beneden. voordeur open...achterdeur open en de wind blaast alles weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 11:02
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik kom ook net terug van de kapper met een heel ander kapsel dan ik gedacht had. Maar ben er wel blij mee hoor, is alleen een beetje hip!
Zal , als ik iemand kan strikken, later een foto van plaatsen, kun je zelf oordelen of het wat is ! |
helemaal goed....ik wilde gelijk al gaan schrijven.....over de kapper beginnen hoe leuk het wel niet is en hoe hip......en dan geen foto plaatsen??
ik ga zo ook.....heel klein stukkie korter...want de komende 3wk geen tijd. hahaha...vakantie hebben en geen tijd ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 11:05
|
|
|
|
Ik wens jullie allemaal weer een heel gezellige middag. Dit keer ben ik er niet bij.....te ver vliegen
Geniet, maak lol, praat, deel, onderga, klim in bomen, voetbal, zoek een boom voor een plasje.
|
|
| Naar boven |
|
|