Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Snapte het wel...maar plagen is ook leuk... |
Zeg Frank plaagt me al, dan moet jij ook niet beginnen hoor De vrouwen op CM moeten elkaar wel een beetje helpen . . .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zeg Frank plaagt me al, dan moet jij ook niet beginnen hoor De vrouwen op CM moeten elkaar wel een beetje helpen . . . |
Alsof het buiten nog niet nat genoeg is begint madam Anne het forum nog onder te snotteren... ...neem eens een voorbeeld aan mij, ik ben steeds vrolijk ondanks alles...
Ik eet vandaag geen mosselen al heb ik er erg trek in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zeg Frank plaagt me al, dan moet jij ook niet beginnen hoor De vrouwen op CM moeten elkaar wel een beetje helpen . . . |
Ben heeeeeeeeel behulpzaam... Ik zou het bijvoorbeeld niet in mijn hoofd halen om Frank te plagen... Nou helpt het ook niet als je behulpzaam naar hem toe ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:22
|
|
|
Het herkauwen laat ik wel aan hun over........
Vandaag lekker zitten kauwen op een gepeperd kipfileetje met boontjes en appelmoes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:15
|
|
|
HARALD940 schreef: | Het herkauwen laat ik wel aan hun over........
Vandaag lekker zitten kauwen op een gepeperd kipfileetje met boontjes en appelmoes.  |
en wat kauw je zaterdag, harald; is dat al bekend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:04
|
|
|
Hotwings Chili gegrild . Ja ik moest ff kijken op de verpakking .
Het is maar goed dat de pn morgen niet is , anders zou ik vast niet welkom zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hotwings Chili gegrild . Ja ik moest ff kijken op de verpakking .
Het is maar goed dat de pn morgen niet is , anders zou ik vast niet welkom zijn. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 21:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en wat kauw je zaterdag, harald; is dat al bekend?  |
Als het goed gaat word het zaterdag kluiven ipv kauwen, de lidl heeft bij mij in de buurt sparerib in de aanbieding deze week. Mag ik wel een slabbetje meenemen
 nog een kleine 3 jaar te gaan, maar ook dan nog steeds een passende tekst....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:22
|
|
|
uit eten geweest. Konijnebout, mjammie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:48
|
|
|
Mijn draadjesvlees is niet meer wat het geweest is,ligt dat aan mij of zijn die koeien tegenwoordig te oud?Het blijft nl. taai Hachee lukt dankzij de berg uien prima maar ik wil die lekkere lappen die uit elkaar vallen als je er naar kijkt.......
Wie heeft er een recept dat gegarandeerd geweldig uitpakt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn draadjesvlees is niet meer wat het geweest is,ligt dat aan mij of zijn die koeien tegenwoordig te oud?Het blijft nl. taai Hachee lukt dankzij de berg uien prima maar ik wil die lekkere lappen die uit elkaar vallen als je er naar kijkt.......
Wie heeft er een recept dat gegarandeerd geweldig uitpakt?? |
Hier eens kijken, Leanne?
http://www.draadjesvlees.nl/
Daar zal vast wel een goed recept bij staan. En misschien eens een goede slager opzoeken? Tegenwoordig kun je in sommige gevallen alleen maar echt vlees bij een goede slager halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:17
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn draadjesvlees is niet meer wat het geweest is,ligt dat aan mij of zijn die koeien tegenwoordig te oud?Het blijft nl. taai Hachee lukt dankzij de berg uien prima maar ik wil die lekkere lappen die uit elkaar vallen als je er naar kijkt.......
ik dacht dat je zelf slager geweest was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:23
|
|
|
gewoon drie uur laten sudderren in jus en het valt bijna uitelkaar als je het pakt zodat een oud mannetje het kan eten zonder kunstgebit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:30
|
|
|
Ik neem aan dat je de jus afblust en als je dat met koud water doet wordt je vlees taai. Kan dat jouw probleem zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik dacht dat je zelf slager geweest was?  |
Slagerijmeisje
Klopt,goed vlees komt van een goeie slager,das een waarheid als een koe.........gewoon sudderen werkt niet,snelkookpan voldoet ook niet........
Ik vind eten geweldig leuk maar koken vind ik niks,ik ben te ongeduldig,te rommelig en heb er te weinig fantasie voor,ik vergeet te proeven,heb te weinig verse kruidendingetjes of van die strooigevallen waar je anderen mee ziet rommelen.......die mensen kijken er ook nog gelukzalig bij,ik word er alleen chagrijnig van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:40
|
|
|
GERRIT603 schreef: | Ik neem aan dat je de jus afblust en als je dat met koud water doet wordt je vlees taai. Kan dat jouw probleem zijn? |
Nee dat is het ook niet.......appeltje en uitje toevoegen heb ik ook al geprobeerd........het lukt me gewoon niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee dat is het ook niet.......appeltje en uitje toevoegen heb ik ook al geprobeerd........het lukt me gewoon niet meer. |
Is je vlees niet te mager?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Slagerijmeisje
Klopt,goed vlees komt van een goeie slager,das een waarheid als een koe.........gewoon sudderen werkt niet,snelkookpan voldoet ook niet........
Ik vind eten geweldig leuk maar koken vind ik niks,ik ben te ongeduldig,te rommelig en heb er te weinig fantasie voor,ik vergeet te proeven,heb te weinig verse kruidendingetjes of van die strooigevallen waar je anderen mee ziet rommelen.......die mensen kijken er ook nog gelukzalig bij,ik word er alleen chagrijnig van  |
als slagersdochter denk ik dat het kan zijn dat de slager goedkoper in gaat kopen en dus minder jonge koeien inkoopt leanne; het is algemeen bekend dat jonger vee malser is.................dus ja; t hoeft niet zozeer aan jouw kookkunsten te liggen, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 00:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als slagersdochter denk ik dat het kan zijn dat de slager goedkoper in gaat kopen en dus minder jonge koeien inkoopt leanne; het is algemeen bekend dat jonger vee malser is.................dus ja; t hoeft niet zozeer aan jouw kookkunsten te liggen, he? |
je zou natuurlijk ook biefstuk kunnen pakken ipv. riblappen . Of ben ik nu een beetje aan het vloeken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 00:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | je zou natuurlijk ook biefstuk kunnen pakken ipv. riblappen . Of ben ik nu een beetje aan het vloeken? |
Biefstuk voor sudderlappen gebruiken kan natuurlijk wel, maar ik zou het zonde vinden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 08:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee dat is het ook niet.......appeltje en uitje toevoegen heb ik ook al geprobeerd........het lukt me gewoon niet meer. |
Ik heb er echt nooit problemen mee het is bij mij zo mals als wat en dat van gewoon een supermarkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 09:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik heb er echt nooit problemen mee het is bij mij zo mals als wat en dat van gewoon een supermarkt  |
Ook bij mij is het geen probleem...gewoon bij de supermarkt...(soms van een vleesgroothandel)
Staat wel altijd heel lang te sudderen...maar ja...hoe langer hoe beter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 11:13
|
|
|
Dat bracht me op een idee. Vandaag rundvlees in rodewijnsaus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:16
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat bracht me op een idee. Vandaag rundvlees in rodewijnsaus... |
O o dan wordt je toch nie teut he
Hier vanavond bloemkool, balletje gehakt een eerpels hollandser ken het nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | O o dan wordt je toch nie teut he
Hier vanavond bloemkool, balletje gehakt een eerpels hollandser ken het nie  |
Hier ook hollands... Gisteren boontjes uit eigen tuin....met een balletje.... Vandaag sla...ook weer met een balletje....(tsja...gewoon 4 tegelijk bakken voor 2 dagen)
En inderdaad gekookte patatjes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 20:01
|
|
|
ZEEKRAAL
Tenminste toch nog één die vandaag gegeten heeft.
En voor degenen die het niet kennen ..... het lijkt een beeeetje op wandelende takken. En die dat niet kennen die goochelen maar ff.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 1 augustus 2012, 20:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 21:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | ZEEKRAAL
Tenminste toch nog één die vandaag gegeten heeft.
En voor degenen die het niet kennen ..... het lijkt een beeeetje op wandelende takken. En die dat niet kennen die goochelen maar ff. |
ZEEKRAAL??????
H E E R L I J K!!!!!!!
Ik mocht weer bij een ander aan de tafel bijschuiven.... Macaroni...met ijs toe....en een gezellige dag...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 1 augustus 2012, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 22:05
|
|
|
Deze week bij mamsie, dus dan eet ik ook eens goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 22:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | ZEEKRAAL??????
H E E R L I J K!!!!!!!
Ik mocht weer bij een ander aan de tafel bijschuiven.... Macaroni...met ijs toe....en een gezellige dag... |
GELUKSVOGEL
|
|
Naar boven |
|
|